hallo allemaal wat schrijven jullie veel! Lees alles wel mee hoor! mooi dat alle echo goed zijn! ik ga morgen na beverwijk om mijn maagband leeg te laten halen, ik ben zaterdag 20 weken en ben geen kilo gegroeid maar ben ook heel erg moe omdat ik te weinig eet dus heb gisteren besloten dat het verstandiger is om hem leeg te laten halen! Hopelijk groei ik niet zo heel erg veel maar bij mijn andere zwangerschap ben ik ook maar 7 kilo gegroeid dus we hebben goede hoop! succes allemaal en geniet lekker van jullie kleine dat doe ik ook hahaha
Hoi dames, Nog een tip: Bij de hema heb ik rompertjes gekocht voor heel goedkoop maar liefst 70% korting. Ik heb voor 18 rompertjes van verschillende maten en kleuren en 2 schoentjes en 2 shirts 21,00 betaald! Dat is toch bijna voor niets! O ja ik heb gisteren een hele mooie winterjas gehaald voor de baby! Zooo stoer en zo mooi. Ik koop eigenlijk niet meer zoveel kleding heb echt een hele koffer vol met kleertjes we gaan dus geen kleertjes meer kopen maar een winterjas en rompertjes had ik nog niet dus vandaar.
Hey dames, eigenlijk zit ik er nog steeds mee. En nu ik hoor dat een 20 weken echo 30-45 min duurt voel ik me helemaal klote! Zou ze wel alles goed hebben bekeken in 15 min? Wat denken jullie zal ik mijn verloskundige maar bellen en uitleggen? Ik weet het ook niet meer...
je verloskundige opbellen kan altijd mamatje. zij zijn er om je gerust te stellen! en 70% korting is heel wat. moet ook maar weer eens naar de hema denk ik
@mamatje, gewoon bellen hoor! @oem, ohhhh wij hebbe echt het dubbele betaalt voor dezelfde kamer! Maar ik kan m ook nergens goedkoper vinden! Nou ja geeft niet, hij is mooi en het was binnen ons budget..... Wij krijgen m ook pas in september, eerst die zooi maar eens van de toekomstige babykamer halen Oh bah mn kat heeft volgens mij een mega-ontsteking in zn bekkie, het stinkt en er loopt bruin kwijl uit. Zucht morgen maar weer naar de dierenarts... Die kat heeft ons al een fortuin aan dierenartskosten gekost.... maar ja voor t beessie is het natuurlijk het ergst. Hoe hij daar nu weer aan komt?
Ok dank je...! Heb nu al wat rompertjes van Feetje, die zijn zoooo schattig met dat schaapje voorop maar ga voor de rest wel bij de hema scoren, moet wel leuk blijven natuurlijk... , Vriendinnen van mij gaan naar America en gaan daar shoppen vandaar dat ik die maten ff wilde weten, is zoo moeilijk in te schatten, de ene lijst zegt dit en de andere weer heel wat anders! Ervaringen zijn altijd beter om te horen
Marleen, geweldig dat je er ook nog bijzit hihi Oem, tja, ik weet het al die jurkjes zijn zo verleidelijk hè. Had een sterk meisjesgevoel in het begin, maar heb me gelukkig nog kunnen inhouden. Heb wel wat oude meisjesspullen van mezelf en wat gekregen meisjesspullen hier in een doos liggen, je weet nooit of ik ze ooit nog nodig heb Welkom nieuwe meiden en van harte gefeliciteerd ! Marije, fijn dat alles goed was bij de vk ! Peetje, wat goed dat de 20 weken echo goed was Dimmel, gefeliciteerd met de 20 weken grens Mooie buiken allemaal dames ! Vandaag had ik de 20 weken grens bereikt en had vandaag ook de 20 weken echo. Alles was gelukkig goed, heel mijn onderbuik tot mijn navel zit nu gevuld met baby Helaas wel niet zo'n mooie echo's gehad, kindje had geen zin om zich te tonen. Wel was het heel beweeglijk, was voortdurend met zijn handje bezig De gyn zei: " ik kan geloven dat je al beweging voelt, het is een actief kindje, daar zal je je handen aan vol hebben ." Dat zei ze bij Joël ook al, en dat is uitgekomen. Zal me dus niet gaan vervelen Ik was mijn buikfoto's van Joël en nu rond dezelfde tijd aan het vergelijken en moet zeggen, het is toch een groot verschil. Bij Joël zag je bijna niks en nu is er toch echt wat meer buik zichtbaar. Al valt het nog bij weinig mensen op
@mama, succes met je maagband @johanna, hahahaa de badkamer, is best gezellig. Als je kraam visite vervelend is zet je zo de koude douchestraal erop! @marientje, fijn dat alles goed is! Wilde je wel weten wat het wordt en konden ze dat niet zien? Of hebben ze daar sowieso niet naar gekeken? Ik mag over een klein uurtje voor controle bij de vk. Met mn kat lijkt het weer wat beter te gaan, dus ik bel de dierenarts toch maar niet. ff aankijken nog. Misschien tot straks, heb late dienst... anders tot morgen!
