december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hi hi Dani, wat een verschil dan zeg met die buiken. Ik krijg hele verschillende reacties op mijn buik. De ene zegt dat ie al best dik is, de ander dat ie juist bescheiden is. Ik heb geen idee....maar ben er gewoon erg trots op :).

Lekker hoor al dat geklus aan de babykamer. Wij zijn nu even klaar met voorbereiden de muren zijn behangen en zaterdag heeft Dennis de laatste verflaag op een muur gegooid. Nu is het wachten op de muurschildering, maar dat duurt nog tot 27 augustus. Daarna kunnen de meubels komen...ik kan haast niet wachten :whistle: !

Afgelopen vrijdag is een vriendin van mij nog opgenomen in het ziekenhuis, ze is 37 weken zwanger, maar heeft een te hoge bloeddruk. Met de baby gaat alles goed, maar ze moet nu plat blijven liggen. Misschien dat ze vandaag naar huis mag, maar ik heb zomaar het vermoeden dat zij niet zonder kindje het ziekenhuis zal verlaten. Erg sneu allemaal, aangezien zij heel graag thuis wilde bevallen, dat gaat nu dus niet meer door. Haar moeder is ook kraamverzorgster en die zou haar dan gaan helpen, dat hele plaatje is nu dus in duigen gevallen. Ik ga vanavond maar eens eventjes bij haar langs om haar een hart onder de riem te steken.

Fijne dag allemaal!

Grtjs,
    Hanneke

2. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hallo allemaal

en tijdje geleden he maar ben in verlof geweest en we hebben vannalles en nog wat gedaan zallig gewoon met men gezinnetje op stap
    maar hier ben ik dan weer sedersd 3 dagen voel ik onze meid echt heel goed trappen zalig gewoon ik kan er zo van genieten
    we hebben ondertussen onze 20 weken echo gehad was wel al 21 weken maar stelde niets voor ze kwam net uit verlof en het kon niet vlug genoeg gaan amai zeg op 10 min stond ik buiten en we hebben niet eens het hartje gehoord ik was enorm geschokt en besefte pas wat er was gebeurd als ik al buiten was :evil:
    maar de 13 augustus gaan we naar leuven bij profesor de katte om het hartje van de baby op afwijkingen te bekijken omdat mijn broer een kindje heeft met een hartafwijking en zo sluiten we die onzekerheid toch uit he en op 26 augustus terug naar de gyn voor een echo maar ik zal voorbereid zijn en zal haar ook zeggen dat ik erg geschrokken ben van ons vorig bezoek en dit niet meer wil zo is ze op voorhand al verwittigd he zo dat was het dan zowat

groetjes sylvia

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marleen ja weet eigenlijk niet wanneer we er iets over horen dus wacht af!

@wolly thnx meid!

zag dat jullie waren aan het kletsen over het bijkomen. ik ben eerst 6 kilo afgevallen en nu 2 bijgekomen dus ben eigenlijk nog steeds 4 kilo afgevallen :D. sta iedere donderdag als ik weer een mijlpaal heb op de weegschaal en merk nu dat ik sinds 4weken elke week een halve kilo bijkom maar mag ook wel want me buikje begint goed te groeien.

gisteren lagen we in bed en begint hij te stampen en ik leg me hand erop en blop tegen mijn hand :D en als mijn liever zun hand erop legt is ie stil zo raar!

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: Jongen
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

94 Zwangere meiden in December

12 Jongens en 5 Meiden

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    05: Hinkie: afspr vk
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    11: Peetje echo op herhaling
    13: Wolly gyn controle
    13: lola1982 controle gyn
    14: marientje gyn controle
    14: joss81 controle vk
    18: Kweenie Controle vk
    18: juffie1984 20 weken echo
    19: Vis contole vk
    20: Marijee controle vk
    20: juffie1984 controle vk
    20: Aussie73 controle vk
    21: johanna1 controle vk
    24: Pebbles pretecho
    25: Dimmel controle vk
    26: Peetje gyn + groeiecho
    28: Dimmel pretecho
    29: Lola1982 pret-echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    09: Vis controle vk
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@sylvia heb erbij gezet dat je een meid krijgt

@tinker veel plezier bij de 20 weken echo en vk!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ dimmel: Dat doet onze kleine ook, hij of zij zit vaak te trappelen, en gisteren voelde ik het voor het eerst aan de buitenkant. Steeds als ik mijn hand erop leg voel ik het, als mijn man het doet houdt de kleine meteen op met trappelen! Wat gek he, maar ook wel grappig :D

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijke ja is zo raar mijn vriend wil het zo graag voelen maar hij stopt ermee als zijn hand erop ligt. heb gezegd dat ie wat vaker over mijn buik moet wrijven misschien helpt dat haha

7. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hoi Hoi

Ben weer terug van een weekend Egmond aan Zee!
    Het was erg gezellig maar ben helaas nog niet opgeknapt.
    Lag gisteren al om 20.30 in mn bed. Met een pak zakdoekjes mn neusspray en de hoestdrank. Voel me nu gelukkig wat beter maar ben nog niet de oude.
    Zaterdag avond had ik het gevoel dat er iets klem zat in mn buik. Toen ik mn hand erop legde kreeg ik een schopje van de kleine.
    Even later voelde ik dat klemmende gevoel weer en toen mn vriend ging voelen heeft hij onze kleine ook voelen schoppen. Echt zo leuk om mee te maken. Ik voel onze kleine wel elke dag maar echte duidelijke bewegingen zijn het nog niet.

