Goedemorgen meiden, @Marije: wat een vreselijk nieuws zeg...en nog schokkender omdat het zo dichtbij je is. Ik moet er toch echt niet aan denken zeg. Veel sterkte! @Oem: fijn om te lezen dat het beter gaat met je moeder en dat je zelf ook weer lekker bent bijgekomen. En wat een gave koe, dat kun je echt heel erg goed zeg! @Hinkie: wat rot voor je man en natuurlijk ook voor jou. Hopelijk herstelt hij sneller nu het is weggesneden. Een meeting met zijn allen lijkt mij eigenlijk ook wel leuk, maar het is natuurlijk wel lastig plannen. Centraal in Nederland zou Utrecht moeten zijn, maar dit is voor sommigen natuurlijk ook nog een eind weg....misschien kunnen we ergens gaan high-tea-en. Dat duurt ongeveer een middag dus dan hoeven we ook niet voor een snel bakkie koffie het hele land door en zijn we lekker de hele middag onder de pannen. Denk alleen wel dat we het dan wel begin november moeten plannen, aangezien de meesten dan met zwangerschapsverlof zijn of niet meer zo lang te gaan hebben tot de uitgerekende datum. Ik wil natuurlijk niet in Utrecht bevallen . Hier gaat alles voor de rest wel goed. Ukkie is lekker aan het bewegen, al vraag ik me echt af hoe hij/zij nu ligt. Ik heb zomaar het idee dat zijn billetjes niet meer boven zitten maar aan de zijkant en dat hij dus in een stuit is gaan liggen. Ach....over 1,5 week weer naar de verloskundige, die zal me wel weer vertellen hoe hij/zij nu ligt. Nog 2 daagjes werken en dan gaan we nog heerlijk een week op vakantie naar Spanje. We hebben daar met een groep vrienden een villa gehuurd in de bergen bij Lloret de Mar, met privézwembad en buitenbbq. Ik ga dus een week niets doen en lekker veel uitrusten, want ik denk dat ik toch echt wat meer rust moet pakken. Helaas is dat lastig met een fulltime baan en ik moet nog doorwerken tot eind oktober. We gaan met zijn 9-en, waarvan 1 dreumes van 1,5 jaar oud, dus dat wordt erg gezellig. 2 stellen gaan niet mee, aangezien 1 vriendin 1 maand geleden is bevallen en mijn schoonzusje volgende week zondag is uitgerekend. De bedoeling is dat we deze vakanties er gewoon nog elk jaar in gaan houden, wat dus betekent dat we volgend jaar 4 kindjes mee hebben. Gezellig hoor! Nou, ik ga aan de slag. Wil nog heel wat af krijgen in deze 2 dagen, dus moet er even goed tegenaan. Fijne dag allemaal, Hanneke
goeeeiiiiieeeeemorgen Marije.. Wat zul je geschrokken zijn zeg bah..! Ik vond het ook zo eng, om me kindje ergens andders te laten slapen dan valk bij mij... ivb met de wiegendood..! Helaas moet ik je zeggen, je moet er maar niet al te veel overna denken Ook wil ik je niet bang maken, maar vraag even aan je VK hoe dit word opgelost..! want als je in het ziekenhuis bevalt, en je moet een spoedkeizersnee? hoe moet dat als ze in lelystad en hardewijk niet mogen operen.. Of dat nog gevolgen heeft voor jou http://www.nu.nl/news/1749199/10/rss/Ma ... oland.html Hinkie, wat vervelend zeg van ej man... Oem.. whahah Zonderbalkie...!
