december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Wat babykamers betreft moeten wij (helaas) nog een keer (laag 3) de muur schilderen. Dennis heeft het afgelopen zaterdag gedaan, maar het heeft nog steeds niet goed gedekt (hoera voor nieuwbouw :( ).
    27 augustus komt de schilderes de muurschildering maken en daarna kunnen de meubels erin (die komen begin september). Mijn moeder maakt optrekgordijnen, dus da's ook makkelijk. We moeten dan alleen nog accessoires en overgordijnen kopen, maar dat is alleen maar leuk en daar heb ik dus nu al zin in! Alles wordt trouwens groen & wit, volgens mij de populairste combinatie onder de decembermama's :D .

Ik denk dat wij ook zwitsal gaan gebruiken, vind het ook de ultieme babygeur en ik gebruik nu ook de buikbalsem van zwitsal. Vriendlief heeft regelmatig een pot zwitsal creme in zijn voetbaltas, dus bij ons thuis is het altijd al erg populair.

En ook ik was zenuwachtig voor de 20-weken echo, eigenlijk wel voor elke echo. Maar het moment dat je je kindje ziet bewegen, glijd al die spanning van je af. Tuurlijk is het allemaal spannend, maar probeer er ook vooral van te genieten, aangezien het voor de meesten onder ons toch de laatste keer is dat je de kleine ziet, voordat hij of zij geboren wordt. Wel een vreemd idee hoor!

Nog een uurtje en dan lekker naar huis. Ben iets minder moe dan gisteren, maar nog steeds wel erger dan normaal. Ben niet van mezelf gewend dat ik overdag zo moe ben en kan me daardoor ook moeilijk lang concentreren op mijn werk....erg frustrerend. Zometeen dus maar lekker naar huis, we gaan de nieuwe frituurpan inwijden en dan lekker op de bank hangen en op tijd naar bed.

Fijne avond allemaal!

Grtjs,
    Hanneke

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Chanty, dat klinkt leuk zeg die kleurtjes!

Ik hou ook wel een beetje van apart. Ons stijtje is dus oud hollands in een nieuw jasje. Aquablauw (muur en prullaria) wit (meubels en waarschijnlijk laminaat ook wit) en rood (prullaria). Lekker fris! Als ie af is zal ik m zeker showen :D ben nu al trots hahaha.

Hebben jullie ook zon last van de warmte, ik heb het zooooo heet bah.

Ga zo mn kat eens opzoeken (de zieke) ik kon hem net niet vinden buiten. Straks is ie weggelopen.... :(
    Dat hoor je toch wel, als beesten voelen dat ze doodgaan dat ze dan weglopen. Zucht hoop dat ik m gauw kan vinden.

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ah, zwitsal, Heerlijk!
    Ik heb al een pakketje voor de baby gekregen van mn schoonmoeder en voor mezelf heb ik de buikbalsem, borstencreme en scrub gekocht. Heerlijk spul!

En iuno, kun je niet gewoon het adres van je zus gebruiken?
    (als je zus dat goed vind natuurlijk ;) )
    Ik denk niet dat ze t controleren of zo hoor!

4. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    ja lekker he dat switzal spul kijk daar al helemaal naar uit lol

5. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik had de kamer al behangen het is licht geel en ik wil een muur schildering erop iets met bomen of zo.
    Daar ga ik straks voor op het internet kijken en van het weekend samen met mijn mannetje inspiratie opdoen overal en nergens.
    Ik heb witte meubels en een lichte vloer dus het is een lichte boel.

Ik wil zeker de eerste tijd zwitsal gebruiken want dat is gewoon de baby geur. Maar toch voor in bad ga ik dat niet gebruiken denk ik want ik ben helemaal weg van balneumolie voor in bad dat is lekker verzorgend en vettend in 1.

Met merken qua luiers maakt het me niet uit kruidvat of aldi of pampers daar ben ik niet merk vast in als het maar niet zo duur is.
    Ik ben ook milieu bewust en wilde eerst wasbare luiers maar die zijn erg duur in aanschaf en tot nu toe heeft de baby al veel gekost dat ik dat toch niet doen voorlopig.

