december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    PS nieuwe buikfoto :D

2. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Joss81, wat een buik zeg! Wel mooi hoor!.

Die van mij is niet zo groot, ik heb wel er even een foto van in mijn album gezet

Ohja over baby-jasjes gesproken: ik heb uit een bergsport zaak van mijn moeder een heel mooi pakje gekregen met voeten er aan en een muts, heerlijk warm. Je kan de bene aan elkaar ritsen en dan is het een trappel zak, maar als het groter is kan je ook de benen los van elkaar maken...als je de mouwen omslaat zitten gelijk de handjes ingepakt. Hij is super leuk!

Geen jasje voo rmij dus....lastig in te pakken en zo zit het hele kind ingepakt!

3. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi ladies,

Vandaag een dagje vrij, want we hebben een bruiloft van vrienden.

@Hinkie: lijkt me een hele emotionele dag te zijn geweest voor jullie, maar mooi dat je schoonvader nu op de goede plaats ligt.

Zag ook weer een paar schitterende buiken voorbij komen.
    En dames....nog bedankt voor jullie bemoedigende woorden tijdens mijn stress-dagen.

Ik heb de afgelopen dagen ook zoveel gelezen dat ik niet eens meer weet wat allemaal, maar weet dat het geen onwil is dat ik niet veel op jullie heb gereageerd. Ik heb het gewoon ontzettend druk op mijn werk en wil vanaf nu alvast proberen alles op orde te krijgen voor als ik met verlof ga. Ik heb gisteren een lijst gemaakt met alles wat ik voor die tijd nog moet doen....en dat is niet nix...en daarbij ga ik er ook nog vanuit dat ik 4 weken van tevoren stop met werken, maar de vraag is natuurlijk of ik dat ook red. Maandag ga ik de lijst met mijn bazen bespreken, dus ben benieuwd wat daar uitkomt.

Wat winterjassen betreft heb ik ook een dilemma. Ik ben bang dat ik geen enkele jas die ik hier heb hangen pas en ik heb ook zeker geen zin om een positiewinterjas te kopen, dat vind ik nou echt zonde van mijn geld en geef ik liever uit aan Ukkie. Misschien dat een vriendin van mij nog een jas heeft en anders ga ik ook voor een lekker dik vest en een hele warme sjaal. Wie weet wordt het wel een hele zachte winter.
    Voor Ukkie heb ik nog geen jasje gekocht, denk dat wij daarmee wachten tot na de bevalling, want dan kunnen we ook gericht een leuke winterjas kopen, aangezien wij nu natuurlijk nog niet weten of er een jongen of een meisje uitkomt. Heb net nog wel even in de stad een dekentje en lakentjes gekocht voor in het ledikant. Dennis gaat woensdag het kamertje ophalen, dus kan kunnen we meteen het bedje opmaken....ik heb er zo'n zin in!

Is iedereen er eigenlijk helemaal uit wat namen betreft? Wij hadden al wat leuke jongensnamen en hebben vorige week een leuke meisjesnaam bedacht, nu maar hopen dat ik het een leuke naam blijf vinden, anders moeten we weer opnieuw beginnen :).

Zo, dat is alweer een heel verhaal geworden. Ik ga nu even een boodschappenlijstje maken, want Dennis is morgen jarig (wordt alweer 32) en daar moet nog heel wat voor gehaald worden. Even wat lekkere hapjes bedenken ook, die ik dan morgen nog kan maken, dat vind ik altijd erg leuk werk. Iemand nog tips?

Daarna ga ik werken aan de adressenlijst voor de geboortekaartjes....wil daar toch zo zoetjesaan ook maar aan beginnen.

Fijne dag allemaal!

Hanneke

4. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    geen dank hinkie als je maar weet dat we er voor je zijn. ik kan me voor stellen dat het erg moeilijk is geweest, vooral omdat je denk iets afgesloten te hebben en dan moet je iemand waar je man van hield weer opnieuw gaan begraven. maar gelukkig ligt hij nu op het juiste plekje, en kan hij rusten in vrede een hele dikke knuf hinkie

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hee Hanneke!
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Dennis!
    Heb je een paar tapsreceptjes?
    Altijd leuk! Als het goed is heb ik er thuis een paar liggen maar ja ik zit op mn werk dus daar heb je niet zoveel aan! Als je ze alsnog wilt hebben dan pb ik je wel even (word dan wel vanavond)

De namen zijn we al een paar weken over uit! Gelukkig maar want het was nog niet makkelijk om een jongensnaam te vinden die we beide mooi vinden. De meisjesnaam hadden we vorig jaar al dus daar hebben we niet eens om gezocht!

