@Monique4 Ja ik heb heb morgen wel twee kraambezoeken af te leggen! 1 in Hazerswoude en 1 in Lelystad (2 dagen oud jochie en een 1,5 weken oud meisje)
@ monique, mooie foto's hoor! En ja , je buik is idd gegroeit zeg! Met die van mij schiet het niet zo op... Meiden met kramp in de kuiten: Er is een oefening om het een beetje te voorkomen, ik doe m ook, niet dat ik er last van heb maar meer om te voorkomen (zegt mn fysio) Komt ie: Ga met je tenen op een traptrede staan en zet je knieen op slot. Vervolgens ga je helemaal op je tenen staan. Een paar tellen vasthouden en dan helemaal met je hakken naar beneden. Paar tellen vasthouden en dan weer naar boven. En dat 10x. De eerste paar keren is die 10 keer best moeilijk, opbouwen dus! Wie weet hebben jullie er wat aan. En ja hoor, nog een jongen erbij! Gefeliciteerd Wolly! De chinese horoscoop zegt dat die van mij ook een jongen is, we zien het in december!
Hoi, De 20 weken echo was perfect. De amnionstreng zat er nog wel maar helemaal aan de buitenkant rechts onderin. Moet waarschijnlijk aan het einde daarvoor een extra echo. En ook om te kijken of de placenta die voor ligt nog hoog genoeg ligt. We besloten om het geslacht niet te vragen. Bij de vorige echo hadden we het al bijna zeker gezien. Maar deze keer liet hij er ook geen gras over groeien. Hup telkens de benen de lucht in. En ja...overduidelijk wederom een JONGEN. Wij zijn er superblij mee met 2 jongens. Bas ook vast ingelicht dat hij toch echt een broertje gaat krijgen. Veel mensen in onze omgeving dachten dat het echt een meid zou worden en die zag ik echt schrikken. Hopen dat ze het toch echt leuk gaan vinden. Gelukkig vinden mijn man en ik het helemaal geweldig en kunnen we haast niet wachtten tot de komst van ons 2e mannetje. Toen we de 20 weken echo bij Bas hadden werd heel het onderzoek opgenomen. Nu alleen het laatste stukje. Was dat bij julie ook? De echo duurde 55 min. Hij wilde zijn rug niet laten zien. Lekker eigenwijs. Ik zal vanavond wat foto's in mijn album zetten. Monique: mooie trouwfoto. Mooie jurk.
@sawi: gefeliciteerd met jullie echo! En weer een jongen... Mijn 20 weken echo duurde maar 20 minuten en wij hebben helemaal geen beeld materiaal ook geen 3d foto's. De 3D foto's die in mijn album staan zijn van een gratis pret echo op de Vu... mijn 20 weken echo was echt alleen maar even kijken naar afwijkingen en hebben dus geen beeldmateriaal...jammer wel
heejj meiden ranj.. wat was jij er indd vroeg bij zeg! pff.. hoop dat je vanmiddag nog even wat slaap kan pakken want de hitte put je al zo snel uit. teminste bij mij wel! hoorde meiden praten over chineese kalender en hij gaf bij mij aan dat het een meisje zou worden, en als andere berkeningen die er bestaan. maar het word tog echt een jongetje dus denk dat de kans toch 50/50 is of de kalender klopt. sawi.. gefeliciteerd met je mooie echo en je ventje ,, haha alweer een mannetje erbij.. waar blijven tog al die meiden!! misschien word januari wel echt een meisjes maand wat ben ik blij dat het vanaf zaterdag gaat afkoelen! vind deze hitte echt niet leuk meer. en ben bezig om me eigen kamer steeds beetje bij beetje op te ruimen en ruimte te maken voor de baby spulletjes want me ventje komt bij mij op de kamer te liggen omdat ik nog thuis woon en er geen andere plek is! heb ik hem wel altijd dicht bij me fijne dag verder meiden! Liefs xx
Hoi dames, pff het is echt warm he! maar ik ga niet klagen! ik hou van warmte! Hinkie ik had ook een 20 weken echo die in totaal maar 15 min duurde. Heb het wel aangegeven en mijn verloskundige zou er achter bellen. Ze zei wel dat ze alle gegevens had ontvangen die ze nodig had. Nou ja we gingen er ook wel vanuit dat het allemaal goed zou zijn. Ook mocht ik gelukkig bij de Vu terecht hebben we toch nog leuke beelden en foto's en ook wel een extra controle! Oem; Ik heb dus ook krampen in mijn kuiten dat komt dus door calcium te kort! Meer melk drinken of je mag calcuim/magnesium tablet gaan gebruiken. Maar let er wel op dat er niks anders zit dan calcium/magnesium. Heeft gisteren mijn verloskundige verteld! Ik zie dat er steeds meer stoere knulletjes gaan komen leuk hoor! Vanavond ga ik naar Van Asten babystore kijken voor een box en een mobieltje van fisher price! Ooo vind het altijd zooo leuk heb er echt zin in! Nu ga ik even lekker rustig in mijn koele bedje liggen en lekker relaxen merk dat ik het steeds meer nodig heb! Fijne dag allemaal!
