december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Ongelofelijk! Gisteren nog regelmatig gekeken en wat zie ik....het is gewoon niet bij te houden, wat een geklets...gezellig hoor!
    Nou...eerst maar eens even op wat mensen reageren.

@Bianc: mooi hoor zo'n zwart meubel en je hebt al aardig wat kleertjes hangen. Volgens mij hebben wij nog niet zoveel, maar heb het overzicht niet echt meer, want alles zit nog in tassen. Kan niet wachten tot de meubels er zijn...zal ook wel week 37 (van het jaar) worden.

@Yvette: gezellig dat je er weer bent! Mooie jurk zeg en heel veel plezier bij de kapper.

@Natasha: ik werk ook nog fulltime en het begint idd wat zwaarder te worden. Gisteren had ik lekker een vrije dag, dat scheelt wel merk ik. Nog effies doorbijten en dan kunnen we met verlof. Dat van mij gaat 1 november in.

@Dagdromer: bedankt voor het grote compliment over de muurschildering. Even voor de duidelijkheid....zelf ben ik echt niet zo handig hoor :). We hebben hem laten maken door een vrouw die we op het internet vonden.

@Pebbles/Hinkie: jullie kunnen de hulptroepen roepen om jullie overeind te krijgen, jullie mogen van de knietjes af....ik ben overtuigd! Ik ben jullie buddy. Zal wel even een PB-tje sturen met mijn gegevens.
    Ik had het ook aan Lola voorgesteld, maar die heb ik al eventjes niet meer gezien.
    @Lola: gaat het goed met je?

Iedereen trouwens bedankt voor de complimentjes over de schildering. Wij zijn er zelf ook erg blij mee.

Ik heb van een collega een soort nappy wrapper gekregen als luieremmer, haar kinderen zijn nu zindelijk dus ze wilde hem eigenlijk weg doen. Die gaan we dus proberen en mocht ik het nix vinden, kunnen we altijd nog iets anders kopen.
    Verder wil ik gewoon mijn volle 49 uur kraamzorg, ook al hebben we een schoonmaakster. Denk gewoon dat ik het wel prettig zal vinden, ook omdat Dennis niet hele dagen thuis zal zijn ivm zijn werk.
    Onze schoonmaakster strijkt gelukkig ook, in ieder geval de overhemden van Dennis. Ik heb er zelf zo'n hekel aan. Verbaasd me toch dat er mensen zijn die het leuk vinden :).

Ik heb de laatste paar dagen echt last van mijn hormonen, ben zeer snel geirriteerd. Niet op iedereen hoor, want thuis heb ik er eigenlijk geen last van. Maar op mijn werk moet niemand tegen me zeuren en ook aan mijn zus erger ik me rot. Alleen vannacht had ik het ook bij Dennis, ik lag al diep in slaap toen hij thuiskwam en toen maakte hij mij wakker. Normaal gesproken vind ik dit zelfs gezellig, maar nu snauwde ik hem af en duwde hem weg toen ie tegen me aan kwam liggen. Ik voelde me er echt rot over vanochtend, dus dat heb ik nog maar eventjes tegen hem gezegd.

Nou, 'k ga weer doorwerken, want op deze manier schiet ik niet echt op :).

Grtjs,
    Hanneke

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik wil een naaimachine. zodat ik zelf gordijntjes kan maken!

3. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    pfff hehe ik kan opstaan als da nog lukt ;)
    ok dus hinkie, hanneke en ik zijn buddy's ik zal ook jullie beide mijn gegevens via een pb sturen. misschien kunnen we ook eens telefonische contact hebben als jullie da wat lijkt.

4. Ranjeewha18

Dames.
    Op www.kijkshop.nl Is er een mega kortingen.. De goedkoopste babyfoon is nu 20 euro!

ik dacht misschien een klein tipje ;)
    groetjes

5. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Hai ladys

me broer kwam gisteren langs
    en heeft heel het huis hier afgebroken
    ik denk dat hij de stress niet meer aan kan ofzo
    me man schrok zijn eigen rot en ik ook...
    Vervolgens heb ik heel de nacht met harde buiken gelegen...
    Ik was erggg geschrokken en bezorgt...
    me man heeft m uit huis gezet
    en hij moet hulp gaan zoeken van hem
    dan pas mag hij terug komen...
    Ik wil totaaaaaaaaaaaaaal niet dat hij zich zo gaat gedragen
    bij de kleine als ze geboren is!
    Dus ja ondanks me ma hebben we er dus nog een stress-factor bij...
    Mannetje heeft vanacht ook niet geslapen en hij
    heeft zich ziekgemeld vandaag...
    Dus we gaan er even tussen uit met zn tweeen
    ook heb ik de broer van me ma gebeld
    ik heb verteld dat dit teveel voor me wordt
    en dat hij zijn zusje maar moet komen ophalen!
    Dus ze gaat van het weekend daarheen
    en ik denk dat ze daar minimaal een week blijft...

