Hallooooooooooooo kletstantes! @smallgirl, sjeeeeeeeeee wat een buik! @ran, en is het weer rustig qua afscheiding... (wat staat dat raar ) @hanneke, ben benieuwd! Als ik je kan helpen, laat maar horen! Ik moet nog gordijntjes scoren voor de babykamer....vind het zo moeilijk....iemand nog een leuke tip? Ga zo ff shoppen bij kwantum en hema denk ik.
Joss... alles is weer goed, waarschijnlijk een vaatje baby erg druk waarschijnlijk..! Ik heb geen tips voor een rolgordijn..! wij hadden bij mijn ouders, gewoon in de kleur van het kamertje gedaan en bij zo'n gordijne winkel
Jeetje smallgirl, lekker buikie hoor. Ik heb ook nog niet eens de helft. Weet je zeker dat er geen 2 inzitten Wel mooi hoor! Ja zoiets dacht ik ook hoor Ran, een vaatje dat zou heel goed kunnen.
Tja Hinkie ben alleen qua lengte nu een smallgirl Mijn buik gaat nu ook in de weg zitten. Kan niet meer normaal aan tafel zitten of in bed liggen. Maar ja, het hoort erbij en het is nu aftellen gebblazen. Werk jij ook in Leiden? Ik ook. Achter het LUMC. Maar ben dus sinds een tijd thuis aan het werk vanwege de afstand. Hoef morgen dus ook niet Leiden in! Zal wel druk worden.... Ran.... je maakt me verlegen Ik zal de boodschap doorgeven aan mijn vent Ik hoop dat ik me dan goed genoeg voel om ook naar de meeting te komen Hanneke. Ik zie je mail wel verschijnen! Gaan we toch een high tea doen? Ja Adriana, ik weet het zeker. Nu 6 echo's gehad en er steeds mar 1 gezien. Morgen weer een groeiecho. Wordt gewoon een grote baby. Ze verwachten dat het een baby wordt van 8 pond (slik). Ach hoef het er toch niet zelf uit te persen. Heb trouwens 2 meiden gevonden voor mijn paard. Die hem gaan rijden als ik lig te genezen Mijn paard mag vandaag nog stappen en morgen weer longeren.... hij was gisteren helemaal blij toen ik hem op de volte ging stappen. De arme schat, die begreep er al niks van. Nog even wat werk verstouwen vanaf mijn laptop op de bank. Heb trouwens last van een enorme hoeveelheid afscheiding, word er gek van. Ruikt een beetje zoet en is wel wit...hebben jullie dat ook? Liefs
Smallgirlll..! Ik kan me voostellen dat het zwaar word, ik heb zelf dat ik soms me bed moet UITROLLEN.. ( maar het liefs niet p de buik want dat doet auw) dat ik gewoon niet mijn gewicht naar voren kan gooien! Ook fijn dat je paard weer mag stappen Ik zou graag ook een keertje paard willen rijden.. Maar bij ons was er ALTIJD zo'n gigantische wachttijd.. dat het van mij niet hoefde Naja groetjes
Hahahah Jaa Echt... Heel Almere wilde paardrijden, en we hadden maar 1 manege Dus daarom een wachtijd
Jeetje zeg, maar 1 manege, dat is ook niet veel! Ach joh, anders kom je tegen die tijd toch een keer hier rijden?!?
