Jaja, wij willen het ook niet weten...... al moet ik mijn nieuwsgierigheid wel in bedwang kunnen houden Ben overigens gisteren bij mijn paard wezen kijken. Ik moest even een paar keer slikken. Hij zag er happy uit. Toen ik hem riep ging hij hinneken.....slik..... Hij was heel braaf en ze waren erg tevreden over hem. Hij gedroeg zich voorbeeldig en ze vonden hem een goed opgevoed paard. Blijft altijd braaf staan enzo. Heerlijk om zulke verhalen te horen. Met rijden nam hij de stagiair lekker in de maling, werd er helemaal blij van, want dat betekent dat hij lekker in zijn velletje zit. Kortom, ik liet hem met een goed gevoel daar weer achter. Vrijdag naar de VK. eindelijk want ik word gek van de klachten. Tenministe de klacht die ik heb, daar word ik gek vna. Lekker duizelig, benauwd adem te kort en af en toe breekt het zweet me uit. Ik weet dat ik bij de zwangerschap van mijn dochter erg last had van ijzer te kort maar had ik andere klachten. Ik ben benieuwd. Nog 3 dagen werken en dan JIPPIE vakantie. Eindelijk........
Goeie morgen meiden Monique gefelicieerd! Het eerste meisje waarvan we het weten. Leuk hoor. Ik word de afgelopen nachten steeds wakker met hevige buikpijn. Echt goed te omschrijven weet ik het niet. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen zitten lopen. Komt iemand dit bekent voor? Ik denk dat ik straks een voedingskussen ga kopen om mee te slapen. Miss dat het helpt. Ik vind het moeilijk om de VK te bellen omdat ik het zo slecht kan omschrijven. Peetje veel plezier en succes bij de 20weken echo. Marijee veel plezier en succes bij de VK
meiden, leuk dat er hier zoveel voor die pretecho mogen in Amsterdam! ben jaloers hoor! Was al te ver om me in te kunnen schrijven veel plezier! (Hinkie, wil wel de foto's etc. ervan zien hoor! enne dan hang je maar een vijgenblad over dat stukje ofzo ) liefs rensie
Oja, had van de week foto's gemaakt van mij met mijn beste vriendin die ook zwanger is. Hij staat in mijn fotoalbum (krijg hem niet hierin)
Hai allemaal Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, daar kom ik gewoon niet zo aan toe.. En schrijf al veel bij de maartmama's..maar vind het wel heel leuk om met jullie mee te lezen en zal me zo af en toe eens melden! Ben 20 weken, op de helft alweer! Het gaat zoooo snel..Alle sgaat goed, heb wel regelmatig last van mn rug (tillen van een dreumes van 10 kilo is soms best zwaar) en af en toe bandenpijn, maar verder gaat alles heel erg prima! Ik geniet nu lekker van de vakantie, manlief is 7 weken vrij en we doen een hoop leuke dingen. Ook van het simpele aanrommelen in huis geniet ik erg.. Wat leuk dat een aantal meiden van jullie een gratis 3d echo krijgen zeg! Ik vind dat altijd een beetje eng, en wil nog niet zoveel zien van mijn kindje, maar kan me voorstellen dat jullie er heel blij mee zijn! Wat betreft het geslacht; wij willen het ook niet weten! tegenwoordig is dat echt een uitzondering heb ik het idee..Is zo leuk om de ene keer te dromen over jongenskuifjes en dan weer over meisjesjurkjes..Heerlijk! Ben wel weer erg benieuwd, voorgevoel zegt jongetje (chinese kalender ook) maar moeten nog even geduld hebben Allemaal fijne dag! Doeiiii
Dag dames, Ik kom ook snel weer even een berichtje achterlaten. Ook wij willen niet weten wat het wordt, al moet ik zeggen dat ik wel heel nieuwsgierig ben. Ik hoop dat ik die nieuwsgierigheid volgende week bij de 20 weken echo kan bedwingen . Smallgirl, jij hebt ook al een mooie buik zeg! Ik zat toevallig gisteren naast mijn schoonzusje die ca. 9 weken op mij voorloopt en had echt het idee dat ik voor mijn termijn al een beste buik heb, gelukkig ben ik niet de enige . En ik ben er ook wel trots op hoor! Ik heb inmiddels een nieuwe foto gemaakt, zal die morgenavond proberen in mijn album te plaatsen. Goed om te lezen dat de 20-weken echo's goed waren, alleen jammer van die ene die als nummer werd behandeld en in 15 minuten weer buiten stond (sorry, ben helaas even vergeten wie dat ook alweer was). Ik hoop dat ze bij ons wel de tijd nemen, bij de 12-weken echo vond ik nl. wel dat ze een beetje gehaast was, maar met dit verhaal in mijn achterhoofd zal ik er denk ik wel iets van zeggen als ze de tijd niet neemt. Meiden die vandaag voor de 20-weken echo of aankomende dagen voor de gratis 3D echo gaan, veel plezier! Grtjs, Hanneke
Volgens mij kreeg Sylvia ook een meisje Anyway ik heb daar ook last van midden in de nacht ik wordt elk uur wakker... ik denk zelf dat het is van het groeien en misschien doen de baby's dat juist in de nacht als je lekker stil ligt... het is inderdaad een verschrikkelijk stekende pijn... soort spierpijn hou ik er elke ochtend aan over... Dat is het enige waar ik op kan komen...