Gaan er andere ook gebruik maken van kinderopvang en heeft iemand al wat gehoord?
    Ik vind het zo erg dat je zo afhankelijk bent ervan of er plaats is of niet ik ben iemand van zekerheid en wil het gewoon nu al weten.

Gaan er nog andere mama`s op zwangerschapsgym ik heb de bevestigingsbrief binnen ik ga 1 September beginnen ben zo benieuwd hoe het zal zijn.

Gr

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey, wij horen in september meer van de opvang... ben nu op de lijst van september 2009 geplaatst :confused:
    Vanaf maart tot september ff beetje schipperen tussen de oma's en vriendlief die dan thuis gaat werken...
    Ik heb gelukkig wel een hoop vanantie tussendoor, de schoolvakantie's...
    Wij gaan dan voor 2 dagen opvang bij de creche, en 2 dagen naar de oma's...

Geloof dat ik toch maar voor de zwitsal ga dan, maar niet de badolie... in het badje doe ik alleen zeepvrije gel en daarna lekker insmeren met olie/ bodylotion...

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    september 2009 :confused: heb toevallg vanmiddag het gastouderbureau gebeld... Vroeg me af of ik nog op tijd was. DIt was gelukkig geeen probleem. op het aanmeldingsformulier staat zelfs minimaal 1 maand van te voren opgeven.. lijkt mij wel erg kort dag maar goed. Binnenkort maar de aanmelding op de bus. ons kindje gaat als het goed is 3 dagen naar een gastouder. echter geen hele dagen want woensdagmiddag ben ik al vrij (onderwijs) en vrijdagmiddag ook eerder klaar dus dat scheelt weer.

zwitsal vind ik trouwens ook heerlijk ruiken. heb ook al heel wat flesjes cadeau gekregen dus die gaaan we eerst maar uitproberen.

Verder gelukkig nog geen last van lekkende borsten. Wel gegroeid maar dat is alles :)

fijne avond.

XXX

8. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    Vandaag ben ik weer naar de osteopaat geweest voor mijn pijnlijke stuit maar ze zei dat er ook een knelling was onder in mijn voet en boven mijn borst dat naar achter door trekt. Klinkt allemaal heel moeilijk maar ik vind het steeds heel fijn als ik bij haar ben geweest. Ik voel me ineenkeer veel lichter!
    Vandaag ben ik bij een kinderopvang langs geweest kreeg een informatiepakket. Ik ga nog maar 2 dagen werken in de week een dag kinderopvang en een dag naar mijn schoonmoeder.
    We hebben al een muur baby blauw geverfd als mijn witte meubels binnen komen ga ik nog wat wolkjes verfen op de muur. Ik heb bijna in alles wolkjes wat terug komt. Hmmm ik verlang naar begin september want dan krijgen we alles binnen!
    O ja ik kan al een paar dagen niet slapen het is zooooo vermoeiend gisteren avond ook al ik kan gewoon heel moeilijk in slaap vallen. was vanmorgen tegen vijf uur nog wakker. Hebben jullie misschien tips! Want ik wordt er knettergek van. Heb al weer 2 dagen niet kunnen
    :( slapen!

9. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai ladys

daar ben ikweeeeeeeeer
    en ben weer helemaaaaaaal opgeknapt
    behalve de warmte heb ik nergens meer last van
    ik heb vandaag ook de zwangerkadoos binnen
    gehad
    zat een difrax speentje in en zwitsal billendoekjes
    met bakje en 2 pampers newborn
    ergggg leuk :D

die van kruidvat kan ik in september ophalen
    ik ben ook helemaal voor zwitsal
    weet iemand toevallig of ze daar een verpakking
    van verkopen?
    Dus echt van alle flesje in 1 mand verpakking?
    want dat is meestal voordeliger
    verder gaan wij pampers gebruiken
    op het kinderdagverblijf zag ik vaak kids met
    kruidvat en etos luisers en die lekte heel veel door
    met pampers had ik goede ervaringen.
    ik denk alleen niet dat we de newborn pampers
    aanschaffen want dat is maar TOT 2.5kg
    en ja drek is me kindje 3kilo ofzo en kan ze
    het al niet meer aan dus denk dat we gelijk beginnen met pamper
    tot 4kilo.

