het zit ook onder mijn navel.. tot nu toe vooral links.. volgens mij voelen mijn darmen ook anders. dat voelt duidelijker. dit zijn hele zachte blubjes grappig hoor! dimmel: inderdaad mooi gegroeid al! leuk he als je man/ vriend zo mee leeft omdat het duidelijker zichtbaar wordt. Ik krijg altijd eerst zelf een kus en dan krijgt mijn buik een kus en zegt hij even wat tegen onze uk. Zo lief! zijn jullie ook nog steeds zo moe? Was er vanmorgen redelijk op tijd uit omdat mijn maag rammelde, heb wat gegeten en ben toen weer gaan slapen. werd om half 12 wakker En ben nog steeds moe!
Hallo allemaal, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben Sandra, moeder van Bas (bijna 2,5 jaar). En in verwachting van ons 2e kindje. (6 december 2008) Na de eerste maanden heel moe te zijn geweest. Gaat nu alles perfect. Overmorgen ben ik alweer op de helft van de zwangerschap. De tijd gaat zo snel. Over 2 weken krijg ik de screening echo. Met 17,5 week heb ik ook een pretecho gehad. Deze was perfect. Er zit alleen een amnionstreng die hopenlijk nog knapt. En anders volgen er aan het einde extra echo's. Baby beweegt goed. Serkte met de kwaaltjes maar vooral geniet van de zwangerschap want het gaat zo snel voorbij en het is zo bijzonder. Groetjes Sandra
@johanna, jammer dat je geen ruimte hebt voor die wieg, past ie ook niet op jullie slaapkamer? Wij zetten de wieg de eerste tijd op de slaapkamer neer. Lekker dichtbij @marleen, thanx! mn buikkie groeit echt naar voren, vast en zeker een jongen haha. Ben er wel tevreden over. Het gaat in iedergeval niet op andere plekken zitten, ja mn boobs die hebben al cup D Jou buik krijgt vast ook nog wel een groeispurt, die van mij is van de week ineens zo op komen zetten hoor! Als je m vergelijkt met mn 13 weken buik.... hugh verschil! Ben vanochtend op kraamvisite geweest, zucht wat heerlijk toch zon klein hummeltje. Nog 5 maandjes geduld!
hai dames hier alles goed... weer veel bijgeschreven en niet veel bijgeleZen hahaha Wel dat joss en ik PRECIES dezelfde buik hebben en nu ben ik bang dat ik een jongetje krijg want het groeit echt naar voren.. Van de achterkant kan je niet zien dat ik zwanger ben Ik ben heel gelukkig met een jongen begrijp me niet verkeerd...Maaruh ik heb stiekem al een paar burberry jurkjes en rokjes gekocht...die best prijzig waren Anyway Marleen gefeliciteerd met de uitnodiging Laat je even weten hoe et was wij mogen zaterdag pas... Mijn mama gaat mee dus ik ga vragen of ze op een papiertje willen schrijven wat het wordt en als ik en manlief dan naar de DVD aan het kijken zijn kunnen we kijken op het papiertje wat het wordt ...
Hallo dames, Even een ego berichtje. Onze 20-weken echo was helemaal goed. De baarmoeder ligt aan de voorkant, maar wel zo hoog dat dat waarschijnlijk geen probleem met de keizersnede gaat worden. We gaan over twee weken alleen nog wel een keer op herhaling. De aansluitende bloedvaten op het hartje kon ze niet zo goed beoordelen (mogen ons zeker niet ongerust maken, want ze zag zeker niet iets waar ze over twijfelde.) Ze was niet gewend aan dit merk echo apparaat en kon niet de goede dopplerstand vinden (te weinig kleurtjes). En aangezien ze dat wel gewend is, gaan wij nog een keertje op herhaling. Ook het lipje was netjes gesloten \/, alleen wilde Ukkie niet de kaakjes heel goed goed laten zien, maar ze denk dat het alles er wel goed uitzag. Dus ik denk dat ik vraag om dit nog een keer te bekijken nu we toch op herhaling gaan (Ukkie's papa is geboren met een hazenlip). Voorlopig hoef ik me even geen zorgen meer te maken over mijn medicijn gebruik. De medicijnen konden als het goed was geen kwaad volgens de artsen, maar toch... Er zou maar iets afwijkends te zien geweest zijn (even afkloppen). Ukkie lag lekker op de zij (in een stuit) te bewegen met de handjes voor het gezicht. Haha, dat voorspeld nog wat als Ukkie nu al niet zo mee wil werken. Ukkie is trouwens een :c:. Sorry, dat houden we nog even geheim. Het maakte ons aanvankelijk niet uit of we het wisten, maar ik kon met niet inhouden bij de echo. Helaas hadden we niet dezelfde echoscopiste als met de combitest. Wij vonden haar beiden leuker, maar we hebben het zeker niet slecht getroffen. Alleen was ze vergeten dat we misschien wel foto's wilden. We hebben wel wat medisch interessante echofoto's meegehad, maar niet echt voor het fotoalbum. Maar ach, dat was ook niet het belangrijkste. En nu eindelijk het vertrouwen om aan het shoppen te gaan enzo. Ik vind het nu wel snel gaan. In tegenstelling, de 4 weken tussen elk gyn bezoek duurt inderdaad soms wel lang. Nu met de echo's tussendoor gelukkig al korter. En straks mag/moet je heel vaak hoor. Pff. Ik voel Ukkie regelmatig, maar ook bij mij is het niet altijd duidelijk. Duidelijke schopjes heb ik pas een paar keer aan de binnenkant van mijn buik gevoeld. Verder was ik gewend om zo met zachtjes op de buik te drukken mijn darmen te voelen hoe het gaat, maar dat ik nu wel vergeten. Want Ukkie ligt er denk ik voor. Ik voel vaak duidelijk iets harders ter grootte van ons kindje. En manlief kan het ook goed voelen. Als het Ukkie is dan is het een echte reiziger door mijn buik. Hebben jullie dat ook?
