@iuno jammer dat je stopt maar het is natuurlijk een hele goede reden. Als je toch gaat stoppen dan maar voor je eigen gezin en je gezondheid. Wens je nog een goede zwangerschap toe. Vanavond weer shoppen nu bij V&D even kijken wat ik daar kan vinden. Vind het shoppen te leuk worden straks krijg ik nog afkickverschijnselen. En nu nog maar 4 weken werken wat een lekkere gedachte. Ook ik begin vocht vast te houden in mijn voeten. Zie het alleen als ik sokken aan heb en baal er erg van. Gr
@pebbles, toffe schoonfamilie! @iuno, hmm jammer, maaaaar het is je geraaien om ons op de hoogte te houden! Hahaha, succes met alles Nou dames vanmiddag toch nog een poging gewaagt bij prenatal en het was heel rustig! Heb nu dus mn matrasje en moltons en lakentjes kunnen kopen Vanavond lekker etentje, gezelli! Prettig weekend allemaal!
Iuno, we horen vast nog wel wat van je zorg maar goed voor je gezin! dat is het allerbeste! vandaag weer Vk bezoek gehad.. kindje lag uhm met de voetjes naar beneden! en koppie omhoog! Dus ik hoop dat ons dotje zich snel omdraaid! 17 oktober moet ik weer,..! Nou doeggies
Was vandaag even schrikken. Ik heb de vk gebeld voor de zekerheid omdat ik nog al weinig leven voelde deze week. vandaag helemaal niet. dus ik heb al zitten drukken op m`n buik geen reactie. Moest langskomen, hartje klopte goed, maar ook geen reactie op drukken en duwen dus protocol.. Door naar t ziekenhuis. Schrok me rot (hormonen en stress) Manlief gebeld die kwam direct naar huis. In het ziekenhuis moest ik aan de monitor. Hartritme van t kindje een half uur in de gaten gehouden was gelukkig prima. Echo gemaakt.. T is een beetje een groot kindje En bewoog op zich ook goed. (dikke) placenta lag aan de voorkant EN> Het vruchtwater is aan de weinige kant.. Kindje heeft nu op moment wel genoeg.. maar morgen moet ik weerkomen en dan word er beslist of ik bij de gyn onder controle blijf e.d. Dus morgen maar ff afwachten... wel spannend.. Heb gelukkig net wel een schopje gevoeld.. Groetjes Danielle
oe Dani, daar zal je wel even van geschrokken zijn. Gelukkig is alles goed gegaan en blijft je nog genoeg vruchtwater houden. Ik vind het ook altijd fijn om de beeb te voelen. Ik voel hem de laatste paar dagen echt zowat de hele dag door. Soms schiet ik ineens rechtop, omdat ie in mijn ribben port. Is niet pijnlijk, maar het voelt wel vreemd @Ran, je kindje kan nu toch nog wel draaien? Maar idd, fijner idee als ie gewoon braaf met het koppie de goede kan opligt. Ik heb vandaag een mamalicious spijkerbroek gekocht en een leuk truitje met lange mouwen. Ik heb nog bijna geen kleding en ik pas echt niets meer. Ik was in Hoorn boven de Kienkerk en daar hebben ze echt een leuke babyzaak en echt heel veel leuke kleertjes en hebbedingetjes. Ga zeker nog een keertje terug.