hai lady's alles goed? met ons wel... alleen ik heb elke ochtend ONTZETTENDE buikpijn soort van spierpijn, ik zelf denk omdat de baby daarin ligt dat de spieren wat opgerekt zijn... Joss: wij hebben van die donker houten jaloezien met beige gordijnen die al voorgemaakt zijn bij de ikea gehaald... Kijk maar in me album dan kan je het zien Smallgirl: wat een mooooooie buik die van mij is idd echt nog langggg niet zo groot maar euhmm even een vraagje he gaat tie nog verder groeien? en is dat ook mogelijk aangezien je niet al te groot bent? en betekend dat ook dat je beebje groot is? Hannekeeeeeeeeeee: dat is lang geleden lukt het met het organiseren van de meeting? of zou je hulp erbij willen hebben? en weet je al wat we gaan doen? Moon: ben je ergens te bekennen? hoe is het nu met je BI ik hoop dat je er niet al teveel last van hebt... Dikke knuffel van je buddy Nou dames dat was het weer is groetjes en dikke knuffels vanuit hierooooo
Hey Ran, tegen die tijd dat mijn paard weer beter is, ben je van harte welkom! Hij is hartstikke braaf, zelfs mijn dochter rijdt erop dus.... jij mag ook wel een rondje hoor Dank je oem.... voor je compliment. Ben er zelf ook wel trost op alleen wordt het nu wel erg zwaar. De baby hangt ook lekker in mijn banden, maar ja als ik maar rustig doe gaat het wel. Bij mijn dochter was ik ook aan de grote kant. Zij was uiteindelijk bijna 8 pond. dat zal deze ook worden. Ik ben bang dat ik nog wel meer ga groeien. Ik heb aan de onderkant nog wat ruimte over en onder mijn ribben past nog wel wat Maar eerlijk gezegd hoop ik dat hij/zij niet veel verder meer zal groeien. Morgen hoor ik hoe zwaar de baby nu ongeveer is en wat de gynaecoloog ervan vindt. Dan ook de dag dat de baby gehaald wordt, want tja, als deze ook 8 pond wordt, lukt het me niet zelf het eruit te persen. Toen ik 28 weken zwanger was, was de baby al 1300 gram. Meestal zitten ze dan net tegen de kilo aan. Zo ga even mijn paard stappen en daarna mijn dochter uit school halen. Spreek jullie later weer. kus
Hey meiden, Sorry dat ik zo weinig laat horen, k lees wel elke dag mee, maar zit eff in n dipje. Voel me gewoon lichamelijk + geestelijk echt klote. Lichamelijk is het gewoon echt zwaar, veel last van de BI, mag van de fysio zelfs al niet meer stofzuigen en dweilen e.d. Bah, mag of kan nix meer, vind t vreselijk om zo afhankelijk te zijn. Daarbij echt onzettende pijn van mn maag, had voor de zwangerschap al maagklachten omdat die spier te slap is, waardoor ik erg veel last had van zuurbranden, en nu is t 100 x erger zelfs . Ook omdat mijn buik heel vroeg al heel hoog zat, zit die dus al heel lang in de weg... En ik mis mijn mannetje enorm . Ik zie m nu alleen in t weekend, doordat hij werkt en we nog geen woning hebben. En we wonen iets te ver van elkaar af om eff snel naar elkaar te te gaan, voor mij is dat nu te zwaar met het openbaar vervoer. En hij heeft zn rijbewijs nog niet... Zo sorry voor al het geklaag! Maar moest er eff uit! @Oem: Ben heel benieuwd naar jullie babykamertje, wanneer komen de foto's? Ik hoop dat het goed gaat met mijn buddy Ons babykamertje is ook zo goed als af, alleen nog wat leuks aan de muren... Liefs Monique
AAAAAAAAHHHHHHHHHHH OEM tuurlijk hebben we je gemist, maar persoonlijk ging ik er vanuit dat je effies wat tijd voor jezelf en jouw gezin nam! Welkom terug
Mijn beeb beweegt nu best veel... Het lijkt net alsof ons dotje uit mijn kleine uitpuilende navel wil komen whaha! Maar mijn buik geeft dus mooi niet mee.. waardoor ik weer met harde buiken zit... Ze doen niet veel pijn.. maar ik voel duidelijk dat ik er nu 1 heb...
