nou ja, als dat inderdaad niet gebeurt dan zal je wel aannemen dat t ook niet meer gebeurt! Wanneer ga je voor t eerst naar de vk?
Ik ben eigenlijk ook niet echt misselijk! Alleen erg rommelde darmen en ´s avonds buikkrampen (als ongiekrampen). Ik voel me wel zwanger, raar he... Ik wist het ook eigenlijk al voordat ik ging testen.
ja, nog 1,5 week... Het wordt nu wel erg spannend.... Ik heb er ook super veel zin in. Mijn man heeft een eigen zaak aan huis, dus die hoeft nooit moeilijk te doen om mee te kunnen. Zo fijn...
mijn man werkt in ploegendienst dus daar kunnen we ook mooi omheen plannen! Ik zal eerst maar es even werken, tot later allemaal!
wij hebben vanmorgen positief getest en dan zou de bevallingsdatum op 2december liggen dus daarom meld ik me bij de december mama's!
dimmel gefeliciteerd Mijn vriendje zit nog op school en de laatste 10 weken ziet mijn vriendje Sam ook heel weining erg sneu! gelukkig heeft hij over 2 semisters zijn bacheler
Dimmel, gefeliciteerd! Leuk hoor! Hopen dat er gauw nog meer bij komen. Momenteel ben ik degene die als laatste uitgerekend is. Maar er komen er vast nog veel meer.
Nieuwe meiden Welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! De rest Hoe is het met jullie? Hier gaat het prima! Krampen en bruinverlies is gelukkig over (mag ook wel na 1½ week) alleen ben ik volgens mij wat meer misselijk. Gelukkig nog niet hoeven overgeven Verder weinig klachten...ja ben wat meer moe en gevoelige borsten maar verder voel ik me goed! Nog maar 5 nachtjes slapen en dan heb ik de 1e echo....vind het echt zo spannend!
DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 01 december2008 Smallgirl77, 30 jaar, 2e kind Ginny, 29 jaar, 1e kindje Wossie, 28 jaar, 2e kind miepje, 21 jaar, 1e kindje 02 december2008 Chida, 27 jaar Monique4, 20 jaar, 1e kind Mamamanuela, 25 jaar, 2e kind 03 december2008 Tipp42hgg, 27 jaar, 1e kind Riddle, 29 jaar, 1e kind Ranjeewha18, 20 jaar, 2e kind Jacoba, 25 jaar, 4e kind Juut, 27 jaar, 2e kind 04 december2008 Wolly, 29 jaar, 1e kind Thirsa, 24 jaar, 2e kind 05 december2008 Peetje08, 33 jaar, 1e kind mamatje, 26 jaar, 1e kind 06 december2008 Sheri, 37 jaar, 4e kind 07 december2008 Tweety123, 39 jaar, 1e kind 08 december2008 Consider, 23 jaar, 1e kind Gwendo76, 31 jaar, 2e kind 09 december2008 tibo, 28 jaar, 2e kindje OemMujahid, 22jaar, 1ste kind 10 december2008 Rian, 24 jaar, 1e kind 11 december2008 Aussie, 35 jaar, 1e kind 12 december2008 Marlieke10, 32 jaar, 2e kind 13 december2008 14 december2008 Marit80, ? jaar, 2ekind 15 december2008 16 december2008 Jannegie, 27 jaar, ? kind 17 december2008 18 december2008 19 december2008 20 december2008 21 december2008 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008 Dag dames, Ik kom me even voorstellen: ook ik ben een december MAMA! Ik ben eind december pas gestopt met de pil en kan niet geloven dat het al zo snel raak is! Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Het was allemaal nog erg spannend want ik ben vorige week donderdag al begonnen met testen en kreeg zondag voor het eerst een heeeeeeeeeeeel licht streepje en pas gisteravond voor het eerst een vette streep, ben inmiddels ook al naar de HA geweest (vanmorgen) en heb 8 mei mijn eerste afspaark bij de vk. 11 december is de vemoedelijke datum. Het is allemaal nog zo pril dat ik het amper kan geloven! Ik voel me overigens geweldig maar ben bang dat ik na 6 weken wel anders piep Wanneer begonnen bij jullie de eerste kwaaltjes ?Leuk om het zo met jullie te delen want vooralsnog houden mijn man en ik dit geweldige geheim voor onszelf.....zolang als ik mijn mond kan houden
Hallo allemaal, Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik wil mij aanmelden als december mama. Ik ben er eigenlijk al eentje maar dan van december 2003! Ben nu (na 2 miskramen) weer zwanger. Natuurlijk zijn wij er heel blij mee maar ook wel weer voorzichtig omdat het 2 x mis is gegaan. Ik probeer er gewoon zo veel mogelijk van te genieten. Over 2 weken mag ik voor het eerst naar de gyn. voor een echo. Kunnen ze in ieder geval zien of het op de goede plek zit. Verder hier ook geen kwaaltjes (alleen iets sneller moe 's avonds). Hopen dat dat zo blijft (bij mijn 1e kindje was dat ook zo). Groetjes, Dora
welkom dora een 2 de december kindje wat leuk zeg ik hoop dat alles in orde zal zijn maar daar gaan we gewoon van uit he ikzelf heb een zoontje van november 2003 en nog een dikke proficiat
haaai lady's....vraagje he wie weet wanneer je voor het eerst het hartje van je kindje te horen krijgt bij de vk?
als ik me niet vergis is dit tuusen de 8 ste en 12 ste week denk ik he ikzelf ga op 8 weken naar de gyn
DORA gefeliciteerd,, En Sylvia ben jij nou TIBO? OEM... volgens mij word er gekeken als je rond de 11 de week zit bij de Verloskundige
Het hartje horen (met doptone op je buik) kan pas rond de 12e week. Met een echo kunnen ze het hartje rond 7 weken zien kloppen. Soms is dat iets eerder en soms iets later. Met mijn eerste kindje konden ze met de doptone niets horen (was toen 11 weken) en de dag erna met de echo was het wel goed te zien. Sylvia, jij hebt dus ook een kindje uit 2003. Wat leuk joh! Groetjes, Dora
Ook ik heb maar weinig verschijnselen, dat maakt me wel onzeker. In de eerste week had ik nog elke dag krampen, maar dat is nu over. Gisteren werd ik in enen heel moe. Ik dacht toen dit is een zwangerschapsverschijnsel, maar het bleek dat ik een griepje onder de leden had. Gelukkig gaat het vandaag al wel weer beter. Wel ben ik nu lekker verkouden. snif snif.