Goeie morgen Meld me ook weer even. Ik heb gisteren de doos van Prenatal opgehaald echt een hele leuke doos. Toen ik deze had uitgepakt ging de deurbel. Ik kreeg toen ook nog het kraampakket van de CZ. Wat een verband zeg! Niet normaal. Ik weet niet of ik het allemaal zo leuk nog vind. haha! Ik ga vier weken van te voren met verlof. iK wil het liefst al mn tijd met de kleine straks doorbrengen. Dan 6 weken thuis te zitten zonder kindje. Aussie wat een leuk een babyshower! Marije wat eng zeg en zeker zo dichtbij. Probeer het niet te veel bij jezelf te houden hoor! Hanneke geniet lekkr van je vakantie straks! Heerlijk relaxen! Groetjes
Marije: Ik snap best dat je zo geschrokken bent. Bij ons in de gemeente is het een maand geleden ook gebeurd. Bas was heel licht en ondervoed geboren door het Helpp-syndroom. Hij sliep al meteen door van de sufheid. Niet goed dus. Maar goed toch wel goed gekomen. Bij de tweede heb ik nu een sensormat besteld deze registreerd de ademhaling. En een babyfoon in een. Als het goed is komt deze vandaag binnen. Gelukkig komt wiegendood niet vaak voor, maar deze keer ben ik nog meer gestresst op alles dan bij de eerste. En de baby ligt bij ons meteen op de babykamer dus niet langs ons. Gisteren had in een tupperware party. Ik liet trots mijn echofoto's zien en toen ik vertelde dat het een jongen is zei ze: O dan zou je hem als het kon zeker omruilen.. Net of 2 jongens niet superleuk is. Ik kon niets meer uitbrengen, ben maar gaan betalen en naar huis gegaan. Ik kan maar niet aan de reacties wennen. Heel soms zeggen ze: O wat leuk 2 jongens. Maar vaak ook: als vrouw wil je toch altijd graag een meisje hebben... Hoezo...ik wilde altijd graag 2 gezonde kinderen, dat was mijn enigste wens. En die blijkt nu uit te komen. Mijn man gaat maandag voor ruim 1,5 week naar Canada voor zijn werk.Het was na 3 weken vakantie deze week al wennen om alles weer alleen te doen. Maar dan moet ik het helemaal zelf redden. Lukt wel hoor maar toch best wel zwaar nu je er nog een peuter bij hebt rondlopen. En mijn ziekte werkt bij deze zwangerschap ook niet mee. Maar goed ik kan nog vooruit. Doe net als altijd alles op zijn tijd met een dagindeling. En als het niet gaat kan ik een poetser inhuren, deze heeft met de miskramen ook al even bij ons gepoetst. En mijn moeder kan evt. op dinsdag komen helpen. Dus we redden het best met de lieve mensen om ons heen.
@Sawi: Zo is het maar net! Waarom gaan mensen er toch altijd vanuit dat alle vrouwen een meisje willen....waar het om gaat is dat het een gezond kindje is, geslacht doet er helemaal niet toe! Ik heb ook echt geen voorkeur...wil ook gewoon een gezond kind. Dames....alweer 400 pagina's volgekletst....ga zo door! Grtjs, Hanneke
hallo ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en alles zag er perfect uit bloeddruk blijft ook hetzelfde alleen heb erg veel last van harde buiken moest van haar urine inleveren morgen om te kijken of ik blaasontsteking heb schijnt dat je daardoor ook harde buiken krijgt en erg vaak moet plassen en dan vooral kleine beetjes en dat je nu geen pijn hebt bij het plassen dus erg verradelijk maar goed we zullen morgen wel zien moet over 3 weekjes weer komen
Hallo allemaal Oem; ik denk ook dat utrecht of een dorp eromheen het best haalbaar is voor een meeting. Fijn dat het beter gaat met je mams. Ran; wat een kunstzinnig talent ben je! Haha ik vind het hele leuke beesten, net van die kinderboeken tekeningen Hinkie, wat balen voor je man zeg brrr uitsnijden klinkt niet prettig Marije; Wat een vreselijk nieuws, dat gaat jen iet in de koude kleren zitten brrr Hanneke; zucht bofkont lekker aan je privezwembad..... Mir; hopelijk geen blaasontsteking! Sawi; zucht al die lompe mensen toch altijd...je snapt het niet he? Ik kan er ook niet bij met mijn hoofd hoor! Chanty; Whahahaha, ik kreeg ook net het kraampakket binnen. Ik schrok me ook helemaal naar.....vreselijk wat een incontinentiemateriaal zeg... brrrr. Hier alles ok, ben vandaag een paar x naar het zkh geweest om bloed te prikken (ivm zwangerschapsdiabetes risico) Nu had ik op mn werk ook al met een apparaatje geprikt maar daar kwam gelukkig niets schokkends uit. Mn baarmoeder heeft denk ik gewoon een groeispurt gehad! Ga zo aan het werk, late dienst. Morgen weer vrij, heerlijk. Vandaag een beetje gepoetst in de gaten en hoeken van de slaapkamer, nesteldrang denk ik hahaha.