Jeetje Danielle, wat moet jij geschrokken zijn zeg. Gelukkig gaat het met je wondertje allemaal goed! Spannend morgen....ik duim voor je! Ik heb ook 3 (!) spijkerbroeken van mamalicious Adriana, die zitten echt heerlijk! Ik ga nu toch maar geen kleding meer kopen. Hoop dat ik het hiermee kan doen, maar ja als het echt niet meer past.... Hier blij dat het weekend is. Ben gisteren ook weer begonnen met studeren. Heb eind december mijn deadline voor het inleveren van mijn eindopdracht. Heb 12 weken uitstel gevraagd en dat hoor ik in november. Denk dat ik in december niet aan studeren moet denken! As dinsdag komt de veearts weer terug voor mijn paard om te kijken hoe het gaat. Ik ben zo benieuwd. Hij had vandaag linksachter een dik achterbeen aan de buitenkant. Leek wel eenolifant! Maar hopen dat hij zich heeft gestoten ofzo.... paarden ook zucht.... Verder een rustig weekend voor de boeg. zou vanavond een feest hebben, die heb ik maar afgezegd. Dat zou me toch teveel zijn! Morgenavond heerlijk het huis voor mezelf. Lekker studeren en uitrusten. Manlief is werken dus.... Zondag moet hij ook werken (arme man) en kan ik heerlijk uitslapen. 's avonds gaan we nog uiteten. Verrassing van manlief. Kan ik nu wel gebruiken. Gaan we lekker vis eten. Ik zou graag mosselen willen, doe ik toch maar niet. Weet eigenlijk niet of het mag! Dan is het alweer maandag...pfff Fijn weekend iedereen. kus smallgirl
Danielle: dat is inderdaad schrikken. Gelukkig leek alles goed. Hoop dat vandaag alles ook goed verloopt. En extra controles kunnen nooit geen kwaad. En het is ook goed dat ze het vruchtwater in de gaten houden. Succes en we leven met je mee!
Hallo Dames, Ik kom ook weer eens buurten! Hier gaat alles goed, althans nu wel weer! Afgelopen maandag werd ik opgenomen in het ziekenhuis ivm een bloeding(kje) - een kleintje - ik mocht dus fijn in het ziekenhuis "logeren". Gelukkig is alles goed met mijn kleine meid, dus dat is wel fijn! Voor de rest werk ik sinds deze week 50% (nou ja ik heb dus alleen maandag gewerkt, ivm ziekenhuis en rust houden). Woensdag naar de arbo-arts voor die tijd mag ik niet op het werk verschijnen! Gister pretecho gehad en mevrouw ik behoorlijk eigenwijs en liet ookweinig van haar gezichtje zien! Vorige x was dit ook al zo en ik mocht dus al een keertje extra. Ik heb er nog 1 staan voor over 4 weken! Hopelijk dan meer geluk! Zo, ik moet echt wat vaker komen, maar ik geloof dat ik dat best vaak zeg!
Heey... Goh, meid dat is schrikken.. Danielle.. Wat fijn, dat je meteen ocht komen..! Adriana, Heerlijk he die broeken van Mamalicious... ik heb zo'n heerlijke wijde gekocht... (beetje baggie/skate achtig) Heerlijk! En inderdaad kindje kan altijd nog draaien.. Maar ik moet er niet aan denken om een stuitbevalling moeten doen (ik ben eenbeetje ang voor de bevalling) Lola, ook voor jou zou het schrikken zijn geweest.. gelukkig gaat nu alles goed..! en denk erom niet te veel doen nu he... *zegt mama Amber boos hihih *
onze kleine boy heeft ook 2 dagen weinig van zich laten voelen maar vandaag is ie er toch weer bij haha! ze zijn nu bezig met de babykamer bedje staat al op...ben blij als ze klaar zijn kan ik inruimen haha! me mams was er ook maar me zusje belde die heeft ruzie met haar vriend dus verveel me nu...hoop dat het niet te lang duurt dan kan ik ff jatsen met mams wat raar de mama's voor 2009 kletsen meer dan wij
Heb niet alles terug gelezen maar Danielle das schrikken! Gelukkig heb je al wel weer een schopje gevoeld! Fijn dat ze alles zo goed in de gaten houden! Maar ff een vraagje... Hebben jullie ook lekkende tepels... Ze doen ontzettend zeer en er komt geelachtig spul uit ! melk..?
Oefenweeen gelukkig geen last van. Wel ontzettend last van de rechterkant van mijn buik, loop soms gewoon krom van de pijn, soort spierpijn maar dan heel heftig! Gisteren een te drukke dag gehad en nu nog last van die spierpijn en de hele dag door harde buiken...
