hey Marijee, gefeliciteerd met je mooie echo en ventje... ben ook zooo benieuwd maar nog ff geduld.. Ja man, ik baal zo ontzettend van die kamer... hoop dat het showmodel nog netjes is...! We moeten dan nu wel als een gek aan de slag, kamertje kan maar eventjes worden opgeslagen ivm verhuizing van de prenatal.. komt 23 augustus al binnen dan.... we hadden oktober in de planning staan...
tjee, denken wij dat we veel kletsen, moet je es kijken bij de dames van januari en februari! Die kletsen meer pagina's vol! @ Chanty, Ook een JONGEN! Gefeliciteerd! En fijn dat alles ook bij jou goed is! @ Bianc, balen van je kamertje! Daar zou ik nu van in de stress en in de tranen schieten! Hoop voor je dat je wat met het showmodel kunt. Wel korting krijgen dan hoor! Wel knullig van die winkel (prenatal?) Zoiets moeten ze toch wel weten? Wij zijn net naar de dijk geweest (10 minuutjes rijden ) met de hond (onze logee). Heerlijk even op een kleedje liggen niks doen! Helaas ging op de buik liggen boekje lezen niet echt lekker . Op mn buik slaap ik al een hele tijd niet meer maar dat was in eerste instantie om mn groeiende, pijnlijke boobs. Eventjes op mn buik liggen boekje lezen is er nu dus ook niet meer bij.... Jammer, maar ja, hoort erbij!
Hey Marleen, vervelend is dat he, niet meer op je buik kunnen liggen, heb er ook last van en ben echt een buikslaper... Ja we hopen dat het kamertje er nog netjes uitziet, we krijgen wel korting erop 20%.... Is idd heel knullig van de prenatal, en dat te bedenken dat ik er zelf achteraan gegaan ben.... anders hadden ze me volgende week pas ingelicht... zijn nu met een lijst bezig en dat gaat op aflever datum, logisch, die mensen hebben het grootste probleem, die zitten al in de 7 maanden maar toch... ik baal er echt van... xx
Hoi Ladies, Bianc, wat ontzettend irritant zeg! Ik zal voor je duimen dat het showmodel nog in keurige staat is. Heb net een 2e gesprek gehad met een sollicitant die mij misschien kan vervangen en daarna ook blijft, omdat ik parttime ga werken. Ze is heel enthousiast en we gaan haar morgen een aanbod doen. Ik hoop zo dat ze ja zegt, dan is dat probleem ook opgelost. Fijne avond allemaal, ik ga zo naar huis en heerlijk van het avondzonnetje genieten. Grtjs!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, .. kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 93 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 24: Chanty 20-weken echo 24: Marijee 20-weken echo 24: Hinkie 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 28: Dimmel controle vk 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 29: Manny vk 30: Joss 20-weken echo 30: pebbels23 20 weken echo + gyn 30: Peetje echo op herhaling 30: Wolly 20-weken echo Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 13: Wolly gyn controle 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 28: Dimmel pretecho 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho Juffie.. ik heb je aanvulling en afspraken ertusse gezet ! peetje heb je er ook tussengezet
Meiden hoe kunnen we ons eigen geslacht nu zo in de minderheid laten komen Ik dacht steeds dat ik een jongen zou krijgen maar nu ik hier al die 'jongens, jongens, jongens' reacties hoor, twijfel ik er steeds meer aan. Het kan toch niet door blijven gaan..... Bianc, wat rot van je kamertje zeg! Ik ga voor je duimen dat het goed komt. Wij gaan een weekend kamperen met vrienden, altijd lachen. We hebben prachtig weer en we gaan lekker vissen en zwemmen 8) Heb er helemaal zin in.
Ah Lekker Joss! Wanneer gaan jullie weg, morgen? Wij gaan ook weg het weekend, mijn ouders staan op de camping op Texel, dus daar gaan wij zaterdagmiddag heen. Maandagavond komen we weer (bruin ) terug!
ff snel een berichtje want we gaan ff naar de mediamarkt. Nintendo DS lite kopen voor manlief. Ben net ff bij de buren geweest! Wat een lief klein kereltje hebben ze... Hij weegt maar net 4 pond, maar alles zit erop en eraan en hij is helemaal perfect. Wat een snoepie! We gingen eventjes snel kijken (ze waren vandaag uit het ziekenhuis) maar we hebben er 1,5 uur gezeten! Ben echt helemaal verliefd, kan me niet voorstellen dat wij ook zo'n wondertje krijgen.
