december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Monique4
    Ja ik heb heb morgen wel twee kraambezoeken af te leggen! 1 in Hazerswoude en 1 in Lelystad (2 dagen oud jochie en een 1,5 weken oud meisje)

2. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Die was voor pebbles bedoeld denk k haha

3. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    euh...ja hij was voor Pebbles bedoelt hahahaha...zwanger he

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    vandaag de mijlpaal van 22 weken :D

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ monique, mooie foto's hoor! En ja , je buik is idd gegroeit zeg!
    Met die van mij schiet het niet zo op...

Meiden met kramp in de kuiten: Er is een oefening om het een beetje te voorkomen, ik doe m ook, niet dat ik er last van heb maar meer om te voorkomen (zegt mn fysio)
    Komt ie:
    Ga met je tenen op een traptrede staan en zet je knieen op slot. Vervolgens ga je helemaal op je tenen staan. Een paar tellen vasthouden en dan helemaal met je hakken naar beneden. Paar tellen vasthouden en dan weer naar boven.
    En dat 10x. De eerste paar keren is die 10 keer best moeilijk, opbouwen dus!
    Wie weet hebben jullie er wat aan.

En ja hoor, nog een jongen erbij!
    Gefeliciteerd Wolly!
    De chinese horoscoop zegt dat die van mij ook een jongen is, we zien het in december!

6. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Marleen,

Thanks for the tip! Ga hem vanavond meteen doen.

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marleen jammer dat ik die niet mag doen met mijn bekkeninstabiliteit

8. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

De 20 weken echo was perfect.
    De amnionstreng zat er nog wel maar helemaal aan de buitenkant rechts onderin. Moet waarschijnlijk aan het einde daarvoor een extra echo. En ook om te kijken of de placenta die voor ligt nog hoog genoeg ligt.
    We besloten om het geslacht niet te vragen. Bij de vorige echo hadden we het al bijna zeker gezien. Maar deze keer liet hij er ook geen gras over groeien. Hup telkens de benen de lucht in. En ja...overduidelijk wederom een JONGEN.
    Wij zijn er superblij mee met 2 jongens.
    Bas ook vast ingelicht dat hij toch echt een broertje gaat krijgen.
    Veel mensen in onze omgeving dachten dat het echt een meid zou worden en die zag ik echt schrikken. Hopen dat ze het toch echt leuk gaan vinden. Gelukkig vinden mijn man en ik het helemaal geweldig en kunnen we haast niet wachtten tot de komst van ons 2e mannetje.

Toen we de 20 weken echo bij Bas hadden werd heel het onderzoek opgenomen. Nu alleen het laatste stukje. Was dat bij julie ook?

De echo duurde 55 min. Hij wilde zijn rug niet laten zien. Lekker eigenwijs.
    Ik zal vanavond wat foto's in mijn album zetten.

Monique: mooie trouwfoto. Mooie jurk.

9. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @sawi: gefeliciteerd met jullie echo! En weer een jongen...

Mijn 20 weken echo duurde maar 20 minuten en wij hebben helemaal geen beeld materiaal ook geen 3d foto's. De 3D foto's die in mijn album staan zijn van een gratis pret echo op de Vu... mijn 20 weken echo was echt alleen maar even kijken naar afwijkingen en hebben dus geen beeldmateriaal...jammer wel

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

ranj.. wat was jij er indd vroeg bij zeg! pff.. hoop dat je vanmiddag nog even wat slaap kan pakken want de hitte put je al zo snel uit. teminste bij mij wel!

hoorde meiden praten over chineese kalender en hij gaf bij mij aan dat het een meisje zou worden, en als andere berkeningen die er bestaan.
    maar het word tog echt een jongetje ;) dus denk dat de kans toch 50/50 is of de kalender klopt.

sawi.. gefeliciteerd met je mooie echo en je ventje ,, haha alweer een mannetje erbij.. waar blijven tog al die meiden!!
    misschien word januari wel echt een meisjes maand ;)

wat ben ik blij dat het vanaf zaterdag gaat afkoelen! vind deze hitte echt niet leuk meer. en ben bezig om me eigen kamer steeds beetje bij beetje op te ruimen en ruimte te maken voor de baby spulletjes want me ventje komt bij mij op de kamer te liggen omdat ik nog thuis woon en er geen andere plek is! heb ik hem wel altijd dicht bij me :D

fijne dag verder meiden!

Liefs xx

11. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    pff het is echt warm he! maar ik ga niet klagen! ik hou van warmte!
    Hinkie ik had ook een 20 weken echo die in totaal maar 15 min duurde. Heb het wel aangegeven en mijn verloskundige zou er achter bellen. Ze zei wel dat ze alle gegevens had ontvangen die ze nodig had. Nou ja we gingen er ook wel vanuit dat het allemaal goed zou zijn. Ook mocht ik gelukkig bij de Vu terecht hebben we toch nog leuke beelden en foto's en ook wel een extra controle!
    Oem; Ik heb dus ook krampen in mijn kuiten dat komt dus door calcium te kort! Meer melk drinken of je mag calcuim/magnesium tablet gaan gebruiken. Maar let er wel op dat er niks anders zit dan calcium/magnesium. Heeft gisteren mijn verloskundige verteld!
    Ik zie dat er steeds meer stoere knulletjes gaan komen leuk hoor!
    Vanavond ga ik naar Van Asten babystore kijken voor een box en een mobieltje van fisher price! Ooo vind het altijd zooo leuk heb er echt zin in!
    Nu ga ik even lekker rustig in mijn koele bedje liggen en lekker relaxen merk dat ik het steeds meer nodig heb!
    Fijne dag allemaal!

12. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    KUITEN......magnesium te kort...heb het ook gehad....bananen helpen ook heel goed! Zit veel magnesium in!

13. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Sawi, gefeliciteerd met de mooie echo.

Gelukkig drink ik voldoende melk/yoghurt en ik eet regelmatig een banaan. Als ik dan die oefening op de trap er nog bij doe....moet het wel goed komen :).

Van mij mag het nog wel warm blijven, misschien iets minder benauwd, maar ben wel dol op de zon. Gisteren ook heerlijk met de zwangere buurvrouw tot 10 uur buiten gezeten. Het enige wat ik dan op de koop toe moet nemen, zijn de enkels....ach, dat moet dan maar :).

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hallo allemaal!

Leuk zo`n december topic! haha zit hier al een tijdje maar was me nog niet zo opgevalle.. :oops:

Zelf ben ik 12 december uitgerekend! Spannend al over de helft!

Groetjes Danielle

15. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Welkom Danielle en gefeliciteerd!
    Weet jij toevallig het geslacht al, aangezien het een ontzettende jongensmaand lijkt te worden, ben ik benieuwd of jij misschien een meisje krijgt.
    Of willen jullie het niet weten/vertellen?

Ben echt heeeeelemaaaal niet nieuwsgierig :).

Grtjs,
    Hanneke

16. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    whoehoeeeeeee ik heb weer zulke leuke dingen geshopt! De babykamer wordt rood met aqua blauw. Lekker hollands. In nijverdal zit een leuk klein winkeltje Kikke, die verkopen o.a. allemaal spul van lief en koeka zooooooooooooo schattig! Maar wel een dikke portomonnee mee.... ben blij dat ie niet in Zwolle zit anders zou het niet goed komen.
    Kraamvisite was erg leuk, een meisje is ook wel snoezig hoor!

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

94 Zwangere meiden in December

11 Jongens en 4 Meiden

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    05: Hinkie: afspr vk
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    11: Peetje echo op herhaling
    13: Wolly gyn controle
    13: lola1982 controle gyn
    14: marientje gyn controle
    14: joss81 controle vk
    18: Kweenie Controle vk
    18: juffie1984 20 weken echo
    19: Vis contole vk
    20: Marijee controle vk
    20: juffie1984 controle vk
    20: Aussie73 controle vk
    21: johanna1 controle vk
    24: Pebbles pretecho
    25: Dimmel controle vk
    26: Peetje gyn + groeiecho
    28: Dimmel pretecho
    29: Lola1982 pret-echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    09: Vis controle vk
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@ sawi.. ik heb het geslacht erachter gezet!

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: - geslacht weten: - bevalling: - FV/BV:
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

94 Zwangere meiden in December

11 Jongens en 4 Meiden

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    05: Hinkie: afspr vk
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    11: Peetje echo op herhaling
    13: Wolly gyn controle
    13: lola1982 controle gyn
    14: marientje gyn controle
    14: joss81 controle vk
    18: Kweenie Controle vk
    18: juffie1984 20 weken echo
    19: Vis contole vk
    20: Marijee controle vk
    20: juffie1984 controle vk
    20: Aussie73 controle vk
    21: johanna1 controle vk
    24: Pebbles pretecho
    25: Dimmel controle vk
    26: Peetje gyn + groeiecho
    28: Dimmel pretecho
    29: Lola1982 pret-echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    09: Vis controle vk
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@Dani84 heb je in de lijst erbij gezet als je nog meer info wil geven doe dit dan in een prive bericht naar wolly, marijee of mij!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    boh heb het even niet meer! kreeg net iets te horen :(

vriendin van me moeder zou over 2 weken oma worden en hebben ze gisteren te horen gekregen dat het kindje niet meer leeft. nu moest ze vanmiddag naar het ziekenhuis en kreeg ze te horen wanneer ze wordt ingeleid en dan wordt onderzocht waar het kindje aan is gestorven zo erg :(. moest gewoon huilen toen ik dit hoorde

20. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wolly: gefelciteerd, een zoontje, stoer hoor

Dimmel: toen ik zwanger was van Bas was een kennis van ons net zo ver. Vooral via de as opa had ik veel contact. De 20 weken echo's van ons beide waren perfect. Alles leek voorpoedig te gaan. Alleen zij voelde met 27 weken het kindje niet meer. Lag aan de placenta. Het kindje was qua ontwikkeling maar 23 weken en dat is veel te klein. Ik heb me tot die dag dat Jesse geboren was altijd bang geweest dat het mis ging. Ik kreeg wel wat langer controle in die tijd bij de verloskundige.
    Gelukkig gaat het zo laat in de zwangerschap haast nooit fout. Haar zie ik nog regelmatig en de opa nog wekelijks. Ze denken vaak als ze Bas zien zou Jesse ook zo zijn geweest.
    Gelukkig heeft ze nu een dochtertje dmv medicijnen in de zwangerschap. Maar het is uiterst verdrietig.
    En bij die jij kent was ze helemaal bijna uitgeteld. Kind is levensvatbaar, zelfs een thuisbevalling mag al. En dan ineens met lege handen...
    Het geeft wel een domper en twijfel in je zwangerschap. Maar probeer toch te genieten van je kleintje. Twijfel je qua leven in je buik mag je toch altijd de verloskundige bellen. En gelukkig gaat het na 20 weken nog zelden fout.

Ik heb de echo foto's in mijn album staan.
    Bedankt voor de felicitaties. Ook hier is het geslacht duidelijk te zien.

Deel Deze Pagina