Hier verder alles prima! Ben nu aan t werk en hopelijk om een uur of 5 klaar. En dan hebben we WEEKEND!
    Heerlijk, heb er nu al zin in!

6. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    sinds de crematie van mijn schoonmoeder staat bij ons de naam van onze jongen ook vast. die vonden we alletweed heel erg mooi dus dan word het die

7. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hé Marleen,

Tapasreceptjes zijn altijd welkom, als ik ze morgen niet gebruik, ga ik ze zeker een andere keer maken. Ben nl. dol op tapas!

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een naam verzinnen vind ik echt heel moeilijk..!
    We hebben nu een naam en staan daar 99% achter... toch nog die 1e procent twijfel he...

9. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohh en Hanneke, alvast gefeliciteerd met je mannetje!
    Lekkere hapjes.. wat ik altijd heerlijk vind en heel gezellig vind staan... een komkommer in dikke plakjes snijden, zachte gedeelte uithollen en er salade in doen ivp op een toastje... kan je echt alle kanten mee op!
    En een wrap met kruidenkaas besmeren en er plakjes zalm op ( verse bij de visboer, dat mag wel ) dan oprollen en in plakjes snijden.... Mmmmmm jammie heb gelijk trek hahhaa..!
    Fijne dag morgen!

10. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    oh heerlijk tapas....mmm krijg er trek van.
    Hanneke ook alvast van harte!

Ran hoe was je echo?

Kom net bij de gyn vandaan en mijn jaja 6e echo.
    Wat een gewelidg beeld was dat zeg.
    Hij bewoog en bewoog, wou niet stilliggen maar alles zit erop en eraan. We weten nog steeds niet wat het is, al zou ik het wel heeeeeel graag willen weten, maar ja manlief niet, dus heb ik me daarbij neergelegd.
    Alles zag er goed uit, niet extreem groot ondanks dat ik 2,5 week voor loop op schema.

De baby is ongeveer 1300 gram.
    De gyn wil het nauwlettend in de gaten houden, mocht het nog een groeistuip krijgen. Dus ik moet over 4 weken terugkomen en dan jaja krijgen we weer een echo. Dit keer een groeiecho.
    In 6 weken tijd is de baby van 570 gram gegroeid naar 1300 gram :confused: Als ik het zo neerzet schrik ik er zelf van.
    Jeetje wat een verschil.

Maar goed, nu even tukkie doen op de bank en dan mijn dochter uit school halenb. Morgen mijn paard halen. Ik kijk er echt naar uit.
    Heerlijk om hem weer in de buurt te hebben JIPPIE!

Allemaal fijn weekend.
    -x-

11. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

goededag... :)

Het zijn nu al echt familie van elkaar whahah.. met de 3d/4d echo hadden ze beide alletwee de handjes op de gezichten :D

ik zal zo even foto's inscannen dan kunnen jullie het zien.. groetjes..!

Ik reageer vanaaf op iedereen.. moet nu even gaan liggen ben kapot... rond vier uur ook naar de VK daarom
    groetje

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    iedereen moe...ik heb net ook un uurtje lekker ligge te tukken niet echt geslapen maar wel lekker me oogjes dicht gehad en dat heeft toch wel geholpen...over anderhalf uur heeft me mannetje vakantie :D ben blij als het 5u is!

13. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    he nieuwsgierige aagjes: ik heb een foto in mijn album geplaatst hoor! Ben benieuwd naar jullie reacties!

Over winterjassen gesproken. Ik had vorige week naar Zeeman gewild, die had jassen in de aanbieding voor maar € 15! Maar ik had helaas geen tijd, dus ga morgen ff kijken of er nog iets is overgebleven voor mij.
    Voor de baby heb ik een jasje/vestje maat 62. Dat raadde ze me aan bij Prenatal, omdat je er ook nog kleertjes onder moet doen anders wordt het te propperig.
    Liefs, Marjolein

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wij hebben ook twee dikke vesten ( van die zachte warme dingen) voor de baby als Jas.. want er gaan nog rompertjes, hempjes, tshirts over heen ;)

Wat een mooi kamertje kip :oops:

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik ben nog altijd op zoek naar een leuk jasje voor de kleine

16. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik heb gelukkig nog een oude winterjas van m'n moeder, die kan ik zolang gebruiken... :rolleyes:

Over de naam zijn we al heel lang uit!
    Waren m'n mannetje en ik t ook meteen over eens, we zagen m per toeval haha :D .

