december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Wat een mooie echo-foto's allemaal zeg.
    En leuk te lezen dat de meeste nu lekker bezig zijn met hun kinderkamer. Nu wordt het steeds echter he allemaal.

Gisteren een hele drukke dag gehad.
    Eerst mijn paard gehaald en daarna moest hij er nog uit dus moest ik weer naar hem toe. Daarna gegeten en wilde ik een film gaan kijken met manlief heerlijk op de bank. Ja de bank was heerlijk waardoormijn oogleden vanzelf dichtvielen. Heb dus weinig van de fil meegemaakt :D

Vanmorgen was ik alweer vroeg wakker en net even tukkie gedaan.
    zo weer naar stal en mijn paard doen. Mijn dochter wil rijden dus doen we dat maar vandaag.

Jullie nog wat leuks gedaan vandaag?
    Ik zal morgen mijn foto's van mijn echo vana fgelopen vrfijdag even inscannen en hier neerzetten.

Oja hebben jullie ook zo een moeite met de grote boodschap?
    Ik krijg het er echt niet uit.
    Tips?

Ik zit al aan de activa muesli en ontbijtkoek. Drink veel water maar niks helpt.

Ben benieuwd of jullie suggesties hebben.
    -x-

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik ga soms 3 x per dag en soms kan ik idd helemaal niet.. heb last van een aambei :oops: auwie heb nu zalf van vogel helpt goed!

veel water drinken en beweging zeggen ze,.. en bruin brood e.d succes!

Liefs Danielle

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hooooi,

Kom ook even weer langswaaien hier. Allemaal mooie echofoto's en buikfoto's zie ik voorbij komen :thumup: .

Met mij ook alles oke, op naar de 28 weken, toch weer een nieuwe mijlpaal he?

December komt steeds dichter in de buurt! :D

Heel veel liefs,

Kweenie

4. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Goedenavond allemaal,

Ran & Dimmel, wat een mooie plaatjes zeg! Leuk Ran om ook de gelijkenissen met Sam al te zien...en ook al haar...toe maar! Wij moeten het nog maar zien :).

Dimmel: hele fijne dag morgen, geniet ervan! Het zal vast schitterend worden en ik wens jullie nu alvast heel veel geluk en liefde....maar dat zal vast wel goedkomen.

Ik heb (gelukkig) helemaal geen moeite met de stoelgang, heb zelfs eerder wat dunnere dan dat ik verstopt zit (lekker praatje zeg :)). Maar ik eet ook altijd volkoren/bruin brood, drink ca. 1,5 liter water en probeer ook voldoende fruit en groente te eten.

Gisteren gezellig de verjaardag van Dennis gevierd, was een geslaagde middag en avond. Ik had (samen met zijn ouders en zus en mijn ouders en zussen) een videocamera voor hem gekocht. Kan hij straks alle avonturen van Ukkie vastleggen. Hij is er erg blij mee!
    Vandaag een lekker rustig dagje. Beetje thuisgewerkt vanochtend en daarna eventjes de stad in, mooie lingerie gekocht! Ik heb nl. nog steeds dezelfde cupmaat, dus kan het na de zwangerschap ook nog blijven dragen (hoop ik :)), en ik wil eigenlijk geen speciale zwangerschapsbeha's kopen tot het echt nodig is. Ik draag ook nog steeds geen zwangerschapsonderbroeken...jullie wel? Lijkt me nix nog zo'n lap stof over je buik. Dat heb ik al bij mijn broeken, en dat lijkt me genoeg.
    Daarna heb ik voetbal gekeken bij Dennis, zij hebben 4-1 gewonnen, dus dat was ook weer mooi. Toen lekker even langs de videotheek, filmpjes gehuurd en heerlijk op de bank een film gekeken. Dennis is net thuis, dus nu hebben we eten besteld (lekker lui) en gaan we zo nog een film kijken, "Knocked Up", schijnt een echte aanrader te zijn voor als je zwanger bent (komedie geloof ik).

Ik plof dus weer op de bank! Fijne avond allemaal!

Grtjs,
    Hanneke

5. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Dimmel, een hele mooie dag toegewenst morgen!
    22 juli zelf getrouwd, die dag is zoooo snel omgegaan, en t lijkt nu wel of t eeuwen geleden weer is haha.

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi hoi

Dimmel ben heeeeeeeeeeel benieuwd hoe je dag is!

