december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    de jurken zijn 1 maat dus maat s tot en met.......denk 42/44
    je kan m tailleren net onder je borst als je dat eventueel wilt
    dus je kan hem zo groot maken als je zelf wilt

Hie is het hier allemaal?
    met mij niet zo geweldig :(
    ik bennog steeds erg aan het sukkelen met me gezondheid
    ik heb elke avond koorst en overdag overgeven
    ik vraag me af waar dit opeens vandaan komt :(
    ik vertrouw de medicijnen niet
    gelukkig heb ik zometeeen een afspraak bij me huisarts en dan
    hoor ik wel dat de uitslag gaat worden
    ik ben weer weg want me hoofd knalt bijna uit elkaar
    zodra ik wat meer tijd heb zal ik op me gemakje wat komen schrijven

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt dames!

@ marleen: ik mag om kwart over 11, dus nog 3 kwartier wachten! haha!
    Jeetje pas om 4 uur, volgens mij gaat de dag dan zoooo langzaam!
    Succes en veel plezier in ieder geval!

3. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Meiden

Ik ben een tijdje niet geweest. Zat niet zo lekker in mijn vel.

Heb erg last gehad van eczeem. Ik zat helemaal onder en krabte alles open. Vervolg alles onder de bloed en nog meer pijn en daarna jeuk.
    Ik sliep slecht en vond mezelf heel erg lelijk.
    Nu heb ik alleen nog plekken op mijn benen maar schaam me er nu niet meer voor. Ze lijken nu muggenbulten of op pokken en dat wordt dus ook vaak gevraagd.

Ik begin steeds meer last te krijgen van mijn rug hebben andere dames dit ook?
    Ik dacht eerst dat het alleen op mijn werk was maar nu is het ook thuis zo. Als ik teveel doe (bukken enz) dan voel ik het meteen.
    Of als ik te lang in een bepaalde houding blijf zitten zoals achter de comp.

Verder gaat alles goed mijn buik groeit lekker en kom niet teveel kilo`s aan nu pas 2 kilo.
    Mijn man en mijn zus hebben de baby aan de buitenakant gevoeld(en ik natuurlijk) maar voor de rest lijkt de kleine te spelen met hun. Hij schopt voordat ze hun handen op de buik doen en als ze hun handen weg halen. Wel grappig.

Ik had laatst gezond en dat leek de kleine niet leuk te vinden het was erg druk in mijn buik nadat ik een handdoek op mijn buik deed werd het iets rustiger.

Vanwege mijn overgewicht moet ik 2 extra echo`s om te kijken hoe zwaar de baby wordt. Dit is standaard zeggen ze. Ik vind het niet erg maar mijn vriendin die ook te zwaar is krijgt geen extra echo`s maar mag niet thuis bevallen. Zal dit per bureau verschillen? Wel raar en ik ben bang dat ik straks ook niet thuis mag bevallen terwijl ze het er nog niet over gehad hebben met mij.

Iedereen veel plezier met de 20 weken echo het is echt zo leuk.

4. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @acissej: ik ben ook zwaarlijvig (tsja hoe zeg je dat leuk). Ik heb alleen wel nog een redelijke BMI. Ik moet alleen bij 24 weken een extra glucose-curve laten maken om te kijken of ik geen zwangerschapsdiabetes heb (daar wordt je kind toch groot van!)...maar heb verder geen extra echo's en zou thuis mogen bevallen (ik beval in het ziekenhuis vanwege andere dingen, maargoed anders mocht ik gewoon thuis bevallen)

5. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hinkie: sorry lees net dat je wat zwaarder bent. Dat gaat dus niet met de jurk. Maar op de website kun je wel even kijken voor grotere maten.

Een vriendin van mij moest ook in het ziekenhuis bevallen omdat ze het gewoon niet aankon. Kind was erg zwaar en zijzelf ook. Waardoor ze thuis niet meer vooruit kon. Toen is de bevalling opgewekt. Kindje moest even in de couveuse maar dat was maar een dag.
    Verder een gezonde zoon. En na een paar dagen waren ze ook gewoon weer thuis.
    Maar volgens mij zolang alles goed gaat en ze zien niets geks bij de extra echo's dan kun je gewoon thuis bevallen.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier ook een stevige dame ;)
    Er is mij verteld dat wanneer ik boven de 100 kilo kom ik wel thuis mag bevallen maar dan alleen beneden.
    Ik wil toch liever in het zh dus mij maakt het niet zo uit.
    Vanwege mijn BMI word ik ook extra op suiker geprikt.
    Ook krijg ik extra echo's met 28,32 en 36 weken maar dit heeft denk ik meer met mijn vorige zwangerschap te maken.
    Ik was toen ruim 30 kilo aangekomen en ben met 36 weken bevallen van een gezonde zoon die 4095 gram woog!