@hinkie, sterkte met je man. Waar heeft hij ook al weer een ontsteking? Wel jammer dat je alleen naar de bruiloft moet. Ik hoop dat je het gezellig hebt. @Marijee, wat erg om je kindje op die manier te verliezen. En voor jou ook, zo dicht bij. Ik merk zelf dat ik het toch minder fijn vind om dat soort dingen te horen nu ik zelf zwanger ben. Hebben jullie dat ook? @Sawi, de meeste vrouwen willen neem ik aan een gezond kindje? Wel vervelend dat ze zo reageren. Blijf lekker genieten van je mannen. Ik zal eerlijk bekennen dat ik een zoon (of twee) minstens zo leuk vind als een dochter. Dus voor mij gaat het niet op. (Een dochter zou natuurlijk ook net zo welkom zijn hoor). Ik speelde vroeger zelf al veel liever met lego, spelcomputers enzo. Ik had wel poppen, maar ze waren niet zo aan mij besteed. Je zou mij een vrouwelijke nerd of geek kunnen noemen als je wilt . Mijn man idem dito. Maar dan een mannelijke natuurlijk . Dus als ons kindje opeens van poppen houdt dan is dat wel een rare speling van de natuur. Maar je weet het nooit. Ik ben gisteren bij de gyn geweest. Alles is gelukkig nog steeds goed op mijn pijnlijke bekken na. Volgende keer weer bloed prikken op Hb en suiker. Gewoon voor de zekerheid. En ook weer een groeiecho. Verder heb ik lekker een week vakantie. Gisteren heeft mijn man gezorgd dat ons huis geschoond is van overbodige meubels; ze zijn opgehaald door Emmaus en verder naar de dump. Wij zijn beiden heel slecht in weggooien . En in schoonmaken trouwens ook. Maar nu hebben we opeens heel veel ruimte. Manlief kan nu met zijn pa aan het schilderen en klussen. Eind september komen de rest van de meubeltjes. Het ledikantje hebben we gisteren gekregen van de aanstaande opa en oma (man's vader en vriendin). Heel erg lief. Het lijkt nu eindelijk wat te worden met ons . We liepen zo ver achter op schema, zeker als ik jullie verhalen lees.
Wil iemand trouwens nog voor mij op de lijst zetten dat ik 29 september weer naar de VK mag? Ik ga trouwens 4 weken vantevoren met verlof, want mijn invaller/opvolger begint pas per 2 oktober, dus ik moet haar nog inwerken en reken daar zelf altijd een maand voor...hoop dat ze alles snel oppikt, zodat ik misschien 5 weken vantevoren met verlof kan gaan. Kan iemand mij vertellen hoe een harde buik voelt, want ik heb het idee dat ik het weleens gehad heb, maar het doet geen zeer ofzo...hij voelt alleen best hard aan dan, maar dat is eigenlijk het enige en dat is ook zo weer over, ook omdat ik dan met mijn handen mijn buik ga wiegen denk ik.
