Goedemorgen! Dimmel vervelend dat je niet in slaap kon komen! Ik heb vannacht ook al zo naar geslapen! Hopelijk heb je toch nog redelijk kunnen slapen!
Goeie morgen allemaal Gelukkig gaat het slapen hier weer wat beter. Heb nu een klein kussentje onder mn buik liggen en kan dan wel goed op mn zij half of mn buik liggen. Had vannacht wel weer last van kramp in mijn kuiten . Gelukkig werd mn mannetje wakker en heeft het eruit gekregen. Gisteren was ik op een verjaardag en daar was ook een moeder van een vriend van ons. Zij is kraamverzorgster. Dus even zitten praten en toen kwamen we op het matras. Nu hebben wij een aero sleep matras, want dat werd als beste geadviseerd en dus het beste voor ons kindje. Nu vertelde zij dat baby`s niet op zo`n matrs mogen slapen. En dat hun dat ook aan iedereen moeten vertellen waar ze thuis komen. Gelukkig kun je het bovenste gedeelte van het matras afhalen. Maar dan moeten we dus alsnog een molton,zeiltje ed. kopen. Terwijl er in de winkel daar niet over gezegt werd. Zij gaf aan dat ze er na 6 weken wel op mogen liggen. Dit kwam van stichting veilig slapen. Mocht er nog iemand zo`n matras hebben zou ik het even navragen bij je kraamzorg org. Anders komen ze straks bij je thuis en moet je alsnog als een speer iemand naar de winkel laten gaan voor een molton, zeiltje ed. Ik wens iedereen nog een fijne zondag. Morgen weer naar de VK en dan gaan we alweer om de 3 weken! Liefs Chanty
@ Dimmel heb je nog wat kunnen slapen? Ik sliep prima, was ook wel logisch natuurlijk: de hele dag al op de been en s avonds met een stel vrienden nog naar het vuurwerk en op stap. Na het eten was ik nog eventjes een tukje gaan doen en daardoor heb ik het vannacht goed volgehouden. Ik had alleen errug last van mn voeten maar verder had ik het nog wel een uurtje vol kunnen houden. We waren met vrienden die ook zwanger zijn en zij had het wel bekeken, dus zijn we lekker naar huis gegaan. Al met al een gezellige dag gahad, vandaag lekker niks doen! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, Wat een heerlijk weer zeg dit weekend! Ik ga er volop van genieten. Vanmiddag lekker naar de eerste wedstrijd van AZ. Dennis heeft een seizoenskaart, maar moet zelf voetballen, dus heb ik mazzel. Wat dat slapen betreft....ik heb gisteren een voedingskussen gekocht omdat ik zelf ook mijn draai niet meer kon vinden en steeds vaker last van mijn rug kreeg. Nou....'k kan hem iedereen aanraden! Zo eerst nog eventjes de was opvouwen en dan eerst nog eventjes langs mijn ouders voordat ik naar AZ fiets. Fijne dag! Hanneke
Hey meiden, Toch grappig dat bijna iedereen nu met een kussen tussen de benen slaapt. Heerlijk is dat he! Ik slaap er ook mee. Zelfs met 2 kussens. Anders krijg ik het gevoel dat ik zowat stik Ik ben gisteren rond half 1 naar bed gegaan en werd net, jaja, rond half 12 weer wakker. Echt heerlijk. Maar toch nog het gevoel hebben dat ik moe ben. Maar ja, zo nog even een tukkie doen. heeerlijk bbq-en vanavond en weer lekker op tijd mijn mandje in. Morgen weer vroeg op. Bah, werken. Waar ik wel opeens last van heb ik dat ik zoveel vocht vasthoudt. Hebben jullie dat ook? Mijn voeten zijn net olifantiepootjes en mijn handen net varkensklauwtjes. Heel apart. Fijne zondag allemaal. -x-
Hihi, hier nog iemand die zonder extra kussens niet kan slapen. Morgen ga ik op pad voor een voedingskussen. Mijn vk adviseerd om die bij de HEMA te halen omdat ze bij een babyzaak al snel 20 euro duurder zijn. Over die aerosleep.... ik heb er ook een en mijn schoonzus heeft hem ook. Die is 8 weken geleden bevallen en de kraamzorg heeft er nooit 1 woord over gezegd. Ga ik toch nog maar eens navragen dan. Ik ga er weer van tussen. Even heerlijk genieten van het prachtige weer.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Wossie: 2e kindje bevalling: ? - verlof Miepje: 1e kindje bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje bevalling: ? - verlof SweetMami: .. kindje bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 1 nov - buddy: pebbels & hinkie. 02 december2008 Chida: .. kindje, bevalling: zh - verlof Monique4: 1e kindje bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid Mamamanuela: 2e kindje - bevalling: ? - verlof Yonfi: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Roxstar: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - buddy: Marijee Juut: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Sandhya: 1e kindje - bevalling zh - verlof: ? 