Oooh gaaf dat je dat dan voelt! Ga ik toch maar weer eens proberen! Whahahahahahaha, uk denkt: shit alweeer! Als ik in bed lig met mijn laptop op mijn buik voel ik het kindje ook! Zeker te warm ofzo die laptop!
Ja die verrekte handen steeds hahahahaa. Zou best kunnen hoor dat het van de laptop komt. Ik doe het ook wel een met een muziek doosje op me buik maar volgens mij rent ie dan ook keihard weg Ik moet er ook echt voor gaan liggen op bed anders voel ik het ook niet.
Ik zou gewoon iedere dag ff voelen dan kom je er snel genoeg achter en dan went ukkie ook aan de handen op je buik om zo contact te krijgen.
Ik zit de laatste tijd wel vaak ook met mijn handen op mijn buik idd, want ik las dat het kindje dat prettig vind! maar nu mijn buikje groeit merk ik dat mijn handen automatisch naar mijn buik gaan, ook als ik sta te wachten op de trein!
He Dames! Wij zijn weer terug van een HEERLIJK weekendje Texel. Mijn ouders staan daar op de camping. Heel erg warm (soms wel een beetje te) maar wel erg leuk gehad ondanks weer een migraine aanval. Gelukkig was het wat uit te houden en hoefde ik niet plat te gaan liggen. Nu dus wel bekaf, kost erg veel energie. @ Juffie, veel plezier op Texel, t zou geloof ik nog een paar dagen mooi weer blijven! Tip: bij paal 17 kun je echt heerlijk eten (standpaveljoen) Ook ik voel mn uk elke dag een paar keer, vooral als ik zit/lig. Wat een geweldig gevoel! Helaas is het nog net niet hard genoeg zodat mn man t ook kan voelen. Komt vanzelf! Hij vind het al geweldig dat ik het zo sterk voel! Fijn dat het goed gaat met iedereen, @ Aussie, wat :c: dat het nog steeds niet gaat met je handen. Word het ook erger met dit soort weer, of juist wat beter? Je hoort wel es dat het weer invloed kan hebben op dat soort dingen. Ik kruip zo lekker op bed, spreek jullie morgen wel weer!
@ Marleen: fijn dat je het leuk gehad hebt! Jij terug van Texel en juffie gaat morgen heen! Ik ga ook slapen, eerst even douchen! Heb vannacht geen oog dicht gedaan, had ongelovelijk veel jeuk aan mijn benen, kon dus niet slapen! Truste iedereen!
Dat geplop in je buik is idd heel leuk...! Gefladder heb ik niet.... Voel het geen rondjes zwemmen hhihi Ohhh moeilijk hoor geboortekaartjes.... Wij hebben 1 leuk kaartje gezien maar dat is dus geen geboortekaartje, miss nu zelf ontwerpen en naar de drukker enzo.... Maar bestel het liever "kant & klaar " , nog ff verder zoeken dus.... Zijn jullie er al uit met namen, heb het idee dat wij nooooooit aan een naam komen, al zo lang opzoek naar een mooie naam maar helaas... xx
dat getrappen vind ik zo leuk en zo fijn..! ik heb het vooral als ik met mijn knieeen wat opgetrokken zit.. zo heerlijk.. Mijn ventje is steeds te laat met voelen hahah! ook als mijn kleine vent naast mij ligt, en hij trapt met zijn voet tegen mijn buik aan, krijg ik van binnen ook een schop zo lief!
@marleen: Wat fijn dat jullei het leuk hebben gehad wel vervelend van de migraine, slaap lekker @Lola: Jij ook slaap lekker hopelijk heb je nu wel een goeie nacht. @Biac: de namen zijn we al heel lang uit, de meisjes naam iig maar de jongens naam kwam wat later maar staat nu ook vast. Het is wel heel moeilijk ja en ook omdat de naam blijvend is he. @Ran: Ja dat heb ik ook als ik op de bank zit en zit een beetje voorover dan vol ik steeds onderin geschop echt zo van eh....ga is ff recht zitten
heejj meiden hoor iedereen praten over de trapjes.. wat fijn is dat he! ik hoef er niet eens meer echt voor te gaan zitten.. zodra ik zit of lig begint hij te trappen.. en voel het nu soms als ik sta ik kan het wel al vanaf de buitenkant voelen en ook me buik gaat al mooi op en neer haha hoorde ook geboorte kaartjes voorbij komen? heb eigelijk ook geen id wanneer je dat allemaal geregeld moet hebben.. ik ben nu een beetje aan het rondkijken en bezig met het gedichtje want die wil ik zelf maken. bianc.. ik had al een naam voor een meisje maar een jongensnaam had ik nog niet echt. dus ben nu ook druk aan het zoeken! het scheeld natuurlijk dat ik niet rekening hoef te houden met een man die de naam ook mooi moet vinden haha ( het heeft ze voordelen ) maar we hebbe gelukkig nog even de tijd ! Liefs Marije