Ik voel onze kleine frummel de laatste dagen minder. Wel nog zon beetje ieder uur, maar veel zachter en korter. Maar goed, zal misschien wel komen omdat hij minder ruimte krijgt.

Hier ook bij vlagen moeilijke stoelgang au au au

Ben van 80C naar 85E gegaan :confused: Dacht dat ze een grapje maakten in de winkel....naar helaas.
    Heb vanmiddag een voedingsbh gekocht die ik nu ook aan kan, dat is zelfs een 85F! Gezien het feit dat ze nog wel meer zwellen na de bevalling.....
    Onvoorstelbaar hoe die dingen kunnen groeien. Had het liefst ook nog mn oude bh's gedragen, maar ja. Kom nu ook gelijk in de duurdere bh's gezien de maat!

7. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Hanneke, goed te horen dat jullie een gezellige dag hebben gehad gisteren! Leuk een videocamera!

@ Joss, ohhhhhh mies, dan zijn ze echt mega gegroeid zeg!
    Ben blij dat ik nog dezelfde cupmaat heb als voorheen!

Hier gaat alles lekker zijn gangetje, kamertje is nu zo goed als klaar, volgende week komen de gordijnen, nog ff op zoek naar een leuke lamp en een stoere barokke stoel en dan zijn we er wel!
    Morgen gaan er wat frutsels aan de muur, leuk hoor allemaal!

Nu druk bezig met de geboortekaartjes, adressenlijsten compleet maken en het regelen van het kraamfeest!

Ohhh weten jullie dat, moet je nu al aanvraag bij de belasting doen voor teruggaaf van kinderopvang?
    En de kinderbijslag, dat gaat vanzelf he na het aangeven van je kindje..?
    Mmm moet je nog een dingen aanvragen met toeslagen enzo....? Ben daar zoooo ontzettend slecht in thuis haha.

Fijne avond allemaal!

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Ohhh en Joss, ik voel die kleine ook minder maar als ik haar dan voel is het gelijk een hard trapje!
    Maar geloof dat hanneke het had nagevraagt bij de VK van dat minder voelen en dat kan heel goed kloppen..
    Ik zal het morgen ook eens navragen, moet er toch heen voor de check up!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Even snel: Dimmel ik wil je een fantastische trouwdag toewensen! :D :D :D
    Genieten meid en ben benieuwd naar de foto's en je jurk!

10. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Dimmel, een hele fijne dag toegewenst.

En borsten, ik bedoel mijn meloenen, spreek me er niet over. :oops: De cup E waar ik mee startte zijn nog wel leuke BH's voor te kopen, maar nu met cup H? Ik heb uiteindelijk maar een BH via internet gekocht. Ben benieuwd. Anders heb ik ook een speciaalzaak voor grote cups in de buurt gespot. Hoop dat ze weer krimpen na de bevalling. Sorry, ik moest even klagen. (Wolly ik denk aan je).

En nog wat mooie foto's gespot. Wel leuk zo'n 3D echo.

11. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

speciaal voor dimmel naar de site gekomen om haar een GEWELDIGE DAG toe te wensen..!

Misschien morgen weer wat meer.. goretjes

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Lieve Dimmel, heel veel plezier morgen, ik hoop dat je een super dag hebt en dat alles loopt zoals jullie gepland hebben!

Mijn cup is van 85E maar een ruime F gegaan. Ik hoop dat ze na de bevalling/borstvoeding weer krimpen, ik had al zoveel :(

We hebben vanavond de kast+ledikantje in elkaar gezet, de commode stond al in elkaar. Tjee zeg, t is al echt een kamertje!
    Echt super, maar ook wel een gek idee dat onze uk daar over een tijdje ligt!

Verder een heerlijk gezellig weekend gehad, jullie ook?
    Welterusten straks en tot morgen maar weer!

Liefs Marleen :D

13. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Bah het is weer maandagochtend.....
    Mijn bed was zo lekker warm.

Ach voordat we het in de gaten hebben is het weer vrijdag.
    Deze week alweer mijn 29e week.
    Wat gaat het hard. Mijn buik ook.
    Nu nog even wat make-up op en naar mijn werk.

Ik ben overigens van een cup B naar een cup D gegaan. Manlief vindt het erg leuk maar ik iets minder. Ach het hoort erbij.

