Dimmel wat zagen jullie er mooi uit zeg! Gefeliciteerd met jullie huwelijk Pebbels wat vervelend zeg het zit je wel even tegen zeg! Sterkte! Liefs Chanty
@Dimmel: gefeliciteerd met jullie huwelijk. Jullie zien er fantasties uit mooie kleur ook de jurk. @pebbles: Wat naar zeg dat je er zo'n last van hebt, is er verder niks te verkrijgen zodat de pijn iets minder wordt? Ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij gaan zodat het heeeeeeel snel dec is. Sterkte. @Allemaal druk met de kamertjes aan de gang, leuk hoor @Oem: Ik heb het niet gezien dat je de afspr al zovaak hebt doorgegeven (was het via de pb of gewoon hier tussen de berichten) anders had ik je er al bijgezet.
thnx meiden! het was echt eeen super dag maar vertel na de vakantie alles want hebben het druk tot vrijdag!
hai lady's alles goed hier? bij ons wel we zijn druk bezig met de babykamer maar dat is wel suppppper leuk nou is het zo dat ik opzoek ben naar een apparte klamboe...en vraag me af waar ik die kan kopen jullie misschien een idee? als je op de link klik zie je welke ik bedoel... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 89#3200389 we zijn gisteren alle assecoires gaan halen het wordt een mooi oosters prinssesje kamer heb der helemaal zin in... nou morgen weer naar de vk Wolly ja ik heb het een aantal keer gemeld bij me berichten ik geloof zelfs dat ik 1 van jullie aansprak en et vetgedruk had paar pagina's terug... anyway geeft niet het staat er nu toch op
Hee Oem, Mooie klamboe! Heb helaas geen idee waar je m kunt kopen.... Ik heb 2 fotootjes van de babykamer in mn album gezet. T moet nog wat aangekleed worden (gordijntjes enz) En een matrasje en zo in t bedje, maar verder is het af! Ben er wel trots op, komt wel dichtbij zo hoor!
Hallo Meiden, excusses dat ik hier een tijdje niet ben geweest! Maar had het zo druk met ons trouwen, met het feestje en de verjaardag van mijn man. Hier nog even een verslagje van onzer trouwdag en zal snel weer komen om even alles van jullie te lezen We hebben echt een super trouwdag gehad! Ik was om kwart voor 8 bij mijn moeder thuis, ze had de hele oprit prachtig versierd, overal mooie witte linten met strikken en rood met witte hartjes balonnen, super mooi! Om 8 uur kwam de kapper, en half 9 de fotograaf. Rond 9 uur had ik mijn jurk aan, en hij paste perfect! Rond kwart over 9 belde mijn man aan. Ik deed de deur open en hij was echt even helemaal perplex. Hij had namelijk geen idee hoe ik eruit zou zien. Ik kreeg ook even tranen in mijn ogen toen ik hem zag. Toen zag ik ook onze trouw auto (de auto van mijn oom) hij had mijn man opgehaald bij ons huis. De auto was prachtig versierd met linten van kant en had voor een mooi bloemstuk, en ook op de hoedenplank een bloemstuk. We wisten helemaal niet dat de auto versierd zou worden! Toen hebben we achter bij mijn moeders huis aan het water wat foto's gemaakt. En overal waar wij liepen, liep de kat met ons mee, die wilde ook op de foto haha. Rond 10 uur kwam de rest van de familie, iedereen vond dat we er prachtig uit zagen. De kat is nog even onder mijn jurk gekropen, waar iedereen ontzettend om moest lachen. Om 10.40u zijn we in een stoet naar het raadhuis gereden. Hier zijn we naar binnen gegaan. De ambtenaar hield een mooi praatje en vroeg of mijn man me ondertussen al ten huwelijk had gevraagt. Dit had hij nog niet (omdat we samen hadden besloten te gaan trouwen). Hij ging toen alsnog op zijn knieën en vroeg me voor het altaar ten huwelijk, wat mij weer wat traantjes bezorgde. Toen het ja woord, het tekenen, de ringen uitwisselen etc. Toen we het raadhuis uitgingen werd er met rijst en witte papieren hartjes gegooid. Het hele plein zat eronder. Daarna een groepsfoto gemaakt. De familie ging toen alvast is het restaurant koffie drinken, en wij gingen samen met de fotograaf nog wat foto's maken. We hadden aardig wat bekijks, zelfs vreemden maakten foto's van ons. Toen naar het restaurant om gezamelijk te lunchen, de lunch was zeer goed verzorgt. Aan het einde kregen we van iedereen cadeau's, de envelopjes. Iedereen vertrok en mijn oom heeft ons weer thuis afgezet. Waar onze tuin ook versierd was met balonnen en linten. We hebben even al het geld geteld en we hebben gewoon 995 euro gekregen! en dat terwijl we met en klein gezelschap waren! Thuis zijn we ons gaan omkleden en zijn we richting het van der valk hotel in Emmen gereden. Hier hebben we gegeten en genoten van onze super de luxe kamer met jacuzzi, stoombad, en super grote tv. Bij aankomst stond in onze kamer een schaal met verse aardbeien en slagroom en 'champagne' zonder alcohol! Dus kon ik ook nog wat drinken. s'Ochtends kregen we ontbijt op bed. s'middags zijn we het centrum van emmen in geweest en s'avonds hebben we lekker gewokt en zijn we naar de bios geweest Hier even een foto van hoe ik eruit zag:
Hey consider, Nogmaals gefeliciteerd! Je zag er prachtig uit. Ik ben blij dat je het zo leuk hebt gehad en hebt genoten!.
