Goedemorgen Meiden, Kijk.....dit kon ik nog bijhouden haha... Zal proberen toch maar weer dagelijks even te buurten dan volg ik het misschien nog een beetje. @Sawi. Hopelijk durf je er nu echt van te genieten dat je zwanger bent! Lekker eigenlijk he, dat je tegenwoordig pretecho's kunt laten maken. Kun je inderdaad tussendoor kijken of alles nog goed is. Hier trouwens nog geen 'och wat vervelend zo rond de feestdagen' opmerkingen gehad. Wel opmerkingen als 'oh, dan wordt het een kerstkindje' maar dat kan inderdaad zo zijn. Ik zie het wel, zolang het maar gezond ter wereld komt. @Jos.. Ik ga weer bij mijn oude werkgever aan de slag waar ik vorig jaar ben weggegaan om elders een nieuwe uitdaging aan te gaan. T is maar voor 7 weekjes maar vind het wel heel erg leuk dat ze mij gevraagd hebben. Ik ga daar dan op de afdeling planning aan de slag, inplannen van trainingen etc. Weet het eigenlijk nog niet precies. @Juut: Haha, ja pijnlijke trappen tegen mij ribben daar zit ik al vanaf dag 1 smachtend op te wachten... . Wat dat betreft maar goed dat ik kindje nog niet heel goed voel.. Hoe eerder je het voelt des te eerder misschien ook wel die fijne trappen. Sterkte met je rug! @Marleen en Monique. Ik snap dat niet he? Waarom moeten er toch mensen bestaan die dit soort dingen voor anderen verzieken? Wat is daar nou leuk aan? De oplossing van Marleen vind ik ook wel leuk gevonden trouwens. Net doen of je neus bloed en het super enthousiast vertellen haha. @ Bipat: Thanks voor de inbraak, leuk om af en toe wat van een decembermama 07 te horen! En leuke naam trouwens..Evan! Kus, Kweenie
Hey, Ja het is min of meer familie van mij. Het meisje wat zo zielig is om het op te zoeken is de dochter van mn vaders vriendin. Nou ja, t interesseert me niet meer. Ze blijven nu me ook steeds op het forum volgen haha. Toch enorm zielig dat je niet eens meer n beetje privacy hebt, maar dat ALLES bekeken wordt... Achja... Nog 2 nachtjes en dan gaan we trouwen! En de dag erna ben ik jarig hihi, en de vrijdag gaan we lekker een weekend weg. Als ik jullie niet meer spreek, nog een fijne avond. En dames met echo's veel plezier en succes! Liefs Monique
@ Monique, Heel veel plezier dinsdag. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben, met mooi weer. Jammer dat de dochter van je vaders vriendin dat soort dingen doet. Heb je wel goed contakt met je vader en zijn vriendin? Heb trouwens weer es buikfoto's gemaakt, ze staan in mn album.
Oh nou monique, bij deze zal ik je ff bijstaan Ze leest toch mee.....: Dochter van de vriendin van de vader van Monique; Wat bezielt je? Ik snap het niet, maar ik vind het knap zielig dat je je op deze manier profileert! Zeg dan gewoon recht in iemands gezicht wat je dwarszit....
