december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    das weer waar natuurlijk maar ik ben er ook superblij mee maar ben zo iemand die andere hun mening best hard neemt!

Nieuwe buikfoto :D

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Dimmel, ik heb me dus de hele dag geen zorgen gemaakt of iedereen mn jurk wel mooi vond! Ik vond m mooi en mn man ook! En ja, niet iedereen heeft dezelfde smaak dus grote kans dat er toch mensen zijn die m niet zo mooi vinden. Maar dat interesseerde mij dus echt helemaal niks die dag, voelde me mooi en had echt een superdag zonder ook maar 1 moment aan een ander te denken!
    Zo hoort een trouwdag ook eigenlijk wel te gaan vind ik, dan geniet je er ook van! (tenminste wij wel!)

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Dimmel, Ik ben dus ook iemand die zich veel aantrekt van wat een ander van me (mocht) denken. Had ik die dag helemaal geen last van!

Ennuh, buikje groeit goed hoor!

4. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Dimmel: gewoon de jurk nemen die jij het mooist vinden, Het is jouw dag en jouw jurk. Ik heb niet nagedacht of andere mensen mijn jurk wel mooi vonden.
    Ik heb trouwens nog ff een buikfotootje geplaatst. Is behoorlijk gegroeid als ik die foto naast die van de 17 weken houd.

5. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Pebbles: Veel sterkte !

6. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Dimmel;

Je weet wel zeker dat je de jurk mooi vindt! Waarom zeg ik dat zo hard, omdat het zo is. Als je een jurk aan hebt die goed voelt weet je dat! Ik heb verschillende jurken aangehad en toen ik uiteindelijk deze aan had wist ik het....en als je het weet straal je en vindt iedereen je mooi!
    Toen mijn vriendin haar jurk aan had wist ik het ook...je ziet het gewoon...en jouw vriendin zag het ook!
    Je zal stralen die dag, dat weet ik zeker...en je gata nog balen dat je de jurk daarna eigenlijk niet meer aan kan...ik die van mij in iedergeval niet, maar het was zo geweldig...
    Ik ben ook iemand die de mening van andere heel belangrijk vind, maar dit is jouw dag en jouw jurk! Je zal er geweldig uit zien...

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik denk dat het me die dag ook niet echt boeit! maar ik weet gewoon dat mijn mannetje hem mooi gaat vinden en zoals jullie al zeggen is dat het belangrijkste. Ik voelde me super in die jurk ook al is het niet echt een trouwjurk maar meer een galajurk en toch voelde ik me super erin vooral omdat we ook nog eens eigenlijk met zun 3e trouwen :D

@johanna is inderdaad mooi gegroeid je buikje!

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik heb gisteren een tip gekregen van mijn tante en wilde die met jullie delen...omdat we bevallen in een koude maand leg als je thuis bevalt als je weet dat het gaat beginnen de hydrofielluiers en het eerste pakje,rompertje en mutsje op de verwarming zodat je kleintje geen koude dingen op zich krijgt. is toch wel goeie tip niet?

9. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Goeiemorgen dames,

Wat is er sinds gistermiddag veel geschreven zeg! Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, maar wel op een paar.

@Pebbles: heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!

@Bianc: hoe was het eigenlijk bij de verloskundige maandag, je zou toch heen omdat je slijm had verloren? (of heb ik nu de verkeerde voor me?).

@Dimmel: ik denk ook echt dat je zal stralen in je rode jurk en ben, na al die verhalen over en weer, ontzettend benieuwd naar hoe je d'r uit zal zien.

@Monique: is het een aanrader, slapen met zo'n voedingskussen? Ik merk ook dat ik tegen de ochtend minder lekker lig en vaker ga draaien.
    Ik kan me jouw zenuwen goed voorstellen, heb het zelf ook als ik ukkie ineens erg weinig voel of een hele tijd niet. Wel is het bij mij zo dat als ik het heel druk heb, ukkie gewoon erg rustig is. Als je je zorgen maakt, zou ik ook lekker de verloskundige bellen en niet wachten tot vanavond...het gaat hier namelijk wel om jouw kind.

