december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Goeie morgen

Ik was vanmorgen al om half zeven wakker en kon echt niet meer slapen. Kon gelukkig nog wel blijven liggen. Tot 8 uur.
    We gaan straks de babykamer ophalen. Vind het zo leuk. Als het af is zal ik snel foto`s plaatsten.

Gisteren een brief gehad dat ik het pakket van Prenatal op kan halen.
    Ga ik miss vanmiddag nog maar even doen.
    Verder vandaag de verjaardag van mijn moeder en haar vriend dus druk druk druk.

Iedereen een fijn weekend!

Liefs Chanty

2. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Chanty: Ik kreeg ook gisteren mijn bon voor het Prenatal pakket! Hoi hoi vind ik zo leuk!

Adriana: Het kraampakket krijg je van je zorgverzekeraar. Er zitten nodige dingen in voor tijdens en na jouw bevalling. Het prenatal pakket zijn over het algemeen meer "leuke"dingetjes en reclame en proefjes e.d. Gezellige BBQ toegewenst!

gr Aussie

3. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    De Prenatal doos is echt leuk..!
    Geen onzin dingen!

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

zo appeltaart in de oven..
    Wat kletsen jullei weinig zeg whhah..!
    (ik heb trouwens ook niet veel te lullen )

goetjes

5. Nou ben benieuwd!

Wij hadden net een ledikantje ergens opgehaald. Mijn vriendje is hem nu aan het schilderen in appeltjesgroen echt leuk :D

Ohhhh appeltaart! Hongerrrrrr :p

Het zonnetje schijnt hier gewoon, misschien toch nog een droge bbq !

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    en hoe smaakt het? krijg al honger als ik er aan denk :)

Hier alles goed! we hebben de babykamer ook zo goed als klaar alleen de aankleding nog!
    Heb van de week ook de prenetal doos op gehaald was echt een leuke doos! Vond het shirtje niet zo leuk maar dat is ieders zijn eigen smaak!

Gaan er nog mensen na de jonge gezinnen beurs in Utrecht?
    ik zit zelf erg te twijfelen om heen te gaan is wel heel erg leuk!

7. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    wanneer is die beurs dan?

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hee Oem, volgens mij is de jonge gezinnenbeurs eind oktober/begin november.
    Lijkt me ontzettend leuk om heen te gaan, maar wel erg ver weg helaas.

9. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hallo Allemaal

En Ran hoe is/was de appeltaart?

Wij gaan wel naar de jonge gezinnen beurs eind okt. Gewoon lekkr rondneuzen en ws ook wel met een hoop spulletjes naar huis. :D

Gisteren de babykamer gehaald.
    Het bedje stond zo in elkaar toen gingen we met de kast beginnen.
    Maar helaas er is een plank beschadigd en die moet aan de buitenkant. Ik baalde er zo van! :evil:
    Gisteren gelijk een service formu. verstuurd en nu maar hopen dat het snel geruild kan worden.
    We staan nu het bedje en de commode in elkaar. En ik vind het echt al mooi worden.

10. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Daar sluit ik me helemaal bij aan! Hele leuke dingen!

11. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Weet nog niet of ik naar de Jong Gezinnen beurs ga. Zie nog wel even. Lijkt me op zich wel leuk.

Heb nog geen kraampakket van Groene Land Achmea ontvangen en ook de doos van Prenatal nog niet, maar ik ben ook nog niet zover als de meeste van jullie dus het zal nog wel komen.

Zijn hier ook anderen die last hebben van lekkende borsten? Bij mij lekt sinds gisteren mijn linkerborst! (Heb natuurlijk geen zoogcompressen in huis... zit nu met een zakdoek in mijn beha :) )

12. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Marjolein: O wat vervelend lekkende borst(en).
    Hier gelukkig (nog) geen last van. Hoop ook dat dat zo blijft.

Ik ga morgen vanuit mijn werk gelijk de prenatal doos halen ben nu wel benieuwd of ik hem ook zo leuk vind!

Heb net even alle dozen weg gegooid van de babykamer. Wat een karwij zeg! Alles moest in kleine stukjes want anders kreeg ik het niet in de grondcontainer. Maar het is me gelukt.

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

hoe gaat het met iedereen?

hier gaat het goed!
    gister hele dag bezig geweest met het kamertje. of nou jou kamertje, hij komt natuurlijk bij mij op de kamer omdat er geen andere plek in huis is en me broertjes bij elkaar op de kamer laten slapen lijkt me helemaal geen slim id ;) haha
    maar heb gelukkig de grootste kamer en heb dus nu echt een deel van hem en een deel van mij.

het kamertje is nog niet helemaal af maar het meeste wel.
    heb foto's in me album gezet.

Johanna, mijn borsten lekken al vanaf 22 weken.
    als het warm is lekt het uit zichzelf maar als het koud is niet ;) haha
    en geloof dat je kraampakket in of rond de 27ste week komt.