Ja dat heb ik ook Ran, het doet geen pijn, maar het is ook niet fijn. Hier voel ik hem ook echt geod bewegen, gisteravond had ik het idee dat ik echt wel contact had. Je voelde dat hij iedere keer op een ander plekje tegen pijn vingers aandrukte. Daar word je wel blij van
Heey Wat word hier lekker veel gekletst weer! Heb net de intake van de kraamzorg gehad.. zow die vrouw vloog er voor heen. ze zeiden duurt een uurtje binnen een half uur was ze weg. Ze was helemaal weg van `t kamertje en we hebben bij ons op de slaapkamer een wiegje.. Heeft m`n man nog ingelegen heb ik zelf bekleed.. Was eigenlijk bedoeld voor de 1e paar weken.. OOh zegt ze vind het zoo goed dat je jullie kindje het 1e half jaar bij jullie op de kamer doet! heb maar niks gezegd haha.. T gaat me meer om de kraamdagen dat ik dit wel leuk vond haha Wat word er nu verstaan onder molton onderleggers (flanellen luiers) Ik had zo`n soort bedzeiltje bij de hema gehaald 2 voor 16 euro ofzo.. zegt ze die moeten er onder weg die mag je niet gebruiken maar je moet 6 molton onderleggers zijn.. Domme vraag misschien: Wat is dit nu precies? Ik vroeg dus `t zelfde als wij moltons onder t hoeslaken.. nee zegt ze molton onderleggers... Dus.. nu weet ik t nog niet.. Kan iemand mij dat vertellen? Liefs Danielle
He he eindelijk wat bijgeslapen. Bas sliep voor de afwisseling een keertje 's middags. Ook de poetser heb ik vanmorgen gevraagd zij komt as dinsdag al. De harde buiken doen nu veel minder pijn omdat ik veel meer rust. Wordt er wel lui van... Smallgirl: inderdaad een mooie buik. Jammer dat je alleen niet natuurlijk kunt bevallen met een grote baby. Monique: dat is wel balen ja. Mijn man is nu bijna 2 weken weg voor zijn werk en ik baal al. Maar ja die komt zaterdag weer gewoon thuis. Werkt altijd heel veel maar ik zie hem tenminste nog elke dag. En jullie situatie is dan ook nog niet ideaal. Ik hoop dat je snel een huisje hebt. En een poetshulp inhuren? Heb ik nu ook gedaan deze keer gaat de kleine echt voor. Ik neem deze keer geen risico's meer. Ik moet zeggen ik heb nu al meer rust nu ik weet dat het met het huishouden wel goed komt. En voor mij blijven er nog genoeg klussen over: wassen, strijken, speelgoed opruimen, koken, administratie bijwerken etc. Dus de komende 2 maanden verveel ik me vast niet. Succes, we hopen dat je je snel weer wat beter voelt.
Dani: die bedzeiltjes zijn niet weggegooid, je kunt ze wel weer gebruiken als je kind zindelijk begint te worden. Ik heb gewoon kleinere moltons die wij ook gewoon in ons bed hebben. Met Bas was dan nog goed dus ik ben benieuwd wat de andere ervan zeggen op dit forum.
o das een goeie. kan ze natuurlijk gewoon bewaren onder in de la! Heb ff gegoogeld Bij de hema hebben ze wel molton onderleggers 2 st voor 6.70. Kijken in de winkel wat nu dan t verschil is.. ben ook benieuwd wat ze bij andere gezegd hebben idd.. groetjess
lieve moontje ik kan me voorstellen dat het nu erg zwaar voor je wordt met de lichaamlijke klachten en ja dan is je mannetje ook niet in de buurt dat zou ik ook erg vervelend vinden! ik hoop dat je een beetje je hartje gelucht hebt en blijf positief denken want anders voelt die kleine meid dat ook, dat mama verdriet heeft! Heeeele dikke knuffel van mij en de kleine ( me fototoestel heeft het begeven maar ik ga als et goed is deze week een nieuwe halen en anders leen ik er even gauw 1 van iemand en zet ik de foto's er gelijk op ) btw ik ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje! Heeeeeey aussie: wat lief! jaaaa ik had idd even de tijd nodig voor ons eigen en dat heeft ons ook supper goed gedaan... ik hoop dat het goed met je gaat wat betreft je handen! Smallgirl: Succes met je buikkie! 8pond is nogal wat dus ik begrijp wel dat ze de kleine gaan halen... Ik zou het ook niet in m eentje aankunnen denk ik! Over bevallen gesproken... Zijn jullie al een beetje voorbereid? ik ben echt zooo bang ervoor! ik probeer er niet aan te denken maar het komt nu wel echt dichtbij en letterlijk iedereen die ikspreek zegt tegen mij dat het ook ECHT! PIJNELIJK is... ik heb nog niemand gesproken die zei: Ooow valt wel mee... Ik hoop gewoon dat het snel gebeurt en dat ik snel zal herstellen... moest me angsten even delen..