Hallo, Even laten weten hoe de bruiloft was! Was echt super mooi, en we hadden erg geluk met t weer! Een dag om nooit meer te vergeten. Zal binnekort eens n foto erop zetten. (zet k meteen een nieuwe buikfoto erop) Vandaag bij de vk geweest. Mn buik is in 1 week tijd schijnbaar enorm gegroeid. Hij had ongeveer 17 cm moeten zijn, maar was al bijna 22 cm haha. Ons meisje doet het goed daarbinnen! Toen ik in de wachtkamer zat had ze schijnbaar de hik, heelg rappig om dat te voelen. Morgen gaan MIJN MAN (haha) en ik lekker een weekend naar katwijk aan zee. Heerlijk! Liefs Monique
Marije en Chantal gefeliciteerd met jullie jongens! Zouden wij ook een tweede zoon krijgen? Ik wordt nu wel super nieuwsgierig. Volgende week echo, weet nu niet meer of ik me in kan houden om het geslacht toch te vragen. Bianc wat vervelend van het kamertje. Gelukkig is er nog het showroommodel maar ja je besteld toch een nieuw en hoop dan op een nieuw kamertje. Johanna mocht jullie buurkindje nu al naar huis. Dat is wel snel, zo klein. Als alles goed is, is dat natuurlijk toch de fijnste plaats. Wel een lief klein baby'tje. (Qua gewicht nog een mini-baby) Jannegie: van vroeger uit zijn de Denen family van mijn man's kant. Een oud-oom van mijn man (of zoiets). Die is al lang overleden maar zijn nichtjes daar gaan onze ouders veel mee om. En die hebben weer kinderen waarvan ik met een veel contact heb. Zij heeft ook weer twee kinderen en gaat nu trouwen met de vader van haar tweede kindje. Beetje moeilijk verhaal. Maar wel leuk om wat contacten in het buitenland te hebben. Dit is ook mijn enigste kans om een bruiloft daar mee te maken. Met de andere heb ik zelden of geen contact. Als ons 2e kindje gedoopt wordt nodigen we ook 10 personen uit Denemarken uit. Wil het deze keer uitgebreider doen als bij onze eerste. Ik heb toen zo moeten strepen door de gasten dat ik het niet leuk meer vond. Nu vieren we het bij een kennis met waarschijnlijk een catering erbij. Na zo'n warme dag ga ik het liefst even in bad liggen. Maar ja, dat zit er nog even niet in. Morgen mogen de hechtingen uit mijn voet. Nu nog even behelpen met douchen. Maar ja, duimen dat de wond morgen dicht is...
Monique: gefeliciteerd met jullie huwelijk. En geniet van jullie weekendje weg. Veel liefde en geluk samen! Groetjes Sandra
@sawi ja ik heb de 20 weken echo al gehad maar daar konden ze nog niet alles goed zien dus 30 juli moet ik opnieuw, ik wil alleen nu wel eens weten wat het gaat worden lol
Pebbles, dat is balen dat niet alles goed te zien was.... andere kant, wel leuk nog een echo.. Hopelijk laat die kleine uk zich nu wel goed bekijken Meiden die al een 20 weken echo gehad hebben, zijn er nog tips voor " beter beeld", volle blaas lege blaas, voor de echo heel actief zijn of juist niet.... ben dat vergeten te vragen toen ik de afspraak maakte. We gaan een combi doen, de 20 weken echo & daaraan vast gelijk een pretecho van 45 minuten xx
heejj meiden monique.. wat geweldig dat je zo mooie dag hebt gehad! ben benieuwt naar je foto's en alvast heel veel plezier met je man in katwijk aan zee! bianc.. ik had een lege blaas en had niet zo heel veel gedaan van te voren.. mijn ventje lag eerst te slapen en werd denk ik wakker van het gedruk op de buik denk niet dat je echt wat kan doen om het beeld te beinvloeden.. en als ze iets niet goed kan zien dan kijken ze vaak net zo lang tot ze het wel zien.. teminste dede ze bij mij wel! Liefs Marije
@bianc ja het was wel balen maar idd ik heb straks wel mijn 5e echo in 4,5 maand tijd. heb helemaal de groei kunnen volgen van een klein frutseltje tot nu een compleet mensje. hopen alleen dat ie dit keer ni met zijn benen gekruisd ligt of met zijn handen voor zijn geslacht lol.het belangrijkste is dat ze dit keer het hartje wel goed kunnen zien. ze zagen toen wel een hartje kloppen, maar ze moeten ook de hartkamers, hart kleppen enz kunnen zien en dat zagen ze nog niet.