Ik lees trouwens wel veel mee maar heb vaak de puf niet echt te reageren .

xx
    Pinguin

oh ja mocht iemand me aan eht lijstje toe willen voegen, Pinguin 35jr, 2e kindje,20-12, bv, ziekenhuisbev.

Ik weet niet of het een jongentje of meisje wordt en we willen het ook niet weten.
    donderdag de 20 weken echo. Spannend!

7. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hey dames,
    meld me ook maar weer. Ik lees ook gewoon elke dag mee maar heb niet altijd iets te melden :oops: soms iets meer als normaal en soms helemaal niets. Met ons babytje gaat het gelukkig goed! Ik voel hem elke avond als ik lekker rustig in bed lig dan schopt hij zooo veel is echt heel erg leuk! Intussen hebben we bijna alles al besteld had ook zo'n mobiel gekocht van fisher price die licht geeft in het donker met 3 verschillende soorten muziek en een afstandsbediening. Een maal thuis viel het toch tegen dus heb het meteen terug gebracht het was ook best prijzig 70 euro. Gisteren kwam een vriendin langs ze heeft er een met blaadjes die open en dicht gaan en die heeft hele felle kleuren ook 3 soorten muziek (mozart, beethoven en oceaan geluiden) haar kleintje reageerd erop en wordt er rustig van dus ga ik maar weer kijken naar wat zij ook heeft. Die was volgens mij 75 euro maar die kan ik dus nu al gebruiken want je kunt het mobieltje eraf halen en heb je zo een muziekdoosje waar je baby al aan kan wennen! Effe kijken dan maar!
    Nou dames ik ga de stad in en hoop dat ik nog iets leuks kan vinden voor mijn ukkie!
    Alle dames die een echo hebben veel succes!
    Liefs mamatje

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hai Dames,

Ik haal de statistieken even omhoog, want naar alle waarschijnlijkheid wordt het een meisje! ;) :D
    De echo was helemaal goed! Echt geweldig was het weer!

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hey Lola, super zeg! Fijn dat alles goed is en dat je het gemiddelde van meiden weer wat omhoog haalt!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marleen: ja was echt geweldig! Heel mooi allemaal om te zie! Alles was gewoon perfect! :D
    Jij nog eventjes wachten, nog 1 1/2uur! ;)

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha, ja nog anderhalf uur! Heb vanmorgen maar boodschappen gedaan en ben nu een cake aan het bakken om de tijd een beetje te verdrijven!
    Als de cake klaar is gaan we weg!

12. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Lola: geweldig nieuws! Van harte. Dan is het nu dus weer ca. 50/50.

Mamatje: leuk hè al die muziekdingetjes. Ik houd zelf elke avond het muziekdoosje bij mijn buik, dan geeft ukkie altijd wel een schopje. Maar of dat nou betekent dat ukkie er rustig van wordt, weet ik eigenlijk niet. Ik hoop het wel, want het is natuurlijk de bedoeling dat hij/zij straks in het ledikantje er lekker op in slaap valt als hij/zij onrustig is. We zullen het moeten afwachten :).

Pinguin: welkom, of nog niet eerder gepost of ik ben het gewoon alweer vergeten (dat is ook heel goed mogelijk hoor :)). Wij willen ook niet weten wat het wordt, al brand ik wel van nieuwsgierigheid af en toe, zeker als ik in de stad aan het winkelen ben. Zie ik een leuk jurkje denk ik...ik hoop dat het een meisje wordt, en hetzelfde maar dan andersom natuurlijk als ik weer een gaaf jongensoutfitje zie. 'T is dus wel stukken beter voor de portemonnee dat we het nog niet weten.

Oem: ik heb zo met je te doen! Rustig aan doen en heel veel sterkte.

Volgens mij hebben we al weer een paar dagen niets van Ran gehoord.....Ran...gaat het goed met je?

Dames, ik ben echt zoooo moe. Zit nu zelfs aan een cappucino op mijn werk, dat heb ik op kantoor niet meer gedronken sinds ik zwanger ben. Nou...dat wil wat zeggen hoor :).

Toedeloe,
    Hanneke

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

hoe gaat het met iedereen?

lola. gefeliciteerd met waarschijnlijk je meisje ;) haalt indd het gemiddelde weer wat omhoog :D
    ben heel benieuwt hoe het straks staat verdeelt over de jongens en meisjes.

marleen, heel veel succes met je echo en hoop dat jij ook net zo kan genieten als velen van ons!

