goeiemorgen dames! Bij ons staat de naam al vast sinds ik gestopt ben met de pil haha. Ik had die naam al sinds de basisschool en ben er niet meer vanaf gegaan gelukkig vond mijn lieverd hem ook mooi. Vandaag meeting van mijn forum heb er superveel zin in. Mijn lieverd moest om 5u op zun werk zijn hij moet naar arnhem, leiden en kudelstaart, ik lag zowiezo al van half 4 wakker en ben pas rond 6u weer in slaap gevallen en om kwart na 8 ging de wekker heerlijk.... Zal er pas vanavond weer eventjes zijn! Liefs Dimmel
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje veronique22 22 jaar, 1ste kindje - denkt:Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: Meisje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - keizersnede - FV/BV: FV - het wordt een: :-# 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Sawi ,29 jaar - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten - Bevallling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 09 december2008 Sylvia79 29 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het word een: jongetje Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Dani84 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV AdrianaM 30 jaar, 1e kindje - denkt meisje - geslacht weten ja -bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een meisje 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 25 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het word een: meisje Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: jongetje 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een meisje Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pinguin 35jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het word een: jongetje Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 24 jaar, 1e kindje - denkt: Meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: BV Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: meisje Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 98 Zwangere meiden in December 14 Jongens en 9 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Aug 11: Johanna 20-weken echo 11: Peetje echo op herhaling 13: Wolly gyn controle 13: lola1982 controle gyn 13: Sylvia79 afspraak bij proffesor de katte (hartonderzoek) 14: marientje gyn controle 14: joss81 controle vk 14: Monique4 controle vk 18: Kweenie Controle vk 18: juffie1984 20 weken echo 19: Vis contole vk 19: Pinguin controle vk 20: Marijee controle vk 20: juffie1984 controle vk 20: Aussie73 controle vk 21: johanna1 controle vk 24: Pebbles pretecho 25: Dimmel controle vk 26: Peetje gyn + groeiecho 26: Sylvia79 controle gyn + echo 28: Dimmel pret-echo 29: Lola1982 pret-echo 29: AdrianaM pret-echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 01: Mama05 pretecho 01: Hinkie vk 01: Chanty24 vk 02: Marrie pretecho 09: Vis controle vk 10: Sawi pretecho 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho @johanna en peetje veel plezier bij de 20weken echo @adriana het staat erbij!
Johanna & Peetje: veel plezier bij de echo, geniet ervan! Ik heb vanaf een uur of 3 vannacht bijna niet meer geslapen, dus ben aardig moe vandaag. Denk dat ik maar meteen op het aanbod van mijn baas inga vandaag en lekker iets eerder naar huis ga. Dit zal wel een lange dag gaan worden . Wel een heel relaxed weekend gehad, gisteren lekker voetbal gekeken bij mijn kerel en het was schitterend weer! Ik zou eigenlijk na de wedstrijd naar huis gaan om op de bank te hangen, maar heb de rest van de middag heerlijk in het zonnetje gezeten. Niet ingesmeerd natuurlijk dus nu ben ik wel een klein beetje verbrand. Mijn neus is mooi roze nu . Meestal rijd ik met mijn zus mee naar kantoor (zij werkt dichtbij), maar aangezien zij nu met vakantie is, moet ik 1,5 week met de trein en de metro. Het laatste stukje moest ik dus lopen en toen kreeg ik dus ook pijn aan de zijkanten van mijn buik, vooral rechts. Denk dat dit ook bandenpijn is geweest, want toen ik eenmaal binnen achter mijn bureau zat, was het over. Wat denken jullie? Werkse en een fijne dag allemaal! Grtjs, Hanneke
@Vis, ik denk dat het bandenpijn is......vooral omdat het nu weg is en het bij het lopen opkomt. Heb ik ook last van... Ben ook enorm moe...slecht geslapen en enorm verkouden
hai dames hier dus ook iemand die kapot moe is et lijkt alsof het maar niet over wilt gaan ik had een afspraak bij de arbo-arts en hij vind dat ik gedeeltelijk weer aan het werk moet daar baal ik verschrikkelijk van want ik werk in de kinderopvang en daar kan je niet GEDEELTELIJK aan het werk, je moet gewoon 100% aandacht hebben voor die kids of niet... En dat is ergggg vervelend... ik hoor deze week hoeveel uur en wanneer ik precies moet beginnen fijne dag dames... ik ben er niet zoveel omdat me mama nog steeds hier is... het ziet ernaar uit dat ze nog zeker een maand gaat blijven... ik doe me best om haar aandacht etc te geven maar soms is het zoooo moeilijk... ik moet gewoon uitslapen anders ben ik de hele dag ziek, maar zij wordt al om 8.30 wakker en dan kan ik het niet over me hart krijgen om dan nog een paar uur te blijven liggen... anyway geen gezeur heb er zelf voor gekozen spreek jullie snel weer dames... dikke knuffels vanaf hier
@oem Je mag best zeuren hoor, daar is dit forum ook voor! Ik kan me goed voorstellen, dat het allemaal erg moeilijk is. Maar ik denk dat als je er over praat met je moeder, dat zij het echt niet erg vindt al je wat langer blijft liggen. Je bent al enorm aardig (ja ik weet dat het ook wel normaal is, maar toch), dat je haar in huis neemt. Ik denk dat ze dat wel zo weet de waarderen, dat ze je wel vergeeft als je af en toe wat uurtjes langer op bed blijft liggen.
