hoi meiden meiden gefeliciteerd met de mooie echo's Ik ben vorige week voor echo geweest en moet nog een keer terug komen omdat ons kindje erg bewegelijk is.Maar het zag er allemaal goed uit. En wij krijgen een meisje! groetjes maria
Jaaah, Maria krijgt een meisje, joepie! Sawi: Leuk joh, familie in denemarken. Zijn leuke mensen, die Denen. Ik kom er wel eens voor mn werk en heb ook veel deense klanten. Wat zul je stralen in je jurk. Wel balen van zo´n moedervlek. Ik heb veel moedervlekken en mijn vader is zeer jong overleden door een melanoom, dus ik pas extra goed op. Maar ze zijn niet heel donker van kleur en veranderen ook niet gelukkig. Hinkie: Leuk dat je je ouders mee had. Wat een ervaring voor hun. Ik heb bij de laatste echo ook mn moeder meegenomen. Leuke naam voor de baby van je vriendin. Monique: gefeliciteerd met jullie huwelijk! Super! En nu nog lekker genieten van een weekendje weg. Wat zul je gelukkig zijn! Hoe voelt dat, dat je baby de hik heeft? pebbles: waarom krijg jij zoveel echo´s? Ik heb er ook al 5 ofzo gehad, maar dat doen ze hier in duitsland altijd geloof ik. Johanna: leuk zo´n kleintje bij je buren. Als ze zo klein zijn, zijn ze écht baby hè. Marleen: Ook veel plezier het weekend. Wordt het mooi weer op texel? Bianca: Balen idd van het kamertje. gelukkig heb je het showroommodel kunnen reserveren. Daar had iemand anders je ook voor kunnen zijn. Ik zit iedere keer volop te genieten van de schopjes in mn buik. mannetje baalt ervan dat hij nog niks kan voelen. Kunnen jullie mannen dat wel? We zullen dit weekend ook nog eens even de stethoscoop erop zetten, misschien dat hij wat kan horen.
@ Sawi, Jeeje zeg wel even eng lijkt me zo'n moedervlek! Bij mij zit het ook niet in de familie of zo, maar ik probeer en wel een beetje op te letten (niet overdreven of paniekerig hoor) je tegenwoordig van die verhalen.... @ Maria, Joehoe een meisje! Leuk hoor! @ Jannegie, het word prachtig weer op Texel! De buien die voorspeld zijn waaien bovendien vaak over de eilanden heen! Daar hebben wij hier in Harlingen ook nog voordeel van! Ik geniet ook zo van het schoppen in mn buik! Soms zit ik de baby een beetje uit te lokken , meestal werkt het wel! Mijn man vind dat wat zielig, maar ja. Mijn man heeft er nog niet zoveel moeite mee dat hij nog niks voelt, hij vind het al leuk dat ik het voel! Ik zou het wel erg leuk vinden als mijn man er ook van mee kan genieten! Zo zeg, heb net even anderhalf uur op de bank liggen slapen, schrok net wakker. En vandaag komt mn pakketje! Ik heb van mn mannetje een zwangerschapsketting gekregen, zo een met een belletje. Ben benieuwd, de post komt vanmiddag pas helaas! Heb voor mn man trouwens 2 slabbetjes besteld : 'Mijn papa is de allerliefste' en 'ik knap? Dan heb je mijn papa nog niet gezien!'. Erg leuk! Die kwamen gister met de post, mn man lag helemaal dubbel van t lachen!
@Marije & Chanty: gefeliciteerd met jullie boys! @Maria: leuk een meisje! Ook gefeliciteerd. @Sawi: ja, het buurjochie mocht al naar huis want hij dronk z'n flesje keurig leeg en z'n longetjes waren goed. Hij had bij de apgarscore een 9 en een 10! Echt prachtig zo'n klein mensje. Geweldig, die handjes zo klein en zoveel kracht dat hij al heeft. Kan er gewoon niet over uit dat hij zo klein en mooi is.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: Jongen HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: Meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 94 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 28: Dimmel controle vk 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 29: Manny vk 30: Joss 20-weken echo 30: pebbels23 20 weken echo + gyn 30: Peetje echo op herhaling 30: Wolly 20-weken echo Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 13: Wolly gyn controle 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 28: Dimmel pretecho 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho Juffie.. ik heb je aanvulling en afspraken ertusse gezet ! @ chanty en maria .. ik heb het geslacht erachter gezet!
