december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    hallo allemaal
    hoe gaat alles hier, mijn man en ik hebben het ff een paar daagjes rustig aan gedaan. omdat we er eigenlijk na alles van mijn schoonmoeder, en mijn bekken/zwangerschaps suiker enz ff gek werden. gelukkig gaat het nu weer wat beter hier en ik ben ook ff lekker uitgerust en kan weer met frisse moed tegen de laatste 12 weken aan. nog maar 12 weken vinden jullie het ook zo snel gaan?
    babykamertje is bijna af hier, het word echt heel erg leuk. zaterdag komen de meubeltjes erin en zodra die erin staan maken ik een foto voor jullie.
    ik krijg toch het babykaartje dat ik erg graag wilde, we hadden bij een drukkerij hier gekeken en die kwam op een totaal van over de €400 voor 100 kaartjes. dus we kwamen inclusief pstzegel op 4,15 per kaartje, dat vond ik een beetje van de zotte en had dus zoiets van nou dat kaartje word het niet want ik ga dat gewoon niet betalen voor een kaartje. probleem is ik ben zo verliefd op dat kaartje dat ik dus niks moois meer zie. dus ik was aan het snuffelen op internet en daar kom ik www.geboortekaartjes.nl tegen. echt een aanrader om daar eens te gaan kijken ik ben nu bij elkaar voor 100 kaartjes inc pstzegel (die moet je natuurlijk wel zelf kopen)op €275,50 uit dat betekent dus 2,75 per kaartje voor het zelfde kaartje. ik ben helemaal happy dit kaartje word het dus lol.
    mijn moeder loopt me een beetje gek te maken want die zegt dat als mijn vader zaterdag komt, hij een verassing meeneemt van iemand waar we het niet van verwachten. ik ben zo nieuwschierig nu wat het is en van wie het is lol.
    groetjes Patricia

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ranjeewha: ben benieuwd naar de koe!

@ Aussie: wauw, leuk meid! Dat is echt een leuk feestje dan!

@ Pebbles: kleine tip ivm postzegels aangezien we in december bevallen (als het goed is) kun je kerstzegels gebruiken! Scheelt toch weer een paar cent! ;)

Wat doen jullie eigenlijk met verlof? Stoppen jullie 4 of 6 weken van te voren?
    Ik wou eigenlijk tot 4 weken werken, maar ik merk gewoon dat ik zoveel last van mijn astma heb en dat dit elke dag erger lijkt te worden. Ik ben gewoon bang dat ik die 4 weken niet red en dat ik teveel van mezelf eis!
    Wanneer stoppen jullie?

3. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Ik stop 4 weken van te voren...kan echt niet anders..

4. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik wilde tot 6 weken van te voren stoppen met werken maar omdat ik me toch echt niet lekker voel. moe ben en lichamelijk het erg zwaar heb heb ik gisteren op mijn werk aangegeven dat ik zelfs 6 weken niet ga redden. Volgende week naar de bedrijfsarts, eens kijken wat hij zegt. En tot die tijd werk ik thuis.
    Vandaag mijn eerste dag en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk. Niemand die je stoort! Als ik even wil slapen kan ik dat gewoon ff doen. Echt heerlijk. Maar officieel moet de bedrijfsarts het ook nog goedkeuren dat ik thuis aan het werk ben, anders ben ik vanaf volgende week al met verlof.
    Ga zo mijn laptop halen.

Oh aussie wat leuk dat je moeder een schoonzus dat hebben georganiseerd! Laat je dan lekker verwennen en geniet er maar van.
    Nou maar hopen dat je veeeeeeel tegoedbonnen krijgt, kan je je uitleven bij prenatal :confused:

Hopp voor je Joss dat je geen suiker hebt!
    Mijn buik loopt ook 3 weken voor en ik ben ook veel aangekomen maar gelukkig heb ik geen suiker. Maar een groot kind. Al heb ik het gevoel dat de groei van mijn buik opeens stilstaat. :eek:

Nog 2,5 week en dan zie ik mijn baby weer.
    Krijg dan een groeiecho bij de gyn. Oh wat naar nou toch.....