Marleen: dat uitslapen kan nu nog, nog even van genieten... Maar als je je kleintje 's morgens lachend en kwebbelend ziet sta je graag op. Mijn man zei gisteren nog: in het weekend liggen we net zo vroeg in bed als door de week. Ja... zoonlief geeft niets om uitslapen, hij weet toch niet wanneer het weekend is. Monique: een hele fijne trouwdag gewenst. Geniet van deze mooie dag. Ik vergeet nog een heleboel mensen maar ik moet er nog echt inkomen. In ieder geval bedankt voor degene die me welkomt hebben. Groetjes Sandra
Ik heb nog een aantal mooie 3d echos gezien in de albums, super! Denk dat wij toch nog maar een afspraak gaan maken voor een pretecho. Wel erg leuk als ik de plaatjes allemaal zie! Monique: wat een flauwe acties zeg! Bah! Maar nu eerst alvast een hele fijne trouwdag gewenst! Het wordt vast een prachtige dag! Sawi: De opmerkingen over de uitgerekende datum zijn bij ons ook het eerste wat we horen. Ben 29 dec uitgerekend dus het kan inderdaad met kerst of met oud en nieuw.. Nou ja ben zo blij dat we een kindje krijgen de dag maakt mij helemaal niets uit.. Marleen: Lekker zon avondje uit. Wij zijn gister naar de bios geweest, ook leuk. En inderdaad lekker nu alles rookvrij! je ziet trouwens goed het verschil hoor tussen de verschillende buikfotos! Zal morgen ook weer even een buikfoto maken. Ben dan alweer 17 weken! Fijne avond allemaal en tot later XXX
hallo allemaal ik heb nog niet bijgelezen maar da ga ik zeker op mijn gemak ook even doen maar eerst een berichtje hier van mij. iedereen een goed weekend gehad. ik wel ben lekker een weekendje naar mijn ouders geweest, was erg gezellig. ik heb een mooie luiertas van kipling gekocht, een gif groene hij is echt zo leuk en lekker ruim voor de spulletjes. dus ook die hebben we nu we komen er steeds dichterbij lol. hoeft eigenlijk alleen nog maar het kleine spul zoals flesjes, speentjes, spuugdoekjes enz. gisteren ben ik de helft gepasseerd, ik was gisteren precies 20 weken. ik vind het nog best wel snel gaan eigenlijk lol. nu mag het wel 30 juli zijn en dat we dan hopelijk ook kunnen zien wat het is. groetjes Pebbles
Dames ik had het hier nog niet gemeld maar we krijgen een Meissssssssssssje we zijn er erggg gelukkig mee
@Oem, wat fijn. Kun je heerlijk van de jurkjes gaan genieten. @Pebbles, van harte met jouw halverwege punt. Het gaat voor mijn gevoel ook snel. @Monique, alvast een hele fijne trouwdag gewenst. Ik hoop dat het dochtertje van de vriendin van jouw vader tot inzicht komt dat dit wel heel flauw en stom was om te doen. En haar gemeende excuses zal aanbieden. Het klinkt een beetje alsof ze het gevoel heeft met jouw te moeten concurreren. Zonde. Ik ben zelf het hele weekend moe en op geweest. Ben ook niet helemaal lekker. Een licht verkoudheidje of iets dergelijks, maar ik hoop dat het deze week wat bijtrekt. En natuurlijk dat ik niet in slaap val tijden het werk .
goedemorgen, pebbles: jippie alweer haverwege oem: leuk nog meer jurkjes shoppen! peetje: werkze vandaag en beterschap.. bah wat een weer vandaag zeg. bah. nou ja gelukkig schijnt het over een paar dagen beter te worden. wil nog wel genieten van het weer deze vakantie hoor!
Goedemorgen allemaal, Het is weer maandag....en wat een weer, het lijkt wel herfst! Ik had het gewoon koud in de auto en moest de verwarming aanzetten. Ik las idd wel in de krant dat het vanaf woensdag weer boven de 20 graden gaat worden. Zullen we even met zijn allen duimen dat het dan minimaal 3 weken echt zomer blijft? @Monique: Alvast een hele fijne trouwdag morgen en natuurlijk ook een fijne verjaardag en een heerlijk weekend, wat een leuke vooruitzichten allemaal. Maar dat mag ook wel, na wat de dochter van je vaders vriendin heeft gedaan. Waar haalt ze het lef vandaan? Het lijkt wel of ze jaloers op je is. @Pebbles: gefeliciteerd met het overschrijden van de 20-weken grens! Heerlijk hè? @Oem: GEFELICITEERD! Gelukkig zijn die jurkjes niet voor nix gekocht. Dan ben jij nu zeker de 2e meisjesmoeder? Ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het geslacht, maar heb met Dennis afgesproken dat we wachten tot de geboorte....dus ik ga mijn nieuwsgierigheid as woensdag bedwingen. Gaat me ook wel lukken hoor denk, want het lijkt mij ook wel erg leuk om er pas achter te komen bij de bevalling. Gisteravond heeft Dennis voor het eerst de baby voelen schoppen. Was heel zachtjes, maar hij voelde het wel! Zijn hele gezicht begon te stralen echt super om te zien. Zijn eerste reactie was: "Kicken zeg"! Wel toepasselijk . Afgelopen zaterdag had ik afgesproken met vriendinnen. Ik lag er om 3 uur (!) in. Het was echt ontzettend gezellig, maar ben er nu nog steeds moe van. Vanavond dus maar weer op tijd naar bed. Fijne dag allemaal!
