Goedemorgen! Wat een rotweer he?! Fijn in mijn vakantie! Ik wil denk ik ook voor Zwitsal ga, ruikt toch heerlijk, hopen dat het kindje er ook tegen kan. Wat al eerder gezegd is, heb je maar weinig nodig, ik heb vorig jaar toen ik zwanger was van mijn (ex)schoonmoeder een zwitsalbox gekregen met alleen maar zwitsal producten en zwitsal badcape etc. Maar Oem, die kwam uit curacao, dus weet niet waar je ze hier kan halen!! VisWelke dagverblijf heb jij je ingeschreven als ik vragen mag?! Ik heb gister ook het blad Wij jonge ouders ontvangen, hoort idd bij de prenatal box. Ik heb de kruidvat en de etos doos ook al, vorig jaar kreeg ik die van prenatal alsnog na 100 keer gebeld te hebben dat ik niet meer zwanger was, maar die van prenatal is toch het leukste! Ik bedoel, in die van kruidvat zit helemaal niet zoveel een blikje red bull! Tssss! Ik heb mij ook ingeschreven met 10w voor een dagverblijf, rond de geboorte hoor ik of er plek is! Ik had me perongeluk voor 8 dagdelen opgegeven, ipv 6, maar goed heb het maar zo gelaten! Helaas moet ik, omdat ik sinds 3 maanden alleenstaand ben gewoon 4 dagen blijven werken! Mijn moeder gaat ook 1 dag oppassen!
humm... curacao... dan zouden ze die hier toch ook moeten verkopen neem ik aan... ik zal nog eens in de winkels navragen... het is lekker vandaag niet TE WARM dus ik denk dat ik zo ga aankleden en mar weer eens op koopjes jacht ga
Hey Leuke Mama's, Hier ben ik weer eens! Het gaat wel een beetje goed met me durf ik voorzichtig te zeggen. Ik heb nog erge last van mijn handen maar ik heb tenminste geen kracht verlies....Ik kan dus gewoon mijn tandjes poetsen en een broodje smeren hihi. Het lijkt 's-nachts ook wel minder pijnlijk of ik wen eraan Ik ben woensdag voor het eerst naar de arbo geweest (wel al telefonisch contact) en ik hoef niet meer aan het werk hoi hoi hoi. Dus als ik nou ook nog een paar pijnloze dagen mag hebben dan is het helemaal fijn. Het is echt een pak van mijn hart want ik maakte me er zo'n zorgen over van hoe moet dat nou als ik wel weer moet werken: 2 minuten typen en dan een uur pauze om die handen weer bij te laten komen? Dus dat maakt me wel iets rustiger! Ik heb ook alle dozen aangevraagd en heb tot nu toe ook al de Etos doos ontvangen. Kruidvat in September en van Prenatal zou ik bericht krijgen. Ik ga ook voor zwitsal en vermoedelijk pampers. Ik gebruik zelf ook al de MAMA producten van zwitsal en ik zal het nooit weten maar van Striae is echt geen sprake! Terwijl ik als puber wel wat strepen op mijn heupen heb gekregen. Ik voel "Johnny" erg vaak en geniet er met volle teugen van ! Iedereen is bang dat we hem echt Johnny noemen hihihi Vanmiddag komt de schilder voor de babykamer en dan volgende week behangen en begin september komt alles kan echt niet wachten. Wij hebben al het schilderwerk wit/creme. Parket op de vloer en het behang bestaat voor het meerendeel uit lucht met wolkjes (dus blauw/wit) en aan de onderkant een behangstrook van zo'n 80 cm met "cowboyberen" het is fantastisch ! Echt babyachtig maar toch stoer voor een jongen! Nou lekker lang verhaal weer hier! Dikke kus voor iedereen! xx Aussie
Oem, ja idd het meeste spul wordt vanuit nederland naar curacao verscheept, om het daar te verkopen! (daarom is het daar ook duurder).. Het is een gele (harde) box. Ik heb ze hier nog niet eerder gezien!
Ahhh meissie toch...! Hij heeft een tumor in zijn bekkie he... Heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en knuffel maar flink met hem vandaag! Knuffel!