Oh Adriana, je vroeg waarom mijn paard 2 weken boxrust krijgt....
    Hij heeft een ontsteking in zijn hoefgewricht en die is net (een uur geleden) ingespoten met ontstekingsremmers. Daarom moet hij 2 weken in zijn box blijven, daarna 1 week stappen en dan weer opbouwen. Gelukkig heb ik wel meiden die me gaan helpen anders zou ik het echt niet weten wat ik hier nou weer mee zou moeten. Ben nu bijna 30 weken en heb dus nog maar kort de tijd om alles goed te krijgen. Ach we zien wel. Hij staat prima op stal en anders wil de staleigenaar hem voor me rijden.

Nou, even manlief wakker maken. Had vanacht nachtdienst en dan op naar mijn werk mijn laptop halen.

Spreek jullie latersssss

5. @Lola hahaha das echt een goede tip van die kerstzegels.

Ik heb al een maand verlof ofzo. Ik had heel veel thuisadresjes voor schoonmaak, maar dat is nu echt niet leuk meer.

@smallgirl Jeetje dat is ook wat, hopen dat hij snel weer de oude is.

@ Aussie wat lief van je moeder zeg :)

O,ja meiden, ik heb een aantal 3D foto's in mijn album gezet. Het geslacht is superduidelijk te zien.
    :)

doeiiiiii

6. Girl81

Girl81 Lid

28 nov 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    @AdrianaM gaaf je echo foto's! Maar zie ik nou dat er eerst 2x meisje is voorspeld en nu blijkt het toch een jongen te zijn? Haha grappig, want het schijnt toch wel regelmatig verkeerd te zijn! Ik weet sowieso niet wat het gaat worden, maar ben wel erg nieuwsgierig! Had je al veel meidendingen gekocht?

@Aussie wat onwijs leuk zeg dat je een babyshower krijgt! Echt ontzettend lief!

Hier gaat verder alles z'n gangetje! Energie begint wel iets minder te worden, ben ook maar sinds vorige week gestopt met sporten, want ik ging echt met zware tegenzin. Ben nu blij dat ik op de bank kan ploffen als ik uit mijn werk kom! De kleine ga ik nu steeds meer voelen echt heel grappig! Helaas ben ik nog steeds misselijk, sowieso elke ochtend spugen en nu ook vaak 's-nachts eruit om over te geven, dat is echt minder fijn! Kijk er wel heel erg naar uit dat ik dat (hopelijk) na mijn bevalling niet meer heb! Fijne avond allemaal en tot snel!

7. HAHA, Ja de dokter die heeft zelf zo een echoding en hij zag bij 18 en 22 weken een meisje. De laatste keer zei hij " als het een jongen is eet ik mijn hoed op"

Nou en bij de 3D echo waar je alles 2D ook veel duidelijker ziet, zagen we dus echt een jongen. Ik hechte al niet zoveel waarde aan de uitspraak van de dokter, want ik kon het zelf niet zien namelijk. En nu wel.
    Gelukkig had ik nog geen meidendingen gekocht, beetje voor beide! :)

Ga snel verder met eten! Doeiiiiiii

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Aussie, wat leuk zeg zo'n babyshower! Lijkt me ontzettend gezellig!

@ Pebbles, wat fijn dat jullie het samen even lekker rustig aan hebben kunnen doen. En fijn dat je toch het geboortekaartje hebt gevonden die je wilde hebben!

@ Lola, ik ga met verlof op 1 november, dat is 6 weken voor mn uitgerekende datum!

Hier alles ok, ben alleen strond en strond verkouden :(
    Maar goed, als dat alles is ;)
    Vanmorgen de eerste trappen tegen mijn ribben gehad, :confused: dat voelde eventjes niet zo fijn!