geboortekaartjes, wij willen dezelfde als die van Sam! of een soort gelijke, en geen kleuren.Naja wel 1 kleur natuurlijk hahah.... maar simpel (daar houden wij niet van) En inderdaad Vriendjes zijn erg irritant.. vooral als zij graag een andere naam willen voor je kindje dan jij..! ONTZETTEND VERVELEND..! of hij wilt het anders schrijven ipv 2 LL 1 L met Sam waren we er eigenlijk zo uit...! Maar met dit kindje..! GRRRR Om op te vreten die vriend van mij! Maar hij is wel lief hoor! nou ga nog even tv kijken in Bed.. en dan met onze Ventilator aan slapen! groetjes
hey meiden, geweldig hoor al die verhalen over het voelen van je kindje. Dan kan je toch merken dat ik nog een paar weekjes minder ver ben als de meeste meiden hier. voel wel wat maar nog geen schopjes ofzo! weet neit meer wie het vroeg maar ik ben inderdaad opgegroeid op texel. nog net niet geboren, al was het als ik mijn moeder moet geloven wel bijna op de boot gebeurd @marleen: we gaan vast nog wel uiteten dus zal je tip onthouden! geboortekaartjes, weet al wel wat ik niet wil. er hangen nu 6 kaartjes bij ons in huis en 5 daarvan zijn bruin, creme kleurig, dus wil graag iets met kleur. verder houd ik van strak en simpel. maar denk dat we nog wel even de tijd hebben voor het uitzoeken hoor! maar als iemand het precies weet.. tot later. x
@lola ik weet ni of het waar is maar ik zeg het maar gewoon hier, ik heb eens gehoord dat je met een laptop op je buik bij zwangerschap moet uit kijken voor straling wat eraf komt. zoals ik al zeg ik weet ni of dit ook waar is. morgen de echo hopen dat ze het dan wel goed kunnen zien, het zou een pak van mijn hart zijn als ze het hartje goed kunnen zien en dat alles in orde is daarmee. en ik heb net een afspraak gemaakt voor 24 augustus voor een pretecho, een kado van mijn ouders. mijn ouders zijn ook aanwezig bij de echo, kunnen ze hun kleinkind zien mijn pa is nu al trots lol
Dag Allemaal, Zo het nam evenw at tijd in beslag om alles te lezen. Veel leuke verhalen over het schoppen van de kleine! Die van ons is er g actief. Mijn placenta ligt tegen mijn rug, dus ik voel de kleine zeer goed. Ik krijg gelijk protest van alle kanten als ik volgens hem/haar iets niet goed doe...en met dat warme weer is dat al snel heel veel. Gisterenavond heeft mijn man het voor het eerst voelen schoppen, hij is er nog onderste boven van... Met mij gaat het redelijk. Gisteren een sport-tape op mijn onderrug gekregen. Hopelijk geeft dat iets meer steun. Dit weekend gaan we namelijk naar Wilp (achterhoek) om op zondag de Deventer boekenmarkt af te lopen....veel geslenter waar ik wel eens last van kan krijgen en moet in de tent slapen...kijken hoe ik daar uit ga komen. Vandaag gewoon weer op mijn werk, na die verschrikkelijke dag van gisteren. Even kijken hoe lang ik dit vol ga houden. Gr Hinkie
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 94 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 29: Manny vk 29: Juut26 Pretecho 30: Joss 20-weken echo 30: pebbels23 20 weken echo + gyn 30: Peetje echo op herhaling 30: Wolly 20-weken echo Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 13: Wolly gyn controle 13: lola1982 controle gyn 14: marientje gyn controle 14: joss81 controle vk 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 19: Vis contole vk 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 20: Aussie73 controle vk 21: johanna1 controle vk 25: Dimmel controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 28: Dimmel pretecho 29: Lola1982 pret-echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 09: Vis controle vk 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho @juut26 zag dat je er nog niet bij stond voor vandaag de pretecho dus heb je er even bijgezet
Ik voel onze boy ook iedere avond als ik rustig in bed lig dan beweegt hij zoveel he haha echt leuk! Wij hebben al een geboortekaartje besteld en we kunnen nu dus neit meer wachten tot hij er is! Gisteren controle vk en alles was goed, mijn baarmoeder zit iets boven mijn navel en toen ze het hartje wilde gaan luisteren ging hij de hele tijd bewegen echt leuk haha!
Je moeder blijft je moeder, Zo eigen en vertrouwd. Je wilt haar niet graag missen, Omdat je van haar houdt. Maar eens dan komt de dag, Dat je haar moet laten gaan. Je verstand zegt dat het goed is, Maar in je ogen blinkt een traan. Zoals jullie misschien al begrijpen zal mijn moeder Ukkie niet meer in levende lijve kunnen meemaken. Mams, ik hou van jou.
@Peetje08 Sterkte...woorden schieten tekort en ik weet dat je er niet veel over wil horen (lees lezen). Toch...we leven mee.