Ik denk dat je gewoon kan zeggen, dat je het geslacht niet wil weten. Als ze dan in die regio komen (want ik denk wel dat ze er zelf naar willen kijken die artsen) moeten ze je gewoon even waarschuwen, zodat jullie weg kunnen kijken en zij moeten hun mond houden....maar ik denk wel dat het mogelijk is. Ik denk dat we appart liggen of misschien met een gordijn ertussen...het is wel een cursus lokaal...misschien hoppen ze van de ene buik naar de andere...ach je ligt er niet in je nakie.. en als je toevallig dingen van andere mensen hoort....die ken je niet... Spannend he....
hahahahaha dat klinkt wel grappig ik zal het in elk geval aangeven en ja als ik het toevallig wel hoor ofzo dan heb ik maar pech gehad... ik wil het niet eerder als me man weten dat zou ik niet leuk vinden... ja ik vind het verschrikkelijk spannend... en heb er eigelijk ook heel veel zin in... misschien dat ik daarna ook even gauw de stad in duik daar voor leuke kleertjes
cursisten die een 3d/4d echo van je maken ze hebben mensen nodig voor do,vr en zaterdag en je moet een mailtje sturen om je op te geven dus dat heb ik gedaan en ik ben uitgekozen je moet even bij onderzoeken en echo's kijken daar staat alles aangegeven
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: mag, maar hoeft niet - keizersnede - FV/BV: FV Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 93 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn + geslachtsbepaling 17: marientje vervolg afspr 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 18: Hinkie vk 21: OemMujahid 20-weken echo 22: OemMujahid vk 22: Peetje gyn 23: Vis1978 20 weken echo 23: 1ekindje vk 23: Vlerkje 20-weken echo 23: Juffie vk 23: Aussie 20-weken echo 24: Chanty 20-weken echo 24: Marijee 20-weken echo 24: Hinkie 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 28: Dimmel controle vk 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 29: Manny vk 30: Joss 20-weken echo Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @meiden ik heb de lijst weer even naar voren gehaald, ik las dat iemand zei wat staat ie ver weg (weet zo niet meer wie ) @Voor de meiden die vandaag een afspr hebben voor de 20-weken echo, veel succes en plezier vandaag @Er waren weer 2 nieuwe dec mama's bijgekomen, welkom en gefeliciteerd. Als jullie ook hier op de lijst willen dan kun je een pbtje sturen naar Marijee of naar mij dan zet 1 van ons jullie erbij @De meiden die een pretecho gaan maken van de week. Heel veel plezierrrrr Ik heb me niet opgegeven want woon te ver weg. @Chanty: Je afspr staat erbij. Nog 2 daagjes en dan mogen wij ook weer voor de echo, ben echt benieuwd wat het geslacht zou zijn. Ik heb geen voorkeur ik denk altijd maar als het maar gezond is.
Wat leuk dat ze jullie hebben uitgekozen Oem en Hinkie Voor mij is het ook wat te ver Oem, bij Joël kon mijn vriend er ook vaak niet bij zijn bij de echo (was toen een cursus aan het volgen), ook niet bij de eerste en daar heeft ie steeds spijt van gehad. Dus nu heeft ie al steeds vrij gevraagd. Bij Joël ging ik steeds met mijn moeder erheen, kon ook wel alleen gaan, maar met 2 is toch wat gezelliger. En ik zou nu ook niet 1 van mijn schoonzussen of schoonmoeder meenemen, vindt dat toch meer iets dat je met je mannetje of moeder deelt of eventueel zus (heb ik niet [ja, eigenlijk wel een halfzus, ben ik onlangs op het internet te weten gekomen, maar die ken ik helemaal niet en zit nog op de lagere school ]) susanbenjamins, ja, het is echt balen dat ik geen babyspulletjes kan kopen momenteel, gelukkig heb ik het meeste al wel in huis van Joël, maar toch ... Nou ja, door deze zure appel zullen we toch moeten heenbijten. mamatje, wat goed dat alles goed was, wel minder dat het vrouwtje niet zo aardig was Wat een leuke spulletjes trouwens allemaal, vind beide bedovertrekken leuk, dus zou ook niet weten wat te kiezen Monique, gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal
Hay Marientje ja mijn man is gelukkig wel altijd bij elke echo aanwezig alleen kon hij nu geen vrij krijgen omdat ik pas sinds vandaag weet dat we zaterdag gaan... Volgende week maandag heb ik mijn 20-weken echo en dan is hij er wel bij... en dat is misschien ook veel belangrijker aangezien ze daar echt gaan kijken naar de gezondheid van ons kindje... ik vind het jammer dat hij zaterdag niet mee kan... Maar ik ga gewoon wel... ik heb me er al een beetje bij neergelegt... wanneer heb jij je 20-weken echo? en gaan jullie ook een pretecho maken?