Ik heb trouwens laatst hier ergens een kamertje gezien, en daar had diegene zo'n bloemen aan de muur gemaakt, volgens mij ook met vlinders...
    Zoiets wat je op moet hangen, dus niet geschilderd.
    Maar nu kan ik alleen niet meer vinden wie dat was haha, want wil dat ook doen, maar weet niet waar je die bloemen krijgt...:rolleyes:
    Heb al bij Xenos gekeken, maar hebben ze die bloemen alleen met lange steel. En ik moet ze zonder steel hebben zeg maar :p
    Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel, maar goed haha. :)

17. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hey dames,
    gisteren was ik zooo moe van het werken kwam ik thuis kon ik thuis bijna niets meer doen. Ik was helemaal emotioneel geworden :( had ik tot nu toe geen last van ik bleef maar huilen mijn ventje die schrok ervan en ik had ook nog eens een hele harde buik komt waarschijnlijk omdat ik zoo moe was geworden op mijn werk. Ik heb het reuze naar mijn zin maar ik merk de laatste tijd dat ik het heel zwaar heb. uiteindelijk kon ik stoppen met huilen en uitleggen dat ik zooo moe was en dat ik het nu al zoo zwaar vond enz mijn ventje was zooo lief en bezord! 's avonds gingen we bij mijn schoonouders eten je zag aan mijn gezicht al wel dat er iets was dus mijn schoonmoeder vroeg van of het wel goed ging met mij? Nou je raadt het al ik begon spontaan weer te huilen (zullen de hormoontjes wel zijn!) ik was wel opgelucht hoor. 'savonds in bed had ik nog een hele zere buik vanmorgen had ik er gelukkig helemaal geen last meer van. Nu ben ik nog steeds wel moe maar gisteren had ik mijn dag echt niet! Vandaag heb ik bloed laten prikken op ijzer en suiker uitslag krijg ik volgende week. Heb ook nog geen winterjas denk dat ik het ook niet ga kopen. voor ons wondertje wil ik wel zo'n hele lieve winterjas kopen met beentjes eronder voor als hij pasgeboren is! Heb ze zien hangen bij Prenatal. Binnenkort waarschijnlijk weer 20% korting bij Prenatal waarschijnlijk de derde week van september moet namelijk nog een aantal dingen kopen! Komt goed uit. Nou dames allemaal een hele fijne weekend veel liefs mamatje

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ mamatje, heeft prenatal dan 20% korting op alles of alleen de kleertjes?

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi Dames!

@ vis namen.. nee zijn we nog niet uit. meisjes naam wel maar jongens naam niet.. lastig hoor!

@ Jos 81 mooie buik! wowie mooi rond ook! :D

@mamatje.. lekker rustig aan doen dan.. als het oplucht ff lekker uithuilen. ik had het in het begin wel maar nu (nog) niet..

@iedereen.. Een winterjas heb ik ook nog niet.. m`n man heeft nog wel een grote jas liggen is hem ook te groot een keer gekregen dus als het moet.. maar ja t is niet echt mooi! haha ben aant kijken naar een jas die alleen aan de boven kant dicht gaat, hadden ze vorige week bij de zeeman in de aanbieding.. Kreeg dinsdagavond de folder ben woensdag 4 winkels langs geweest en overal uitverkocht :confused: :confused: :confused: iK heb vet pissig een mail gestuurd of ze maar overal 1 stuk van inkochten ofzo.. :evil: :oops: (hormonen?) dus we zoeken nog maar ff verder..

Heb gisteravond een cursus bv de beste start gedaan. is 3 avonden. op zich wel heel leerzaam en interesant. Dat je bv afgekolfd 2 dgn in de koelkast kan bewaren en 3 weken in vriezer en over aanleggen e.d.

Nou fijne avond allemaal!

Groetjes Danielle

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames!

Mooie buiken heb ik weer voorbij zien komen!

Naam ben ik al over uit (is wel een voordeel van het alleen moeten doen, geen discussies over namen! ;))
    Jasje voor de baby heb ik niet, maar wel 2 dikke warme vestjes die functioneren als jasje!

Gaan jullie zwangerschapsgym oid doen?

Deel Deze Pagina