'savonds heb ik last van "harde buiken" Niet heel erg.. maar ik voel ze wel..! Lekkende tepels heb ik ook niet.! Ik heb ontzettend last van mijn rug Maar dat komt ook wel goed..! Wie denk dat de beebs, later of vroeger komen dan de uitgerekende datum? ik dnek dat onze tweede niet zolang op zich laat wachten dan de eerste.. tenminsten dat hoop ik maar...
Bianc: hier ook lekkende tepels. Het is alvast een voorbereiding op de borstvoeding. Niet iedereen heeft dat. Ik helaas al zo'n 8 weken. Heb nu lily-padz tegen de vlekken in de kleding. verder valt er niets tegen te doen alleen de pijnlijke plekken even masseren let op kan even redelijk veel melk uitkomen. Maar geeft wel wat rust. Vanmorgen naar een kleine dierentuin geweest. Mijn man is nog in het buitenland. En zijn ouders vonden het gezellig om Bas en mij dan een paar uurtjes mee te nemen. Het is ook zo'n mooi weer. Straks zouden we pannekoeken gaan eten maar Bas wilde barbecuen. Ja, groot gelijk nu is het nog mooi weer. Dus zijn opa en oma nu vlees halen voor de kleinzoon. Hoezo verwend... Alweer 30 weken zwanger. De tijd vliegt...
Ran: ik ben 6 december uitgeteld maar ik denk zelf dat de 2e op 5 december komt. Dus eerder terwijl Bas 9 dagen later was. Het is puur een sterk gevoel. Bij Bas had ik dit ook met 14 februari. Dit moest het gewoon zijn en inderdaad hij kwam toen ook.
@ Ran, ja die rugklachten herken ik, aan het einde van een drukke dag ben ik echt een oud wijf! Kan niet meer op of af dan... en dan te bedenken dat ik een kleine buik heb en haast niets ben aangekomen, snap er niets van! @ sawi, nu komen er kleine drupjes uit, nog geen straaltjes hihi ( vriendje kijkt daar naar uit.. ) maar ga wel van die padz in huis halen. Zit gelijk weer in twijfel, wilde flesvoeding geven maar nu die productie op gang is.. sja miss dan maar borstvoeding... ohh ik weet het niet! Dat masseren is een goeie tip, ga ik op zeker doen..! Leuk naar de dierentuin geweest met je zoon, tis idd prachtig weer! Eet smakelijk vanavond!
hey dames Nou vanmorgen weer naar t ziekenhuis geweest. ctg van t kindje is goed! Gelukkig. Daarna heeft de gynecoloog een echo gemaakt en gekeken. Kindje groeit goed zit zelfs boven het gemiddelde en is al 1380 gram! Ook het vruchtwater is ruim voldoende. De vrouw van gister die de echo deed had wel echo ervaring maar wat er niet voor geschoold.. De gyn zei dat alles er zo goed uit zag en t kindje ook heel beweeglijk was en er verder niks aan de hand is! dus ben zo blij en opgelucht en kan gewoon weer terug naar de vk! Moeten het wel in de gaten houden of het beweeglijk is.. En ik heb t vandaag alweer duidelijk gevoeld. Groetjes Danielle
Dani wat fijn dat je je kindje weer goed gevoeld hebt.. Wat een vrouw zeg.. jou je een beetje zorgen laten maken.. Als ze net van die medische kant komt, ga je toch ook geen ZWANGERE HORMOON vrouw lastig vallen met "leugens" Bah Bianc, inderdaad ik ben ook gevloerd als ik 'savonds op de bank lig..! Helaas kan ik niet slapen in bed..! smiddags, ik ben dan veelste bang dat ik EINDELIJK slaap dat mijn kleine man er weer uit wil whaha..! dus dan maar even snel, het huishouden doen (voorzichtig) dan Of ik ga even tv kijken