wij zijn vrijdag terug gekomen we zijn bij landal villages les gottales geweest een stukje verder dan die van jullie...wat toevallig
heejj meiden mir.. wat vreselijk dit! ik vind het heel dapper dat je voor jezelf en je kindje hebt gekozen. zo'n keuze is heel moeilijk (ik weet er alles van). ik weet zeker dat je het kan meis en jou kindje gaat een super mama krijgen en heeft zo'n vader niet nodig. veel sterkte meid, dikke knuffel! @dimmel. leuke foto! en ik heb echt dubbel gelegen over jullie tinteldozen, haha ik heb ook echt de raarste dromen alleen niet over sex. ik droom dan weer dat ik een 7-ling krijg haha van tinteldozen heb ik geen last en zal ook niet komen, zonder vriend gaat dat erg lastig haha ik had afgelope week van de vk te horen gekregen dat ik toch geen medische indicatie heb, ze hebben het vekeerd gezegt bij de intake.. ik baalde eerst wel heel erg want had me er echt op ingesteld dat ik in het ziekenhuis zou bevallen maar nu opeens had ik toch nog de keuze. na wat dingen uitgezocht te hebben bij me zorgverzekering blijft dat een poliklinische bevalling ook volledig vergoed word bij mijn verzekering ( bel maandag nog even voor de zekerheid) dus ik blijf gewoon bij mijn keuze voor het ziekenhuis. een thuisbevalling zal niet makkelijk zijn hier thuis omdat me broertjes natuurlijk ook thuis wonen. vandaag ben ik alweer 29 weken wat gaat dat toch snel! nog 11 weekjes en dan heb ik hopelijk me ventje in me armen! Liefs xx
@ Miranda jeetje wat een vervelende situatie. Wel knap van je dat je zo voor je zelf op komt! Speelde dit al langer dan? of echt de laatste paar weken.. @ Dimmel. Ja toevallig dezelfde week in Belgie haha Morgen moet ik weer naar de verloskundge dus ben weer beniewd.. Verder is ons kleintje lekker actief en de baby kamer is zo goed als klaar! zal kijken of ik snel een fototje kan plaatsen. De tijd gaat hard.. worden nu toch wel nieuwschierig of het een jongen of meisje is.. de namen zijn we nog niet helemaal uit... maar we hebben nog ff. geboorte kaartjes zijn wel besteld.. ben benieuwd! Nog 5 weekjes werken en dan al verlof! aaaahhh... Wat gaat dat snel! Liefs Danielle
@ Bianc. Goh Mike kasnoff misschien moet ik dat eens proberen. Nee helaas heb er geen invloed op. Ik droom over alles en iedereen. Maar wat ik me kan herinneren werd ik wakker met een glimlach van Wouter Bos dus hij zal wel goed zijn. Ja in het echte leven zou ik ook niet snel Wouter bos nemen al had hij wel altijd wat een paar jaar geleden maar nu niet meer hij is zo saai geworden. Heb ook al over George Clooney gedroomd en de huisarts en ook wel eens mijn eigen mannetje. @Mir wat een vervelende situatie. Ik hoop dat het snel allemaal rustig gaat worden om je heen. @ Marije Wat vervelend dat ze je verkeerd hebben voorgelicht. Bij mij is het net andersom. Ik wilde graag thuis en had me daar op ingesteld omdat ze niet zeiden dat het niet kon en ineens nadat ik het zelf vraagde omdat mijn vriendin die ook overgewicht heeft wel in het ziekenhuis moet bevallen moest ik ook. Was wel een domper maar vindt het nu wel oke. Ik krijg dus wel een medische indicatie al wilde ik het liever thuis. Het kan nog thuis als ik een thuiszorg bed beneden kan neerzetten. Nou ik zie het niet zitten om weken met een thuiszorg bed in mijn woonkamer te leven. Heb er amper plaats voor of moet de eettafel naar boven verhuizen.