Hee Hanneke, Een harde buik hoeft idd geen pijn te doen, bij mij geeft het een beetje een kriebelend gevoel en alsof er een voetbal in je buik zit zo hard! Als je pijnlijke harde buiken krijgt dan moet je rustiger aan gaan doen (zo schijnt, heb er geen verstand van ) Utrecht is idd nog best een eind voor mij, maar als we dat begin november doen dan heb ik toch verlof! Als Hanneke in Utrecht bevalt schieten we allemaal zo in de stress dat ze het in Utrecht nog druk krijgen! Hebben ze daar meerdere ziekenhuizen? Zal wel nodig zijn dan Is er trouwens iemand die het organiseren van zo'n middag op zich wil nemen? Misschien iemand die in de buurt van Utrecht woont? Hier alles wel ok, heb de hele dag gewerkt, en nu supermoe. Straks even onder de douche en snel op bed, moet morgen weer om 7.15 beginnen Tot later dames!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Wossie: 2e kindje - bevalling: ? - verlof Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof SweetMami: .. kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Chida: .. kindje - bevalling: zh - verlof Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid Mamamanuela: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Yonfi: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Roxstar: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kaakiejaa: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee Juut: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Sandhya: 1e kindje - bevalling zh - verlof: ? 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Thirsa: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Starry: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Popje: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt Peetje08: 1e kindje - keizersnede - verlof: 28 okt 06 december2008 Sheri: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 27 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Tweety123: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Geja1981: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Rv1: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Ranjeewha Busster: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mir5555: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marrie: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Odette11: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Marlieke10: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 12 nov 11 december2008 Matje: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Cindy80: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Jannegie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov HertogJan: 3de kindje - bevalling: zh - verlof: ? Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 31 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 14 december2008 Marit80: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Kitty1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mootjen: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna1 Dora2003: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? ZonYvon: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 16 december2008 Wardi: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh? - verlof: ? Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Willemien: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Sarodo: 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov Sarai: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Pinguin: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Winmar: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 22 december2008 1ekindje: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Maris24: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 23 december2008 Anita86: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? 24 december2008 Nala: 2e kindje - bevalling: twijfeld nog - verlof: ? Heathcliff: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Susanbenjamins: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen4683 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel Marijke84: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Manny82: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 26 december2008 Didi1981: ? kindje - bevalling: - verlof: ? Bengeltje86: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 27 december2008 Lizzy50: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 28 december2008 Lorelei77: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 29 december2008 Victoria: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 dec Ramonamvjejo: 3e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Queenie: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 30 december2008 Froukje86: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 31 december2008 Marylous: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Een mooie dag in december 2008 Mach86: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 105 Zwangere meiden in December 17 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Sept 18: 2dekleine pretecho 19: Bengeltje86 pretecho 22: Dimmel controle vk 23: Chanty pretecho 23: Bengeltje afspraak vk 24: Marleen pretecho 24: Aussie73 controle vk 24: pebbels afspraak gyn 25: Sandra79 afspraak vk 26: Lola pretecho 29: Vis afspraak vk 30: 2dekleine afspraak vk Okt 03: Smallgirl gyn en echo 07: Marleen controle vk 07: Wolly controle vk 09: controle vk 24: Lola pretecho @Vis: Ik heb je afspraak erbij gezet.
heejj meiden dank jullie wel voor de lieve woorden. ik ben er echt heel erg van geschrokken en inderdaad omdat ik nu zelf zwanger ben trek je het jezelf ook meer aan. ben nu ook best angstig voor als mijn kleintje straks geboren is. maar heb al de tip gekregen om het er over te hebben met de kraamhulp, zodat zei me tips kan geven om het zo goed mogelijk te voorkomen. Amber.. dankje voor het zeggen ik had het gister avond inderdaad ook gehoort alleen is het lelystad en emmeloord, harderwijk kan ik wel heen. maar ik ga het inderdaad de verloskundige vragen de volgende keer. want als ik indd een spoedkeizersnede moet of de placenta wil niet uit zichzelf meekomen dan wil ik wel ergens liggen waar dat gelijk kan gebeuren en niet dat ik eerst nog vervoerd moet worden! lees verder dat het met iedereen goed gaat, dat is fijn om te lezen! dikke kus xx