@ Monique, wat fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! Ik vond het de eerste paar maanden heel gek om 'ineens' een man te hebben en een andere achternaam te hebben Ondertussen (1jaar later) ben ik er wel aan gewend! @ Sawi, Wat had je met je voet dan? (misschien heb je t al verteld, maar kan t me niet herrinneren.... )
Goedemorgen, @Monique: Super zeg, dat jullie een mooie dag hebben gehad. Ik hoop het ook ooit nog eens mee te maken, maar dan moet die van mij nog wel even op zijn knietjes (zo ouderwets ben ik dan ook wel weer) . Ach...komt allemaal wel goed denk ik. Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en voornamelijk veel plezier. Geniet van jullie weekend in Katwijk! @Bianc: Ik had vantevoren nog wel even aan de VK gevraagd of je perse een volle blaas moet hebben, maar dat is allemaal helemaal niet nodig. En als hij niet helemaal goed ligt, dan heeft de echoscopiste wel tips om hem in beweging te krijgen. Die van mij lag ook lekker te tukken en moest toch eventjes gaan verliggen. Toen moest ik kniebuigingen doen, met mijn knieën naar buiten en sprongetjes maken. Het zag er natuurlijk een beetje gek uit, maar hielp wel. Hij werd namelijk wakker en ging precies goed liggen...wat een voorbeeldig kind . Wat een superlekker weer is het, zelfs binnen zitten op kantoor is leuker als de zon schijnt. Uiteraard zou ik nu liever naar het strand gaan, maar we gaan vanavond met een groep vrienden BBQ-en, dus dat ik wel erg gezellig. En daarna heerlijk 2 dagen genieten van de zon (alleen zondag nog even een muurtje van de babykamer in de verf zetten, maar dat ik zo gebeurd). 2dekleine & Ran: heel veel plezier bij de 20-weken echo. Laten jullie even weten hoe het is gegaan (en of er nog een meisje bijkomt in December )? Fijne dag allemaal!
Ik snap wat je bedoelt maar ik ben net 3 weken thuis en zelf merk ik bijna geen vorderingen. Mijn werk is poets werk dus als mijn moeder zowiezo al iedere woensdag hier komt poetsen hoe moet ik het dan op mijn werk doen. maar goed ik ga maandag gewoon en gaat het neit ben ik zo weer thuis mijn gezondheid en onze boy staan nu voorop! werk is te vervangen wij niet! maar superbedankt voor de uitleg! @marijee achter mijn naam stond het geslacht maar das nu ineens weg
Dag Allemaal, Even kort, weinig tijd....20 weken echo gehad en alles was goed. Ik weet niet het geslacht, maar dat hoef ik ook niet te weten...belangrijk is dat alles goed is/was. Het lag niet zo gunstig en bewoog een beetje veel, echt mooi foto;s hebben we dus niet. Mijn ouders vonden het helemaal geweldig en de tranen moesten weggeslikt worden. De vloer ligt in de baby kamer en is bijna afgewerkt! Ohja met mijn vriendin gaat alles goed en ze hebben eindelijk een naam: Marit Jaëlla.
Pebbles: dat is dan wel spannend. De baby moet er maar net goed voorliggen om alles te zien. Ik duim voor je dat alles goed is. Als ze het hartje maar kunnen zien dat is dan natuurlijk het belangrijkste. Soms veraden ze het geslacht gewoon niet. Billen tegen elkaar en wachtten tot de geboorte maar.... Marleen: ik had een moedervlek die in no time 5 keer zo groot was geworden en ipv lichtbruin nu pikzwart. Dokter gebeld moest meteen komen. Wat een paniek moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. En 1,5 week na de dokter te zijn geweest was de moedervlek al verwijderd. Ikzelf ben er rustig onder ik denk gewoon dat de moedervlek is gaan groeien door de hormonen. Maar goed vandaag de uitslag en eindelijk de hechtingen eruit. Ik heb alle voordelen mee. (zon nooit zit altijd in de schaduw, komt niet in de familie voor en had er niet meer dan 1 verdachte (bij 3 wordt het erger)). Hopen dat het dit weekend lekker weer blijft. Gaan we barbecuen en misschien morgenvroeg naar Pagegaaienpark. En zondag gewoon lekker relaxen!