Goeiemorgen Ben lekker vrij vandaag, weet alleen nog nie wat ik allemaal ga doen hahaa. Shoppen mag nie....(van mezelf) Wij wisten al heel snel de namen voor zowel jongen als meisje. Vind zelf de meisjesnaam nog mooier dan de jongensnaam maar daar hebben we nu niet zoveel meer aan . Wij houden ook van korte stoere namen. Peetje en Johanna, succes! Hanneke, je beschrijft dezelfde klacht die ik van de week had. Ik hou het ook maar op bandenpijn ach Oem, ik heb met je te doen zeg. Hopelijk zijn ze op je werk een beetje lief voor je. Misschien kun je eerst een paar uurtjes werken en dan om de dag, zodat je genoeg tijd hebt om bij te komen? Kan je moeder wel alleen in huis zijn? Misschien kun je zorgverlof opnemen of zo? Dimmel, wat voor een forum reunie is het eigenlijk? Van de mama's van je 1e kindje? Veel plezier Fijne dag allemaal
Ik geloof dat we zo'n beetje allemaal een 'off-day' hebben. Hier nog eentje die errrug moe is. Gisterochtend 5 uur wakker, en dus een lange dag gehad (niet zoveel gedaan, maar toch..) en vanmorgen weer on 7 uur wakker, had t liefst nog in ieder geval een uurtje willen slapen Ik ben vandaag lekker vrij dus dat scheelt, ik hoef alleen maar de was op te vouwen en even naar de stad te fietsen. @ hanneke, Ik zou ook wat eerder weggaan als dat toch van je baas mag! En nu moet je ook nog lopen/ met de trein/metro! @ Oem, Inderdaad erg lief dat je moeder nog eventjes mag blijven, maar t zal wel vermoeiend zijn. Niet omdat je moeder moeilijk zal wezen, maar ja t kost toch energie. En als je al moe bent dan komt dat er nog weer bovenop. En inderdaad op de kinderopvang kun je niet half aan het werk zijn, (ik werk er ook) de kids vragen alle aandacht. Ik hoop voor je dat je het wel langzaam op kan bouwen en in ieder geval de eerste weken boventallig kunt zijn zodat je weer eventjes kan wennen. (je bent er al een tijd uit toch? Knuf van mij!
Oja, de namen: Wij houden ook van korte, makkelijke namen. Maar dan geen namen die je overal tegenkomt. En gezien onze achternaam (Edwards van Muyen, en ja das de hele achternaam ) moet onze uk een naam krijgen die makkelijk te spellen is aangezien hij/zij de achternaam ook al zn hele leven moet spellen. We hebben een naam voor beide, maar ook ik vind de meisjesnaam nog altijd leuker dan de jongensnaam. De jongensnaam was de enige waar we allebei over eens waren en de meisjesnaam hebben we al een jaar of zo klaarliggen. Fijne dag dames!
Hoi dames, Wij houden ook erg van korte namen. Wil ook dat ze een beetje stoer klinken, voor een jongen hebben wij wel al wat leuke namen, maar voor een meisje zijn we d'r helemaal nog niet uit. Dennis heeft een naam voor een meid, die hij erg leuk vindt, maar ik vind het te "lief" en zelf kan ik natuurlijk geen goed alternatief bedenken. Misschien vanavond vanaf de bank maar weer eens op zoek. Ga zo maar even een loopje doen, want begin mijn rug alweer te voelen.
