Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: Jongen HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: Meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 94 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 28: Dimmel controle vk 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 29: Manny vk 30: Joss 20-weken echo 30: pebbels23 20 weken echo + gyn 30: Peetje echo op herhaling 30: Wolly 20-weken echo Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 13: Wolly gyn controle 14: marientje gyn controle 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 28: Dimmel pretecho 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho marina.. heb je afspraak erbij gezet!
heejj bianc.. wat geweldig dat jullie zo mooie deal hebben kunnen sluiten! dan heb je toch het kamertje dat je zo graag wou hebben ! en gefeliciteerd met je 20 weken op de helft! Liefs marije
Hey meis, tnx..! Zijn er ook helemaal gelukkig mee, ben echt verliefd op deze kamer en wilde geen andere haha...( was ie echt lelijk geweest moesten we wel hoor) maar hij is nog helemaal mooi! Jaaaa idd 20 weken, leuk! Nu hopen dat die misselijkheid ooit nog weggaat Gaan volgende week echo doen, spannend!
ben echt blij voor jullie! ben je nog steeds misselijk..? dat is zeker dan te hopen dat het nog weg gaat! maar het kan ook gewoon 9 maanden aanhouden! al hoop ik dat zeker niet voor je! ik was blij dat het met 12 weken bij mij zo goed als weg was. nu af en toe nog vooral als ik sochtends water drink echt heel vreemd! spannend de echo volgende week! maar alles zal vast goed zijn met jullie kleintje! willen jullie het geslacht weten? Liefs Marije
Ja ben ook super bij...! Pff ja die misselijkheid, hou op schei uit.. Tis ff 2 weekjes minder geweest, alleen bij het wakker worden misselijk maar meer niet.... nou het is in alle heftigheid terug..... tot een uurtje of 11 s'ochtends ben ik niets waard Het is niet meer zoals de eerste 16 weken de hele dag door, heb toen ook tegen ZH opname gezeten en aan de medicijnen maar het is wel irritant nu...! Buikje is ( eindelijk) aan het groeien en denk dat het op mijn maag zit nu... alleen maar zuur komt eruit, bah bah...! Jaaaaa heel spannend de echo, we willen heeeeeeeeeeeel graag het geslacht weten, we dachten in het begin heel sterk een ventje maar gaan toch wel heeeeel erg twijfelen nu..... Jullie krijgen een ventje he, gaaf man, zo'n klein stoer knulletje xx
@alle meiden met een goede echo: GEFELICITEERD! Ben zelf gisteren weer op controle geweest. Alles is prima in orde. Baarmoeder komt net boven m'n navel. De vk vond dat ik al een mooi buikje heb! Hartje nog gehoord! Altijd leuk he? Op 21 augustus heb ik weer de volgende controle. groetjes
heejj bianc echt rot dat je nog steeds misselijk bent. bij mij begint het ook tege me maag te drukken en ook last van maagzuur indd.. ma bij mij blijft het wel binnen gelukkig. hoop voor je dat het snel weg zal gaan want zo is het ook niet leuk! haha ik dacht in het begin heel sterk dat het een meisje zou worden en begon rond de 17de week ook te twijfelen, denk dat je dat een beetje uit veiligheid doet voor als het toch het andere geslacht is je niet "teleurgesteld" bent IK krijg indd een ventje de vader speelt geen rol meer. heeft zelfs niet geinformeert hoe de 20 weken echo was gegaan dus weet ook nog niet dat hij een zoontje krijgt. heb echt al hele stoere spulletjes gekocht alleen meeste wel blauw en ik wil ook graag groen ma kan ik bijna nog niet vinden johanna, ben blij dat alles goed was bij de vk! en hartje luisteren blijft indd altijd leuk! ik zal binnenkort je datum erbij zette van de volgende afspraak als er wat meer is bijgekomen anders blijft die lijst op elke pagina steeds terug komen. xx
Is idd een beetje zelfbescherming ja dta van dat jongen meisje gevoel... Ohhh de papa is lekker geintresseerd dan.... lekker laten gaan, alleen kan je het ook! Leuk joh allemaal stoere spulletjes xx
ik laat de vader ook lekker ze eigen leven lijden! ik heb straks iets heel moois wat hij zal missen jullie zulle ook zeker lekker veel gaan shoppen na de echo? vind het wel heel oneerlijk verdeeld over hoeveel meisjes kleding er is en hoe weinig jongens kleding maar zijn genoeg leuke dingen xx
@Marije: is goed hoor, mijn afspraak hoeft niet direct op de lijst. Balen dat de papa van je ventje niets meer van zich laat horen, nou je kunt het alleen net zo goed. Zo'n vent heb je niet nodig toch?
