Jullie mogen me best dom vinden hoor.. maar ik heb een vraag Prenatal he...! die heeft vanavond een extra koopavond toch? Maar is dat dan alleen op de avent en de zwangerschapskleding? of is het op alles?
Volgens mij juist niet op avent....morgen is die avond er ook en dan gelden weer andere regels... Volgens de site van Prenatal: De Mama Mazzeldagen zijn Mazzeldagen met een grote M. Maar liefst 20% korting op het complete assortiment* * = M.u.v. de boeken en merken Bugaboo, Stokke, Medela, Avent, Zwitsal 20% korting dagelijks een extra korting Of het nog niet genoeg is hebben we dagelijks ook een speciale dagaanbieding.
@Ran Ik zat net ook nog even goed te kijken naar de mail van de Prenatal. Volgens mij is het op het totiale assortiment 20% en op positiekleding 25%. Het voordeel van vanavond al gaan is denk ik dat je echt op alles korting krijgt en vanaf morgen met uitzondering van bepaalde merken. Bij sommige filialen heb je ook gratis buikfoto's enz. Helaas bij ons in Rijswijk niet! Denk dat ik wel even ga vanavond, wil nog een winterjasje halen voor de kleine! Welke maat is handig om te nemen denken jullie? 56?
Okay, dus vanavond krijg je dus overal korting op? Oohh.. dan gaan we vanaaf maar Hier in Almere wel buikfoto's.. Leuk Leuk Leuk..! Dan word mijn vervelende dag toch nog een beetje leuk 56 is een goed maatje denk ik..! 50 word snel te klein, en 58 is net iets te groot.. Mijn kindje verdween helemaal.. (jasje was DIK en TE GROOT hahaha) dus ik zou voor 56 gaan denk ik!
@Ranjeewha ja idd jammer maar de schade haal ik nog wel in @ girl 81 ik heb een jasje maat 56 gekocht 1 jasje is toch eerst wel voldoende? Gaat er iemand hier nog naar de jonge gezinnen beurs? Groetjess Danielle
Nieuwe echo in mijn album! Alles was gelukkig goed! Mijn zoon is zo een lekkertje, lekker aan het spelen en zelfs bellen aan het blazen hahaha echt weer heerlijk om te zien! xx AUssie
wij hebben vanavond onze pretecho! helaas kunnen we dus niet naar prenatal morgen doe ik verslag van de echo. fijne avond allemaal!
Wij gaan denk ik ook maar even naar prenatal! Moeten nog een matras en wat lakentjes hebben e.d. Hoop niet dat je over de koppen kunt lopen.... anders ben ik zo weer verdwenen, dan maar geen korting.
Ik ga vanavond ook heen. Bij ons kan je wel buikfoto`s maken ben benieuwd indd hoe druk het is. Ga met mijn moeder even rondneuzen. Is altijd lekker toch 20% korting. Gr
Heeft Prenatal dan ook extra koopavond? Ik ga morgen misschien nog ff met mijn schoonmoeder. Had geen zin om vanavond naar de Hema te gaan, daar was ook extra koopavond maar ben een beetje lui..... Heb ook het kraampakket ontvangen, kan flink gaan bloeden heb verband genoeg...
hallo iedereen, ik ben in verwachting van de eerste ik ben 3 dec uitgerekend, en moet nog een paar weken werken totdat ik zwangerschapsverlof heb. baal een beetje omdat ik grieperig ben en meer last van astma heb, terwijl ik vorige week woensdag dacht dat het over was, ging gewoon werken maar het was nog niet over. Heb gisteren even gewerkt maar het wou echt niet, heb me dus ziekgemeld de baby beweegt gelukkig goed, en we hebben de babykamer al af, alleen nog het rolgordijntje moet opgehangen worden. Zijn er meer die rond 3 dec zijn uitgerekend? groetjes van Summer
Hey dames, meld me ook maar eens! Ben naar de Prenatal geweest van 210 euro hebben we maar 169 euro hoefen te betalen! Fijn toch. Nu hebben we volgens mij echt alles al. Even een vraag over de jonge gezinnen beurs wat zijn de kosten en op welke dagen en wat kun je er doen?
Goeiemorgen! Nou hier even een verslagje van onze 3/4d echo: Onze uk lag mooi met zijn/haar hoodje naar beneden, maar zover naar beneden dat ze er amper bij kon komen met het echoapparaat! Bovendien ook nog een arm ervoor Eigenwijsje! na wat porren en op mn zij gaan liggen ging eindelijk de arm er weg en konden we wat meer zien. Hij/zij heeft de neus van Marcel, en ook de mond lijkt er heel veel op En misschien de bolle wangen van mij Leuk om te zien hoor! Verder heeft ze alles nog een keer nagekeken en alles was nog steeds helemaal ok en uk ligt mooi op schema! Thuis hebben we de dvd meteen nog een keer bekeken Foto's komen later, die moet ik eerst even inscannen! Fijne dag allemaal, die van mij kan niet meer stuk !
Gaaf Marleen Die van ons lag ook helemaal met zijn hoofd naar benenden , als of hij al aan het indalen was zei ze. Ben benieuwd naar de foto's! Wij zijn gisteren ook maar even naar de prenatal geweest. We hebben genoeg gekocht. Scheeld wel met die 20 %. Je moet het toch hebben. Het was wle lekker druk, al die zwangere buikies hahaha
GOEDEMORGEN ! december 2008 mama's ! ik wil jullie allemaal succes wensen met de bevalling ! zeker allemaal wel HEEEEEEEEEEEEL spannend !? ik vroeg me af ik zoek iemand dies in december 2008 uitgerekend en komt uit doetinchem / gaanderen of in ieder geval die kante op ! is iemand die "TOEVALLIG" daar woont !?
zien mijn ogen 20 % korting hihi OP NAAR PRENATAL! owh nou typ ik hier ook nog nou moet ik maar niet doen hihi ik moet snel weer terug naar augustus mama's !