december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Wolly supper dat je echo goed was :D
    ben wel benieuwd wat het wordt...

2. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    ook ik ben net terug van de echo, hij moest drie keer over nieuw worden gedaan omdat ie weer eens op de buik lag maar na veel springen huppelen en trappenlopen lag ie uiteindelijk toch goed hij is helemaal gezond
    en ja hoor ook ik kom he mannelijke geslacht hier versterken
    ook hier is het overduidelijk een jongentje

3. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Wolly fijn dat alles oke was bij de echo! Ben benieuwd wat het geslacht zal zijn! :D

Oem: Ik kan jou foto helemaal niet zien benbenieuwd naar je jurk ik heb 5 sept een Bruiloft en zoek nog iets feestelijks!

Pebbles: Fijn dat bij jou ook de echo nu goed was gefeliciteerd! Weer een Jongen! Waar blijven de meiden toch? :D

Fijne dag allemaal.

4. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Wolly en Pebbles, fijn dat jullie echo helemaal goed was...en weer een jongetje erbij. Ben benieuwd wat jij gaat krijgen Wolly.

Oem: zou heel graag een paar plaatjes willen zien van die jurken, zou je me die kunnen PB-en, zo niet, dan PB ik je wel even mijn e-mailadres.

Over aparte namen gesproken. Ik heb er ook nog 2 in mijn familie die volgens mij niet vaak voorkomen. Mijn nichtjes heten Savannah en Cheyenne. Die eerste vind zelf nog wel goed klinken samen met Valentijn, maar goed....'t is natuurlijk niet aan mij :).
    Wij hebben voor beide geslachten wel al wat namen, 2 namen per geslacht zijn favoriet, alleen hebben we allebei niet dezelfde op nr. 1 staan. Maar weet zeker dat we er wel uit gaan komen.

Bah...ik heb al helemaal geen zin meer om te werken. Begint me nu toch steeds zwaarder te vallen om fulltime te werken, heb moeite met geconcentreerd blijven. Nu zet ik af en toe mijn stoel even in de relaxstand en ga ik even achteroverhangen. Hoop dat dat een beetje helpt.

Grtjs,
    Hanneke

5. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    zie net jou berichtje wolly sorry kon ni wachten met een berichtje plaatsen lol gelukkig dat bij jou de alles ook goed is, we hebben er wat voor moeten doen maar uiteindelijk was hij dus gedraaid

mijn man en ik waren het meteen eens over een naam dus de naam staat waarschijnlijk al vast lol maar dat horen jullie over een paar maandjes al.

alleen mijn ouders weten wat het gaat worden en mijn vader zei al meteen "zie je wel je hebt die echo's niet nodig da kon ik je zo wel zeggen"

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Joss en Pebbles: Gefeliciteerd met jullie mooie echo! En ja hoor weer 2 jongetjes!

@ Wolly, Jij ook gefeliciteerd! Ben benieuwd wat jij krijgt!

@ Hanneke, Ik zit 's avonds regelmatig met mijn (dikke) voeten in een teitje met koud/lauw water. Heerlijk, zeker met dit weer, je koelt er wel lekker van af!

Ik heb vanmorgen zo'n pijn in mijn buik. Aan de linker kant, helemaal aan de zijkant. Als ik zit/lig heb ik er geen last van maar zodra ik een stuk loop komt het weer opzetten.
    Mijn vk is op vakantie, dus als het morgen nog niet over is zal ik de vervanger maar even bellen.
    Heb mn uk wel gevoeld vanmorgen dus dat zal het wel niet zijn.
    Darmen? Iemand een idee?

7. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    als je op de link klikt dan zie je et plaatje vanzelf komen
    ik kan m op de een of andere manier niet in me album plaatsen :(

ik heb je ook een pb gestuurd met de jurken die ik nog te koop heb

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    dames ik heb zon mega blauwe wolk vandaag hahahaha! heb net allemaal mooie kleertjes gekocht en een mooi dekentje, lakentje en hoeslakentje. Natuurlijk lekker allemaal stoere jongensspulletjes zucht, wat is het toch leuk!

9. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Ook Joss en Pebbles: Gefeliciteerd met jullie mooie echo! Nog meer jongens...

Ohja naam voor bij Valentijn: Hinke hahaha hele mooie apparte naam al zeg ik het zelf haha

@ Oem: ook ik zoek nog een jurk voor een bruiloft....misschien kan je mij ook een PB sturen?

10. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Olaaaa hinkie
    ik heb je een PB gestuurd

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: Meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

94 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juli
    30: Joss 20-weken echo
    30: pebbels23 20 weken echo + gyn
    30: Wolly 20-weken echo
    30: Sawi screening echo

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    05: Hinkie: afspr vk
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    11: Peetje echo op herhaling
    13: Wolly gyn controle
    13: lola1982 controle gyn
    14: marientje gyn controle
    14: joss81 controle vk
    18: Kweenie Controle vk
    18: juffie1984 20 weken echo
    19: Vis contole vk
    20: Marijee controle vk
    20: juffie1984 controle vk
    20: Aussie73 controle vk
    21: johanna1 controle vk
    24: Pebbles pretecho
    25: Dimmel controle vk
    26: Peetje gyn + groeiecho
    28: Dimmel pretecho
    29: Lola1982 pret-echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    09: Vis controle vk
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@pebbles en joss ik heb het geslacht erbij gezet van harte

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi meiden, ben alweer (tijdelijk) van mn blauwe wolk af.
    Mn kat heeft een snelgroeiende kwaadaardige tumor in zn bekkie. Ziet er slecht uit, is niet meer te genezen. De dierenarts wist niet hoe lang ie nog had. Heeft wel een remmende spuit gekregen maar kon verder niets doen. Moet over 10 dgn terugkomen. :cry: Ben nu wel verdrietig om het arme beessie...

