hahaha volgens mij had marleen een andere foto staan de vorige keer in haar album.. en toen dacht ik echt een piemeltje te zien Enuh ik wilde het wel weten dus hebben we het die vrouw op een papiertje laten schrijven want ik wil het met manlief samen ontdekken... hij kon er vandaag helaas niet bij zijn... en dan vind ik het wel zo eerlijk om op hem te wachten tot we samen konden zien wat het word
@ oem, ik heb geen foto's uit mn album gehaald. De andere foto's zijn van de 10 weken echo, en toen was het nog niet te zien. Maar op mn hyves staan ook filmpjes, misschien kun je het daarop zien. Helaas kun je geen filmpjes in je album zetten toch? Voor mn hyve even een pbtje, dan voeg ik je ff toe en dan kun je kijken!
hahahahah nee joh gekkie ben geen experd ik dacht alleen dat ik een piemeltje zag maar bij nader inzien is het volgens mij een been zou wel een erg grote piemeltje zijn whahaha
Haha, ja dat zei mijn schoonvader vanmorgen ook al! Ik zei al, dat zou niet best zijn! Arme kereltje zou dan als ie groot is zn piemel op zn knieen hebben hangen Volgens mij schoonvader groeit de rest nog en het piemeltje niet, nou ja we zullen zien!
hahahaha droog hahahha ik vond die man trouwens wel heeeeel schattig die Silkke hij deed me aan me eigen opa denken zo heel lief en alles op zijn gemakje doen...!
Hey dames, Ik ben ook al terug van de Vu. Wij mochten om 10.30 maar het liep een beetje uit maar dat maakte voor mij niks uit. We hebben er best lang gezeten. Het was geweldig en natuurlijk de moeite waard. Vriendelijke mensen om me heen. Het was zooo grappig! In het begin liet ons ukkie alleen maar zijn piemeltje heeeeel duidelijk zien. Hij wilde zijn gezicht niet laten zien. Op een gegeven moment zei een vrouw die bij ons stond "this is not a baby this is a men! hihihihhihiih Ze vonden hem sprekend op mijn ventje lijken. En dat klopt ook wel hoor! Wij hebben volgens mij stuk of 6 foto's en ook geen filmopname. Maar dat vind ik niet erg hoor alleen al het kijken naar mijn wondertje vond ik al geweldig. En de foto's zie ik al iets extra's. Wat ook fijn was dat ze nog even gingen kijken of alles goed was en dat was gelukkig ook wel zo. Maar nu ben ik zelf vergeten te vragen hoe groot en hoe zwaar mijn ukkie al is. Ik heb een hele duidelijke foto van zijn gezicht alleen moet ik nog even uitzoeken hoe ik het hier op moet zetten. Maar ik vond het in ieder geval het moeite waard!
hai mamatje was jij niet toevallig degene die een truitje aan had met LIEF! erop? Bij mij wilde ze niet zeggen of alles goed was ze hebben niet gekeken naar het hart of de darmen etc... Die vrouw vertelde mij dat, dat niet de plaats was om zo iets te doen... En dat ik beter de 20-wk echo kon afwachten... ze zei wel dat ze niks raars zag... maar ik vond het wel een beetje dubbel ze heeft gelijk, maar stel nou dat ze wel wat zag dan verteld ze het dus misschien niet omdat ze vind dat het ziekenhuis mij dat moet vertellen? Ik ben blij dat je het leuk vond mamatje
@ Oem, ja, die man was inderdaad erg aardig. Inderdaad zo'n opa-mannetje! @mamatje, Leuk he! Jammer dat jullie geen filmpjes hebben zeg, ik ben echt blij met mijn filmpjes. Wisten jullie al dat je een jongetje krijgt? Nou ja jullie uk zorgde er dus ook wel voor dat je daar niet om heen kon! Leuk hoor!
@ oem, als er iets flink is was geweest hadden ze dat wel gezegd hoor. Volgens mij ben je dat wel verplicht als je zoiets ziet. Je kunt zo'n zwangere vrouw toch niet laten lopen dan? Tenminste zo denk ik erover. Ik vind dat je dat dat moraal gezien verplicht bent.
ja dat vind ik ook... maar nu lees ik bij al die meiden die geweest zijn dat hun wel allemaal onderzocht zijn het hartje niertjes etc... maar ik dus niet en dat was precies wat ze zei dus achteraf gezien denk ik dan? Zou der wat geweest zijn... Anyway woensdag de 20-wkn echo en dan hoor ik het allemaal wel Ik heb trouwens 2 foto's in me album staan Van onze Oooooo zo verlegen lieverd
Hey Oem, Nee dat was ik niet ik had een lichtgroene band om mijn buik. Ik was samen met mijn ventje en lag op de eerste bed als je binnenkomt. Een arabische vrouw en een spaanse vrouw stonden bij mij. hey Marleen, Wij wisten al met 16 weken wat het zou worden. Met 20 weken werd het bevestigd en nu zag je zo'n grote piemel hahahaha het kon ook niet anders!
hahahaha wat leukkkk je zei nog tegen mij het was ergggg leuk... Ik heb dus ook bij hun gelegen... ik was daar met me mama
Owwww! Hahahahah dat is nou grappig zeg! Nu weet ik wie jij bent! Hahahhahahahaahh Leuk man! Ja jij was er met je ma!
@ oem, mooie foto's hoor, best duidelijk! Wat kun je t oortje goed zien! Lag hij/zij een beetje stil? @ Mamatje, Nou dan weet je nu dus in ieder geval zeker dat t een jongetje is! Soms komt er namelijk nog wel eens net het andere geslacht uit!
hahaha jaaa dat klopt inderdaad toch leuk om een gezicht bij degene te zien Marleen: Jaaa onze kleine lag echt te slapen... we moesten hem/haar echt even wakker maken want anders kregen we geen goed beeld ervan
Als het goed is kun je ze copieren naar je computer en dan kun je ze van je computer up-loaden! Weet het ook niet precies, heb het gister mn man uit laten leggen, Het ene oor in, het andere oor weer uit dat soort dingen onthou ik dus ook niet!
@ Oem, en dat terwijl je vanmorgen wou dat ie tijdens de autorit ging slapen! Haha, nou dat was dus gelukt!
hahahaha jaaa inderdaad nou 1ding moet je hem/haar meegeven luisteren naar mij gebeurd dus wel Whahahahaa mamatje je moet op de foto's gaan staan dan kopieeren naar je computer in een map zetten en dan naar je Album druk bij UPLOADEN en dan de foto zoeken die je erin wil hebben