december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    28 augustus hebben we de pretecho :D :D

2. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    jaaa das waar :D
    ik verbeeld mezelf ook dat het dan wel een kleine
    meid zal zijn :D
    hahaha ook al weet ik dat het niks met je buikomvang te maken
    heeft...

3. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Op 23 sept hebben wij een 3d/4d echo!
    Duurt nog wel erg lang hoor!
    Maar donderdag de 20 weken echo en dat schiet al op!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

93 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juli
    22: OemMujahid vk
    22: Peetje gyn
    23: Vis1978 20 weken echo
    23: 1ekindje vk
    23: Vlerkje 20-weken echo
    23: Juffie vk
    23: Aussie 20-weken echo
    24: Chanty 20-weken echo
    24: Marijee 20-weken echo
    24: Hinkie 20-weken echo
    25: 2deKleine 20-weken echo
    25: Ranjeewha 20-weken echo
    25: Johanna controle
    28: Dimmel controle vk
    29: Maris vk
    29: Sylvia gyn echo
    29: Manny vk
    30: Joss 20-weken echo
    30: pebbels23 20 weken echo + gyn
    30: Peetje echo op herhaling
    30: Wolly 20-weken echo

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    13: Wolly gyn controle
    18: Kweenie Controle vk
    28: Dimmel pretecho
    20: Marijee controle vk.
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@Dimmel: Ik heb je afspraak erbij gezet :)

@Chanty: Ik zag dat jij ook de pretecho had dus heb jou afspr er ook bij gezet :)

@Oem: Ik heb het geslacht achter je naam gezet in de bevallingslijst.
    Ik weet niet of je het wilde anders hoor ik het wel dan haal ik het weer weg ;)
    Wel leuk zeg zeg dat jullie een meisje krijgen gefeliciteerd, nu kun je weer verder gaan shoppen voor jullie meisje :)

@Monique: Wat een rot streek zeg van haar :evil:
    Heel veel plezier met jullie trouwen en maak er een onvergetelijke dag van :)

@Peetje: Beterschap en wordt maar snel weer beter.

@Johanna: Als ik het zo hoor is het wel je kleintje geweest :)
    Over een tijdje wordt het alleen maar duidelijker :)
    Zo is het bij mij ook begonnen en nu voel ik de kleine iedere dag wel een paar keer schoppen :)

5. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    JOEHOE! Dan heb ik toch eindelijk ons kleintje gevoeld. Echt fantastisch. :)

6. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0

Haaa die wolly

jaaa dank je wel is niet erg hoor
    iedereen van het forum mag het wel weten ;)
    ik was idd alweer vanplan om dit weekend
    de winkels onveilig te gaan maken :D
    gaat me duur kosten, maar ik vind het niet erg
    voor die kleine hebben we veel over

7. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi hoi iedereen!

Ik heb even een vraagje want ik weet niet zo goed wat ik moet. Ik werk in de zorgen heb dus best zwaar lichamelijk werk en voel dat het werk me de laatste tijd zwaar begint te worden. Nou heb ik sinds een tijdje al rugpijn dat uitstraald naar mijn rechterbeen en bil en sinds vandaag ook behoorlijke pijn in mijn schaambeen. Zou dit bekkeinstabiliteit kunnen zijn? Ik wil op mijn werk niet overkomen als iemand die klaagt maar het begint wel behoorlijk pijnlijk te worden. Ik weet dus niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Iemand tips?

8. wolly

wolly Niet meer actief

@Johanna: Geweldig gevoel he :) zoiets kan je dan ook helemaal in dromeland brengen he :) geniet ervan.

@Oem: Ok dan laat ik het staan ;)
    Heel veel plezier alvast met winkelen van het weekend.

@Miepje: Heel vervelend is dat zeg.
    Bij mij is het toen begonnen met de zelfde klachten al jij nu beschrijft met ong 10 weken en sinds kort gaat het beter als ik maar niet te veel ga lopen achter elkaar.
    Als ik druk ben geweest dan voel ik het wel weer.
    De gyn heeft toen tegen mij gezegt dat het iets met de aanhechting van onderen kon zijn.
    Als je het niet vertrouwd en de pijn gaat niet weg zou ik toch even contact opnemen met de vk of gyn waar je bij zit.
    En vooral omdat je ook in de zorg werkt en het al geen makkelijke baan is.
    Veel beterschap.