Werk ze allemaal vandaag.

Dimmel...... geniet ervan.
    Hoop dat je het droog houdt.
    Laat je ook mooie foto's maken?
    Ik ben (ehhh wij zijn) reuze benieuwd.

Liefs van mij

14. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Nou ik heb me uit mijn bed gesleept, naar het werk. Helemaal geen zin, maarja..

Ik benw el gegroeid in mijn cup-maat (C naar een goede D), maar niet mega...vind het wel prima zo.
    Met stoelgang gelukkig geen problemen. Wel heel erg last nog van zuur, maarja..

Ohja ik draag wel zwangerschapsbroeken...heerlijk, kan ik tenminste weer ademen! Mijn gewone broeken kan ik wel aan met mijn benen, maar die buik past er toch echt niet meer in. Ik ben maar 5 kilo aangekomen (op andere plekken gaat er er af), maar mijn buik is precies zo groot als hij weze moet dus...

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hi Ladies!

@ Dimmel fijne dag vandaag geniet ervan! voor je t weet is`t voorbij!

@ jos81 Ik voel m`n kindje alleen maar sterker nu m`n buik is in 2 weken ook heeeel erg gegroeit! Krijg ineens van iedereen opmerkingen. De hele nacht heeft de uk lekker liggen woelen haha zo leuk maar ook wel iets vermoeiend.

Gister goeie duidelijke schoppen a/d buitenkant gezien / gevoeld! M`n man is elke keer net te laat :rolleyes: maar goed..

@ Marleen mijn borsten zijn ook al bijna 2 cupmaten gegroeit en ik had al een D cup.. Heb zwangerschapsbh`s van de Hema en daar red ik t aardig mee..
    *hangt soms wel te veel naar m`n zin*

@ de rest.. Nou even wachten want donderdag komt de baby kamerrrr heb dr zo zin in! En donderdag ook lekker vkantie! Vrijdag gaan we lekker een weekje naar de belgische ardennen heerlijk!

Groetjes allemaal!

16. Hoi Ran, volgens mij had jij de pretecho na ons bij marijke :D
    Ik mag terugkomen, want hij lag er niet echt handig voor.
    We hadden een beetje zitten stressen, omdat we daarna meteen door zouden gaan naar de Ardennen en stress is niet goed voor een mooie echo zei ze.

Net hadden we weer controle bij de huisarts en toen keek hij ons recht aan en was hij helemaal goed gedraaid. Hopen maar dat hij de 15de ook zo ervoor ligt hahaha.
    Mooie foto's zijn het geworden trouwens, echt een schatje.
    Die van ons heeft ook al haartjes, 6 mm zei ze hihi

@ Dimmel veel plezier en een hele fijne en mooie dag toegewenst:D

groetjes Adriana

17. Ik heb ook maar 2 nieuwe bh's aan geschaft. Ik heb ze gekocht bij de prenatal van het merk anita. Normaal heb ik 75 DD en nu heb ik 85 E.
    Dat die omvang zo is toegenomen joh, daar sta ik echt van te kijken.
    Ik heb nu ook maar zonder beugels, aangezien dat beter blijkt te zijn. Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, maar het valt nog mee hoe het eruit ziet met gewoon een truitje hihi.
    Ik gebruikte eerst zo een tussenstukje, maar daar zakken mijn bandjes steeds vanaf, onwijs iritant.

Wij zijn net teruggekomen uit de Ardennen :D

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja ik heb ook zonder beugels, met beugel vind ik echt niet lekker zitten. Zal vanmiddag eens kijken bij de prenatal..

Groetjess

19. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Mijn borsten zijn ook flink gegroeid.
    Had vroeger altijd al D, toen veel afgevallen, en had k een volle B-cup, nu is D me alweer te klein aan t worden...:rolleyes:
    Vind t niet heel erg, maar je borsten worden niet echt mooier, ofja ik vind t zo lelijk dat je tepelhof zo groot en donker wordt :confused: haha

20. Dat heb ik nog helemaal niet. Dat het donker wordt en heb ook niet echt van die blauwe aders waarover je altijd hoort. Ze zien er eignelijk hetzelfde uit hahaha

O,ja voor de geinteresseerden, ik heb ook maar een paar buikfoto's in mijn profiel gezet :)
    Wel een beetje lastig in de spiegel en het is best donker in huis.

Deel Deze Pagina