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hallo ben ik dan ook weer eens

ik heb vandaag mijn 28 weken echo gehad en ons meisje is te bewonderen in ons album een hele leuke echo ze was zelfs even aan het zwaaien naar ons :D

hoe gaat het met jullie allemaal hier anders alles ok hoor ;)

groetjes

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

aussi wat leuk.. een babyshower!

hier is de KOEEE
    op sommige plekken is het vaag.. maar dat kwam omdat het zwart nog niet droog was

Het weer echt helemaal zelf gemaakt.. dus schoonheid foutjes zitten er :)

ik vind hem erg leuk

11. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai lady's

hier gaat alles goed :D
    we hebben de baby kamer bijnnnnnnna af
    morgen alleen nog het tapijt leggen en dan
    zijn we klaar :D
    Ik ben er zoooooooooooo blij mee :D
    Ik heb alvast wat foto's in me album gezet
    ook weer een nieuwe buikfoto
    die is al heel wat gegroeid hihih

groetjesssss

12. Moeeeh wat een mooie koe! Gaaf man. Ik doe het je niet na iig :)

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ Ran, mooie koe hoor! Knap gedaan, dat zou mij zeker niet lukken!

@ Oem, haha, je lijkt wel een crimineel zo met dat balkje voor je ogen :) :) :) (wel mooi buikje hoor!)

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ oem, hoe is t met je moeder trouwens?

15. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Ran: wat ontzettend leuk die koe en het schaap! Echt lief!

@Aussie: wat gaaf een babyshower! Lijkt me erg gezellig. Alvast heel veel plezier (Ik wens het je nu maar alvast, want tegen die tijd ben ik dat weer vergeten....)

Vandaag alweer 26 weken! De tijd vliegt voorbij. Echt niet normaal meer. De kleine wordt met de dag drukker en sterker. Trapt nu af en toe ook tegen mijn ribben aan. Da's wel wat minder.

Over aankleding van de babykamer. Ik heb alleen 2 fotolijstjes met kaarten met een afbeelding van een badeendje. Verder nog niets. Maar ons kamertje is al behoorlijk druk, dus weet niet of ik wat ga ophangen.

16. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    MOEEEEHHHHHHHHHHHHH mooie koeeeeeeeeeeeeeeee

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat een gave koe!

18. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Goedemorgen!
    Zo heerlijk aan het werk thuis. Scheelt een boel stress en ik moet zeggen ik vind het heerlijk. Met 2 laptops op tafel :D

Vanacht onrustig geslapen. Zelfs met mijn kussen tussen de benen wilde het niet vlotten. Ach.... straks maar even tukkie doen.

He Ran, wat knap van je dat je de koe zelf hebt gemaakt.
    Was ik maar zo creatief!

Hier wordt er momenteel veel vocht vastgehouden,l vooral in mijn handen en voeten. Lijken wel olifantenpoten :(
    Straks even shoppen bij oa de kruidvat en prenatal. En ik heb zo een zin in trekdrop. Denk dat ik me er maar heel even aan toe ga geven, want tja drop is natuurlijk niet goed voor je.

Ja he Johanna, wat gaat de tijd hard.
    Als de dag van gisteren dat mijn test positief was en nu ben ik alweer bijna 30 weken zwanger. Nog 5 weken werken en dan heerlijk verlof.
    Kijk er echt naar uit. Ach die 5 weken zullen ook wel weer voorbij vliegen.

Ik heb ook weer nieuwe buikfoto's alleen moet mijn batterijen van de camera even opladen en zo op mijn pc zetten.
    Dan zet ik ze ook hier wel online.

Dikke kus

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ran wat ben je geweldig creatief! Ik vind het geweldig! De koe en het schaap zouden wel familie kunnen zijn aangezien er duidelijk herkenbare "trekjes"inzitten hahaha Enig !

20. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aussie: wat leuk een babyshower. En echt tot in de puntjes verzorgd.

Ran: knap hoor. Wel een gezellige beesteboel.We moeten het helaas met stickers doen ik heb last van fybromyalgie dus netjes verven is dan erg moeilijk. Maar er zijn gelukkig ook leuke stickers. Maar ja, een zelfgemaakte muurschildering is natuurlijk op en top.

Verlof: geldt voor mij niet. Ik ben altijd thuis ivm ME en fybromyagie. Dus altijd rustig aan doen en de huishoudelijke taken goed plannen. Ik heb het al 11 jaar dus ik weet niet beter.

Nou boven nog even dweilen en dan weer op naar de peuterspeelzaal!

Deel Deze Pagina