december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@Vis gaaf zeg errug mooi geworden

@ bianc.. zo das een vlotte kraamhulp! Ik heb nog geen gesprek gehad.. ben benieuwd..

Bij hoeveel weken komen ze naar de baby kamer kijken enz dan?

Groetjes..

2. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Hanneke: echt een hele mooi schildering!
    @ Pebbles; maakt toch niet uit....we zoeken namelijk gewoon nog 1 buddy er bij...dan vang je dat weer op misschien wil Hanneke wel? Die is een week verder?

Hanneke wat denk je er van? Wil je Pebbles en mij als jouw buddy en vice versa?

3. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja en nou was deze nog vrij laat omdat ik niet zo vlot was met aanmelden..;)
    Ze komen niet meer kijken naar de babykamer, een heel goed gesprek gehad en ze gaat er vanuit dat het wel goed komt!
    Ze heeft me een lijstje gegeven met wat ik huis moet hebben en dat heb ik allemaal al.

4. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    Pebbles gaat op knieen zieten voor hanneke, kijkt hanneke lief aan lacht een keer lief, da wil hanneke wel he. oh uhm wie helpt mij nu opstaan

5. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
  6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hahah

Nou ja wacht het wel af wanneer ze komt.. Ze zijn nu bezig om laminaat te leggen op de babykamer :D Bijna klaar... nu de meubeltjes nog! die komen pas 11 sept..

Vroeg zat maar t duurt mij te lang :D

Oh.. maar ik kan ook een buddy gebruiken dan.. :p Woon omg zwolle

Liefs Danielle

7. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

zo wij hebben de kinderkamer ook bijna af :)

-Nu nog een KOE en een SCHAAP schilderen.... en rood gele bloemen.... op de muren
    - de achterkant van de kast met multiplex en schoolbord verf... zodat Sam kan tekenen..!
    - en nog wat spiegeltjes tegen de muur van Dotje plaatsen,. en dan zijn we klaar :) :)

Ik Ga ook weer eens breien.. de winterkomt eraan,, Dus ik wil voor me zelf.. een mooie dikke sjaal maken..
    en voor Sam.. een kleine sjaal met aan de achterkant katoen.. zodat het niet kriebeld..

Nou ik kom zo wel weer langs KusKus

8. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Pebbles, mag ik vragen waarom jij niet mag fietsen?
    Ik mag met mijn bekkeninstabiliteit alles waar ik mij prettig bij voel van mijn gyn. In het foldertje dat ik van haar heb gekregen staat zelfs dat voor veel zwangeren met BI fietsen beter is dan lopen. Verder moet ik afwachten wat de fysio gaat zeggen. Misschien is er wel niet 1 goede methode maar meerdere om hier mee om te gaan.

9. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    dat heb ik mijn gyn dus ook gevraagd waarom da niet mocht, en hij had het er over dat ie mijn bekken nu niet te veel wilt gaan belasten zodat het erger gaat worden. ik vond het ook vreemd want over lees ik dat het juist goed is. ik baal er ook ontzettend van

10. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Hanneke: WAT GAAF! Echt super.

Ze belden vanmiddag dat ze as maandagmiddag de meubels komen brengen voor de kinderkamer. Ben zo SUPERBLIJ!

11. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hanneke wat gaaf joh echt leuk!
    Ik ben zooo blij wij gaan a.s. zaterdag een 3d,4d echo laten maken yeaaaahhhhhhhh leuk he op zo'n korte termijn!
    Vandaag ook bericht gehad dat we 13 september onze babykamer en alle andere spullen mogen ophalen!
    Eindelijk kan ik ook beginnen aan het inrichten van onze babykamer!
    O ja heb gisteren een voedingskussen gehaald omdat ik intussen met 4 hoofdkussens sliep. Nou ik moet zeggen dat het wel wat makkelijker ligt gelukkig. Ben vandaag ook bij de hema rompertjes tegen gekomen 2 rompertjes voor 1 euro maat 62 dus meteen de laatste 3 pakken meegenomen in totaal dus 6 rompertjes! ook nog een heel goedkoop!

12. wolly

wolly Niet meer actief

@Smallgirl: Wat rot zeg dat je niet lekker in je vel zit, veel sterkte en hoop dat je snel weer een beetje opknapt.

@Bianc: Ik heb de kraamzorg nog niet hier gehad ze zou in de 7de maand hier komen maar dan is ook mijn idee om maar 3 uurtjes per dag te nemen als het mogelijk is want mijn vriend is dan ook thuis.
    En eerlijk gezegt zou ik een beetje gek worden om steeds een vreemde om me heen te hebben en in huis :oops:

@Sawi: Fijne vakantie :)

@Vis: Die is zeker mooi geworden :)

@Dani: Fijn dat je antwoordt hebt gekregen van de vk, hopelijk ben je nu een beetje gerust gesteld.

@Dimmel: Over dat lijstje....ik heb het zelfde probleem hahahaa ik heb ook geen idee hoe ik dat eigenlijk aan moet pakken met dat berichtje, ben dan zo bang dat ik de meiden ga kwetsen op een of andere manier.
    Is er miss iemand van de meiden hier die iets weet?

@Ik heb allemaal mooie buiken voor bij zien komen, jeetje wat groeien de buikjes snel en mooi he :)

@Over de buddy's, ik heb al iemand die jullie op de hoogte wil houden hoe het ervoor staat en als ik ben bevallen, mijn schoonzusje en mijn vriend die willen dat wel doen.
    Hopelijk is dat ook geen probleem voor jullie?

13. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Pebbles, elke arts heeft duidelijk zijn eigen idee. Maar in elk geval lekker dat wij serieus worden genomen. Zo'n arts die alleen maar zegt dat het een modeverschijnsel is moet je al helemaal niet aan denken haha.. Mooie buik heb je trouwens.

