@Sawi: Wat een mooie foto's, echt heel duidelijk @Dimmel: Fijne vakantie en geniet ervan. @Joss: Winkelse @Vis: Jij ook een fijn uitje in Rome.
@Sawi: leuke foto's, mooi dop neusje! Het ziet er idd heel rustig uit! @Dimmel, Vis, Joss: Fijne vakantie/weekend geniet van alles! En ik duim mee dat jullie allemaal mooi weer hebben!.
@ Dimmel, Joss en Hanneke, veel plezier op vakantie! Hoop dat het overal mooi weer is en dat jullie lekker kunnen genieten!
veel plezier op vakantie..! Mijn ouders gaan vandaga naar KRETA Hebben jullie ook last van steken in je borsten? echt van die pijnlijke?
@ Ran, ja, die heb ik soms ook! Sta je in een winkel, krijg je steken! Nou probeer je dan maar es goed te houden zonder je borsten vast te houden (das namelijk wat bij mij t beste werkt...)
en eindelijk dan de babykamer foto's. Ik heb zojuist nog het hemeltje en standaard van mijn moeder gehad dus die moet er nog bij. Weer erge last van mijn handen dus iets minder aanwezig maar lees wel mee hoor! xxx Aussie
Dimmel en Consider: wat zagen jullie er mooi uit ! Ik kon het niet laten om ook een foto van onze trouwkleding in mijn album te zetten!
@Aussie: wat een mooie trouwjurk ook zeg! En het kamertje is ook ontzettend mooi geworden. Wat heb je al veel spullen zeg. Ik heb echt het idee dat ik met de aanschaf van kleding en benodigdheden achterloop op de rest . Dat moet ik na het weekendje Rome en de vakantie in Spanje (van 20 tot 27 september) maar even in gaan halen. Aanstaande dinsdag komt de kraamzorg langs voor een intake...ben erg benieuwd. Grtjs, Hanneke
@Vis; Ik heb ook nog niet alles...heb heel veel kleding gekregen. Ik heb wel een badje, maxi-cosie, aankleedkussen en nog een paar kleine dingen. De rest moet ik ook nog allemaal kopen. Mijn ckeck-list is ook nog helemaal niet compleet. Komt allemaal nog wel. Spannend dat de kraamhulp al komt. Wel duidelijk aangeven wat jullie willen straks he! Ik heb gehoord dat je alles echt op moet laten schrijven!.
Vis, weet je wat nou het ergste is.... Ik heb bijna alles gehad! Ik heb natuurlijk de grote dingen zelf gekocht maar de kleertjes e.d. allemaal gehad. Niet normaal hé.
Vis, ik lees nu dat jij dinsdag ook de kraamhulp op visite krigt! Ik dus ook. Ik krijg iemand van de kraamvogel. Ik dacht aangezien we een beetje bij elkaar in de buurt wonen is het misschien wel dezelfde vrouw hahaha.
@Consider: Je zag er mooi uit hoor! @Aussie: wat een leuk kamertje! En wat heb je al veel spulletjes! Bij ons is de commode nog erg leeg.... Wil iemand de lijst vermelden dat Kweenie ook buddy met Marleen en mij is? Alvast bedankt.
Hee Aussie, mooi kamertje hoor! En wat Marjolein ook al zegt: wat heb je veel spulletjes! Onze kast is nog lang zo vol niet, ik bedacht me van de week dat er nog heel wat moet komen..... Ach ja, weer een reden om te shoppen toch? Ik hoorde dat ze bij prenatal de 3e week van september 20% korting hebben. Kunnen we dan inslaan!
***** 25, 26 & 27 september 20% korting bij Prenatal ***** Heb vandaag de afhaal bon van de Blije doos in de bus gekregen, leuk leuk gaan we morgen gelijk ophalen haha! Met het kamertje gaat het aardig opschieten, staan wat nieuwe foto's in mijn album...
Wat een mooie kamertjes weer allemaal! Ik vind die van Bianc ook erg stoer! In mijn album staat ook het kamertje tot nu toe!
Fijne vakantie voor degene die gaan. Nog even lekker relaxen. Hebben jullie het kraampakket van het ziekenfonds al? (CZ) Gisteren gekregen. Alle zwangerschapsdozen heb ik al en vanaf zaterdag mag in de kruidvat doos ophalen. Morgen gaat mijn man 2 giraffe-stickers op de inbouw-kasten plakken. Dan is de baby-kamer af. Morgen kunnen we ons geboortebord ook al op gaan halen. Ik ga nu de tekst van het geboortekaartje maken dan kunnen we deze ook alvast bestellen. Mijn man is nl door de week nooit vrij dus morgen nog wat taken. Zijn laatste vakantiedag. Ik zal hem weer moeten missen. Hij werkt nl heel veel en nu is hij al 3 weken vrij. Vandaag had hij gekookt het met Bas de auto gewassen. Kon ik even wat andere dingen doen.