Meld me ook weer eventjes tussendoor. Zie een hoop mooie buikjes en echo's voorbij komen! En een heleboel jongetjes de in december geboren gaan worden! Sommige meiden nog last van kwaaltjes, dat is wel minder...nog even doorbijten! Hier gaat alles goed. Aanstaande dinsdag hebben we de pretecho (2d met bijna 22 weken) en donderdag controle vk. Heb heeeel veel zin in de pretecho, dat vind ik zo bijzonder..en dan lekke rje ukkie op dvd hebben, en thuis nog heel veel ernaar kijken! Heb vandaag mog wat zwschaps kleren geshopt. Wat ik van mijn 1e zwschap nog had, is bijna allemaal najaar/winter (komt straks nog wel van pas). Maar veel vind ik niet lekker zitten, en heb ook een hekel dit keer aan die hoge banden, terwijl ik dat bij Yara best lekker vond. Dus nog even wat geshopt, en er is nog wat odnerweg uit de webwinkel van esprit haha, dus dat zit wel goed! Beebje heeft soms echt flink speelkwartier in mn buik, dan zie je het ook van buitenaf bewegen, heel leuk weer!
Hallo meiden Hoop dat er niemand extreem last heeft van het warme weer! Geniet ervan! Iedereen een mooie dag! Liefs Chantal Ik ga nog even van het zonnetje genieten!!
Hoi allemaal, @Bianc: wat super zeg dat het showmodel nog zo netjes was. Wordt het toch nog het kamertje dat je zo graag wilde. Vanmorgen de muur in de babykamer gewit, wat een klus zeg! Het zweet stond op mijn rug . Het is in totaal denk ik zo'n 8m2, maar er zit al een hele emmer verf voor 15m2 op de muur. En natuurlijk moet hij nog een keer . Dus denk dat ik vanavond Dennis even heel lief aankijk...misschien dat hij het dan morgenavond wil doen. Zometeen lekker naar mijn ouders, mijn Opa en Oma zijn er (die wonen 11 maanden per jaar in Spanje), dus we gaan lekker BBQ-en met het gezin. De voorbereiding voor het nieuwe voetbalseizoen is begonnen, dus vanaf vandaag traint Dennis 4x in de week. Aangezien hij vandaag de hele dag training heeft, schuift hij iets later aan. Is toch altijd weer eventjes wennen de eerste paar weken, maar gelukkig ben ik dol op voetbal (kijken), en zeker als hij in het veld staat. Zie me nu al staan over een aantal maanden. Met de kinderwagen langs het veld . Gisteren nog eventjes de stad in geweest en een leuk blousje gekocht bij de Miss Etam, en er is ook nog een pakketje onderweg van de H&M. Hoop dat het wat is, vaak vind ik dat toch wel tegenvallen nl., maar hier zit een zwarte broek bij, dus ik hoop echt dat die goed zit. Is toch wel handig voor mijn werk. Ga nu nog eventjes snel een broodje eten voordat mijn moeder mij op komt halen. Die komt meteen even de maten opnemen voor de optrekgordijnen die zij voor de babykamer gaat maken. Fijn hoor zo'n handige moeder . Fijne dag allemaal!
mensen wat een hitte, gelukkig hebben we gisteren luxaflex gekocht we hadden op de achterste ramen in de huiskamer nog geen gordijnen maar met dit weer is het ni uit te houden. dus nu hebben we zilver metalen luxaflex en het is nu lekker koel in huis. dus dat scheelt al een boel, ik kom nu liever niet buiten pffff lol. ik hou me zo rustig mogelijk en dan zien we wel weer. vanavond lekker uit eten met mijn mannetje, heb daar echt wel zin in.