Hallo allemaal Zo wat is er weer een hoop geschreven. Marina sterkte zeg wat een tegen slagen! Dikke knuff. Oem en Hinkie wat leuk dat jullie zijn uitgekozen voor de echo. Ik vind het iets te ver weg. Ik wacht geduldig af tot volgende week donderdag dan heb ik de 20weken echo. Ben wel benieuwd hoe ze dat bij jullie gaan doen en hoe het in z`n werk zal gaan. Laten jullie het weten? : Kweenie welkom terug fijne vakantie geweest? : Meiden die gaan voor de echo vandaag heel veel plezier! Ausie wat vervelend van je handen zeg dat je daar zo`n last van blijft houden. Sterkte. Als ik nog iemand of iets vergeten ben sorry er word ook zoveel geschreven. Vannacht heb ik me toch een rare (leuke) droom gehad. Ik droomde over de 20weken echo en dat het een jongetje werd. Ik werd er helemaal blij wakker van. Ben nu zo benieuwd volgende week met de 20 weken echo of mijn droom werkelijkheid word. Een meisje is even welkom hoor maar dit is eigenlijk voor de eerste keer dat ik over ons beebje droom, en dat het een jongentje is. Even afwachten nog. Verder gaat alles hier oke ben nu lekkr 2 dagen vrij. Dan nog 2 dagen werken en dan 3 weken vakantie. Wij gaan na de 20 weken echo met het kamertje beginnen. Liefs Chantal
Oem, wel fijn dat hij er altijd bij kan zijn, maar idd jammer dat hij zaterdag niet kan. Wij hebben donderdag de 20 weken echo Een 3D echo zouden we graag laten doen, maar we zijn er nog niet over uit, omwille van het financiële momenteel. Bij Joël hebben we het wel laten doen en daar heb ik echt van genoten, vooral de DVD is een prachtige herinnering Chanty en ander meiden, dank je wel. Ben blij dat ik even mijn hart heb kunnen luchten
@ Oem en Hinkie, Wat super dat jullie wel mogen zeg! Ik heb gister om half 6 een mail gestuurd, maar nog nix gehoord. Ze zullen wel vol zitten Maar super voor jullie! Vanmorgen naar de vk geweest samen met moeder en schoonmoeder. Ze vonden het beide super om het hartje te horen, en ik natuurlijk ook! Alles gaat prima! Helaas heb ik vandaag wat last van migraine, t valt nu nog mee, nu maar hopen dat het niet erger word. Lief van Mij en !
ben net terug van de echo, helaas hebben we niet kunnen zien of het een jongetje of een meisje is. we moeten over 2 weken terug komen omdat ze het hartje niet goed konden zien het klopte wel goed maar ze konden de hartkamertjes nog niet zien. het was een beetje teleurstellend en de gyn wilde ons zo snel mogelijk de deur weer uit hebben, da is het in een ziekenhuis ze zien je echt als letters op papier en niet als een persoon. mijn man en ik waren beide een beetje beduusd en hadden nog wel wat vragen maar daar was allemaal geen tijd voor. de gyn vond het ook nodig om mij 4 x erop te wijzen dat het kwam omdat ze het bij mij ni goed konden zien door mijn overgewicht. ik had zoiets van nu weet ik het wel hoor. dit moest ff van mij hart af, ik hoop over 2 weken meer te kunnen zien.
@pebbles: Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baald. Hopelijk over 2 weken een betere echo. Laat je niet gek maken door die gyn over je overgewicht hoor. Dikke knufff.
hey Peb ik zou het ook absoluut niet op prijs stellen als ik zo behandeld zou worden beetje jammer voor je maar ik hoop voor je dat het over 2weken allemaal goed te zien is Ik heb vaker van meerdere moeders gehoord dat ze in het ziekenhuis wel erg vervelend kunnen zijn en dat ze je inderdaad als een nummertje zien zo van NEXXXXXXXXXT ja alles zit er aan NEXXXXXXXT ik hoop dat wij wel de gelegenheid krijgen om alle vragen te kunnen stellen... en als ze niet wil DAN MOET ZE! ik vind dat wij als toekomstige ouders recht hebben om alles te kunnen vragen zodat we goed op het oudersschap zijn voorbereid...
ja precies oem het is onze eerste dus ik heb meer dan genoeg vragen, en zo'n 20 weken echo is toch heel wat. bij de verloskundige had ik een en de zelfde persoon. maar bij de gyn heb ik steeds een ander, werd er best wel droevig van hoe het ging. gelukkig kon ik het ff hier kwijt op het forum, sorry voor het klagen moeders dank je wolly laat ik ook zeker niet doen, maar was gewoon ff vervelend
Hey Peb, heb het ook gehad hoor ik was ook achteraf heel erg boos! Ze zijn zo gehaast bezig terwijl wij als aanstaande ouders ons toch wel zorgen maken toch? Hey maar dames! Ik mag ook gaan voor de pretecho! Ben zoooooooooooooooooooooooooo blij! wij mogen om 10.30 uur en duurt een uur staat er bij! Oem en Hinkie leuk joh! Ik ben er dus ook maar een uur eerder. Ik ga lekker met mijn mannetje, nou gisteren met de 20 weken echo waren toch wel een beetje teleurgesteld omdat ze niet zo veel zei en haastig keek en nu mogen we toch nog ons wondertje bewonderen.
@ mamatje, leuk man! Zo kun je toch nog een keertje extra kijken! Heb je gister een mailtje gestuurd? Ik ook ,maar pas om een uur of half 6. misschien te laat? In ieder geval veel plezier!
Marleen ik denk dat je niet uitgekozen ben omdat ze mensen zoeken tussen de 18 en 28 weken ofzo iets maar ik denk omdat je net 18weken ben je misschien niet uitgekozen ben...
@ oem, ja dat zou ook kunnen, jullie zijn net iets verder! Maar goed, dan zou het netjes zijn als ze alsnog een mailtje sturen toch?