Even een ego berichtje van mij. De echo was goed. De bloedvaten rond het hart waren nu goed te zien en zij zagen er mooi uit. Ukkie wilde alleen de kaakjes weer niet laten zien. Ukkie keek ons recht aan en na gedraaid te zijn lekker de handjes weer voor het gezicht. De echoscopiste raadde aan om het bij de volgende groeiecho nog even te laten nakijken (wij willen het graag weten ivm de hazenlip van papa, niet dat het uitmaakt). Verder hebben ze even wat maten voor de groei opgenomen en ook dat gaat uitstekend. Over twee weken alweer de volgende echo. Voor ons dus geen pretecho. Verder zijn we zaterdag lekker aan het shoppen geweest. Commode, box, kinderwagen etc. Dus nu het kamertje leegruimen, opknappen en dan inruimen. Heerlijk gevoel om dat in elk geval geregeld te hebben. Heel langzaam begint de roze wolk weer zichtbaar te worden. Met mij gaat het weer wat beter, ik moet alleen wel goed opletten dat ik goed uitrust en me ook blijf ontspannen. Dus dat probeer ik dan ook maar te doen.
hee Peetje, wat fijn dat je roze wolk weer een beetje in zicht komt en dat je je wat beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijft! Knuf van mij!
hey lieve meiden bedankt voor jullie opbeurende berichtjes me moeder zou het denk niet erg vinden als ik even blijf liggen maar uit mezelf doe ik het niet zo snel omdat ik bang ben dat ze misschien een aanval krijg als ik boven lig te pitten... wat werk betreft ik moet gewoon vanaf et begin alles weer oppakken dus opbouwen zeg maar, ik ben er al uit sinds maart (begin zwangerschap). Marleen wat je zegt, ik hoop dat ik idd de eerste paar weken boventallig mag staan... Dan ben ik er wel maar ook weer niet.... en ja ik ga gewoon proberen om het beetje voor beetje op te pakken, want zolang is het ook niet meer... eind oktober heb ik al recht op zw verlof als ik het goed uitgerekend heb... Peetje ben blij dat jullie echo goed was Wij hebben ook al een leuke naam 1lettergreep lief en stoer bij mekaar dus we zijn er erg trots op we noemen ons kleintje ook gewoon bij der naam das wel leuk... Dan is het al helemaal " echt" voor ons... wat ik wel gek vind is dat ik al een paar dagen achter elkaar droom dat ik een jongetje krijg in plaats van een meisje... erggggg vreemd, ik begin zelfs te twijfelen of ze het allemaal wel goed gezien hebben... anyway ik ben even weg Ik schrijf strx wel weer een berichtje knuffels vanuit hier
Ik ben er nog hoor. Lees af en toe mee, maar door de drukte komt het er niet vaak van om te reageren.
Hallo meiden, Vanmorgen hebben we de 20 weken echo gehad. Alles is prima! Fijn om dat te weten. De echo was heel leuk om te zien. De kleine had alleen niet zoveel zin om stil te liggen. (Lekker eigenwijs dus) We weten ook wat het wordt...maar dat horen jullie pas als het eenmaal geboren is! Liefs, Marjolein
owwww wat erggg! ik heb me eigen versproken ](*,) #-o me moeder zat op de bank en we zaten tv te kijken en toen was er een vrouw 6maanden zwanger en ik zei moet je nou zien die heeft al een hele buik en ze zijn even ver als ons... En ik heb nog niet zo'n buik terwijl hun ook een meisje krijgen ik hoorde het mezelf zeggen! Dus ik zei DAT HEB JE NIET GEHOOOOOORD! owww wat ergggg me mannetje gaat dit echt niet leuk vinden want zijn ouders weten het niet en het was ook eigenlijk de bedoeling niet dus ik weet nu echt niet wat ik moet doen... me ma zei dat ze niks zou zeggen maja die moeder van mij is zo'n flapuit Ik wist dat ik het niet lang zou volhouden maar 4weken is wel echt een TOPPUNT hoor
Hee Oem, Haha, nou troost je met de gedachte dat wieteke het maar een half uurtje volhield om zich stil te houden! Maar wel jammer. Daarom wil ik het dus ook niet weten, ik kan me toch ook niet stilhouden!