Ik dacht dus wel dat hij om mij gaf we wonnen nu hier 8 weken bijna en hij wil gewoon niks doen niets voor anne of voor de babykamer hij verwijt mij dat hij weg moest bij z'n broer waar hij altijd al op leunde die zei mij vorig jaar al van miranda pas op hij gebruikt jou voor het plaatje maar goed dan heb je oogkleppen voor en inderdaad ik ben snel zwanger geraakt we kenden elkaar ook pas 3 kwart jaar maar goed hij was in eerste instansie heel erg blij ermee maar nu heeft hij geen gevoel denkt alleen maar aan zich zelf maar vraag me af of anne wel veilig bij hem is omdat hij met zulke gekke dingen in z'n hoofd rond spookt. Hij heeft ook nog niet gebeld voor z'n spullen ik bel niet weer wil alleen mijn auto wat van mij is staat ook op mijn naam maar vraag me wel af van waarom waarom moet mij dit steeds overkomen is het geluk dat niet voor mij weg gelegt vorige relatie ben ik weg gegaan omdat mijn ex aggressief was en deze is niet aggressief maar die maakt je geestelijk kapot. ben blij dat ik gisteren middag terug ben gegaan en met eigen ogen heb gezien hoeveel hij om mij en de baby geeft nul ,,,,, nul maar goed ben er natuurlijk wel heel verdrietig over dit is niet wat je wilt als je zwanger bent je wilt dan een gezinnetje stichten met iemand waar je van houd. Wat zouden jullie doen de moeder van Anne inlichten over wat er is gebeurd hoop namelijk niet dat hij wat met anne gaat doen
Mir: Jij en jouw Babe komen op de eerste plaats! ALs jij het zo voelt dan ga je lekker zonder hem genieten van de rest van jouw zwangerschap. Beter geen vader dan zo'n ongeinteresseerde vader. Sorry als ik bot klink maar ik kan het niet uitstaan! Veel sterkte! Dikke kus Aussie
Hallo Dames! Wat een verhalen! Tinteldozen, seks met Wouter Bos etc etc. Moest wel lachen om al die verhalen! Wel te veel om allemaal op te reageren! @ Mir: ik wil jou wel heel veel sterkte wensen, ik denk dat jij het juiste besluit hebt genomen! Hoe moeilijk het ook is en tuurlijk heb je een ander beeld in je hoofd. Een gezinnetje met zijn drietjes (en met Anna erbij viertjes), maar hier kom je sterker uit hoor meis! Ik heb helaas ook een einde moeten maken aan mijn relatie (nu alweer 20 weken terug ofzo). en het zal niet makkelijk zijn straks alleen met die kleine maar je komt er wel! En op je vraag of je Anna haar moeder zal inlichten, ik denk van wel. Maar wat ik niet uit je verhaal begrijp is: woont Anna echt helemaal bij jullie of zijn het de weekenden?
@ Mir, jeetje zeg wat een toestand! Ik zou ook zeggen dat je beter af bent zonder hem, en je kindje is waarschijnlijk ook beter af zonder hem. De moeder van Anne zou ik wel inlichten. Heel begrijpelijk dat je toch verdrietig bent, t is ook niet niks! Heel veel sterkte, hoop dat je snel rust vind. @ Jessica, mijn fysio zei dat als je last krijgt bij je schaambeen bij het lopen/fietsen het bi zou kunnen zijn. Vooral ook omdat je zegt dat het minder is als je je buik omhoog houd. Volgens mij kun je dan een bekkenband krijgen die heeft geloof ik ook dat effect. Ik zou es gaan vragen bij je huisarts of bij een fysio! Hier geen gekke dromen, eigenlijk heel weinig dromen En zeker niet met Wouter Bos Dan veel liever Mike Kasnoff! Die heb ik trouwens al een tijdje niet gespot in ATWT, is ie weg? Heb ik zeker weer wat gemist.... Gisteravond een pyamaparty gehad bij mn zusje. Ter ere van dat haar man op vakantie is Eigenlijk dus gewoon zomaar. maskertje gedaan, filmpje gekeken, en veel, heel veel gegeten We lagen pas om half 3 zo gezellig was het. Vanavond maar weer vroeg op bed.
Mir: wat erg voor je. Ik zou inderdaad ook kiezen voor jezelf en de baby. Ik geloof niet als hij nu niet geinterseerd is dat hij het straks wel is. Je wilt gewoon graag samen alles uitkiezen (namen, geboortekaartjes etc) Als dat al teveel moeite is hoe moet dat dan dadelijk als de kleine er is. Het is heel erg en natuurlijk ben je verdrietig. Het blijft denk ik moeilijk en een verdrietige keuze. Maar voor de zwangerschap en de baby is gewoon rust het beste, geen ergenissen en stress. Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat familie en vrienden je helpen en bijstaan. En hier kun je altijd je verhaal kwijt hoe lang het ook is. Geen tinteldoos, gelukkig ook geen dromen over sex met anderen. Ik droom zoiezo weinig terwijl ik tijdens Bas zijn zwangerschap heel veel droomde. Ik ben deze zwangerschap ook doodop dus misschien scheelt dat, dat ik te vast slaap. Kraamverband: ik heb nog pakken moeten bijhalen met Bas. Doordat ik hechtingen had en dus meer kans op infecties had, was het al snel na elke plas een nieuw verband. Het is ook logisch dat je best wat bloed verliest als een heftige ongesteldheid. (na een lange periode geen ongesteldheid). Ik was na Bas zijn geboorte ook bang toen ik in de douche stond verloor ik een grote bloedprop. Maar dat blijkt er ook gewoon bij te kunnen horen. Maar na een week was het over en toen werd ik pas na 6 weken of nog langer weer ongesteld. (normaal 3 weken). Ik ben toen het bloeden iets minder werd wel op zoek gegaan naar kleiner verband zonder plastic. (maar dat bleek niet op de markt te zijn.) Dus toch maar weer met de grote verbanden in. Lekker charmant...
