brr dimmel en sawi wat een vreselijke verhalen. Je moet er maar niet te lang bij stilstaan, maar toch.... monique ik vind je jurk erg mooi! Welkom danielle!
Hoi hoi! Dank je Hanneke. We hebben vorige week de 20 weken echo gehad maar wij willen niet weten wat het is nou ja stiekem toch wel een klein beetje hoor! haha ja idd een flinke jongens maand! wie weet! Groetjess Danielle
Jeetje Dimmel, das even schrikken! Ik werk op een kinderdagverblijf, en ook wij krijgen soms te maken met dit soort dingen. Zal t niet allemaal gaan opnoemen, worden we niet vrolijk van Dan besef je wel even hoeveel geluk je hebt en wat een wonder het is als alles 'gewoon' goed gaat.
Hoi allemaal, jeetje wat is er veel geschreven. Peetje, heel veel sterkte. Ik heb helaas vorig jaar mijn moeder verloren. Zij heeft mijn zoontje nog kunnen zien, maar bij deze zal ik haar net zo missen. Mocht je met een lotgenoot willen kletsen, dan kun je me altijd pb-en. Alle dames met de goede 20 weken echo, gefeliciteerd! En wat leuk al die mannen! ik heb eigenlijk verder niet zo veel te melden. het gaat allemaal goed met mij. Nog een weekje wachten dan hebben wij de 20 weken echo. We twijfelen nog steeds of we het geslacht willen weten.... Groetjes Victoria
Marije, ik heb niet kunnen slapen.. ipv slapen kwam er een broer van arie langs Dus ik duik zo mijn bedje in! DaniGEFELICTEERD... en er was ook iemand met nog een jongen! Ook jij gefeliciteerd!
he jakkes dimmel dat zijn idd de mindere berichten, ik zit hier zelfs achter mijn pc met tranen in mijn ogen en ik ken die mensen helemaal ni. pfff zou er toch echt ni aan moeten denken.
@Sawi: Dankjewel jij ook gefeliciteerd met jullie knulletje @Dani: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 94 Zwangere meiden in December 11 Jongens en 4 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 05: Hinkie: afspr vk 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 11: Peetje echo op herhaling 13: Wolly gyn controle 13: lola1982 controle gyn 14: marientje gyn controle 14: joss81 controle vk 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 19: Vis contole vk 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 20: Aussie73 controle vk 21: johanna1 controle vk 24: Pebbles pretecho 25: Dimmel controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 28: Dimmel pretecho 29: Lola1982 pret-echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 09: Vis controle vk 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho @Dani84 ik heb alles erbij gezet
@sawi oh das ook erg! @joass81 dat doe je automatisch ook omdat we altijd iedere 4 weken met haar koffie gaan drinken durf ik niet meer zo goed omdat ik nu een buik begin te krijgen en zij is haar kleinkind verloren @marleen4683 ja het is soms zo oneerlijk @pebbles lief dat je zo meeleeft!
@ Lola, HOOOIII! Voel me sinds vanmorgen echt een stuk beter! Bijna geen hoofdpijn meer en niet zo moe meer. Ook de pijn in mijn buik is over! Misschien dat het weer ook niet zo meehielp Vanmorgen even rustig aan en vanmiddag maar weer es aan het werk, heb wel 2 weken vrij gehad!
Meiden met mooie echo`s en weer Boy`s gefeliciteerd! Sorry weet niet meer wie het precies waren Gisteren heb ik me echt rot gevoeld. Het begon `s nachts al met hoofdpijn en hoesten. Door het hoesten kreeg ik weer pijn in mn buik. En toen ging ook mijn neus nog dichtzitten. Voelde me zo zielig! Maar gelukkig na een dag niks doen en 3 uur `s middags te hebben geslapen en vannacht gelukkig goed te hebben geslapen voel ik me weer wat beter. We gaan straks met mn broer en schoonzus naar Egmond aan Zee heerlijk een weekend relaxen en leuke dingen doen. Dus neem mn zetpillen hoestdrank en neusspray maar mee! En hopen dat het steeds wat beter zal gaan. Gelukkig hoef ik nooit te rijden dus kan nog lekkr relaxed achterin gaan zitten! (mijn broer en man rijden gelukkig erg graag) Ik wens iedereen een fijne weekend en tot maandag maar weer! Niet al teveel schrijven hoor la sik er niet ben. O ja heb ook nog even een nieuwe buik foto geplaatst. Voor de nieuwsgierige onder ons Vind het zelf ook altijd leuk om bij iedreen te kijken hoor! Liefs Chantal
@ Marleen: gelukkig voel je je weer beter! En bah, weer aan het werk na 2 weken vrij te zijn! Zal wel even wennen zijn! Ik heb nu 3 weken vrij, en ik had het zoooo nodig! @ Chanty: ook al zo beroerd! Ik hoop dat je het weekend goed doorkomt zonder beroerd te voelen! Egmond aan Zee! Leuk! Jammer dat het weer wat minder is, maar dat mag de pret niet drukken toch?! Er zit daar aan de boulevard een ijssalon met heerlijke ijsjes! Dus een tip! Hier heb ik mij vannacht heel beroerd gevoeld en amper een oog dicht gedaan! Ik voel mij gelukkig ook weer beter!
