'Heeey Dankje jullie wel Vanochtend werd ik ook wakker met een kindje dat zei MOEEEHHHH whahahahha... zo lief...! Sawi, ik weet niet precies wat het is.. Maar wel heel vervelend dat je daar al 11 jaar last van heb OEm... Mooie buik.. Me vriend zag het ook en zei... Waarom heeft ze dat balkje om haar ogen... ze lijkt zo wel een boef.. whahah
hier loopt blijkbaar alles nog op wieltjes ik heb zonet de video nog eens bekeken van onze meid en ik vind het zo mooi he al die echo beelden na elkaar ik zou haar zo graag al eens willen knuffelen maar toch moet ze nog eventjes blijven het is nog te vroeg om nu al te komen groetjes
Oooh trekdrop, daar heb nou ook echt trek in. Ik ga ook maar even op jacht hihi Jeetje Sawi, dat is niet niks. Valt de zwangerschap je dan ook niet zwaar?
wat lief dat je het vraagt marleen het gaat beter de medicijnen zijn aangeslagen dus ze is gelukkig aaan het opknappen nu ze is nu nog bij der broer maar we gaan haar zondag ophalen dan is ze 3weken weg geweest enuh ik ben nu ook weer opgeladen dus ik kan het wel weer aan Als het goed is komen mijn opa en oma binnen kort naar Nederland. Die zitten 3kwart jaar in Spanje en als ze terug zijn gaat zij weer naar huis... Denk over 3weken of een maandje... Maar ben in elk geval blij dat ze toch nu weer een beetje de oude begint te worden
wuhahahahaha oke jullie hebben me gepakt ik wilde stoer doen 8) whahahahaa Mislukt! *************************** hey even serieus wat vinden jullie allen ervan om een meeting te organiseren? met alle mama's? of ben ik nu over enthousiast ***************************
hoi mede-decembermama's was ik ook weer even. heb echt hele leuke kamertjes voor bij zien komen zeg! de meesten zijn ook al af! bij ons is het nog steeds een leeg kamertje. maar goed 13 oktober komen al onze spulletjes en dan kan alles er ingezet worden. Nog even geduld dus.. verder nog steeds alles wel redelijk goed. krijg wat meer last van mijn rug. mn 's nachts. ook het werken kost me behoorlijk wat energie. moet vanavond naar de vk dus zal eens vragen of ze nog een goede tip heeft. gister voor het eerst naar zwangerschapsgym geweest. erg leuk! viel alleen wel op hoe klein mijn buikje eigenlijk nog is in vergelijk met de rest van de dames dan.. ben ook het minst ver maar goed geloof niet dat ik in 3 weken ook zoveel ga groeien met verlof ga ik nog lang niet. 2 dec gaat mijn verlof in. dat is 4 weken van tevoren. als het lukt tenminste. nou ga even lekker douchen. heb het koud... even lekker warm worden.. tot later. xxx
Hey meiden, Ben net terug van de fysio. Heb weer erge last van mn bekken gehad... We zijn dit weekend druk geweest met t babykamertje. De kleine komt zolang bij mij op de kamer, omdat ik nu nog bij mn moeder woon, en mn man en ik nog geen woning hebben. Erg krap allemaal, maar goed, past net. Kledingkast was alleen niet compleet... we hebben het nl van kennissen geleend. Dus nu moet ik wachten tot we die in elkaar kunnen zetten. Liefs Monique
@ Oem, fijn dat het goed gaat met je moeder en met jullie! Lekker dat jullie even op adem konden komen, dan kun je er ook weer tegenaan! Volgens mij is het al een keer eerder voorgesteld om een meeting te organiseren. Het lastige is dat veel mensen natuurlijk niet in de buurt wonen. Ik vind het geen probleem, maar kan me voorstellen dat anderen dat wel vinden. Er is natuurlijk de jonge gezinnenbeurs in Utrecht eind oktober/begin september. Misschien leuk?