@juffie1984 ja echt wel gisteravond in bed begon hij ineens tegen de klein te praten zo lief he! @marientje thnx meid! strakjes de 20weken echo ben zo benieuwd
thnxxx meiden ! joss, op 14, 16 en nu 20 weken denken ze een jongetje, dus dan zal het ook wel zo zijn Al is het niet echt duidelijk te zien omdat hij zijn benen dichthoud en een beetje verstoppertje speelt Gelukkig dat het beter lijkt te gaan met je kat ! Dimmel, veel plezier straks bij de 20-weken echo
Hoi hoi iedereen! Het is alweer een hele poos dat ik iets heb geschreven maar ik lees wel mee hoor! Ik lees dat sommigen maar een echo hebben gehad van 15 min. Dat vind ik wel heel erg kort. Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en wij zijn al met al bijna een uur binnen geweest. Nou moet ik er ook bij vertellen dat we een student hadden die alles een beetje moest leren, maar die man zei ook dat hij het belangrijk vond dat alles goed werd bekeken. En dat hebben ze ook gedaan. De baby is helemaal van top tot teen bekeken en dat vond ik ook erg fijn. We weten nu ook wat het word: een jongetje! Mijn vermoedens klopten dus niet want ik dacht dat het een meisje zou worden. We zijn allebei heel erg blij! Mijn oma was vooral superblij want ze heeft al dertien achterkleinkinderen waarvan het alle dertien meisjes zijn! Heeft iemand trouwens nog suggesties voor een leuke jongensnaam? We kunnen er helemaal niet uitkomen..... Groetjes
@ miepje, Tja jongensnamen.... Wij hebben er 1 gevonden die we allebei leuk vinden, helaas was dat geen makkelijke opgave. Die naam hou ik dus nog even voor me maar er zijn genoeg sites met namen. Even googelen en je hebt zo 50 lijstjes! En dan is het maar net waar je van houd Over een uurtje gaan we richting Amsterdam! Spannend! Kom natuurlijk vanavond vertellen hoe het was.
Hai hai Ben net voor controle geweest, alles wat prima! Hartje klonk goed, wat een heerlijk geluid is dat toch altijd weer. Heb trouwens net de angelsound van mn buurvrouw geleend, SUPER! Ik kan er de hele tijd wel naar luisteren, wat een magisch iets. @marientje, nou bij 3 keer mag je toch verwachten dat het wel goed zit. @miepje, ff googlen. Je hebt zoveeeeeel verschillende namen..... @marleen, succes vanmiddag!
Dag dames, Goed om te lezen dat de 20-echo's en vk-controles weer goed zijn. Ik moet helaas nog een paar daagjes geduld hebben, maar vandaag is de kleine weer lekker aanwezig, dus ik ben blij . Marleen (en alle anderen die naar het VU gaan voor de echo): heel veel plezier! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik ben al een paar dagen druk thuis en gezeur op het werk (niet met mij hoor, maar wel dodelijk vermoeiend), dus heb niet zo veel fut om hele verhalen te typen. Na vandaag gaat de (zeik)collega gelukkig 3 weken met vakantie, dus vanaf volgende week ben ik vast weer iets gezelliger . Misschien dat ik vanavond (eindelijk een avondje nix) nog even achter de laptop kruip, zo niet dan wens ik jullie allemaal een fijn weekend! Ik zal in ieder geval proberen mijn 20-weken-buikfoto te uploaden. Grtjs, Hanneke
@Marleen: vanmiddag heel veel succes @Alle andere meiden die morgen naar het VU gaan: ook heel veel succes. Laat ff horen hoe het was.
Vakantie!!! Hallo Meiden zo ik heb dan eindelijk vakantie!! Heerlijk 3 en halve week!! De afgelopen twee nachten met een voedings kussen geslapen. En gelukkig geen buikpijn meer ` s nachts! Alleen een beetje kram maar ja dat komt door een vlooe blaas. Dus ben blij met mn voedingskussen. Meiden die naar het VU gaan heel veel plezier en succes! Laten jullie het weten? Ben benieuwd! Er zijn steeds meer meiden met de 20 weken echo wij mogen as donderdag! Kijk er zo naar uit! Ben benieuwd wat het gaat worden. Er zijn nog maar weinig meisjes de meeste allemaal boy`s. Ik heb verder eigenlijk niet zo veel te melden. Ben blij dat ik nu 3 en halve week kan uitrusten. Alleen nog maar een wekker op zaterdag om te gaan hardlopen. En as donderdag want de echo is om 08.15 ben de eerste hebben ze hopelijk nog tijd genoeg!
Hey wat appart zeg ik ben woensdag in Beverwijk geweest om mijn maagband leeg te laten halen, zit jij dan ook bij Ra-medical? Heb jij er in je vorige zwangerschap erg last van gehad? want ik ben met 37 weken zwangerschap in het ziekenhuis opgenomen met ernstige uitdrogingsverschijnselen en heb een week aan een infuus gelegen met vocht en vitamines, en ik hoop zo dat dat deze zwangerschap niet gebeurd.