Hey dames, ik kom me ook maar even melden alweer een paar daagjes geleden.. Hier gaat alles goed. Mijn baby voel ik dagelijks schoppen heerlijk! Alweer een aantal dames die een jongetje krijgen! Het wordt echt een jongensmaand of niet? Fijn dat alles goed gaat met de baby's. Ik las dat er ook nog een meisje komt he he hoeraaaaaaa! Wij willen vandaag als het kan ook eventjes een weekendje weg maar kan bijna niets vinden we willen eigenlijk een hotel/vakantie huisje aan het strand maar helaas weinig keuze. Misschien als we iets vinden gaan we een weekendje naar Belgie heb er wel zin in hoor heeerlijkkkkkk! Hey marleen waar heb je die slabbertjes besteld klinkt leuk, vooral dat laatste wil er ook wel 1! fijne weekend allemaal!
@ mamatje, heb ze besteld op www.babykoffer.nl. Ik vind ze erg mooi en met klittenband achter ipv elastiek (dat vind ik persoonlijk er zielig, moet je t slabbetje over t hoofdje trekken ) Ze hebben ook andere teksten, ook voor opa's, oma's, tantes en natuurlijk mama! Ik hoop dat je nog wat leuks kunt vinden voor t weekend, alvast veel plezier!
Monique fijn dat je zon mooie dag hebt gehad. Ben benieuwd naar de fotos! Wij gaan aan het einde van de middag weg, richting almere. Lekker klein campingkje bij het water Heb er erg veel zin in, net alle boodschappies gedaan en nu de boel ff inpakken. Mn kat heeft trouwens toch een flinke ontsteking in de bek....heeft een paar spuiten gehad en krijgt nu antibiotica. Megapillen en vanochtend kwamen we met het pilletje geven aan het abces en toen sprong het denk ik kapot... allemaal bloed en viezigheid en de kat helemaal in paniek, overgeven en met zijn poot zijn bek kapot krabben Nou ja was erg vervelend. Nu gaat het wel weer beter maar dat pilletje moet er nog in....drama dus.....
joss... kom je nog op bezoek? wij wonen in Almere namelijk hahahah Nou dames, wij krijgen eeen ..........super ............... mooi wondertje......... We weten het niet hahahaha kindje zag er goed uit, we werden meteen geholpen, en zijn er meer dan halfuur ingeweest..! we hebben hebben het van top tot teen kunnen zien..! Het gaapte zelfs, en het was net SAM... precies echt precies hoe sam gaapte..! hihih zo mooi! we hebben echt 5 foto's van die mevrouw gekregen.. zo mooi! die ga ik vanvond in scannen we zijn nu namelijk bij mijn ouders bbq nou groetjes!
hallo allemaal Vandaag ook de 20 weken echo gehad en alles was goed met onze kleine .................ja we weten wat het wordt alleen houden we dat toch voor ons zelf zodat we zeker weten dat het niet verder bekend word (zoals bij monique) We waren maar een 15 minuten binnen maar onze kleine liet zich goed bekijken en was daarom ook snel klaar! We hebben 1 september de pretecho en we kijken daar ook naar uit! ff weer gluren na onze kleine!
Hallo meiden Ik kom me ook weer even melden, wat is er weer veel geschreven zeg. Maria wat leuk een meisje! Toch blijven ze nog steeds in de minderheid. Ben benieuwd of er idd meer jongens worden geboren in december. Monique gefeliciteerd met jullie huwelijk. Je hebt in ieder geval mooi weer gehad en zal duimen dat het zo blijft. Geniet van het weekend. Wij zijn verder gegaan in de babykamer. Een muurtje hebben we heeel licht blauw de rest blijft lekkr wit. Vind het zo leuk kan niet wachten tot de meubels komen maar helaas dat duurt nog min 7 weken. Vandaag kwam mijn zus nog langs met cadeau`s. Echt zo leuk een rugzak voor als hij later gaat logeren! Van Woezel en Pip. Een badcape en kruikenzak van Dirk de Draak. Een truitje en een broekje en nog een knuffel. Echt allemaal zo leuk! Ik ging vanmiddag nog even boodschappen doen en zag bij het kruitvat badeentje voor 0.37 c ja die kon ik niet laten liggen ook nog een blauwe speen gekocht met een race-auto erop. Mijn man is enorme race-fan. Ik ga nu nog even snel opruimen en douchen we krijgen zo visite. Liefs Chantal Marijee dank je wel voor het wijzigen van de lijst!
Heb zelf ook bijna alleen slabbetjes met klitteband, vind ze ook reuze handig! Moet alleen wel op kwaliteit letten, heb ik gemerkt. Bij slechte kwaliteit, laat het klitteband nl na verloop van tijd (ca 1-1,5 jaar) wel heel makkelijk los...