@Consider: Wauw, wat een geweldige jurk! Mooi zag je dr uit hoor! En ik vind t wel weer heel origineel dat je 'man' je ten huwelijk heeft gevraagd, voor het altaar!
@Consider: Gefeliciteerd en prachtige jurk ook @Oem: geen idee waar je die klamboe kunt kopen, ik heb zelfs nog nooit zo 1 gezien, wel mooi hoor, hopelijk kom je er snel genoeg achter waar je die kopen kunt. Het is me niet opgevallen van die afspr, anders in het vervolg even een pbtje dan weet je zeker dat er niet over heen gelezen wordt.
@ Consider, Je zag er mooi uit hoor! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, en er fijne herinneringen aan hebt. Zijn de foto's mooi geworden? Of zijn ze nog niet klaar?
Dimmel en consider, super dat de dag voor jullie allebei zo geslaagd was! Pebbles, balen he van die suiker getsie... hopelijk is het snel onder controle Oem, ik kan je niet helpen met de klamboe helaas Hier lekker geshopt vandaag met moeder en zus...mooie laarzen voor de winter gekocht en een nieuwe tas en sjaal. Heerlijk al die nieuwe kleren weer in de winkels, wel jammer dat ik haast niets meer pas (behalve positie dan). Je hebt nu toch een stuk minder keuze....
Consider en Dimmel: wat een mooie jurken zeg. Leuk dat jullie beide een geweldige dag gehad hebben. Vandaag pretecho gehad. Weer geweldig om ons mannetje te zien. Deze heeft een dopneus terwijl Bas een wipneusje heeft en een heel ander mondje. Echt leuk om al te zien hoe hij er ongeveer uit komt te zien. Hij woog precies 1000 gram. De echoscopiste kon er geen genoeg van krijgen om foto's te maken en te filmen. Hij lag er ook zo lekker rustig bij. Ze vond het een prachtige baby. Misschien zegt ze dat tegen iedereen maar ik glunderde van trots. Mooi dat je al die gezichtstrekken nu al zo goed kunt zien. Ik zal wat foto's plaatsen in mijn album.
consider mooie jurk Sawi: wat een moooooooie foto's! en wat is je kindje goed te zien joh! supper mooI! Moon: Hijs gaaf he in die style gaan we het kamertje doen alleen jammer dat ik die standaart nog niet gevonden heb vandaag druk bezig geweest in het kamertje het oude bahang gaat er toch niet zo makkelijk af we kwamen erachter dat er 3lagen op elkaar geplakt zijn :S dus we zijn met zo'n stomer bezig geweest maar niet alles is eraf morgen even verder afmaken...
vandaag 28 weken en super drukke dag daarom nu al online! nieuwe buikfoto in me album en meiden ik zie jullie volgende week zaterdag ga morgen lekker op vakantie
@Dimmel & Consider: jullie zagen er prachtig uit zeg! Dimmel, fijne vakantie. @Sawi: leuk zeg die foto's en wat kun je al goed zien zeg hij eruit ziet. Gisteren heeft Dennis de meubeltjes voor de babykamer opgehaald en die gaat ie zaterdag in elkaar zetten. Dus als ik terug kom uit Rome staan de meubeltjes in het kamertje...ik ben zo benieuwd! Morgen lekker met mijn werk naar Rome (leuk hoor zo'n baas!). Het is daar als het goed is mooi weer, dus dat moet goed komen. Heb er in ieder geval veel zin in. Vandaag dus nog eventjes flink doorwerken en dan lekker op tijd naar huis. Fijne dag allemaal! Hanneke
goeiemorgen whow sawi wat een prachtige foto's! fijne vakantie dimmel! Hanneke fijn weekend weg! Wij gaan morgen naar Dusseldorf en komen zondagavond weer. Lekker shoppen Dus als ik jullie niet weer spreek, Goed weekend! Klusze in de babykamers