Wolly, wil je misschien ook mijn naam bij mijn afspraak zetten? Is wel handig he? (Ik ben die van 09-10) Heb trouwens vandaag bericht gekregen dat op 29-9 de zwangerschapscursus begint . Ben benieuwd!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Wossie: 2e kindje - bevalling: ? - verlof Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof SweetMami: .. kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Chida: .. kindje - bevalling: zh - verlof Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid Mamamanuela: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Yonfi: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Roxstar: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kaakiejaa: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee Juut: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Sandhya: 1e kindje - bevalling zh - verlof: ? 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Thirsa: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Starry: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Popje: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt Peetje08: 1e kindje - keizersnede - verlof: 28 okt 06 december2008 Sheri: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 27 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Tweety123: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Geja1981: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Rv1: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Ranjeewha Busster: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mir5555: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marrie: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Odette11: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Marlieke10: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 12 nov 11 december2008 Matje: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Cindy80: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Jannegie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov HertogJan: 3de kindje - bevalling: zh - verlof: ? Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 31 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 14 december2008 Marit80: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Kitty1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mootjen: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna1 Dora2003: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? ZonYvon: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 16 december2008 Wardi: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh? - verlof: ? Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Willemien: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Sarodo: 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Sarai: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Pinguin: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Winmar: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 22 december2008 1ekindje: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Maris24: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 23 december2008 Anita86: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? 24 december2008 Nala: 2e kindje - bevalling: twijfeld nog - verlof: ? Heathcliff: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Susanbenjamins: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen4683 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel Marijke84: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Manny82: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 26 december2008 Didi1981: ? kindje - bevalling: - verlof: ? Bengeltje86: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 27 december2008 Lizzy50: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 28 december2008 Lorelei77: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 29 december2008 Victoria: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 dec Ramonamvjejo: 3e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Queenie: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 30 december2008 Froukje86: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 31 december2008 Marylous: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Een mooie dag in december 2008 Mach86: .. kindje - bevalling: ? - verlof: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 105 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Sept 18: 2dekleine pretecho 19: Bengeltje86 pretecho 22: Dimmel controle vk 23: Chanty pretecho 23: Bengeltje afspraak vk 24: Marleen pretecho 24: Aussie73 controle vk 24: pebbels afspraak gyn 25: Sandra79 afspraak vk 26: Lola pretecho 29: Vis afspraak vk 30: 2dekleine afspraak vk Okt 03: Smallgirl gyn en echo 03: Lola controle gyn 07: Marleen controle vk 07: Wolly controle vk 09: Johanna controle vk 24: Lola pretecho en controle gyn @Johanna: Ik heb je naam erbij gezet, sorry was ik denk perongelijk vergeten maar het is idd wel handig ja @Lola: Ik heb je verlof veranderd en je afspraken erbij gezet.
Zo meiden, bijna weekend! Ik ben overigens ook in voor een leuke meeting! Las ergens het idee High tea...jummmiiieeee Weet niet of iedereen dat wil?!? Andere suggesties? Budget, het aantal dat mee wil..... Hierbij een link naar diverse locaties voor een high tea per provincie http://hightea.startpagina.nl/ Vandaag weer heerlijk thuis gewerkt. Zo hou ik mijn laatste 4 weken wel vol!Alleen van de week toch even langs kantoor maar dan hoef ik er gelukkig niet vroeg heen. Hebben jullie ook zo een ontzettende jeuk? Ik word helemaal gek van de jeuk aan mijn borsten. Soms is het zo erg dat ik dan maar een koude ijscompres gewikkeld in een handdoek erop leg. Hoe koud het ook is, maar wel verzachtend. Smeer me helemaal suf maar toch ggrrrr wordt er gek van. Ik ben benieuwd wat we gaan doen als we gaan meeten..... Nu lekker tukken. Slaap lekker!
Heb even naar de link gekeken. Die in Rhenen heeft het meest duidelijk beschreven wat hun high tea inhoud en kost. Ziet er wel erg lekker uit! Ik weet alleen niet of Rhenen ook nog zo centraal is? Ben niet echt topografisch ingesteld... Ben benieuwd wat anderen ervan vinden. @smallgirl, ik herken de jeuk (gelukkig) niet... wel vervelend zeg! @peetje, fijn dat het er een beetje op begint te lijken met de babykamer/spullen @Hanneke, bij mij voelt een harde buik als een samentrekking/verkramping van de buik. Doet geen pijn maar het is een beetje gek gevoel dat je buik ineens zo keihard word. Ik heb gisterenavond de hele avond buikpijn gehad, maakte me best zorgen. Wist niet of het mn darmen waren of mn baarmoeder.....Maar achteraf denk ik dat het mn darmen waren, gelukkig maar! Ben weer vrij vandaag Ga maar weer es ff shoppen hahaha.