Nou ik ben niet inhoudelijk op iedereen ingegaan
    sorry daarvoor
    maar degene die de kamertjes al mooi hebben gehad
    suppppper....
    enuh ik denk idd dat GROEN-WIT een december-mama
    kleurtje is...
    want wij hadden dat ook besloten...
    maaruh nu kom ik toch een beetje terug van die kleuren...
    ach heb nog zat tijd..
    eind sept komt het kamertje pas ;)

ow btw...
    ik ben ook Shop-verslaafd...
    ik heb voor die kleine meid van ons
    allemaal supper leuke jurkjes bij RL gekocht :oops:
    en LIEF! is inderdaad ook mijn favo winkeltje
    GEWELDIG!
    Ik heb daar een wipstoeltje gehaald (JE RAAD HET
    AL EEN APPELTJES GROENE maat STOER! erop :D)

anyway oem has left the building

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jep september 2009.. eigenlijk augustus hoor maar dan heb ik vakantie, ze gaan dan per september naar de opvang.

Lekkende borsten ook geen last van, wel wat voller maar dat valt gelukkig ook wel mee... zijn al groot zat van zich zelf hahaha

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @oem hahaha wij zijn volgens mij allebei ontzettende shopaholics ;)

Hier geen lekkende borsten, laatst van c naar d gegaan, maar d zit nu ook alweer strak. Niet normaal, en mn tepels worden ook zooooo groot. Net poffertjes (alleen de poedersuiker ontbreekt) hahaha

12. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    wij hebben vandaag een afspraak gehad bij een kinderdag verblijf, hing echt een geweldige zweer. voordeelpunt het is hier aan de overkant dus wel zo makkelijk als ik metenee door moet naar mijn werk en ze hebben per direct plaats. nu hoefd dat voor mij pas vanaf februari/maart als ik weer ga werken. dus dat komt wel goed. vandeweek gaan we er nog een bekijken maar ik denk dat deze het wel word. gaf me al meteen zo'n vertrouwd gevoel.

13. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hier een nog steeds erg moeie decembermama, heb er best de balen van. Slaap als een os, maar rust niet uit....is dit normaal?!?! Misschien heeft ukkie wel een groeispurt :) . Zit nu net weer op mijn werk, maar ben nu eigenlijk alweer bekaf en moet nog tot half 6. Sorry voor het geklaag, maar ik moest het even kwijt en dan is het misschien beter dat hier te doen, dan tegen mijn collega's.

Wij hebben ons bij ca. 3 maanden al opgegeven voor de kinderopvang. Wij hebben een dag nodig en daar was nog plek, dus die dag is voor ons gereserveerd vanaf eind februari/begin maart. Ik ga 3 dagen werken en de andere 2 dagen gaat uk dan naar de oma's, wat ik ook erg fijn vindt en gezellig!
    Gisteren kreeg ik de Wij Jonge Ouders binnen, die schijnt onderdeel te zijn van het Prenatal pakket, hebben jullie die ook ontvangen?

Grtjs,
    Hanneke

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    goeiemorgen!

wauw pebbles wat luxe! wij hebben flexibele opvang nodig en de wachtlijst is 2,5 jaar :confused: . Dus hebben we ons maar aangemeld voor een gastoudergezin. Duurt nog wel even voordat we daar meer over horen, maar dat schijnt wel allemaal gelijk in te kunnen gaan.

even over luiers, mensen om me heen hoor ik over het algemeen goede ervaringen hebben met pampers. Schijnt toch minder door te lekken. Ik weet het niet, denk dat ik het zelf uit wil vinden.

Zwitsal is erg lekker, das ook mijn eerste keus. Ik ga alleen niet teveel kopen want het schijnt dat je de helft niet gebruikt. Bijkopen is zo gepiept.

Fijne dag allemaal!