Ons kamertje is af het is wachten op de meubels.
    O ja heb het weekend ook nog even geshopt in Alkmaar en heb daar nog een leuke zw-broek en truitje gekocht.
    Ook voor de kleine 2 zwembroekjes echt zo leuk een strakke met pijpjes. Hij kan het ws pas volgend jaar zomer aan maar dat geeft niet vond ze zo lief!

8. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Chanty, vond je het gezellig winkelen in Alkmaar? Ik woon daar nl. en ben dol op het centrum. Ze hebben ook echt leuke kinderkledingwinkels, maar daar ben ik zelf pas net achter...

Beterschap nog effies, hoop dat je snel opknapt.

Grjts,
    Hanneke

9. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Marijeee, mijn datum is een beetje een twijfelgeval haha, ik heb echo's met 15,16 en 17 dec., de gyn heeft me op 13 dec gezet en nu zaterdag met de 20 weken echo ben ik op 18 dec gezet.... Ik ga het ma ff met de VK overleggen wat ik nu moet aanhouden...;)

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: Jongen
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Jongen
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

12 Jongens en 5 Meiden

Agenda

Aug
    13: Sylvia79 afspraak bij proffesor de katte (hartonderzoek)
    26: Sylvia79 controle gyn + echo

Sept

@sylvia heb je afspraken erbij gezet!

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heej bianc..

wat vervelend dat de datum voor jou nog steeds niet vast staat.
    ik hoop dat de vk je duidelijkheid kan geven wat je nu aan kan houden want dan kan jij ook tussen de lijst :D

Liefs Marije

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja idd..!
    Maandag ff met de VK beslissen wat we gaan aanhouden,... of miss toch nog een extra termijn echo.. dat zou ff leuk zijn haha!
    Ik sta er wel een beetje tussen hoor op de lijst, ondereen, " een mooie dag in december " haha
    Daar kan bij, in het ZH bevallen, borstvoeding en natuurlijk MEISJE! hihi...;)

13. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hoi Hanneke

Ja ik vond het echt leuk winkelen in Alkmaar.
    Denk dat ik er nog wel een keer heen ga om te shoppen. Hoop me dan wel beter te voelen zodat ik echt heel de stad doorkan.

14. Monique4

Monique4 Niet meer actief

.Hallo,

De kleine is weer lekker druk vandaag, alleen zit ze nu vlak onder mn ribben... is n heel drukkend gevoel :rolleyes: , volgens mij groeit mijn baarmoeder ook te snel ofzo, laatste controle was mn baarmoeder al 5 cm ofzo meer gegroeid dan normaal.
    Is dat niet erg? :rolleyes:
    Maak me daar we ongerust om, of dat normaal is...
    Maar ik heb dat ook dat ze altijd wel reageert op mijn hand, en als mijn man (hihi raar om te zeggen ;) ) zn hand erop legt dan stopt ze vaker. :)
    Ze reageert nu wel vaker als hij over mn buik wrijft en dan zegt papa houdt van jou, dan geeft ze n trapje, is zoooooo lief :D.

Liefs Monique

15. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Hai lady's

hier gaat het alweer een beetje beter
    wat heb ik me toch ziekkkk gevoeld...
    ook nu benik nog niet helemaal 100% opgeknapt
    maar ik kan in ieder geval nu wel een beetje drinken
    en opstaan...

Ik zag dat jullie het over datums hadden
    mijn uitgerekende datum staat nog op 6dec
    terwijl dat 10dec moet zijn...
    het is verplaatst omdat de echo toch uit wees
    dat het 10dec is...

ik ga weer eventjes liggen...

16. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hai allemaal,

Ben ik eventjes. Ik wou even melden dat ik net mijn 20 wkn echo heb gehad en alles is goed. En het is ook net als velen hier een jongetje :) :) . Mijn dochter had gehoopt op een meisje dus die vondt het wel een klein beetje jammer :( , maar haar broer was erg blij...... ;) ;)

Het is echt een mannen maand...hahahaha hopenlijk komen er nog een paar meiden bij.

Groetjes milou

17. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Milou, gefeliciteerd! Alweer een jongen, 't is bijna niet te geloven.
    Fijn dat alles goed was!

18. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Milou Gefeliciteerd! Fijn dat alles oke was. Leuk hoor weer een jongen. Kan me voorstellen dat je dochter het een beetje jammer vond. Tussen allemaal broers.

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!

29 november 2008

01 december2008
    02 december2008
    03 december2008
    04 december2008
    05 december2008
    06 december2008
    07 december2008
    08 december2008
    09 december2008
    10 december2008
    11 december2008
    12 december2008
    13 december2008
    14 december2008
    15 december2008
    16 december2008
    17 december2008
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een jongetje
    18 december2008
    19 december2008
    20 december2008
    21 december2008
    22 december2008
    23 december2008
    24 december2008
    25 december2008
    26 december2008
    27 december2008
    28 december2008
    29 december2008
    30 december2008
    31 december2008

Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV - het wordt een meisje

13 Jongens en 6 Meiden

Agenda

Aug
    13: Sylvia79 afspraak bij proffesor de katte (hartonderzoek)
    26: Sylvia79 controle gyn + echo

Sept

@bianc het staat erbij

@tinker gefeliciteerd met je boy :D

@oem ik heb je verplaatst

20. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meiden

Hoe is het hier bij jullie? Ik zie dat er al wat meiden bij zijn gekomen :)
    Willen jullie op de lijst er bij zetten dat mijn voor gevoel een meisje is en dat ik in het zh wil bevallen en borst voeding geven. :)

liefs maria

Deel Deze Pagina