december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    heb net me eerste doos gekregen ben dan wel nog geen 7mnd :S. Zit niet superveel in maar wel veel leuke dingen, speen, bibsdoekjes met zo'n ding waar je de doekjes in kan doen beide van zwitsal, 2luiertjes en 1 klein flesje bad douche en dan natuurlijk wat boekjes en reclame :D

2. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    ik gebruik nu ongeveer al een week of 3 zoogcompressen omdat het bij al goed lekt, ik ben nu ook 22 weken. vooral als ik net gedouched heb dan is het wat warmer dan gaat het helemaal erg makkelijk. maar idd je moet wat over hebben voor je kindje lol.

@dimmel ik heb mijn eerste doos gekregen toen ik 3 maanden zwanger was, dat was er een van etos, daar zat ongeveer het zelfde in als wat jij opnoemd.

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Dimmel, ik zou net zeggen, heb je die doos van de Etos gehad?
    Ik heb er nog een op bestelling staan van de kruidvat, die kan ik in september halen en ik heb de blije doos van prenatal aangevraagd.
    Vind het altijd wel grappig om te kijken wat er allemaal in zon doos zit, vooral de boekjes zijn leuk om te lezen!
    Oja wij hadden die van de babydump ook al gehad!

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Heeey hallo

ik kom me even melden, en zeggen dat het goed gaat hier... Gisteren hebben we ons kindje gevoeld, en zien trappen :) vanaf dat moment zei mijn vriendje.. we gaan niet meer vrijen... hahah
    Nu weet ik echt dat Dotje erzit hahah..
    KIP-SNUKKEL

Nou ik ga me omkleden, ik ga zwemmen met mijn ventjes!
    bye

5. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hoi Hoi

Voel me gelukkig wel weer beter. Nog af en toe een hoestbui maar verder valt het mee.
    Lig lekkr in de tuin boekjes te lezen. Zoals Wij en Ouders van Nu.
    Ik heb ook de doos van Etos al een poos in huis.
    En wacht net als Marleen nog op die van het Kruitvat en de Prenatal. haha. Heb ook alles aangevraagd. Maar voor die van etos heeft mn schoonzus me opgegeven.
    Gelukkig hier geen last van lekkende tepels. Maar wat niet is kan nog komen.

Heeft er iemand nog een tip waar ik een beetje leuk kan shoppen voor onze uk? Ik ga vrijdag met mn vader voor een Box kijken. Maar wil eigenlijk ergens heen waar een paar zaken dichtbij elkaar zitten. Ik woon in Spijkenisse dus niet al te ver uit de buurt.

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja die is van etos...11sept kan ik die van de kruidvat afhalen en krijg dan nog de blije doos en die van babydump heb ik al gehad.

7. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hallo iedereen!

Ik schrijf ook maar weer eens iets. Ik lees wel mee hoor, maar heb het gewoon razend druk. Hoe ver is iedereen met de babykamer? Die van ons is sinds gisteravond klaar. Hij is prachtig!
    Toen ik vanmorgen uit bed ging wilde ik nog even kijken en wie stond daar ook net toevallig.....mijn man! Ik vond dat zo schattig!
    Voelt iedereen zich verder goed?

Groetjes

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Wij zijn net begonnen aan de baby kamer, begint nu ook wel te kriebelen hoor!

De doos van de etos hebben wij ook gehad.Die van baby dump viel een beetje tegen, maar ach je krijgt het maar :D

van de kruitvat kan ik 20 september ophalen en die van de prenatal heb ik ook aangevraagd, altijd leuk toch?

Gelukkig hier ook nog geen last van lekkende borsten. :)

Groetjes Danielle

9. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Om heel eerlijk te zeggen heb k dat ook, het schoppen en het idee dat er een kindje in me groeit, vind ik fantastisch. :D
    Maar heb nu ook zoveel klachten dat ik er niet zo veel aan meer vind. :(
    Maar ja ik weet waarvoor ik het doe, en dat maakt een hoop goed. :)

De babydoos van etos heb ik ook al een hele tijd.
    9 september kan ik die van kruidvat gaan ophalen.

10. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Goed hier de vrouw met de lekkende borsten hahaha....

Ook wij hebben een tijdje al de doos van Etos binnen. Die van het kruidvat en prenatal moeten we nog krijgen...wel leuk hoor al die extra dingen. Die van de babydump zal ik de volgende keer meenemen (als ik nog naar die zaak wil !)
    In die van de prenatal schijnt een heel pak met new-born luiers te zitten! Altijd prettig.

Onze babykamer is nog niet klaar. Alles heeft een lik verf gekregen, maar de rest staat nog in dozen. We moeten namelijk eerst de spullen van de studeerkamer er tijdelijk neerzetten. Zo kan de studeerkamer gedaan worden voordat de kleine er is...ligt hij/zijniet in een verflucht!
    Ik moet de commode en planken nog lakken trouwens, maar dat ga ik binnenkort doen!