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    onze babykamer is geel/wit we hebben de naam op de muur geschilderd van de kleine en die is dan zilver.
    heb weer nieuwe buikfoto in me album :D

VANDAAG 23 WEKEN :D :D

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    veronique22 22 jaar, 1ste kindje - denkt:Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Meisje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-#
    06 december2008
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten:( - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    09 december2008
    Sylvia79 29 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: jongetje
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een meisje
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pinguin 35jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: BV
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

95 Zwangere meiden in December

13 Jongens en 8 Meiden

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Aug
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    07: Chanty vk
    07: Kweenie 20 weken echo
    07: Pinguin 20 weken echo
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    11: Peetje echo op herhaling
    13: Wolly gyn controle
    13: lola1982 controle gyn
    13: Sylvia79 afspraak bij proffesor de katte (hartonderzoek)
    14: marientje gyn controle
    14: joss81 controle vk
    14: Monique4 controle vk
    18: Kweenie Controle vk
    18: juffie1984 20 weken echo
    19: Vis contole vk
    19: Pinguin controle vk
    20: Marijee controle vk
    20: juffie1984 controle vk
    20: Aussie73 controle vk
    21: johanna1 controle vk
    24: Pebbles pretecho
    25: Dimmel controle vk
    26: Peetje gyn + groeiecho
    26: Sylvia79 controle gyn + echo
    28: Dimmel pretecho
    29: Lola1982 pret-echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    01: Mama05 pretecho
    01: Hinkie vk
    02: Marrie pretecho
    09: Vis controle vk
    23: Chanty pretecho
    24: Marleen pretecho

@meiden die voor de 20 weken echo en naar de vk gaan veel plezier

17. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0

:oops: :oops: :oops: ik ben bang van wel ja.... hihih
    ach wat maakt het uit
    nu hebben we een goeie reden manlief vind het nooit erg
    als ik zeg jaaaaaa leuk heeee jurkje voor de kleineeeee hahahaha

Hanneke: ik heb eergisteren wij jonge ouders gehad en gisteren
    het Prenatal pakket dus wie weet krijg jij m binnekort nog...
    Die vermoeidheid komt me bekent voor...
    daarvoor zit ik deels ook in de ziektewet...
    ik heb helaas geen tips voor je...maar ik zou zeggen
    alsje lichaam de rust nodig heeft moet je die gewoon pakken
    vooral met dat warme weer..!

Hier alles goed...
    ook geen lekkende borsten
    wist trouwens ook niet dat, het mogelijk was...
    weer wat bij geleerd hahahha
    nou ik ga nog even terug liggen
    dan wordt ik strx uitgerust wakker...

toedelssss

18. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    :cry: ben in tranen...gaat helemaal niet goed met mn kat. Vanavond naar de dierenarts....dan laten we hem inslapen :cry: Zooo zielig, kan het haast niet aanzien. :(

19. Hallo meiden, ik zie nu pas dit topic. hahaha. Leuk om hier te zijn en om jullie verhaaltjes te lezen, vooral omdat wel allemaal dezelfde maand zijn uitgerekend natuurlijk.
    Ik had vancohtend weer een echo bij mijn huisarts/verloskundige en het was weer heel erg leuk om te zien. Hij heeft even alles nagekeken en alles ziet er toppie uit. Nog een keer gekeken naar het geslacht en hij denkt toch echt dat het een meisje is.
    We hebben alles meegekregen op een usbstick, dus kunnen we alles nog eens terugkijken en de ouders zullen er ook wel heel blij mee zijn :)

Morgen gaan we ook maar eens een beetje aan de kinderkamer beginnen. Ik heb nog niet zoveel nesteldrang volgens mij hahahaha.

Gisteren heb ik volgens mij iets verkeerds gegeten. Ik had voor mijzelf een zalmpje gebakken (geod gaar) en italiaanse salade van de AH en gekookte aardappels, maar ik denk zelf dat de salade niet goed is gevallen. Ik had onwijs last van mijn maag en heb de helft eruitgegooid en om een uur of 2 had ik ook last van diarree. Ik vind dat soort dingen nu best wel griezelig, maar de dokter zei er niet zoveel van, dus het zal wel. Nu gaat het wel weer gelukkig, maar ik voel mijn maag nog wel een beetje.

Nou, ik ga hier voortaan ook maar even bijlezen :)

Groetjes Adriana

20. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    sterkte ermee joss :(
    ik vind het erg sneu voor je

Deel Deze Pagina