heejj meiden hoe gaat et met iedereen? hier gaat het wel okey. vandaag controle gehad bij de vk en alles was prefect, hij ligt al met ze koppie na beneden en omdat hij waarschijnlijk al een aantal weken zo ligt zal de kans klein zijn dat hij nog draait. hij kan het wel ma heeft het zo wel na ze zin waarschijnlijk. was een halve kilo aangekomen dus nu totaal 2 daar kan je niets van zeggen. wat wel even een domper was, was dat ik toch geen medische indicatie heb, ze hebben het fout gezecht bij de intake dus nu met 28 weken moet ik nog gaan kieze waar ik wil bevallen. ik wil het liefst in het ziekenhuis maar moet wel even informeren hoe hoog de eigen bijdrage gaat worden omdat ik hier natuurlijk geen rekening mee had gehouden en daar geen geld voor opzei heb gezet. er is hier in de straat net iets gebeurt waar ik echt heel erg van ben geschrokken. toen ik terug kwam van stage en uitstapte bij de bushalte stond er op het grasveld een trauma helicompter. toen ik net na huis wou lopen kwam me moeder me tegemoed lopen dat er iets is met een baby in de straat die ik heel goed ken. hij schijnt zich te hebben omgedraait en met ze gezichtje in het matrasje en heeft een hele lange tijd geen zuurstof gehad. er is alles op alles gezet maar hij heeft het niet gehaalt. hij was bijna een half jaar oud. ik ben hier echt van geschrokken en maakt me toch ook wel wat angstig. je weet dat dit vaker gebeurt ( wiegendood). maar als het zo dicht bij gebeurt en ook nog is met een kindje dat ik al zo vaak heb vastgehouden en vanochtend nog de moeder met hem heb zien lopen, gaat het je echt niet in de koude kleren zitten. ik bessef het eigelijk nog steeds niet helemaal. hoop dat met iedereen verder ook alles goed gaat! sorry dat ik op niemand reageer, heb even snel terug gelezen maar er blijft weinig hangen door wat er vanavond allemaal is gebeurt. liefs xx
@Oem: waar is nu je boevenfoto gebleven? Was wel benieuwd maar hij is weg..... Over die meeting, misschien is idd de Jong Gezinnenbeurs wel leuk?
@Marijee: Bah wat vreselijk! Vind het heel erg. Over die meeting, het lijkt me niet verstandig om die te doen tijdens de jonge gezinnen beurs. Het is waarschijnlijk zoooo druk daar.... En er zijn mss ook meiden die daar niet zo tegen kunnen. Kun je beter op n rustige plek ergens afspreken. Maar zo denk ik dan weer
Tjeetje Marije, dat is vreselijk zeg! Logisch dat je geschrokken bent en misschien trek je het je nog wel extra aan omdat je zelf zwanger bent. Knuf van mij! @ Monique, Heb je een andere suggestie? Lijkt me ontzettend leuk om iets te gaan doen, maar alleen voor een kopje koffie is het waarschijnlijk iets te ver weg, tenzij iedereen koffie komt drinken in Harlingen
Niets bijgelezen, maar ff een teken van leven. Badkamer en w.c. zijn nu bìjna af, maar m'n man werkt inmiddels alweer sinds maandag en m'n vader is ook wel aan ècht vakantie toe. Gebeurt nu dus nog maar weinig (moeten eigenlijk alleen nog wat 'details' als kastje onder de wastafel, maar dat vraagt wel veel tijd). Gaan ook hoogstwaarschijnlijk volgende week nog een paar dagen met m'n ouders 'op vakantie'. Toch nog ff allemaal er lekker helemaal uit (willen in de buurt van een sprookjespark en groot binnenzwembad in Duitsland gaan). Zal dus nog ff wat langer niet (zoveel) online zijn... Verder hier alles goed. Extra magnesium en vooral de huishoudelijke qualiteiten van m'n moeder :angel: lijken m'n rug erg goed te doen. Hopen dat het zo goed blijft gaan, ook als m'n ouders weer weg zijn... ray: Voel beebje de laatste weken stukken minder dan eerst, maar komt zeker doordat ik nu meer afgeleid ben. Zo, ga er weer vandoor. Moet m'n manneke weer in bed gaan stoppen. Zit nu nog ff met z'n opa te kroelen. Z'n laatste 2 hoektandjes zijn (aan het) door (komen), dus het is al 3 nachten feest . Nu was het dus net alweer raak. Gelijk Chamodentdruppeltjes gegeven en nu maar hopen dat hij vannacht dan doorslaapt... [-o<
Humm een plekje in centraal NL waar iedereen kan komen? Marije verschikkelijk zeg! Johanna speciaal voor jou nog even erop gezet hihihih ZONDER BALKJE dit keer
Goedemorgen meiden, Marije bah....dat is idd niet een leuk verhaal. Verschrikkelijk, ik ben er ook wel eens bang voor. Een meeting vind ik wel leuk en gezellig. Ik weet alleen niet of iedereen het gaat redden voor de bevalling! Leuk vind ik het wel! Natuurlijk moeten we ook een meeting doen als we allemaal bevallen zijn, om zo elkaars kids te bewonderen! Minder leuk, gisteren zat ik voor de tweede keer dit jaar op de EHBO met mijn man. Hij heeft al 6 weken last van een onsteking, dat ging nu echt niet meer en hij moest onder verdoving weggesneden worden......alles ligt dus weer stil hier in huis. Morgen zouden we naar een bruiloft gaan, dat doe ik nu maar alleen (logisch wil hem niet mee hebben, hij moet eerst genezen!) Volgende week zouden we familiedag hebben, maar ook daar ga ik alleen naar toe....niet zo leuk, maar wat hij heeft is erger. Wel vervelend dat je eigenlijk zou moeten genieten in deze geweldige periode van schoppen etc...en het niet kan. Hopelijk is het snel voorbij.