Ik zag ook weer een paar beste buiken voorbij komen! Schitterend! Zal zelf vanavond weer eens een buikfoto maken, had eigenlijk afgelopen maandag al gemoeten, maar ik vergeet het steeds :).

Fijne dag allemaal!

Hanneke

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @vis ja ik wil jullie graag de jurk laten zien maar dan moeten jullie nog eventjes wachten...we trouwen over 3 weken en 4 dagen :D

11. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Dimmel: idd een goeie tip. Ik hoor ook als tip om de kleertjes (ook bij het badderen) om een warme kruik heen te wikkelen zodat ze lekker warm zijn.

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Heeye Hallo

Kennen jullie me nog?
    Ik heb hele mooie buikjes voorbij zien komen... en nog een oeps verhaaltje van Oem..!
    Wij weten wat het word, en 1 iemand weet het ook hahah ... ;)
    voor de rest weet iedereen nog van niks..
    Ik merk wel dat ik me heel vaak verspreek hoor..
    zoals Hij/zij voel ik elke dag hoor.... en dan is het snel..... UHM Zij/hij voelt ik elke dag hahah..
    Ach, we kunnen niet allemaal zo snugger zijn!

MONIQEU.... BEL je vk... ik durf nooit te bellen.. maar uiteindelijk lucht het zo vaak op..1 als je hebt gebeld!

Dimmel.. Jurk.. Ik heb een super mooie jurk gezien.., hij was helemaal strak van boven en middel en dan liep hij uit tot wijdt, met allemaal kleine streepjes..Alleen hij was 1400 euro :)
    en we moeten nog en trouwdatum hahah!

jeuk op de buik! Gelukkig niet ":) met sam heb ik dat wel gehad,, heb me een ongeluk lopen jeuken,.. bah STERKTE DAMES
    ----

hier gaat alles wel okay, moe moe en moe.. harde buiken., dus veel rust...

groetjes

13. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Hanneke, ja alles was goed, hartje gehoord en voel haar nu zelf ook heel hard trappen, leuk joh mijn buikje beweegt dan haha..!
    Maar moet wel heeeel rustig aan doen, ben waarschijnlijk een stukje slijmprop verloren, meer kon ze er niet van maken.
    Zodra ik buikpijn krijg moet ik direct bellen..

Hoe is het met je vermoeidheid, al wat minder..?

xx

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    hoi meiden

Dimmel, het komt vast helemaal goed met je jurk!
    Ennuh goeie tip van je tante!

Ha die Ranj das lang geleden! Mooi dat alles goed gaat. Lastig he, je mond houden. Daarom hebben wij het maar algemeen bekend gemaakt :)

Vanochtend bij de vk geweest, alles was goed. We zijn ook naar het stadskantoor geweest om ons kindje te erkennen. We zijn niet getrouwd en we willen het kindje wel graag vaders achternaam geven.....dus dat is geregeld.

Hebben laminaat gekocht voor in de babykamer :D erg mooi! Haha, we hadden het beneden ook al namelijk....

Fijne dag!

15. Ranjeewha18

over erkennen, Zorg dat je vriend ook de papieren opstuurt die hij krijgt als jou beebje geboren is ;)
    Pas Daarna is hij echt VOOGD hahah ..!

Wij hebben een heel wellus nietus spel gehad, wie er nou gelijk had, ik zei dat Arie helemaal geen rechten heeft..
    Arie zei van wel!

Toen we Dotje gingen erkennen, kwam die vrouw met, ik zie dat je nog niks heb opgestuurd..
    Dus Jij, Arie.. heeft niks te zeggen over Sam :)

Dus dat gaan we meteen regelen, als Dotje geboren is!
    Dan zijn het ook Zijn kinderen hahaha!

16. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Bianc,

Fijn dat alles goed was met de baby.
    Met mijn vermoeidheid lijkt het iets beter te gaan, zo fit als ik was wordt ik waarschijnlijk niet meer, maar het is op het moment wel uit te houden....als ik maar een beetje rustig aan doe en niet teveel plan na het werken. Mijn conditie is ook tot het nulpunt gedaald, een trap op lopen is al heel wat werk. Gelukkig start 26 augustus mijn zwangerschapscursus (Fit rond de bevalling), dus wie weet wordt het dan weer wat beter.

Ik mag aanstaande dinsdag weer naar de verloskundige en heb nu alweer zin om het hartje te horen. Ook al voel ik ukkie regelmatig bewegen, toch vind ik het erg fijn om het hartje te horen en van de verloskundige te horen dat alles goed gaat. We zullen dan ook wel de uitgebreide uitslag van de 20 weken echo bespreken, aangezien we dat nog niet gedaan hadden en ik dus nog helemaal niet weet hoe groot de uk toen eigenlijk was. Dat ben ik toen helemaal vergeten te vragen, maar ben er wel heel nieuwsgierig naar.

Grtjs!

17. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey dames,

Heb even afgewacht, en voelde ons meisje net n paar keer zachtjes schoppen. :)
    Dus ik heb maar niet gebeld, k d8 nu red ik het wel tot ik vanavond op controle ga.
    Mn mannetje was boos, hij zei je moet gewoon bellen, daar zijn ze voor.
    Maar ja ik ben eigenwijs, en ik had zoiets van nog even afwachten.
    Ik heb al snel t gevoel dat ik voor 'nix' bel ofzo...
    Is eigenlijk onzin maar ja.. :p

@Dimmel: Meid je moet je nix aantrekken van wat anderen van jou jurk gaan vinden... ;)
    Je zult er prachtig uit gaan zien, dat weet ik zeker! :D
    En zolang jij en je aanstaande :p het mooi vinden is t toch goed. ;)

18. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Monique: fijn dat je weer wat gevoeld hebt, waarschijnlijk ben je zelf gewoon te druk geweest. Ik ken dat hoor....ben zelf ook niet zo'n beller, want wil niet als een zeur overkomen en ben dan bang dat ze me een aansteller vinden, maar ik leer steeds beter lak hebben aan dat idee. Het gaat tenslotte om iets heel belangrijks :). Wel een lekker idee dat je dan vanavond nog eventjes voor controle gaat, dan ben je weer helemaal gerustgesteld.

@Ran: wij hoefden niets in te sturen hoor voordat Dennis zijn kind ging erkennen. Wij hebben gewoon een afspraak gemaakt bij de gemeente, we moesten onze legitimatiebewijzen meenemen en daar hebben we een akte getekend. Bij het aanvragen van het ouderlijk gezag, na de geboorte, moet je geloof ik wel een uittreksel uit het bevolkingsregister e.d. meenemen. Misschien is het wel bij elke gemeente anders geregeld....'t zal me nix verbazen :).

19. Ranjeewha18

@vis,

Dat bedoelde ik ook :oops: hahaha..! door alle heftige dingen tijdens bevalling zijn we dat helemaal vergeten..!
    om op te sturen hahah

20. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hoi meiden,

hier weer even een berichtje van mij. Post hier niet zoveel, maar lees wel alles mee :D Ook erg druk geweest in combinatie met misselijkheid en griep. Vandaag precies op de helft en ook precies vandaag 20 weken echo. Leuk om weer even te gluren en het belangrijkste: alles lijkt goed!

En we krijgen een jongetje! Helemaal leuk, 2 kereltjes straks!

Volgende week nog werken ( 3 dagen ) en dan hebben we heerlijk 3 weken vakantie. Volgende week zaterdag vertrekken we naar Frankrijk voor 2,5 week!

Deel Deze Pagina