Pinguin: welkom en ik zal je tussen de lijst zetten zometeen.

ik voe me heel erg beroerd vandaag, heb gister avond chinees gegeten en me maag wou de nasi niet verteren dus vanaf gister avond 11 uur tot vannacht 5 uur alleen maar zitten over te geven tot de laatste rijstkorrel eruit was. het is een lichte vorm van voedselvergiftiging zei de verloskundige en ik had het al een keer eerder gehad dus wist wat ik het beste kon doen maar toch vannochtend even de verloskundige gebeld omdat ik me wel zorgen maakte om me ventje maar voor hem kan het geen kwaad, ik moet alleen in de gate houden of ik geen koortst krijg en alleen maar blijven drinken. eten lukt nog niet maar dat was niet zo erg als ik maar goed bleef drinken en snel naar de wc ging als ik moet plassen zodat de bactierien niet te lang in me lichaam blijven.
    maar heb me nog nooit zo slap gevoelt. me arm optillen doet zelfs pijn en kan de hele dag alleen maar slapen! de kleine beweegt gelukkig nog goed!

Liefs xx

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    veronique22 22 jaar, 1ste kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? - het word een: Meisje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: jongetje
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pinguin 35jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: BV
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

95 Zwangere meiden in December

13 Jongens en 6 Meiden

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Aug
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    05: Hinkie: afspr vk
    05: Mama05 vk
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    07: Pinguin 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    11: Peetje echo op herhaling
    13: Wolly gyn controle
    13: lola1982 controle gyn
    13: Sylvia79 afspraak bij proffesor de katte (hartonderzoek)
    14: marientje gyn controle
    14: joss81 controle vk
    14: Monique4 controle vk
    18: Kweenie Controle vk
    18: juffie1984 20 weken echo
    19: Vis contole vk
    19: Pinguin controle vk
    20: Marijee controle vk
    20: juffie1984 controle vk
    20: Aussie73 controle vk
    21: johanna1 controle vk
    24: Pebbles pretecho
    25: Dimmel controle vk
    26: Peetje gyn + groeiecho
    26: Sylvia79 controle gyn + echo
    28: Dimmel pretecho
    29: Lola1982 pret-echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    01: Mama05 pretecho
    02: Marrie pretecho
    09: Vis controle vk
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@Pinguin72, heb je tussen de lijst gezet! en je afsrpaken van de 20 weken echo en controle vk in de lijsten gezet!

@ veronique22, ik heb jou ook op de lijst gezet!

15. veronique22

31 mrt 2008
    92
    0
    0
    halloo

ik hoop dat ik me hier ook mag toevoegen ben 4 december uitgerekend
    en we krijgen een meisje :D :D

groetjes veronique

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    veronique22 welkom!

ik heb de lijst aangepast en jou ertussen gezet op 4 december, als je de rest ook ingevult wilt hebben zoals waar je wilt bevallen, of je borstvoeding wil geven en wat je dacht dat het zou worden stuur dan even een PB naar wolly, dimmel of mij.

Liefs Marije

17. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Marije: beterschap! Hoop dat je snel weer op de been bent.

Veronique: Welkom en gefeliciteerd met een meisje. Jij haalt het gemiddelde weer wat omhoog :).

Grtjs,
    Hanneke

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Hey Dames,

We zijn weer thuis! En alles is ok met onze UK!
    De man vroeg meteen al of we wilden weten wat het is en ik meteen Neeeee!
    Manlief bracht er niks tegenin, dus weten we het beide nog niet!
    We stonden met 15 minuten weer buiten, zonder fotos :cry:
    Ik heb nog wel gevraagd, maar dat doen ze niet omdat het een medische echo was.
    Gelukkig was de man erg aardig en heeft alles wel goed uitgelegd.
    Maar je raad het al, geen fotos mee (had ik toch wel verwacht) en een paar van mn zwangere hormonen erbij en ja hoor :cry:

Ik ben zooo blij dat we die 3d echo in amsterdam hebben gehad, kunnen we toch af en toe ff kijken bij onze uk :D

19. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @lola, gefeliciteerd met je meisje! hoe waarschijnlijk is het eigenlijk, want het klinkt niet echt overtuigend...haha

@marleen, ahhhhh ik vind het wel jammer dat je het niet wil weten, ik had het wel graag van je willen weten :)

pinguin en veroniq welkom!

Ben lekker wezen shoppen :oops: met overgrootmoeder in spe, die wilde zoooo graag geld uitgeven hahaha. Heb weer wat lakentjes, een dekentje, een beertje (in delftblauw) en 2 pyamatjes gekregen. Veel te gek allemaal maar ja ze stond erop om het te betalen :D

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi hoi

Zo weer ff bijgelezen haha gezellig hoor hier!

Ik heb sinds 3 mnd een linnen witte broek. Nieuw gekocht bij de miss etam. Maar nu zit er al een gaatje in bij t kruis... :confused: Nu heb ik em wel vaak aan en ja je krijgt dikkkere billen, dus met die warmte schuurt het ook wel, maar das toch niet normaal dat je broek na 3 mnd al kapot is? :cry: t is zo`n fijne..

Nou ja ff kijken of ik em kan maken.. en anders tja.. een nieuwe voor die andere paar maandjes? denk kan er wel m`n hele zwangerschap mee doen..

Groetjess

Deel Deze Pagina