Oefff dat lucht op!

Sorry voor het geklaag maar ik zou niet weten
    tegen wie ik aan zou moeten mauwen
    mensen in de omgeving hebben al gauw zoiets van
    je moet het maar doen want het is je moeder PUNT.
    anyway ik zal nu even inet veel gaan reageren
    omdat ik vooral aan me mezelf en aan me mannetje
    wil werken...
    Het is niet niks wat we de afgelopen 6weken hebben
    meegemaakt...

Dikke knuffels vanuit hier...
    en zodra het me weer lukt zal ik weer komen
    reageren

6. David komt ook helpen hoor!

7. hoi,
    de kleertjes hoeven niet in Neutral, er zijn ukkies die wat overgevoelig zijn voor parfum in wasmiddel, maar lang niet allemaal. ik heb gewoon in dash gewassen en hij heeft er geen last van. je kunt het altijd in neutral doen als blijkt dat de kleine er niet tegen kan. is zonde om duur spul te kopen als het niet nodig is...
    je mag alleen geen wasverzachter gebruiken, alleen de hypoallergene soort als je het perse wilt...
    succes!

8. Ranjeewha18

OEM.. dat is inderdaad een heftige dag/nacht geweest voor jullie..!
    Bah..!
    Ik vind het goed van jullie dat je hem uit JULLIE huis hebben gekickd en dat je de hulp van je oom hebt geroepen..!

Goedzo meid..! Eindelijk word er ook aan jou gedacht... Harde buiken is toch een teken!

GENIET VAN JULLIE DAGJE MET Z'N TWEETJES!
    DIKKE KUS EN KNUFFEL VAN ONS!

9. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Dani, volgens mij moet het in Neutral omdat de geurtjes/parfum van wasmiddelen in het begin niet goed zijn voor babies. Het heeft te maken met het hechtingsprocess o.i.d. Verbeter me als het niet zo is meiden maar zo heb ik het begrepen! gr Aussie

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames,

Al even niet meer geweest. Ben nu op het werk en nogal druk de laatste tijd! Dus bijlezen zit er niet in!
    Wel weet ik toevallig uit mijn hoofd dat Dimmel haar pretecho heeft dus ik wil je heeeeel veel plezier wensen!

Voor het lijstje: ik ga 20 november met verlof!
    (na deze week nog 12 weken werken! ;))

Ik kom snel weer gluren!

Ohja, hanneke: wat een fantastische muurschildering!

11. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Oem : Jou blijft ook niets bespaard hé! Ik vind het STOM ! Weet je jij en jouw man moeten maar lekker een front gaan vormen tegen iedereen die lastig is. Jij en de babe gaan NU op de eerste plaats komen! Anders kom ik wel even langs bij jouw familie.......

12. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0

dank je wel aussie
    ik zal waarschuwen dat je onderweg bent :oops: :oops:

Ranj: thnx voor je lieve berichtje...
    we gaan zeker van de dag genieten

13. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Lieve meiden,

Maandagavond heb ik voor het eerst zwangerschapsyoga gehad. Ik vond het geweldig! We waren met ongeveer 7 meiden allemaal tussen de 20 en 26 weken zwanger en één meisje zelfs tegelijk met mij uitgerekend.
    Het eerste half uur waren allerlei rek en strekoefeningen waarbij je continu wordt geattendeerd op je ademhaling. Het tweede halfuur ging eigenlijk helemaal over de ademhaling en hoe je een wee op zou kunnen vangen (buik, flank, borst ademhaling in die volgorde) en telde de lerares alsof er een wee kwam zodat je mee kon ademen ( en puffen) Het laatste kwartier was een ontspanningsoefening (kreeg zelfs een dekentje over je heen!) en toen viel ik zowat in slaap echt heerlijk! Tijdens de ontspannings oefening kwam "Johnny" ook zijn Yoga oefenen hihihi

Over "Johnny" gesproken ik zie het nu af en toe aan de buitenkant van mijn buik als hij beweegt echt onwerkelijk!

Vanavond komen alle meubels! Yeah kan haast niet wachten, ook mijn wagen/maxi cosi etc komen. Net belde mijn tante om te zeggen dat ik alle bad/aankleedbenodigdheden op haar kosten mag kopen lief hé?

Het kamertjes is dus helemaal af ook de hor en het verduisteringsraam zitten er al op! Het is echt beeldig geworden. Als de meubels van het weekend staan zal ik zeker een foto in mijn album plaatsen!

Overigens heb ik wel zo'n geurvrije emmer. Ik weet niet hoe het heet maar het verpakt alle luiers apart en vacuüm gezogen..Ik ben benieuwd!

Volgens mij vormen Joss, Iuno en ik een trio wat buddies betreft dus dan kan ook op de lijst!

Gisteren had ik een jankdag, zonder reden wel te verstaan. Ik heb wel 5 keer dikke tranen geplengd onderwijl hardop mezelf afvragend waarom ik in godsnaam zit te janken.... Best wel grappig eigenlijk. het zullen de hormonen wel zijn.