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Thirsa: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Starry: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Popje: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt Peetje08: 1e kindje - keizersnede - verlof: 28 okt 06 december2008 Sheri: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 27 okt - buddy: via & hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Tweety123: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Geja1981: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Rv1: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - buddy: Ranjeewha Busster: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - buddy: pebbels & vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mir5555: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marrie: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Odette11: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Marlieke10: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? - Buddy: Monique4 11 december2008 Matje: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - buddy: Iuno & joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Cindy80: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Jannegie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov HertogJan: 3de kindje - bevalling: zh - verlof: ? Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 31 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 sep 14 december2008 Marit80: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Kitty1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mootjen: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna1 Dora2003: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? ZonYvon: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 16 december2008 Wardi: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh? - verlof: ? Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Willemien: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Sarodo: 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov Sarai: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Pinguin: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Winmar: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 22 december2008 1ekindje: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Maris24: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 23 december2008 Anita86: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? 24 december2008 Nala: 2e kindje - bevalling: twijfel nog - verlof: ? Heathcliff: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Susanbenjamins: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen4683 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 25 nov - Buddy: Dimmel Marijke84: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Manny82: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 26 december2008 Didi1981: ? kindje - bevalling: - verlof: ? 27 december2008 Lizzy50: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 28 december2008 Lorelei77: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 29 december2008 Victoria: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Ramonamvjejo: 3e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Queenie: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 30 december2008 Froukje86: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 31 december2008 Marylous: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Een mooie dag in december 2008 Mach86: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - buddy: Aussie & joss81 101 Zwangere meiden in December 15 Jongens en 11 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Sept 01: Mama05 pretecho 01: Hinkie vk 01: Chanty24 vk 02: Marrie pretecho 02: Dimmel vervolg pret echo 03: Monique4 controle vk 03: Mamatje controle vk 03: Girl81 controle vk 04: wolly vk 05: Ranjeewha18 controle vk 05: Ranjeewha18 pret echo 05: Smallgirl77 echo en gyn 08: Natascha78 vk controle 08: Oem controle vk 08: Veronique22 controle vk 08: Consider: controle vk 09: Vis controle vk 10: Sawi pretecho 12: Lola1982 groeiecho 15: Wolly gyn groei echo 15: Johanna vk 15: Dani84 vk 17: Marijee Controle vk 22: Dimmel controle vk 23: Chanty pretecho 24: Marleen pretecho 24: Aussie73 Controle vk 24: pebbels afspraak gyn @Iuno, aussie & joss81 ik heb jullie allemaal als buddy bij elkaar neer gezet! @ iedereen. ik hoor heel veel meiden over slecht slapen snachts! ik heb daar gelukkig helemaal geen last van, word hooguit rond 4 uur wakker omdat ik na de wc moet maar daarna slaap ik ook weer heel snel! en net zoals meerdere meiden al zeggen een voedingskussen is echt aan te raden! het slaapt heerlijk! hoop dat verder alles goed gaat met alle meiden! Liefs xx
Hoi Ik heb ook een voedingskussen maar gebruik em nog niet.. heb nog niet echt uitgevonden wat nu lekker ligt.. (tips?) Wel slaap ik met een kussentje tussen m`n benen maar die ligt vaak sochtends buiten bed! hihi Vanacht voor de eerste keer kramp in m`n kuit.. zow.. echt geen pretje.. daarna 3x gestoken door een mug die ik vanacht om 4 uur toch maar dood gemept heb.. pfff Anders strax nog maar ff een tukkie doen in de tuin.. in de schaduw.. heerlijk! Boekje erbij beentjes op de stoel.. 8) Fijne dag!