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Miepje, Zoals wolly al zegt, je kunt het beste even bij je vk of huisarts of zo ernaar vragen.
    Mijn cecaer-therapeut vertelde mij dat bekkeninstabiliteit inderdaad bij je schaambeen zit omdat daar je banden hechten.
    Volgens mij is dat wel helemaal onderaan op je schaambeen.
    Je zou ook kunnen vragen bij de fysio, daar kun je ook oefeningen en zo krijgen voor je rugen/of bekkeninstabiliteit.
    En verder rustig aan doen en proberen niet te veel te tillen.
    Ik mag ook niet zoveel meer tillen (lastig als je op een kinderdagverblijf werkt :( ) Maar meestal is dat best te bespreken met je manager/baas.
    Succes ermee!

@ Johanna, leuk om te voelen he!
    Ik krijg er regelmatig tranen in mn ogen van!

Sinds gister voel ik mn ukje regelmatig! Wel steeds op dezelfde plek ongeveer, hij/zij vind het geloof ik leuk om steeds op mn blaas te springen :(
    Misschien dat het ook door de broek komt die ik nu aan heb, die drukt wat meer onder op mn buik, dus misschien dat uk daar ook wel tegenaan zit te schoppen ;)

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    WE KRIJGEN EEN MANNEKE WILDE HET TOCH HEEEL GRAAG WETEN! :D :D

en dat dacht ik vanaf het begin ook dus het is uitgekomen :D

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    AAAAAHHHH Dimmel, Gefeliciteerd!
    Leuk zeg! Je kon je dus toch niet beheersen!

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx meid! nee echt niet en ben echt superblij ermee en had het ook verwacht aan het gezicht te zien van me lieverd :D

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha, leuk hoor, wij gaan ons proberen te beheersen en als we bij een week of 36 het echt willen weten dan laten we dan nog wel een echo maken! Dan hoef ik me nog maar 4 weken stil te houden ipv 20 weken!

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hey meiden!

Leuk hoor, jullie verhalen over jongens/meisjes en over babykamers!

Wij willen niet weten wat het wordt. En de babykamer.... tja de vergunningaanvraag van de bouw van ons huis is net de deur uit.

Schopjes denk ik al wel een beetje gevoeld te hebben. Plop, plop, plop en dan op een plek waar ik normaal nooit iets voel zoals mn darmen.
    Kan niet wachten tot het moment dat ik dit vaker zal voelen.

Verder bijna op de helft. Wat is het eigenlijk snel gegaan hè meiden?

Pas goed op jullie zelf hoor! Miepje ook met je klachten!

Dimmel, leuk dat jullie een mannetje krijgen!

Oem, leuk dat je roze kunt gaan shoppen!

Monique: een super trouwdag gewenst!

15. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    oem gefeliciteerd wat leuk dat jullie een meisje krijgen

dimmel ook gefeliciteerd.

wij willen het ook graag weten maar zeggen niks omdat we het graag voor ons zelf willen houden

16. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

OEM gelukkig je hebt niets voor niets die DURE jurkjes gekocht hahaha!
    MAZZELPIK hihih!
    GEFEliciTEERD!

derest ook al, die het weten hihih...!

mijn ventje heeft de kleine weer voelen schoppen..!helemaal trots!

17. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    heeeey Ranj
    jaaaaa wat een geluk hey!
    Stel je voor als ik ze nog jaren in de kast moest laten hange
    whahahahah
    Enuhhhh hoe zit met jullie?
    wanneer hebben jullie de 20-wk echo?
    En wil je het geslacht wel weten?

Lang geleden dat je er was ik hoop dat alles goed met je gaat
    en met sam en de kleine natuurlijk...