@ Lola & Chantal, gelukkig dat het nu niet meer zo warm is! Kunnen we weer lekker slapen en voelen we ons niet zo :c: ! Chantal, lekker hoor, een weekendje weg, hoop dat het wat droog blijft. Veel plezier!
Goeiemiddag allemaal, @Dimmel: wat een naar bericht weer, angstig hoor. Probeer er niet teveel bij stil te staan (probeer ik ook). Het gaat nog steeds vaker goed dan fout. @Lola: hooooooooooiiiii! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Niet slapen is tegenwoordig echt funest voor je gestel. @Chantal: Heel veel plezier in Egmond...die ijssalon kan ik je ook echt aanraden . En je weet wat ze zeggen...frisse zeelucht is goed voor je, dus het gaat vast elke dag weer een beetje beter. @Marleen: Goed om te lezen dat het alweer beter gaat en gelukkig is de buikpijn weg. Wel balen dat je na 2 weken weer moet werken, zal wel weer even inkomen zijn. Ik heb een heerlijk relaxed dagje op het werk. Ga om 4 uur vanmiddag naar huis, effies wat eerder het weekend in. Heerlijk! Gisteravond nog even gezellig met de zwangere buurvrouw de stad in geweest. Heb ik kleertjes gekocht voor de kleine...zooooo leuk. Wij weten nog niet wat het wordt, maar heb nu wit en grijs gekocht dus kan voor allebei. Bij Lief! heb ik ook nog een leuke ster gekocht met een muziekje erin. Die ga ik nu regelmatig tegen mijn buik houden, zodat ukkie het straks na de geboorte nog herkend. Gisteravond begonnen en uk begon meteen te trappelen, toen ik hem verplaatste naar de zijkant van mijn buik, ging uk mee. Echt heel geinig om te voelen. Sinds 2 dagen lijkt het ook wel of hij/zij reageert als ik mijn hand op mijn buik leg...echt geweldig allemaal. Nou meiden, alvast een heel fijn weekend, doe lekker rustig aan en geniet van de iets minder benauwde temperaturen. En nu maar duimen dat het droog blijft. Grtjs, Hanneke
@vis nee dat wil ik ook niet want mijn moeder is nu naar die vriendin van haar en ze vroeg of ik mee ging ik zeg nee mam ik krijg nu een buikje en zou het zelf ook niet leuk vinden als er nu iemand op bezoek zou komen wat zwanger is!
@Chanty: Veel plezier met jullie weekendje weg. @Dimmel: Ik had er geloof ik een beetje over heen gelezen, maar wat erg zeg. En net wat Vis ook zegt probeer er niet te veel bij stil te staan want dan wordt je helemaal kierewiet van. Sterkte iig voor de vriendin van je moeder. @Vis: Wat leuk zeg dat de uk van jou zo reageerd op het muziekje ] Het jochie van ons die zwemt volgens mij gewoon weg als ik het muziekje op me buik leg volgens mij vind hij het niet echt leuk dan, geen idde eigenlijk. Offfff wat ook kan dat hij ervan in slaap valt dat ik hem daarom dan niet voel
@ Dimmel Wat een naar nieuws, meid! *knuf* Wij hebben ook zoiets in de familie gehad (mijn moeder en een schoonzus van haar waren ongeveer tegelijk uitgerekend, allebei een jongen gekregen, maar haar zoontje werd ziek en stierf met een paar maanden ).
@ Hanneke, Vond het niet vervelend hoor om weer aan het werk te gaan. Ik heb leuk werk en ga (bijna) nooit met tegenzin naar mn werk! Ik heb van de week ook een muziekdoosje gekocht, die wil ik ook elke avond even bij mn buik houden. Tot nu toe nog weinig reactie gehad, hoop dat onze uk na de bevalling er wel wat aan heeft! (en dus snel gaat slapen met het muziekje !)