Hey meiden! Wat een mooie buikjes allemaal Ik heb bij jullie maar een heel bescheiden buikje... maaktje me daar eerst druk om maar maandag het hartje weer heel duidelijk gehoord dus helemaal happy ! Leuk ook al die goeie echo verhalen, wij mogen 2 augustus, gelijk in combi met de pretecho, ben dan 21 weken, spannend! Als jullie gaan shoppen voor de babykleding, rompertjes en pakjes... van hoeveel moet je welke maatjes hebben... Kussie
@peetje, goed nieuws, mooi hoor. Ik heb ook vaak een bobbel aan een kant van mn buik, denk ook dat dat de beeb is. @oem, haha ik begrijp het best hoor dat je stiekum hoopt op een meid. Wees gerust, het is en blijft een fabeltje
hey joss nou ik ben eigelijk altijd een jongensgek geweest dus wilde als eerste altijd een jongetje in het begin dacht ik ook steeds dat ik een jongetje kreeg maar echt iedereen zegt dat we een meisje verwachten dus ik heb me mee laten varen op dat bootje en heb heel impulsief al wat kleertjes aangeschaft.. ook wel voor een jongetje hoor... maar die jurkjes kan ik wel vergeten als het een jongetje wordt hahahha
Ach ja, het is ook allemaal zoooooo verleidelijk he.... Kom er trouwens achter dat we dezelfde babykamer en kinderwagen hebben! Haha toevallig he! Alleen kan ik me herinneren dat jij die babykamer voor een spotprijs hebt gekocht.... dat hebben wij helaas niet. Nou ja ik denk er maar niet teveel over na......
@ Peetje, Fijn zeg dat alles goed gaat! En knap dat je het voor je kunt houden wat het is! @ Bianc, Er staat wel op van die lijstjes wat je allemaal in huis moet hebben, maar een paar extra is ook niet verkeerd denk ik dan maar!
hahaha wat toevallig dat wist ik niet ja die van ons was toen 499,- dus dat scheeeeelde heel veel ze komen hem in Sept brengen ik wilde het niet eerder hebben want dan loop ik misschien welke elke dag die kamer binnen hahaha..
@Sawi, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopenlijk dat de amnionstreng nog knapt. Wat zijn eigenlijk de risico's van zo'n streng? @ Oem, oeps. Beetje snel misschien? Ik herken het wel hoor dat je wel een meisje wilt als je van die leuke en ontzettend lieve jurkjes ziet. Maar sommige jongens spullen zijn ook erg leuk. Kopen is misschien wat voorbarig als je het nog niet weet. Maar mocht je toch een jongen krijgen, dan is er misschien wel een kennis of vriendin die in de komende jaren een meisje krijgt. Heb je gelijk een leuk cadeautje. @Bianc Over kledingmaten krijg ik allemaal verschillende berichten. Ook schijnen niet alle maten gelijk te lopen tussen winkels en merken. En sommige winkels verkopen losse mate 50, 56, 62 etc. en anderen weer gecombineerde maat 50/56. Ik weet het dus nog niet, verder dan dat ik niet te veel kleine maatjes bovenkleding wil kopen. Goed passende rompertjes schijnen wel heel fijn te zijn. @Gwendo, ik heb dat bericht ook gelezen. Ik ben niet zo'n noteneter, maar ik ben benieuwd wat we straks nog meer beter niet kunnen eten. En wat we nog meer zowel niet als wel moeten eten (vette vis wordt nu aanbevolen, terwijl een jaar of 10 dit werd afgeraden ivm vervuiling met metalen).