@ oem Hahaha gelukkig kan ze toch de burberry jurkjes aan @ kweenie, wat leuk dat je daar tijdelijk terug kan! Wie weet wat er verder nog uit voort vloeit! @sandra, ik vergeet ook altijd de helft van de mensen hoor, tja er wordt zoveel geschreven en je kan niet alles bijhouden. Ik ga vandaag schuren en schilderen met een vriendin van me, gezelli!
hallo dames, Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's! Leuk hoor dat jullie je kleintje hebben gezien. @Monique: wat ontzettend flauw zeg dat ze dat heeft gedaan. Wel een hele fijne trouwdag toegewenst. @Oem: wat leuk een meisje! Ik voel zelfs af en toe een kleine bubbeltje/plopje net onder m'n navel. Zou dit de baby zijn? Het zijn niet m'n darmen volgens mij dus dan het toch alleen maar de baby zijn? Ik hoop het wel. Groetjes en veel liefs, Marjolein
Hoi Hoi Kom me ook weer even melden. Wij zijn het weekend bezigh geweest in de babykamer. Ik ben bijna klaar met al het behang eraf halen. Moet vandaag nog een klein stukje. En dan kan er nieuw behang tegenaan. Ik ben gisteren naar Dirty Dancing geweest echt leuk hoor. Zodra er muziek wwerd gedraaid voelde ik mn beebje. Ik had het al een tijdje niet meer zo gevoeld. Maar gelukkig gisteren weer volop. Monique wat een rotstreek zeg! Wel alvast een hele fijne trouwdag en verjaardag. Ik hoop dat het weer je een beetje meezit Oem wat leuk een meisje! Kun je nog meer jurkjes gaan scoren Marjolein ik denk wel dat je baby is hoor Leuk zeg! Pebbels joepie over de helft Kweenie wat fijn dat je weer even bij je oude baas kan werken. Misschien zit er nog wel meer in : Sawi gefeliciteerd met je zwangerschap Ik krijg steeds de opmerking o dat heb je mooi gepland kerst en oud en nieuw vrij. Ik werk in de zorg en wij moeten altijd of kerst of oud en nieuw werken. En dit jaar ben ik lekkr beide vrij. Het maakt mij niet uit wanneer mn beebje komt. Ben blij dat ik zwanger ben en welke maand maakt toch niets uit. Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Liefs Chantal
@ Hanneke, wat leuk zeg dat Dennis jullie uk al gevoeld heeft! Toen Marcel gistermiddag thuiskwam zat ie even tegen mn buik te kletsen. Even daarna voelde ik onze uk heel duidelijk schoppen! En niet eventjes, maar echt de hele middag, met tussenpozen, dat wel. Onze uk luistert nu al naar zijn/haar papa ( of hij/zij zit nu al te pesten )!
Haha, chantal, ja nu heb je lekker allebei vrij! Ik vind het ook wel gezellig hoor om in December te gaan bevallen. Iedereen tussen kerst en oud en nieuw vrij, dus we zullen wel flink wat visite krijgen!
hay damessss jaaaa de jurkjes hoef ik gelukkig niet te verkopen ik was er al bang voor hahahaha Maar ik had stiekem een voorgevoel mannetje lief die zei vanaf het begin al het wordt een meisje... Toen we het papiertje open maakte en zagen staan GIRL was hij helemaaaaaaal gelukkig hij kreeg er tranen van in zijn ogen... Monique: Wel een shit streek toch wens ik je een leuke trouwdag toe! Hanneke: Wat leuk dat Dennis het voelde Dat is zeker speciaal zo'n moment! Ik zal deze week een buikfoto maken.. ik vind wel dat ik een redelijk klein buikje heb in vergelijking met veel vrouw die ook 20-wk zw zijn... Het weer valt idd tegen, maar laten we hopen dat verderop in de week het weer omslaat
@ Oem, ik heb ook geen grote buik hoor! (zie mn album) Maar 1 voordeel: Dan zit het ons ook niet in de weg!