KUITEN......magnesium te kort...heb het ook gehad....bananen helpen ook heel goed! Zit veel magnesium in!
Sawi, gefeliciteerd met de mooie echo. Gelukkig drink ik voldoende melk/yoghurt en ik eet regelmatig een banaan. Als ik dan die oefening op de trap er nog bij doe....moet het wel goed komen . Van mij mag het nog wel warm blijven, misschien iets minder benauwd, maar ben wel dol op de zon. Gisteren ook heerlijk met de zwangere buurvrouw tot 10 uur buiten gezeten. Het enige wat ik dan op de koop toe moet nemen, zijn de enkels....ach, dat moet dan maar .
Hey hallo allemaal! Leuk zo`n december topic! haha zit hier al een tijdje maar was me nog niet zo opgevalle.. Zelf ben ik 12 december uitgerekend! Spannend al over de helft! Groetjes Danielle
Welkom Danielle en gefeliciteerd! Weet jij toevallig het geslacht al, aangezien het een ontzettende jongensmaand lijkt te worden, ben ik benieuwd of jij misschien een meisje krijgt. Of willen jullie het niet weten/vertellen? Ben echt heeeeelemaaaal niet nieuwsgierig . Grtjs, Hanneke
whoehoeeeeeee ik heb weer zulke leuke dingen geshopt! De babykamer wordt rood met aqua blauw. Lekker hollands. In nijverdal zit een leuk klein winkeltje Kikke, die verkopen o.a. allemaal spul van lief en koeka zooooooooooooo schattig! Maar wel een dikke portomonnee mee.... ben blij dat ie niet in Zwolle zit anders zou het niet goed komen. Kraamvisite was erg leuk, een meisje is ook wel snoezig hoor!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 94 Zwangere meiden in December 11 Jongens en 4 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 05: Hinkie: afspr vk 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 11: Peetje echo op herhaling 13: Wolly gyn controle 13: lola1982 controle gyn 14: marientje gyn controle 14: joss81 controle vk 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 19: Vis contole vk 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 20: Aussie73 controle vk 21: johanna1 controle vk 24: Pebbles pretecho 25: Dimmel controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 28: Dimmel pretecho 29: Lola1982 pret-echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 09: Vis controle vk 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho @ sawi.. ik heb het geslacht erachter gezet!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: - geslacht weten: - bevalling: - FV/BV: 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 94 Zwangere meiden in December 11 Jongens en 4 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 05: Hinkie: afspr vk 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 11: Peetje echo op herhaling 13: Wolly gyn controle 13: lola1982 controle gyn 14: marientje gyn controle 14: joss81 controle vk 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 19: Vis contole vk 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 20: Aussie73 controle vk 21: johanna1 controle vk 24: Pebbles pretecho 25: Dimmel controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 28: Dimmel pretecho 29: Lola1982 pret-echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 09: Vis controle vk 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho @Dani84 heb je in de lijst erbij gezet als je nog meer info wil geven doe dit dan in een prive bericht naar wolly, marijee of mij!
boh heb het even niet meer! kreeg net iets te horen vriendin van me moeder zou over 2 weken oma worden en hebben ze gisteren te horen gekregen dat het kindje niet meer leeft. nu moest ze vanmiddag naar het ziekenhuis en kreeg ze te horen wanneer ze wordt ingeleid en dan wordt onderzocht waar het kindje aan is gestorven zo erg . moest gewoon huilen toen ik dit hoorde
Wolly: gefelciteerd, een zoontje, stoer hoor Dimmel: toen ik zwanger was van Bas was een kennis van ons net zo ver. Vooral via de as opa had ik veel contact. De 20 weken echo's van ons beide waren perfect. Alles leek voorpoedig te gaan. Alleen zij voelde met 27 weken het kindje niet meer. Lag aan de placenta. Het kindje was qua ontwikkeling maar 23 weken en dat is veel te klein. Ik heb me tot die dag dat Jesse geboren was altijd bang geweest dat het mis ging. Ik kreeg wel wat langer controle in die tijd bij de verloskundige. Gelukkig gaat het zo laat in de zwangerschap haast nooit fout. Haar zie ik nog regelmatig en de opa nog wekelijks. Ze denken vaak als ze Bas zien zou Jesse ook zo zijn geweest. Gelukkig heeft ze nu een dochtertje dmv medicijnen in de zwangerschap. Maar het is uiterst verdrietig. En bij die jij kent was ze helemaal bijna uitgeteld. Kind is levensvatbaar, zelfs een thuisbevalling mag al. En dan ineens met lege handen... Het geeft wel een domper en twijfel in je zwangerschap. Maar probeer toch te genieten van je kleintje. Twijfel je qua leven in je buik mag je toch altijd de verloskundige bellen. En gelukkig gaat het na 20 weken nog zelden fout. Ik heb de echo foto's in mijn album staan. Bedankt voor de felicitaties. Ook hier is het geslacht duidelijk te zien.