Over het algemeen zijn ze vrij snel uit maatje 50/56 gegroeid en vooral dingen als sokjes en broekjes worden niet zo snel vies. Ik had ècht een overvloed aan kleertjes in 50/56 en 62/68 (te leen, gebruikt en nieuw gekregen) en wist vaak gewoon niet wat ik mijn zoontje moest aantrekken . Uiteindelijk heeft hij dus héél veel dingen maar 1 of een paar keer aangehad en alleen omdat hij toevallig klein was en dus bijna 6 maanden in 50/56 paste (anders had hij veel dingen nooit aangekregen denk ik)... 8) Als je dus iets van 4 rompertjes, 4-6 truitjes, 3-4 broekjes, 2-3 paar sokjes/slofjes en 2 jasjes hebt in 50/56, kom je daar in principe makkelijk mee uit (tenzij je niet regelmatig wast)! Maar wat extra is idd nooit weg, voor 'noodgevallen', maar zou zorgen dat je zeker niet tè veel krijgt/koopt. Ook in maatje 62/68 heb je in principe nog niet zoveel nodig, pas als ze gaan kruipen en zèker vanaf dat ze gaan lopen/zelf eten en drinken, is het erg lekker wat meer kleertjes 'achter de hand' te hebben. Maar idd altijd kleertjes vergelijken! Mijn zoontje heeft nu maat 80, maar heeft ook 2 setjes (mouwloos shirtje + kort broekje) maatje 68. Is wel precìes pas, maar wel eerder 74 dan 68. En een aantal shirtjes van hem staat maatje 74 in, maar vallen ruimer/groter dan sommige shirtjes maatje 80. Heb ook 3 winterjasjes maatje 80: 1 zou hem nu echt te krap zijn, 1 kan hij nog precies aan en 1 past komende herfst denk ik precies... Verschilt dus echt heel erg per merk! @ Peetje Top hé! Zo'n mooie echo!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 93 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 17: Wolly 5e echo gyn + geslachtsbepaling 17: marientje vervolg afspr 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 18: Hinkie vk 21: OemMujahid 20-weken echo 22: OemMujahid vk 22: Peetje gyn 23: Vis1978 20 weken echo 23: 1ekindje vk 23: Vlerkje 20-weken echo 23: Juffie vk 23: Aussie 20-weken echo 24: Chanty 20-weken echo 24: Marijee 20-weken echo 24: Hinkie 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 28: Dimmel controle vk 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 29: Manny vk 30: Joss 20-weken echo 30: pebbels23 20 weken echo + gyn 30 juli: Peetje echo op herhaling Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 20: Marijee controle vk. 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @ pebbles23.. ik heb de afspraak erbij gezet @peetje.. heb je verplaatst naar 5 december en je lijst aangevult! en je nieuwe afspraak erbij gezet. Liefs Marije
@Joss: nee onze slaapkamer is helemaal klein. Ik hoop eigenlijk dat het wiegje wat gekocht hebben op de slaapkamer past! De kamer staat nl. al helemaal vol. Weet ook niet waar de kraamvisite straks moet zitten. Misschien maar in de badkamer ofzo of op de gang... maar ja die zijn ook klein...
heejj meiden jullie hebben weer aardig wat afgekletst! hoorde veel over het bewegen van het kindje. ik voel de kleine nu zo'n 2 weken en het lijkt wel elke dag duidelijkere trapjes te worden! ik voel het elke dag echt wel een paar keer ook wanneer ik er helemaal niet mee bezig ben en kan de schopjes af en toe ook aan de buitenkant al voelen! al een sterk kleintje die goed wil late weten dat hij/zij er is. iedereen die een mooie 20 weken echo heeft gehad.. Gefeliciteerd! ik kan echt niet meer wachten! en heb hem pas volgende week donderdag! klinkt zo lang ma hoop dat de dagen tog een beetje snel gaan @ iedereen die voor die 3d echo mag in amterdam echt geweldig dat jullie mogen. geniet er van! Liefs Marije
Even gauw tussendoor; zag deze oproep op de site van jonge gezinnen voro het blad ouders van nu, en weet dat hier in het begin een stuk of drie maria's waren? Misschien leuk voor later? Jozef en Maria Heet jij Maria (of heet je partner Jozef) en ben je zwanger; dan willen wij jou misschien op de foto zetten voor ons blad. Stuur een mailtje met je telefoonnummer en een foto. Verder alles oke hier, we zijn lost aan het kijken aen dat is heeeel spannend, ik slaap er heel slecht van en die dromen..zó echt he..dus heb al besloten om op tijd te stoppen en dan nog even iets anders te doen hihi/ Kindje schopt steeds harder, fijn gevoel weer! Las iets over kleertjes, ben het met iuno eens! En yara heeft eigenlijk nooit goed maatje 50 gepast, die was al 54 cm toen ze geboren was en 4020 gram..Weet dat ik die sokjes met voetjes had, en haar voeten waren gewoon te groot daarvoor haha! Haha en oem met haar dure jurkjes, moest stiekem ene beetje lachen (vind je toch niet erg he) Peetje wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Ben blij voor je! voor degene die nog moeten wachten: veel geduld gewenst!