Zoekt en Gij zult vinden hahahahaha voor Oem is niks onbereikbaar ik ga der alles op alles zetten om die box te vinden zodra ik weet waar ik hem kan vinden zal ik een melding maken Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Aussie ben blij dat et weer een beetje beter met je gaat! ik hoop voor je dat je nu ook wat minder pijn overdag zult voelen! En hoe is het met Johnny? hahahahahahaahhahaha grappig dat jullie hem al zo noemen ik hoop alles goed... Die van ons noemen we gewoon :c: om alvast aan der naam te wennen weet iemand hoe het met Smallgirl is of met 2dekleine en de mama van Yara... Marientje nog ergens te bekennen? ik hoop dat et met jullie allemaal goed gaat... laten we zeggen geen nieuws is goed nieuws
wat ben jij snelllllllllllllllllllllllllllllllllll hahahahahahaha he shit nu heb ik geen reden meer om weg te gaan whahahaahahhaha ey supper goedkoop ook! had het duurder verwacht dank je welllll =D>
Tuurlijk heb je reden om weg te gaan: Je moet het eerst allemaal "live"gaan ruiken en testen voordat je het online besteld hihihihi
whahaahaha idd enuh ik zie net pas dat de verzendkosten minimaal 8.90 zijn dus misschien kom ik goedkoper uit als ik gewoon zelf de flesjes aanschaf hwhahahaha ik ben bij augustus mama's wezen kijken en die zijn allemaal al aan het bevallen of hebben al een kindje nu krijg ik ook zin om me kleine meid in me handen te hebben zou het bij ons ook zo gaan? dat alle mama's al voor de uitgerekende datum bevallen
Ik weet het niet! Momenteel kan het me niet lang genoeg duren want ik vind het zo gezellig met Johnny de hele dag bij me! Weet je wat je doet je koopt zelf een leuke rieten mand (xenos of zo) en gan je bij alle drogisterijen struinen voor alle producten en dan pak je het gezellig voor jezelf in en dan over een paar weken dan maak je het open: Verassing! Hahahaha Ik ben een beetje melig geloof ik ! x
Hahahaha Aussie! Wel een leuk kadootje voor jezelf! Fijn dat je dr weer bent en dat je je iets beter voelt! @ Joss, Wat zielig zeg dat je m toch in moet laten slapen... Dikke knuf van mij. @ Oem, je kunt ook gewoon iedere dag iets halen, zo kun je en blijven shoppen en heb je steeds een reden om te shoppen want je moet nog...... (shampoo, lotion, doekjes, en natuurlijk de zwitsal mama producten voor jezelf! )!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje veronique22 22 jaar, 1ste kindje - denkt:Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Meisje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 09 december2008 Sylvia79 29 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV AdrianaM jaar, ? kindje - denkt ? - geslacht weten ? -bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een meisje 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: jongetje 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pinguin 35jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: BV Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 95 Zwangere meiden in December 13 Jongens en 9 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Aug 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 07: Pinguin 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 11: Peetje echo op herhaling 13: Wolly gyn controle 13: lola1982 controle gyn 13: Sylvia79 afspraak bij proffesor de katte (hartonderzoek) 14: marientje gyn controle 14: joss81 controle vk 14: Monique4 controle vk 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 19: Vis contole vk 19: Pinguin controle vk 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 20: Aussie73 controle vk 21: johanna1 controle vk 24: Pebbles pretecho 25: Dimmel controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 26: Sylvia79 controle gyn + echo 28: Dimmel pret-echo 29: Lola1982 pret-echo 29: AdrianaM pret-echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 01: Mama05 pretecho 01: Hinkie vk 02: Marrie pretecho 09: Vis controle vk 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho @AdrianaM ik heb alles erbij gezet
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje veronique22 22 jaar, 1ste kindje - denkt:Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Meisje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 09 december2008 Sylvia79 29 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV AdrianaM 30 jaar, ? kindje - denkt ? - geslacht weten ? -bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een meisje 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: jongetje 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pinguin 35jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: BV Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 98 Zwangere meiden in December 13 Jongens en 9 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Aug 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 07: Chanty vk 07: Kweenie 20 weken echo 07: Pinguin 20 weken echo 08: Maris24 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 11: Peetje echo op herhaling 13: Wolly gyn controle 13: lola1982 controle gyn 13: Sylvia79 afspraak bij proffesor de katte (hartonderzoek) 14: marientje gyn controle 14: joss81 controle vk 14: Monique4 controle vk 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 19: Vis contole vk 19: Pinguin controle vk 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 20: Aussie73 controle vk 21: johanna1 controle vk 24: Pebbles pretecho 25: Dimmel controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 26: Sylvia79 controle gyn + echo 28: Dimmel pret-echo 29: Lola1982 pret-echo 29: AdrianaM pret-echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 01: Mama05 pretecho 01: Hinkie vk 02: Marrie pretecho 09: Vis controle vk 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho @AdrianaM ik heb alles erbij gezet
Hoi Hoi Net terug van de Vk. Alles was goed in totaal nu 3,5 kg aangekomen. Ik vind het steeds een ramp om op die weegschaal te gaan staan. En hou helemaal niet van die extra kilo`s! Volgens de Vk mag ik totaal niet klagen. Heb een net buikJE zegt ze. Mijn bloedruk was weer oke en gelukkig niet te laag. Ook het hartje weer gehoord blijft leuk ookal kan ik thuis luisteren. De laatste tijd doe ik dat niet zoveel meer. Denk omdat ik onze `MJ` regelmatig voel. Joss wat zielig zeg! Leef helemaal met je mee! Wij zijn zelf ook enorme dierenliefhebbers! Sterkte! Aussie wat leuk dat je er weer bent. En wat heb je een leuk pakket op internet van Zwitsal gevonden. Denk dat ik m ga bestellen.haha. Wij zijn beide erge allergie mensen maar met Zwitsal gaat het eigenlijk goed dus hoop dat de kleine er ook geen last van gaat krijgen. Qua luiers willen we gaan voor de Pampers. Wanneer deze in de aanbiedingzijn, zijn ze (bijna) even duur als ieder ander merk. Ook wil ik kijken hoe het zit met de katoenen luiers. Dit ivm de luieruitslag. Miss dat je af en toe wat kan afwissellen. Morgen gaan wij naar Babypark in Gouda is daar al iemand geweest? Zo ik ga er maar een eind aan maken het word al weer veel te veel. O ja 1 sept mag ik weer naar de VK Liefs Chantal