Als laatste nog even dit : Het feit dat ik hier met julie klets en meelees en meeleef dragen bij aan hoe enorm ik aan het genieten ben van mijn zwangerschap! HEEL HARTELIJK BEDANKT ALLEMAAL!

Nou ik zal stoppen voor ik eigenhandig weer een bladzijde vol schrijf.

Hele dikke kussen van AUSSIE xxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @ Oem; wat een vervelende situatie is dit toch. Ik leef met je mee...je hebt goede acties ondernomen al zeg ik het zelf...maar nu...dan toch dit:

Wij willen je hier niet meer zien! Je gaat nu even lekker voor jezelf zorgen en samen met je man op krachten komen! En als je toch zin hebt om te komen kletsen, zeuren, janken etc dan mag dat hoor....wij december-meiden moeten een beetje klaar staan voor elkaar al is het maar digitaal!.

@ Pebbles en Vis ;): Yeahhhhh ik heb buddy's. Ik heb mijn gegevens al even met een PB naar jullie gestuurd!.

@ Rensie: Super David komt ook...nou dan haal ik extra vis voor de BBQ.....echt super. We beseffen dat niet alles af komt, maar zo zijn we wel weer een stapje dichterbij!

15. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Oem: Wat een vreselijke toestand weer. Denk je dat het niet erger kan worden, gebeurt er weer dit. Heel goed dat jullie nu actie ondernemen. Het moet maar eens afgelopen zijn met het onnodig vermoeien van je lijf en je hoofd door stressfactoren. Doe rustig aan, we lezen het wel weer als je weer wat rustiger bent geworden. Veel sterkte!

@Hinkie/Pebbles: af en toe telefonisch contact is volgens mij heel gezellig. Laten we eens beginnen met af en toe een sms-je.

En....nu weer snel door, anders komt mijn werk nooit af. Ik laat me veel te graag afleiden door jullie allemaal :).

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nog 3u en 45 min :D :D :D

17. Ranjeewha18

spannend MEIS!1

18. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hoi Hoi

Wat is er in ander halve dag veel geschrven zeg.

Hanneke wat een mooie muurschildering zeg! Echt super!

Consider: Welkom terug. Wat een mooie foto`s ook erg leuk die roze kamer! Balen dat je meubels later komen dan je dacht. Mooie trouwjurk ben benieuwd!

Natasha: Ik werk 32 uur in de week en hoop dat vol te houden tot aan mijn verlof. Ik werk in de zorg in een Vp-huis maar tot nu toe lukt het me aardig.

Bianc: Ik heb niet eens een weegschaal thuis. Ik wacht gewoon elke keer maar weer af bij de Vk. Veel plezier met shoppen!

Oem Jeetje wat je allemaal moet meemaken zeg. Zal echt niet meevallen. Sterkte en dikke knuff.

Aussie wat fijn dat je weer zo`n lang stuk kan typen. neem aan dat het beter met je gaat?! Fijn hoor!

Dimmel: Spannend hoor! Ben benieuwd hoe het was!

Nou ik geloof dat ik wel op de meeste heb gereageerd. Als ik iemand vergeten ben sorry.

Hier alles oke gisteren weer lekkr wezen zwemmen. En gelukkig nu 3 rot nachten weer eens geslapen.
    Ik ga nu weer snel aan het eten beginnen. Moet starsk nog met mn zus naar een hardloopwedstrijd.
    Allemaal een fijne avond.

O ja wie heeft er nog geen Buddy en wil miss mijn buddy worden?

Liefs Chantal

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Nou vanmiddag geshopt hele lieve rompers gehaald enz en wat voor mezelf natuurlijk! :D

Ai.. dus ik moet dure wasmiddel gaan halen om de baby kleertjes in te wassen?! sunil zit toch ook haast niks in..

Wie doet het nog meer in gewone wasmiddel? Dat wasverzachter niet mag wist ik!

Groetjess

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Was iedereen vrij vandaag of zo? kon net 5 pagina's doorlezen!
    Maar goed even een reactie op wat is blijven hangen :oops:

Yvette en Kim, welkom terug!
    Als je geen reactie krijgt op je verhaaltje: Stug blijven kletsen ;)

Hier geen luieremmer, gewoon een prullenbak met een deksel. Die vind ik veel handiger!

Oem, wat een toestand weer zeg!
    En wel fijn dat jullie nu eventjes wat samen kunnen zijn en dat je oom je moeder even van jullie 'overneemt'. Goed om jezelf denken hoor!

Verder weet ik t even niet......
    Hier alles ok, de hele dag gewerkt maar nog wat energie over dus we gaan strakjes nog even de stad in, kijken wat er te doen is ivm de feestdagen hier in Harlingen.
    Ik ga trouwens op 1 november met verlof, wil iemand dat in de lijst toevoegen?

Deel Deze Pagina