Wij (lees mijn man en schoonvader) gaan over een weekje of twee ook eindelijk starten met de kinderkamer. Wordt iets van wit, blauw, groen en oranje. We willen zo'n blauw ikea bedje kopen, we hebben al een blauw/groen/oranje lamp, het rolgordijn in de kamer is blauw (verduisteringsgedeelte) en wit (doorschijnend deel), we hebben een witte commode besteld en mijn schoonvader gaat waarschijnlijk de kast voor mij overschilderen naar wit en dan een deel van de deurtje een kleurtje (ik moet nog bedenken welke) en verder 1 muur oranje en de rest wit. En daarbij tijgertje en pooh stickers. Ik kan bijna niet wachten, maar heb over het klussen weinig te zeggen aangezien ik zelf even niet zoveel kan.
    Ik vind het erg leuk om te lezen hoe jullie het doen, goede inspiratie.

Wat gaan jullie met een luieremmer doen. Zo'n eenvoudige bak met deksel of zo'n speciale als nappy wrapper etc?

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Gaaaaaaaaaaap ik heb me toch lekker geslapen voor het eten!

@aussie oh hahaha, das dus niet handig!
    @iuno, je mag wat mij betreft kiezen tussen aussie en mij :)
    Wil je niet voor aussie wegkapen.... ;)

@hanneke, mooie schildering hoor!
    @bianc, wat een mooi en bescheiden buikkie! Geen wonder dat je nog maar zo weinig bent aangekomen! Hier al 5 kg :oops:
    Maaruh ik zie nog geen foto van je kamertje, ben wel benieuwd! Wel ff showen he!

Volgende week mag ik onze babykamer showen :) :)
    Bereiden jullie je maar vast voor op de mooiste kamer :p :)

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hallo meiden....
    Ik had me hier al een tijdje geleden gemeld, maar kwam er niet tussen, er werd niet echt tegen me terug gekletst :(
    Hier een nieuwe poging!

Ik ben Yvette, 23 jaar oud, woon samen met mijn lieve vriend, waarmee ik maandag ga trouwen :D
    Ik ben nu alweer 25 weken en 4 dagen zwanger en ben uitgerekend op 6 december.
    Heb een paar buikfoto's in me album staan, en ook foto's van de meubeltjes...die hopelijk binnenkort bezorgt worden.

@Vis...super mooie muurschildering.
    @Pebbels, jeetje vervelend dat je niet meer kan fietsen! Wil lopen nog wel?
    @Ranjeewah, dat klinkt erg creatief voor de babykamer, ben benieuwd naar de foto's.
    @Peetje, wij doen een gewone pedaalemmer, wilde eerst een nappywrapper...maar ik kijk eerst wel hoe het gaat met een gewone pedaalemmer en dan de luier verpakken in luierzakjes met geur.

Wij zouden deze week de babykamer krijgen, belde vorige week wanneer ze het zouden leveren. Blijkt dat de fabriek een achterstand heeft, en het op z'n vroegst in week 37 wordt geleverd, en misschien nog wel later. Ik baal zo, heb al bijna alles in huis, en wil het zo graag opbergen.

Trouwenssss wat is dat precies zo'n buddy? Lijkt me wel leuk :)

16. Ranjeewha18

Wolly,
    Bij de maart mama's doen het heel veel zo...
    Twee keer zwangerschapspagina openen. en bij de andere lezen, en bij de andere schrijven ;)

Ook ik vergeet heel veel mensen, Maar ik ben er achter dat als je iedereen moet antwoorden.dat je helemaal knetter word ;)

Yvette...
    Ik dcaht al wanneer kom je weer eens langs.. hahah... naja, zag je rondzwerven op ZWpagina ;)
    Oeh, wij willen wel foto's zien hoor ;) van je trouwjurk :):)
    Buddy, is iemand die ons op de hoogste kan houden als jij bevallen bent,,, zodat wij niet ongerust worden als je er een week niet bent ;)

vis/hanneke Ik ben Jawloers op jou muur schildering

17. wolly

wolly Niet meer actief

@Ran: Volgens mij bedoel je iemand anders want weet eigenlijk niet waar je het precies over hebt hhahahahahahahahaa SORRYYYYYY :(

@Consider: Welkom terug leuk dat je er weer bent.
    Dat is ff balen zeg dat het kamertje pas heel laat komt, ik kan me voorstellen dat je er van baalt.
    Is er geen mogelijkheid dat je het af zegt en ergens anders een kamertje koopt?
    Week 37 is wel erg laat, stel je voor dat je eerder zou bevallen.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @Ranjeewah, ik heb nog geen foto's van mijn eigen jurk, heb wel een foto van een jurk die er erg op lijkt, zal hem zo even verkleinen en hier neerzetten.
    Owww zooo'n buddy, leuk leuk. Ik meld me ook aan, zijn er nog speciale voorwaarden aan verbonden?

@Wolly, nee de kamer komt niet in 'mijn'week 37, maar week 37 van het jaar, over 2 weekies dus. Of nog later, maar ik wil hem nu nu nu haha. Het zal wel goedkomen neem ik aan

19. Ranjeewha18

Whahah.. Wolly nu je het zegt hahah..
    Ben dylectisch.. dus ik lees sommige dingen erg fout hahah.. of ik maak andere zinnen dan wat er staat :)

ik dcaht dat je bedoelde... dat ej niet wist hoe je een bericht moest schrijven en op iedereen moest reageren ;)

Oeh spannend Yvette

20. Ranjeewha18

speciale voorwaarden van een buddy..!
    Een telefoon, is wel handig :)

Deel Deze Pagina