Dames weten jullie wie ik echt mis hier!
    Aussie!
    ik vraag me af hoe het met haar is?
    Aussie als je dit leest..Ik mis je op t forum :(
    Ik hoop dat alles goed gaat...

ook hoop ik dat het met Smallgirl goed gaat...
    ook weer een tijdje geleden...

alle dames die me gefeliciteerd hebben
    dank je wellll :D
    De gezondheid is natuurlijk hoofdzaak nummer 1
    maar gelukkig zag het er voor alsnog goed uit..

18. Ranjeewha18

Oem, ik ben er inderdaad een tijdje niet geweest.. ook niet bij de maart mama2007, ik verwaarloos jullie beiden hahah....

maar het komt, omdat Ik ontzettend moe ben! zelfs zo erg dat ik liever op de bank zit niks te doen dan zwpagina...
    ik vind het ook erg moeilijk om op iedreeen te antwoorden mede door dat ik zo moe ben :oops:
    dus soory dames..!
    Ik hoop niet dat ik bij het groepje dames k,om te zitten die nooit praten :) in ons toipic

Met Sam gaat alles goed... hij word zo groot, zelfs zo groot dat hij uit bed is gekukeld!
    vrijdag hebben wij de 20 weken echo...
    wij weten niet wat wij willen...
    wij denken dat wij het op een briefje laten zetten.. en thuis lekker knus in bedje gaan bekijken!
    (zegt ze heel cooltje's hahaha, wacht maar ik kom waarschijnlijk al meteen vertellenw at het is hiero hahah)

19. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

93 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juli
    22: OemMujahid vk
    22: Peetje gyn
    23: Vis1978 20 weken echo
    23: 1ekindje vk
    23: Vlerkje 20-weken echo
    23: Juffie vk
    23: Aussie 20-weken echo
    24: Chanty 20-weken echo
    24: Marijee 20-weken echo
    24: Hinkie 20-weken echo
    25: 2deKleine 20-weken echo
    25: Ranjeewha 20-weken echo
    25: Johanna controle
    28: Dimmel controle vk
    29: Maris vk
    29: Sylvia gyn echo
    29: Manny vk
    30: Joss 20-weken echo
    30: pebbels23 20 weken echo + gyn
    30: Peetje echo op herhaling
    30: Wolly 20-weken echo
    30: jannegie 20-weken echo

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    13: Wolly gyn controle
    18: Kweenie Controle vk
    28: Dimmel pretecho
    20: Marijee controle vk.
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@Jannegie: Ik heb een beetje kunnen rommelen met het geslacht ;) en ik heb het in een meisje veranderd ;) :)
    Ook je afspr staat erbij.
    Leuk he die plopjes, snel genoeg veranderd het in schopjes :)

@Marleen: Heel bekend verhaal wat je zegt, die van ons ligt ook heel vaak tegen me blaas aan te schoppen en dan denk je daarna dat je heel nodig moet plassen en dan ga je naar de wc en dan komt er bijna niks :(

@Dimmel: De vberleiding was toch te groot geworden ;)
    Wat leuk een jongetje, gefeliciteerd
    Ik heb het ook alvast in de bevallingslijst gezet als je het goed vind.

@Ranjeewha: Wat leuk dat je mannetje het ook gevoeld heeft.
    Als je het 1 maal hebt gevoeld kun je wel blijven voelen he, zo leuk is dat.
    Wat zielig dat Sam uit het bedje is gevallen, hopelijk heeft ie niet te veel pijn :(

@Oem: Ik geloof dat Aussie wel steeds mee leest maar omdat ze zo'n pijn heeft in haar hand dat ze daarom niet zoveel mee schrijft.
    En Smallgirl die heeft geloof ik vakantie nu, als ik het goed gelezen heb en ze is steeds benauwd en duizelig miss dat dat de rede is waarom ze niet zoveel schrijft.
    "Meiden beterschap"

20. Ranjeewha18

@wolly..,

We waren net in Sam's kamertje.. en papa stond al bij zijn bedje..! (hij werd gillend wakker) dus we konden hem gelukkig net opvangen..!
    maar ik moet er niet aan denken, dat hij was gevallen..! hij viel echt mijn zijn koppie schuin, en was waarschijnlijk op zijn nekkie, rug gevalllen..
    DOOD eng is dat! bah

Deel Deze Pagina