Chanty, wat balen van de kast! hoop ook voor je dat die snel geruild kan worden en jullie het kamertje dan helemaal klaar kunnen maken!

ik ga waarschijnlijk wel naar de jonge gezinnebeurs samen met Amer (ranjeewha).

meiden fijn weekend nog!

Dikke kus xx

14. Ranjeewha18

Hallo dames,

De appeltaart was erg lekker.. vooral met een grote dot SLAGROOM :D
    Vriendjelief vind hem ook erg lekker..

Ik ga naar de jonge gezinnenbeurs met Marije, Ik heb trouwens een actiecode van mijn vriendin gekregen... daarvan hoeven we maar 1 kaartje te kopen dus ieder de helft? want die andere krijgen we gratis :)

Marije,... wat een leuk kamertje, ben eigenlijk wel benieuwd hoe je hele kamer is..! leuke kleuren..
    Ik zou als het wat beter opgeruimd is ook even een paar foto's erop gooien!

ppff.. ben nog steeds een beetje moe vandaag.. Zoals altijd.. whahah
    Nou groetjes

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj amber

oeehh het water loopt me echt al in de mond als ik aan appeltraat denk! haha

wat lief dat we een actie code van een vriendin hebben gekregen, dan doen we inderdaad allebei de helft betalen.
    moete wel nog even kijken welke dag we gaan he, want 2 nov kan ik niet dan heb ik familie dag.

als de kamer helemaal klaar is zal ik ook een foto maken van de hele kamer! dus ook met mijn spulletjes erbij op.

ik ben vandaag ook echt dood op, wil de hele dag wel weer slapen, en tegen de tijd dat ik me weer goed voel ( maandags) moet ik de volgende dag alweer stage lopen en dan in het weekend weer opnieuw bijtanken haha.

Liefs xx

16. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Dames

Ik ben al weer een tijd niet geweest. Vergeet soms gewoon te kijken en dan loop ik zo snel achter dat ik denk nou volgende keer wel en dan vergeet ik het gewoon weer.

Wat een leuke kamertjes heb ik voorbij zien gaan.
    Ik heb hem wel staan maar wil nog iets doen aan de muur en heb steeds geen inspiratie. Het is gewoon te erg voor woorden. Ik koop iets en vind het dan weer niet goed genoeg en breng het weer terug. De vlinders van @Lola vind ik echt geweldig maar denk dan weer dat kan niet ik weet niet wat ik krijg.
    Was ik maar wat creatiever. Maar helaas.

Ik heb dinsdag een gesprek of ik mag komen werken of dat me baas me 100% ziek wil hebben. Heb nu nog 1 dag vakantie en eigenlijk denk ik nu stik er maar in als jullie me ziek willen hebben. Ik heb het nu 3 keer aangeboden om te komen maar ik blijf dit niet doen dus zo niet dan niet dan ga ik lekker andere mensen verblijden met mijn aanwezigheid.(haha)

Ik heb ook de doos van het Zilveren kruis gehad. Heb het boek even doorgenomen maar vond het niet zo een leuk kado. Vol met dingen die gevaarljk zijn en waar je op moet letten. Ik ben nog niet eens bevallen laat staan dat mijn kind een pan met heet water van het aanrecht kan trekken.
    Doe er wat vrolijks in denk ik dan.

Nou ga ik mijn best weer doen om voortaan weer te komen.

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    He dames
    Ben back in town. Weekend Dusseldorf was erg leuk, lekker geshopt en snitzels gegeten :)
    Het weer zat alleen wel wat tegen helaas...

Lees dat veel mensen druk zijn met de kamertjes, leuk leuk leuk.

Dinsdag weer aan t werk na een week vakantie, bah heb er niets geen zin meer in..... ach nog 7 weken..... en dan verlof..

18. Ranjeewha18

whahah.. Jessica..
    Dat had ik ook de eerste keer dat ik hem kreeg :)
    Nu vond ik het alleen erg jammer dat ik weer z'n boekje kreeg (wel opgepimpt) en die slabberhond!

Marije.. Ik weet niet op welke dag dat is? ik denk een zondag?/? Maaar mijn vriendin staat ook op de beurs alleen in het weekend, en ik weet niet of jij het red om op een zaterdag en zondag de hele tijd weg te zijn?

Joss.. welcome BACK...! wij gaan vanaaf snitzels eten ;) helaas niet zulke grote als daar ;)

mijn tand is afgebroken, en ik ben als de doods voor de tandarts... (ik heb hele rotte tanden) wie helpt me van me fobie af?

groetjes

19. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Ran balen van je tand zeg! helaas kan ik je niet van je fobie afhelpen heb zelf ook een hekel aan de tandarts!

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ran: misschien een kunstgebit? Ben je er in 1 keer vanaf van je fobie..... ;) :D

Wij gaan zo lekker pannenkoeken eten :D

Deel Deze Pagina