Jeetje Mir wat een toestand zeg. Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt en dat je weer rust vindt! Hier een heerlijk maar druk weekend gehad. Morgen weer maandag. Nog 4 weken en dan verlof. Echt heerlijk. Kijk er echt naar uit. Morgen moet ik ook naar de bedrijfsarts omdat ik vanaf vorige week dus thuis werk. Mijn baas vond het een fijner idee als ik me toch even liet nakijken en liet adviseren door een "deskundige". Heel lief bedoelt dus ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen! Zal zo nog even wat foto's uploaden en in mijn mapje zetten. Liefs van moi
@bianc misschien zijn we mekaar wel tegengekomen zonder dat we het wisten haha! zometeen naar de verloskundige weer het hartje horen ben eens benieuwd hoeveel ik ben bijgekomen vorige keer op 4 weken halve kilo... vanaf volgende week ben ik er weer wat vaker mijn schatje heeft nog vrij deze week en hebben nog veel plannen en volgende week moeten we weer werken en dan nog maar 3 en un halve week en dan heb ik zwangerschapsverlof
hallo allemaal iedereen een fijn weekend gehad. zaterdag is hier de babykamer af gemaakt op een paar kleine dingetjes na, het ziet er echt heel erg leuk uit ik zal snel foto's gaan maken. en gisteren ben ik naar een scrapdag geweest, ik kon uiteindelijk ni meer staan of ziten maar het was wel erg gezellig. heb er mooie scraps gemaakt van mijn schoonmoeder enz. @mir meis vreselijk wat er allemaal nu met je gebeurd, normaal is het al ni fijn als het zo loopt maar al helemaal niet als je 29 weken zwanger bent. maar als ik het zo hoor is dat wel het beste voor jou en je kindje. heel veel sterkte meis en denk eraan er staan hier heel veel vrouwen met hormonen voor je klaar en ik zou idd als ik jou was de moeder van anna inlichten. @allemaal het lijkt me onwijs leuk om de mensen hier een te ontmoeten, laat me maar weten waar en wanneer
Ik ben gisteravond naar Snoop Dogg geweest in de HMH. Het was geweldig! Enne ik ben de coolste zwangere moeder ooit hihihi Er stonden een paar jongens van een jaar of 18 die zeiden"wow die is zwanger wat cool...!"grappig hé! Johnny heeft lekker doorgeslapen de Bass was gelukkig niet zo hard dus moeders heeft genoten. En Papa? Die heeft hele Snoop niet gezien die stond alleen maar naar mij te kijken en over mijn buik te aaien aaah...lieverd hé? xxxxxxxx
Hoi Ff snel een korte update. Vanmorgen naar de vk geweest, alles was goed hartje klopte mooi! Was een heeeeel stuk gegroeid volgens de vk echt een groeispurtje haha Alleen de bloeddruk was ietsje aan de lage kant. Groetjess
@Aussie; ik had vrijdag een bruiloft met hele harde muziek en een flinke bas....wees blij dat je dat niet had bij Snoop...aangezien die van mij de hele nacht heeft "lopen spoken" ik ga echt nooit meer naar herrie toe!
Hey dames, Even een update... Bij de vk alles goed. As maandag 29-9-08 moet ik weer terug. Met het kamertje gaat alles ook goed. Ik heb van 2 mensen een complete kledinggarderobe gekregen, dus als er drie kids tegelijk komen, heb ik nog kleding genoeg. Maar nu het volgende... ik heb zo'n pijn in mijn heupen en mijn stuitje. Elke beweging doet pijn. Echt niet meer leuk... Weten jullie hier iets van? Groetjes maar weer Natascha
@Natascha; dat kan duiden op bekkeninstabliliteit. Advies is het zeggen tegen je vk, die zal je waarschijnlijk doorsturen naar een fysio of de mensendiek...tip: niet stil blijven zitten.