Vanmiddag de 20-weken echo gehad en het was weer prachtig, onze knul was wakker en lekker druk (niet makkelijk voor de echo) We hebben ook een dvd meegekregen met de hele echo erop, en ik vind het heerlijk zo kan ik het nog mooi een paar keer kijken hier de echo's http://i110.photobucket.com/albums/n85/ ... cho_01.jpg http://i110.photobucket.com/albums/n85/ ... cho_03.jpg http://i110.photobucket.com/albums/n85/ ... cho_04.jpg we hebben er nog meer, maar deze zijn wel een beetje de leukste
heej meiden mamatje.. hoop dat je nog wat leuks heb gevonden! en lekker een weekendje weg kan! joss.. wat zielig van je kat! ik hoop dat het snel beter gaat! ranj.. geweldig dat de echo zo goed was! ben benieuwt na de foto's! mama.. jij ook gefeliciteerd met je goede echo! chantal.. wat goed dat jullie het kamertje al klaar hebben kwa muren! nu alleen de meubeltjes en spulletjes nog en wat lief van je zus! 2dekleine.. ook jij natuurlijk gefeliciteerd met je mooie echo! ook al weer zo druk ventje haha. en mooie foto's hoor bij mij zie ik me buik nu ook op en neer gaan als me ventje trapt zo leuk om te zien! vandaag ook weer stoere kleertjes gehaalt overal zie ik wel wat leuks haha. ma moet me nu echt gaan inhouden anders heb ik straks veel te veel haha! Liefs Marije
Alle meiden met een mooie echo, gefeliciteerd! @2ekleine, dat word vast een mooi ventje, aan de echo te zien Ik ben blij dat wij niet weten/willen weten wat we krijgen, anders zou ik me ook helemaal gek shoppen! Nu ik het niet weet kan ik niet zoveel kopen, veel kleertjes zijn toch of voor meisjes of voor jongens. Meiden fijn weekend allemaal, jullie zien mij maandagavond of dinsdag wel weer es verschijnen!
nou ik heb hier 3 foto's eerste voetjes http://i153.photobucket.com/albums/s226 ... oetjes.jpg het gaapje http://i153.photobucket.com/albums/s226 ... 8/gaap.jpg aangenaamm DOTJE http://i153.photobucket.com/albums/s226 ... /foto1.jpg
De moedervlek was in orde. Dus verder geen bijzonderheden. De wond was nog niet helemaal gesloten dus nog even hechtpleistertjes erop. Mijn man had gisteren ons kleintje diverse malen gevoeld. In een keer lijkt hij sterk te zijn geworden, toch echt geen spinzazie gegeten! Vanacht heeft hij/zij me ruim een uur wakker getrapt en heel de buik ging op en neer. We gaan nu naar het Papegaaienpark. Hopen dat het nog een paar uurtjes droog blijft.
Hallo allemaal, mooie echo's en buikjes voorbij zien komen ! Veel jongens zo te horen en een paar meiden. Wij hebben nog geen kleedjes gekocht, misschien later, we hebben nog veel kleedjes zo goed als nieuw van Joël, dus da's ook meegenomen Monique gefeliciteerd met je huwelijk ! Joss, veel beterschap voor je kat, is idd steeds een drama als je een kat pilletjes moet geven. Jannegie, mijn vriend kan ook nog niks voelen, bij Joël heeft het ook lang geduurd voordat hij dit kon. Dikwijls deed Joël ook ineens niks meer toen mijn vriend wou voelen Bij deze is het nog afwachten, de schopjes zijn nog niet zo hard dus nog moeilijk te voelen van de buitenkant Hier weinig te melden, nog wel een beetje stressig, maar probeer me zoveel mogelijk af te leiden met mijn zoontje en mijn katjes, wat gaan wandelen (als het weer meezit tenminste), familiebezoek, de oude kat van mijn vriend zijn broer gaan verzorgen, ...
@ alle dames met een goed echo: gefeliciteerd! Allemaal mooie foto's! Het begint zo lekker vorm te krijgen voor ons allemaal. Gisteren even naar het strand geweest en als het goed is heb ik een mooie foto van mijn buik(je)...zal het binnenkort er wel even opzetten. Fijn weekend allemaal niet zoveel schrijven hoor anders kan ik het allemaal niet meer terug lezen Gr Hinkie
@ Pebbels, nou hopen dat die kleine zich idd 30 juli goed laat bekijken maar het belangrijkste idd of het hartje helemaal in orde is, spannend...! We zijn gisteren bij de Prenatal geweest en hebben een mooie deal gesloten, comode is ietsje beschadigt aan de onderkant en de pootjes maar heel goed bij te werken gelukkig.... Hadden in eerste instantie alleen de comode en het ledikantje bestelend voor E 719, hebben nu de complete kamer comode, ledikant, kast en wandplankje ( winkelwaarde E 1326) voor E 800....! De kast is gewoon helemaal niet beschadigd..! Jeeeeh ben helemaal blij xx