heejj dani ik heb de ene uiteinde tussen me benen en andere uiteinde lig ik met me hoofd op, zo steunt je buik ook een beetje op het kussen, ik vind het erg fijn slapen, alleen lastig als je je wil omdraaien Meiden ik heb ook weer een nieuwe buikfoto in me album staan, alweer 26 weekjes vandaag! wat gaat dat toch snel! Liefs xx
@ Marije, mooi buikje hoor! Ik slaap met een gewoon kussen tussen mn benen. ik heb het voedingskussen wel geprobeerd maar die vind ik echt te lang! Het schijnt dat ze die ook in een kortere versie hebben, misschien dat dat wat is? Ik heb het nu zelfs zo dat als ik in mn slaap omdraai ik het kussen tussen mn benen meeneem, hij ligt niet meer naast mn bed sochtends! Zo wij gaan even een stukje fietsen, even een lekker ijsje halen bij 'min 12'!
Hier ook nog geen voedingskussen! Ik slaap wel met een heleboel kussens! 2 onder mijn voeten (alleen met warm weer, want ik houdt dan ontzettend vocht vast) een kussentje tussen mijn benen of anders beetje onder mijn buik en 3 onder mijn hoofd... Is een hele klus om lekker te liggen dus! Enne, ik heb ook een buikfoto in mijn album! @ Marije: mooi buikje!
heejj meiden dankje voor de complimentjes, ben ook erg trots op me buikje! Lola jij heb ook al een mooi buikje Liefs xx
Meestal wijst kramp in je kuit(en) op een magnesiumgebrek. Heb ik bij m'n zoontje ook héél erg gehad (kuitkramp - echt een lekker gevoel hè :^o ). Heb toen magnesium voorgeschreven gekregen en dat hielp heel goed. Nu een paar weken geleden ook weer één keer 's ochtends zo'n kramp gehad, gelijk magnesiumtabletten gehaald en sindsdien geen last meer gehad van kramp! Na de geboorte van zoonlief heb ik ook zo'n voedingskussen gehaald. Vond het ideààl met voeden, maar heb er nooit mee/op geslapen. Had ik wel tijdens m'n zwangerschap op aanraden van de verpleegsters in het ziekenhuis geprobeerd, maar vond dat waardeloos slapen... Heb overigens een v.b. lijstje gemaakt, van hoe een evt. nieuw lijstje voor de dec. mama's er uit zou kunnen zien... Afspraken zou ik wel gewoon zo laten als ze nu zijn.
Mooie buikkies hoor! Zal er binnenkort ook weer eens 1 opzetten. Marije, zo slaap ik ook altijd met mijn voedingskussen, heerlijk. Ben vandaag op kraamvisite in A'dam geweest. Leuk hoor als ik zon kleintje zie krijg ik helemaal de kriebels. We hebben ook nog lekker in het park gezeten met een toastje en een sappie. Hmmm heerlijk.
hallo allemaal een poosje niet meer geweest maar was lekker druk want we zijn van de week weer oom en tante geworden van ons nichtje en haar naam is Dané en alles gaat goed maar ze is met een keizersnee geboren en moesten lekker veel oppassen op ons pete kindje! Vraag wat ik niet helemaal snap is dat buddy? Alweer 26 weken gaat nu echt lekker snel ben druk bezig met de babykamer heb ook mooi behang uitgekozen krijgen we van week binnen groetjes