december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hé Girl, fijn dat alles goed was met de 20-weken echo. Je kunt aan je buikje goed zien dat je een fanatieke sporter bent. Knap hoor dat je het nog 3x in de week volhoud. Ik sportte 2x in de week, had dit al teruggebracht naar 1x per week, maar heb 's avonds gewoon de puf niet meer, dus ben nu helemaal gestopt. Naast dat voel ik me verder gelukkig wel heel goed. Probeer nu wel wat vaker de fiets te pakken of te lopen.
    Ben inmiddels 7 kilo aangekomen :confused: !
    Hoop dat je misselijkheid toch wel wat minder gaat worden de komende weken, lijkt me erg vervelend.

Grtjs,
    Hanneke

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Oem, balen zeg dat je zo ziek bent!
    En inderdaad koorts en zo kan weinig kwaad als het maar niet te hoog word. En je medicijnen voor de blaasontsteking zou ik wel nemen, anders gaat het niet over, kan errrruuug pijn doen heb ik gehoord.
    Lekker op je bedje blijven liggen niks doen!
    Knuffel van mij!

@ Girl, leuk dat je weer es mee komt kletsen! En fijn dat alles goed gaat met je uk!

@ Tjee Hanneke, al 7 kilo aangekomen! Ik nog lang niet, hooguit 2 (nou ja, als je die 4 kilo ook meetelt die ik eerst was afgevallen dan ben ik ook al 6 kilo gegroeit bedenk ik me nu :oops: ) Heb je ook al een grote buik of valt dat mee?

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ Hanneke, zie nu in je album dat je al best een buik hebt!

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bianc van harte met je meisje! leuk he zo'n dvd dat hebben wij ook gedaan en ben er zo trots op :D

gisteren is de schoondochter van de vriendin van me moeder ingeleid en het was een jongetje en hij heet joonas. binnenkort krijgen we te weten waaraan de kleine is gestorven :(

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    He dimmel, wat vreselijk he! Weten ze al wanneer ze de uitslag darvan krijgen? Kan soms nog best een poosje duren he?

6. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Die 7 kilo komen denk ik ook alleen door mijn buik, voor de rest ben ik niet veel dikker geworden, hoop dat dat uiteindelijk ook mee zal vallen. Was de laatste paar weken wel ontzettend aan het snoepen geslagen, dus dat zal wel geholpen hebben ik die kilootjes. Snoepen heb ik nu dus weer wat meer in de hand :).

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik ben zo`n 5 kg aangekomen.. Redelijk netjes toch? terwijl ik ook wel een snoeperd ben, vooral drop.. terwijl dit zo slecht is..

Groetjes

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Girl81, hihi idd nu delen we die mooie datum ;)
    @ Hanneke, wilde idd gisteren lekker gaan shoppen, maar dat valt me zo tegen, leuke lakentjes en dekentjes enzo... vind de prenatal niet zo leuk maar veel andere leuke winkels zijn er ook niet... geloof dat ik alles maar online ga bestellen
    :rolleyes:
    @ Oem, veel water blijven drinken he!
    Ben nu nog maar 1 kilo aangekomen maar buikje groeit wel aardig door :D
    xx

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @Bianc, gefeliciteerd met jullie meid! Goed zo eindelijk wat meer van ons eigen soort haha.

@oem, beterschap! Niet teveel zorgen maken hoor, gewoon rustig uitzieken.

@hanneke, ohhh dat snoepen herken ik, sinds een paar weken is het echt niet normaal meer... Ben gelukkig nog niet veel aangekomen, 3 kg! Hopelijk blijft het zo gestaag groeien.

@ Girl, leuk om es wat van je te horen. Blij dat alles goed gaat.

Ben aan het sauzen geweest op de babykamer. 1 muur is licht aqua blauw. Voor de andere muur had ik wat harder blauw uitgekozen. Maar nu die ene muur al gekleurd is, twijfel ik. Wordt volgens mij best druk. Vriendlief wil dat ik de verf wel ga gebruiken....zonde natuurlijk van het geld, maar ik weet het nog zo net niet. Lastig hoor.

Morgen weer ff shoppen :oops:

Hoefde toch niet te werken vandaag! Had me vergist joepie natuurlijk hahah
    Iedereen nog een fijne zondag.

10. wolly

wolly Niet meer actief

@Bianc: Joehoeoeee een meisje gefeliciteerdddddd.
    Fijn dat alles goed was :)

@Oem: Hé wat een pech, beterschap en hopelijk knap je snel weer op.

@Girl: Welkom terug :)
    Fijn dat alles goed was met de echo.

@Dimmel: Hé wat een verschrikkelijk nieuws, sterkte!

@Joss: Alvast veel plezier morgen met shoppen :)

11. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Wolly... ik heb je banner nageaapt...;) Alleen een ander kleurtje... :)

12. wolly

wolly Niet meer actief

Hahahahhaa leuk he die banners :)

13. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    heb laatst een leuke banner gezien, maar die past niet op je profiel hier, te lang.....

heb toch de hardere kleur blauw op de andere muur geschilderd en het is erg leuk! Heb alleen een vlak in het midden van de muur gedaan en daar komt straks de kast voor te staan. Wordt vast helemaal leuk.