gezellig! wel onder voorbehoud! (vrijdag is volle maan en aangezien dat invloed heeft op water, dan ook op vruchtwater toch! )
Wij niet, hoor. Is juist wel leuk die extra spanning. En het kòmt toch sporadisch nog wel eens voor dat er uiteindelijk tòch een verkeerde voorspelling blijkt te zijn gemaakt; zou ik errug vervelend vinden... Heb pas gehoord dat je hier rond de 30-34 weken i.p.v. een 'gewone' echo bij de gyn. ook een gratis 3d/4d-echo in het ziekenhuis kan laten maken... Moet er binnenkort dus maar eens achteraan wat daar van waar is...
Whahahahahah....nee hoor die kleine van jou blijft lekker nog een week zitten....en anders bel ik je toch?! Blijf jij nou maar lekker ananas eten en bitter-lemon drinken..misschien komt het dan wel volgende week
Bedankt voor de felicitaties! @Wieteke: mijn man is vandaag ook weer lekker aan het schilderen (zie ook de foto's op mijn hyve, voor wie ze ook wil zien, nodig mij maar uit: kippie777.hyves.nl) Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet nu! Vanavond komt mijn schoonvader ook helpen, volgende week komt mijn schoonmoeder helpen behangen. Dus het schiet al lekker op.
@smallgirl, mooi buikkie en fijn dat je paard het zo naar zn zin heeft. @chanty, ik herken de pijnklachten niet vanochtend op de weegschaal, 2 kg aangekomen. Het begin van het einde is in zicht.... haha maar ja het hoort er allemaal bij he...
Pebbles, balen zeg zo'n gyn, vindt dat echt erg naar voor je Gelukkig nemen ze hier wel de tijd voor je, maar soms is het wel vreselijk lang wachten, hebben we bv. een afspraak om 12 uur dan ben je pas om 13 of soms zelfs 14 uur of later aan de beurt. Monique, wat leuk zeg een meid. Wel grappig dat ze eerst dachten dat het een knulletje was Peetje, ja belachelijk hè, volgens onze advocaat hebben ze expres zo lang gewacht zodat het bedrag steeds hoger werd door interesten. Johanna, gefeliciteerd met je 17 weken ! pinguin72, welkom hier ! Smallgirl, mooi buikje, wat goed dat je paard het naar zijn zin heeft Heb ook nog eens een buikfoto opgeladen in mijn album, als ik tegenwoordig op mijn buik ga liggen of mijn ventje op mij , dan voel ik daar al weerstand. Morgen 20 weken echo, ben benieuwd Het enige waar ik een beetje tegenop zie, is de weegschaal, ben denk ik al zo'n 5 kg aangekomen, veel meer dan toen ik 20 weken was bij mijn vorige zwangerschap.
@Joss81: Had nog geen kleertjes gekocht, want ik twijfelde zelf al heel erg. Had wel met kleren wat ik 2e hands had gekregen toch een beetje bewust opgelet voor jongenskleren... maar nu kan ik van die leuke jurkjes en rokjes gaan kopen, en veel roze hihi.
Ik zie dat sommige van jullie het over het gewicht hebben. Ik was in de eerste 3,5 maand ruim 5 kg aangekomen maar ben de laatste paar weken nix meer aangekomen. Vind het een beetje vreemd maar het zal wel zo horen denk ik...
Hey ladies! Hier een blije ik! De gyn van het Vumc belde net, ik mag toch nog meedoen! Hij zocht nog iemand voor een demonstratie voordat de cursisten zelf aan de slag gaan. Ik zal dus met mn blote buik voor een heleboel mensen liggen, nou ja, als het maar bij de blote buik blijft denk ik dan maar! Mag vrijdag om 15.00, helemaal super! Dus ondanks mn migraine die gister toch nog doorzette ben ik blij en voel me echt een stuk beter dan een half uur terug! Wie gaat er nog meer op vrijdag?
@marleen4683; gefeliciteerd! Toch leuk....ik zit op zaterdag, dus we zullen elkaar niet zien! Ben benieuwd naar de afbeeldingen! Laat even weten hoe het is geweest! Gr Hinke