Wel ff een paar echo kiekjes in mn album gezet, + het bewijs van een jongen! :)

13. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @ joss81
    Dat is wel heel duidelijk een jongen!

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ Joss, Mooie foto's hoor! Duidelijk een jongetje :D
    Wat zielig voor je kat! Onze kat heeft het ook gehad (al weer een paar jaar geleden) en is helaas ook overleden. Wel erg zielig, je ziet dat je kat pijn heeft.

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

wat hebben jullie weer afgekletst zeg!

ranj,, dankje! je bent een schat! en iedereen hier op het forum krijgt hele mooie kindjes! :D

Gwendo.. wat lief dat je vriend echt zo zich mee bemoeid,, je hoort ook wel vaak dat de vaders het nog niet echt zo echt vinden en ze zich wat op afstand houden! en jullie hebben helemaal gelijk hoor dat jullie echt een naam willen die niet in de omgeving al voorkomt! ik hoop dat jullie snel een mooie naam hebben gevonden!

Joss.. Gefeliciteerd met je ventje :D weer een jongen erbij ;) misschien dat de gene die eind december zijn uitgerekent de meisjes stand weer na boven halen ;) haha .. ben blij dat alles goed was!

wolly.. jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! en ben heel benieuwt wat het gaat worden.. :D

pebbels.. jij ook gefeliciteerd met je mannetje! ben blij dat alles nu zeker goed blijkt te zijn!

Marleen,. wat vervelend die pijn. maar het zou kunnen zijn van het slapen dat er 1 kant van de banden iets meer is opgerekt.. ik denk dat het sowieso iets met je banden zal zijn .. en je kleine uk zal het vast allemaal goed doen. maar als je je te veel zorgen maakt toch indd even de vervanger bellen.

hoop dat ik niemand ben vergeten.. zo wel sorry!

Kus xx

16. wolly

wolly Niet meer actief

@Dank jullie wel voor de felicitaties van de goeie echo :)
    Maaar jullie moeten nog ff wachten ;)
    Vanavond rond 11 uur zal ik het hier melden ;)

@Pebbles: Maakt niet uit hoor :) in blijdschap wil je eerst iedereen zo snel mogelijk laten weten hoe het was.
    het is je vergeven haahhahaahhaahha ;) ;)
    Fijn dat bij jullie ook alles goed was.
    En gefeliciteerd weer een jongetje erbij in de lijst :)
    Het wordt echt een jongens maand
    Hahahah dat jij nou net weer moest springen en dat met dat warme weer :)
    Bij ons hoefde dat niet gelukkig ;)

@Vis: Als je dan maar niet in slaap gaat vallen als je de stoel in de relax stand zet ;)
    Ik kan me voorstellen dat het zwaaarder wordt nu.

@Marleen: Ik heb geen idee wat het kan zijn, het zou kunnen dat je darmen het zijn want die worden ook helemaal opzij gedrukt.
    Een belletje kan nooit kwaad en dan ben jij ook weer gerustgesteld.

@Joss: Wat leuk dat je weer lekker geshopt hebt.
    Geniet ervan :)
    Ohh zielig van je kat, je kat zal er best wel last van hebben met eten enzo.
    Sterkte met je kat.
    Mooie foto's :) en heeeeeeel duidelijk een jongetje

17. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pebbles: gefeliciteerd, een zoontje erg leuk.
    Wel veel jongens...begin steeds nieuwsgierig te worden.
    Iemand vroeg net op straat wat heeft mama ik de buik: een zusje.. zei Bas vol overtuiging. O wat leuk zei de mevrouw. Ik zei we weten het helemaal nog niet. Misschien toch maar vragen vanavond zou het een broertje worden is Bas er vast op voorbereid.

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Thanx dames! Ik maak me ook niet echt zorgen om mn uk, want die beweegt volop!
    T is alleen wel vervelend.
    Als het morgen nog niet over is zal ik de vervanger ff bellen en tot die tijd rustig aan maar!

19. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Joss: wat een mooie echo's en nee...je kunt er inderdaad niet omheen dat het een kereltje is. Leuk hoor!
    Wat erg voor je kat, lijkt me vreselijk om dat aan te moeten zien. 'K heb zelf ook 2 katten en ondanks dat ik ze af en toe erg harig vind :), zou ik nog lang niet van ze af willen. Sterkte ermee en een dikke knuffel.

@Wolly: Gelukkig is mijn stoel nog niet zo relaxed dat ik erin in slaap zou kunnen vallen. Ik mis de hoofdsteun :) .

Ik ga zo lekker naar huis, fijne avond allemaal enne Sawi...als je het toch gaat vragen vanavond...dan horen we het wel toch? (hoeft natuurlijk niet als je het niet wilt vertellen :)). Ben alleen maar heel nieuwsgierig :).

Grtjs,
    Hanneke

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Thanx meiden voor jullie lieve reacties op mn zielige kat :(
    We gaan ervan uit dat hij nog effies bij ons mag zijn en we gaan hem lekker verwennen en vertroetelen.

Wolly en pebbles, gaaf dat jullie echos ook zo goed waren!
    Ik vond het heeel bijzonder om de kleine te zien schoppen en voelen schoppen tegelijk. Ook zat ie met zn tongetje te spelen, zoooo schattig haha.

Marleen, ik zou niet weten wat voor een klacht je omschrijft. Gewoon ff bellen morgen! Altijd zo verdrietig als je huisdier zo ziek is en je hem moet laten gaan he?! Vooral dat ze het zelf niet snappen....brrr

Liefs!

Deel Deze Pagina