Heerlijk he zo bezig zijn meiden?!

Wat wordt er toch weinig gekletst bij ons december forum. De dames na ons hebben al zoveel meer gepraat! Nou ja zo is het nog wel een beetje bij te houden iig!

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

hoi allemaal :)
    Leuk zeg dat veel van jullie al weten wat het is!
    Ik moet nog even wachten, ben donderdag 20 weken maar we gaan die week erop pas naar de 20 weken echo.
    Ik voel de kleine nu al wel elke dag, heerlijk rustgevend gevoel :D
    Ik ben nu 3 kg aangekomen, en ik heb een megabuik. Nu is dat nog wel leuk, maar ik ben wel een beetje bang voor hoe ik er over 10 weken (en daarna) uit zie. Volgens de vk heb ik erg veel vruchtwater, en is dat helemaal niet erg, maar toch.
    Ben ook nog elke dag aan het overgeven, maar ik heb het idee dat het nu wel minder wordt (of dat hoop ik dan heel hard hihi).
    Volgende week komt onze kinderwagen als het goed is! Kan al niet meer wachten :D

Groetjes Marijke

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Stond gister een leuke blouche te passen, maar stond nog niet zo leuk omdat ik niet zo`n hele dikke buik heb, dus ik zeg zo buiten het pashokje tegen m`n vriendinnen, ik ben er niet zo kapot van heb nog niet zo`n dikke buik..

Zegt een vrouw achter me; pas op he met wat je zegt! Dus ik draai me geschrokken om.. Staat een zwangere vrouw met een toeter! zoooo :oops: echt niet normaal. zeg ojee.. bijna uitgerekend? Ik ben op de helft.. zegt ze nee... ik ben ook op de helft 22 weken!

Ze had echt een buik van 40 weken! was wel de 2e...

Ik kijk dus wel uit voordat ik zeg, heb nog niet zo`n dikke buik.. ;)

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha, dani! Tja de ene of de andere buik!

17. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    lol heb je mijn buik nog ni gezien lol die is nu ook goed gegroeid, heb ook goed last nu van mijn rug en bekken en kan ni meer bukken of overeind komen als ik op mijn rug op bed ben gaan liggen. maar alles voor mijn knulletje he lol

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi Dames ,

Ik schrijf hier niet zo vaak maar kom zo af en toe wel spieken hier hoe het met jullie gaat. Ook wij hebben de 20 weken echo gehad maar omdat we niet willen weten wat het word heeft de dokter niks gezegt al denken mijn vriend en ik dat we gezien hebben dat het een meisje word. Mijn vriend dacht alleen de week vantevoren toen we ook een echo hadden te zien dat het een jongen zou worden dus erg betrouwbaar zijn onze bevindingen niet. Zie hier dat veel van jullie het al wel weten en dat er meer jongens komen dan meisjes . We zullen zien in december of dan de stand een beetje gelijk is of helemaal niet.

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: Jongen
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

94 Zwangere meiden in December

12 Jongens en 4 Meiden

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    05: Hinkie: afspr vk
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    11: Peetje echo op herhaling
    13: Wolly gyn controle
    13: lola1982 controle gyn
    14: marientje gyn controle
    14: joss81 controle vk
    18: Kweenie Controle vk
    18: juffie1984 20 weken echo
    19: Vis contole vk
    20: Marijee controle vk
    20: juffie1984 controle vk
    20: Aussie73 controle vk
    21: johanna1 controle vk
    24: Pebbles pretecho
    25: Dimmel controle vk
    26: Peetje gyn + groeiecho
    28: Dimmel pretecho
    29: Lola1982 pret-echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    09: Vis controle vk
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@ miepje21 heb het geslacht achter je naam gezet in de lijst! gefeliciteerd met ook een ventje :D

@ bianc.. ik wou in de lijst erbij zetten dat je een meisje krijgt maar ik kan je nergens vinden in de lijst? klopt het dat je er niet in staat?

20. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bianc: gefeliciteerd een meid. Echt leuk nu kun je leuk gaan shoppen.

Oem: heel veel beterschap. En als je te erg ziek blijft gewoon weer de huisarts bellen. Maar hopelijk gaat het nu al wat beter.

Leuk al die kamertjes. Het schilderen en inrichten.
    Bij ons blijft het kamertje hetzelfde alleen andere accesoires en dekentjes etc. Dus toch wel leuk. Maar helaas hoef ik niet zoveel meer te shoppen. Ik heb wel al van imps & ellfs een setje: broertje gekocht.
    Dat is echt lief. En bij de prenatal wat maat 50 pakjes. Bas heeft lang maat 50 aangehad dus ik vind dat de 2e wel wat nieuwe kleertjes mag hebben. Voor ons is het weer net zo spannend als bij Bas.

Deel Deze Pagina