Dag lieve December Mama's Hier ben ik dan weer eens...Ik lees elke dag mee maar schrijf weinig want met de pijn in mijn handen is het echt niet te doen (goede dag vandaag!) Het is te veel om te reageren op iedereen dus ik zal mijn best doen om het weer een beetje bij te houden maar voor wat het waard is denk ik wel aan jullie en natuurlijk leef ik mee met al het lief en leed! Woensdag heb ik de 20 weken echo gehad en het was geweldig! Gelukkig zit alles erop en aan we waren er zeker 30 minuten binnen dus dat was heel fijn. Het is nu echt 100 %%%% een jongetje (zie foto in mijn album) Daarnaast heb ik nog 2 andere echo foto's geupload en een foto van ons kamertje erop gezet. Ik had geweldig behang gezien voor in de babykamer met cowboy beren erop echt voor een jongens baby! Eur 50 per rol! Lange verhaal kort: Ik heb het vorige week in america besteld en vrijdag kwam het binnen. Zelfde merk, serienummer alles voor tarataratarataaaa EUR 6,00 ! Ongeloofelijk hé? Ben er zo blij mee ik zal er van de week een foto van maken. Mijn bloeddruk was 120/80 dus dat mag ook wel in de krant. Ben inmiddels 4 weken in de ziektewet want werken met mijn handen is onmogelijk, terwijl ik dit typ (na een goede dag) voel ik alweer uitval verschijnselen... en dat dus binnen luttele minuten! Ik kap er dus maar weer mee. Lieffies, ik denk aan jullie en zal proberen vaker wat te laten horen! @Wolly, inmiddels ook weer verhoogd met Thyrax, zit nu op 175 mcg @Oem, bedankt dat je me mist hihi Hele dikke kussen van Aussie
Hey ladies... Wat een weertje he pffff warm heet en nog eens heet! Zijn het hele weekend in de kinderkamer aan de slag geweest met puinruimen, muren glad en deuren schuren, ohhhh en dat met dit weer... niet zo leuk maar ja.... liever dit dan regen! Maaaaar nu gaan we aan het leuke werk beginnen, het opknappen, jeeeeh wat ben ik daar zin in Volgende week lekker shoppen hoop ik als de kleine uk zich goed laat bekijken, roze of blauw.... Maar een vraagje aan jullie... we hebben een box gezien en willen eigenlijk niet zo'n grote, deze is van Bopita en heeft de maten 79 x 79, is de Simon.... is dit te klein denkenen jullie of goed te doen... neem aan dat de kleine en niet de hele dag in ligt.... de kopen ook een domoo seat voor op de bank, gezellig op het longchair gedeelte erbij Vis gezellig BBQ met je opa & oma erbij, zeker als je ze zooo weinig ziet, zijn natuurlijk helemaal trots op hun zwangere kleindochter! Aussie, dat scheelt nogal zeg dat behang, leuk! Wij kunnen gelukkig alle soorten behang inkopen tegen inkoopsprijs, scheelt ook heeeel veel! Fijne avond iedereen! xx
Hoi Meiden, Kom even snel hoi zeggen! Warm he? Merk het wel, minder energie. Denk aan jullie, dikke kus Kweenie
aussie mooie foto hoor en mooie foto van je kamer wens je veel beterschap met je handen! Wat eem heerlijk weertje he vandaag ik kan normaal eigenlijk wel de hele dag in de zon/warmte kan maar ik hou het nu echt niet vol zon natuurlijk helemaal niet ! We gaan morgen lekker op vakantie we gaan een weekje na centerparks dus als ik terug kom heb ik zeker veel te lezen Wens iedereen een leuk en gezonde week toe! liefs Madelinde
Ik kom ook weer ff langs wippen Hier is alles goed ik voel de baby iedere dag bewegen echt heel leuk. Woensdag de 20-weken echo en hopelijk is alles in orde en hoop dat uk het geslacht laat zien. @Aussie: Gelukkig had je vandaag een goeie dag en leuk dat je ff langs komt om te vertellen hoe het met je gaat. Gefeliciteerd met een zoontje leuk hoor. Het is geloof ik echt een jongens maand Jee wat een verschil van prijs van het behang is zeker een koopje dan. Doe maar rustig aan en horen je welk weer wanneer het kan. @Bianc: Dat is zeker zweten met dit weer als je aan de slag gaat met de babykamer poehh. Ik denk dat het geen probleem is hoor om een wat kleinere box te kopen de kleine ligt er geen 24 uur per dag in dus. @Kweenie: Hoi terug Erg is dat he ik heb ook wel een beetje last van het warme weer, ook minder energie en ohh van die dikke voeten door het vocht vreselijk maar ja je kunt er weinig aan doen.
Maar vergeet niet, dat je je woonkamer nooit 100% babyveilig zult krijgen (zodat het er ook zonder toezicht veilig kan spelen) en een box ook 'later' (heb hem voor onze zoon vanaf ca 6-7 tot 13-14 maanden in de kamer gehad) erg handig kan zijn om je kleintje veilig te kunnen laten spelen, terwijl jij eventjes (ongestoord ) de was ophangt ofzo. En ook kan een box een klein kind een erg prettige en geborgene omgeving bieden om tot rust te komen na vele nieuwe indrukken. Onze box is 100x70cm. Hadden toendertijd bewust zo'n 'kleintje' genomen, omdat we maar een hele kleine woonkamer hadden en groter er gewoon niet in paste. Hadden we toendertijd een grotere woonkamer gehad, had ik er zeker weten één van 100x100cm genomen!