Ohja 1 muur is groen in de babykamer een erg populaire kleur hier geloof ik

11. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik heb ook maar eens een buikfoto in mn album gezet, net gemaakt :)

Wij zijn ook bezig met de baby kamer, hij is oranje met wit, alle meubeltjes worden ook wit. Ik vind het heel vrolijk :)

Waren/zijn jullie ook zenuwachtig voor de 20 weken echo? Ik ben steeds bang dat er iets mis is. Hiervoor had ik dat helemaal niet.

Groetjes marijke

13. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Mooie buik hoor Marijke!
    Ik was ook zenuwachtig voor de 20 weken echo. Maar het percentage waar iets mis mee is (nouja wat ze kunnen zien) is laag.....ik heb gemakkelijk praten, ik heb mijn echo al gehad, maar je hoeft je niet zenuwachtig te voelen hoor! Ik was het ook dus ik weet hoe je je voelt.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankjewel hinkie :)
    Pfff nog een week wachten!

15. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk al die dozen, ga ze gelijk aanvragen, was ik helemaal vergeten!

We zijn ook druk druk met het kamertje, word een echte stoere meiden kamer denk ik.. :)
    Muren licht roze en 1 muur met zwart/ wit zebra print behang, zoooo gaaf!
    Zwatre meubeltjes, witte vloerbedekking en alle accesoires van Lief!, lekker die knallie kleur roze :)

Weten jullie al wat voor verzorgingsproducten je gaat gebruiken, zwitsal, natrusan of.... en luiers... pampers.. huggies... jeetje zeg haha..!

Succes meiden die voor de echo nog moeten, ik mas ook mega nerveus..!
    Toen ik eenmaal lag en die kleine uk zag spartelen was ik helemaal gelukkig en al mijn zenuwen waren verdwenen!

xx

16. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Zwitsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllll lekker....gebruik nu ook de mama producten daarvan voor mijzelf...ruikt lekker!
    Zwitsal is voor mij de ultimate baby-geur.

Luiers weet ik nog niet zo goed...

17. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ff snel, want de hond moet er zo nog uit.
    Zijn dus definitief met de badkamer begonnen. Wilde eigenlijk wachten, tot m'n ouders er 1 september zijn, want m'n vader heeft zo'n electrische klophamer ofzo, waarmee je de tegels zò van de muur hebt, maar manlief was afgelopen weekend toch 'alvast' met de hand begonnen en voordat hij de komende tijd nu 's avonds laat nog aan de slag gaat - ondanks dat ik het hem uitdrukkelijk verbiet (ken hem ;) ) -, probeer ik overdag maar beetje bij beetje de muren (met bijtel en hamer :D ) kaal te krijgen...

Ik wil ook van die leuke 'zwangercadozen'! Maar voor zover ik op internet gezien heb, kan dat niet als je in het buitenland woont (hier kennen ze dat soort dingen niet)... :(
    Ga m'n moeder nog wel vragen of ze wil proberen er een paar voor me 'te snorren', maar geloof dat je ook altijd het adres van de ontvanger op moet geven en dat mag dus weer alleen in Nederland zijn...

Iemand een idee...? Weet niet in hoeverre ze controleren ofzo en of m'n zus er op zit te wachten dat ik hààr adres opgeef... :-k

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi iuno,

Succes met je badkamer hihi, kan je je wel lekker op uitleven :D :D :D
    Je mag die dozen ook voor iemand anders aanvragen, dan kan jou moeder ze toch op haar adres aanvragen onder jou naam, met jou gegevens enzo...
    Zou het gewoon lekker proberen!

Jaaaaa zwitsal ruikt wel heeeeeeeeeeeel erg lekker he!
    :)

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Denk dat onze kleine helaas niet tegen zwitsal gaat kunnen. heb zelf een hele gevoelige huid en ben ook met dauwworm geboren overal van die natte plekjes :(
    Zelf heb ik die buikbalsem van de zwitsal gebruikt maar kreeg er allemaal bultjes van en jeuk! niet normaal had allemaal open gekrabde wondjes.. dus die gebruik ik nu maar niet meer, wel de borsten creme.

Ik heb wel een paar zwitsal dingetjes gekregen.. hoop wel dat hij/zij er tegen kan.. Ruikt zoooo lekker, maar zo niet dan lekker etos of natusan hoor..

Groetjess

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    onze babykamer is al geverfd en 30aug worden de meubeltjes geleverd alleen wisten ze niet of het badsetje nog zou worden geleverd maar dat horen we voor die tijd nog en anders is dat het enige nog wat we moeten halen. Wij gaan natusan gebruiken.
    Zat net even lekker op het balkon en was aan het lezen begon me buik ineens te bewegen echt zo leuk he ik me mams direct opgebeld haha ja sorry moet het toch met iemand delen haha!

Deel Deze Pagina