Een decembermama meeting lijkt mij erg leuk. Ik laat het alleen wel even afhangen van hoe het met mij gaat en hoeveel energie en pijn ik heb. Rhenen ligt op de kaart wel redelijk centraal. Het is een leuk plaatsje aan de Rijn met uiterwaarden. Het heeft ook een leuke dierentuin (op de grebbeberg). Maar helaas niet zo heel centraal als je er met trein heen moet. Zeker niet voor degenen uit Friesland, limburg etc is mijn ervaring (Ik heb een jaar lang in de weekeinden van groningen naar wageningen gereisd via Rhenen). Ter info: Je hebt vanaf Utrecht een boemeltreintje nodig die naar Rhenen rijdt (en niet verder, het spoor stopt daar). Je bent dus al 36 minuten extra kwijt opgeteld bij de tijd die je nodig hebt om in Utrecht te komen. Ik heb gehoord dat je ook leuk kunt high tea-en in Utrecht. Ik zal mijn zus eens vragen als ze terug is van vakantie. PS: Ik heb ook in Lelystad gewoond (ik ben dus niet zo honkvast). Ik ben zo blij dat ik niet meer afhankelijk ben van het ziekenhuis daar tijdens mijn zwangerschap. Zeker nu niet. Je had er een paar jaar terug ook goede artsen hoor, maar de organisatie leek geregeld op een rommeltje en wat de ziekte van Crohn betreft hadden sommige artsen er toen geen kaas van gegeten. Ik ben toen al doorverwezen naar het AMC omdat ze niet wisten wat te doen met meest voorkomende complicaties bij Crohn. Helaas voor de mensen daar lijkt het nu niet veel beter. De overstap is overigens heel goed voor mijn gezondheid geweest . @Marijee, ik hoop dat je met je verlos goede afspraken kunt maken. Je kunt ook even op deze site kijken als je een ziekenhuis wilt uitzoeken. Kun je gelijk zien hoe ze de bevallingen enzo hebben geregeld. http://www.kindenziekenhuis.nl/ziekenhuizen_tonen.asp. Ik zou ook even naar je tweede keus kijken, mocht de eerste vol liggen. Maar dat had je zelf vast ook al bedacht.
Hoi Dames, Ik vind het op zich wel leuk om de meeting te organiseren, maar kan daar dan wel pas na mijn vakantie mee beginnen (vanaf 30 september dus). Denk dat we toch echt iets in Utrecht moeten regelen, aangezien dat het meest centraal is. Ik zal zelf ook even kijken wat we allemaal kunnen doen, maar als jullie ideeen hebben, willen jullie die dan naar mij PB-en. Na mijn vakantie zal ik iedereen een mailtje sturen om te inventariseren wie er mee wil en welke datum we het beste kunnen plannen. Zo, nu snel weer aan het werk...nog een paar uur en dan is het heerlijk vakantie. Heb echt totaal geen zin om te werken vandaag en ben zelfs een beetje geirriteerd...of zullen dat de hormonen zijn? Grtjs, Hanneke
MArije In Almere kan je tweede keus zijn.. Misschien horen we elkaar dan wel grommen, brullen Meeting is ontzettend leuk..! Alleen, ik zit wel met mijn zoontje..! en dan een tafel me High tea.. lijkt me niet zo geschikt..! Dus dan gaat het voor mij niet door Ook niet omdat ik Zwanger (hoogzwanger) in de trein zit.. met een buggy ectra..! Ik heb het gevoel dat mijn biuk gestopt is met groeien..! Hij groeit niet meer Toch maar even vragen vrijdag bij de vk..