Hallo Dames, Ik ben er ook nog! Weer een tijdje niet geschreven, maar ben ook best moe, denk dat ik in mijn verlof hier veel meer te vinden ben! Wel lees ik steeds mee en het wordt wel weer drukker hier, gezellig! Hier gaat alles moeizaam! Van het weekend WEER in het ziekenhuis gelegen, dit keer niet door een bloeding, maar omdat ik met mijnbuik op een harde rand viel! Auch... Ze wouden mij houden ivm mijn bloedgroep die 0-negatief is, hetkan dan zijn dat er eventueel positief bloed van het kindje bij mij komt endat ik dan anti-stoffen aan maak! (nou ja, haar vader heeft ook 0-negatief bloed dat scheelt, maar het was voor de zekerheid!) Voor de rest werk ik nu halve dagen, omdat ik het met mijn benauwdheid niet meer trok! Stomme astma.... 8 uur werken + 3 uur reizen trok ik gewoon weg niet! Dit is veeeeel beter! Nu ook verkouden, beetje jammer want ik heb al zo weinig lucht en dan nog die verkoudheid erbij! Zou bijna zeggen, leg mij maar aan de zuurstof! Het berichtje klinkt vast heel negatief, maar dat is het niet hoor! Al met al geniet ik enorm van die kleine uk in mijn buik! Heerlijk, ben echt gelukkig, die mankementen verdwijnen toch weer, dus daar sta ik niet eens bij stil! Nou tot snel! Ps: buikfoto in album!
hai meiden mooie buik moon! en al zo groot! Aussie wat heb jij een knap ventje zeg wahahaha daten ...? ik heb eindelijk een nieuw fototoestel en nu staan de foto's van ons kamertje erop ennnn een nieuwe buikfoto
heejj meiden jullie zijn weer druk aan het kletsen! ben benieuwt hoe het gaat als iedereen verlof heeft en de laatste weken af zit te wachten haha oem.. wat je hebt is een lichte vorm van voedselvergiftiging.. ik heb het ook gehad toen ik zo'n 22 weken was. ook van de chinees haha het kan geen kwaad voor jullie meisje. het word veroorzaakt door de sammonella ( of hoe je het ook schrijft) bacterie en dat treft alleen jou. je moet er gewoon voor zorgen dat je veel blijft drinken zodat de afval stoffen goed je lichaam worden uitgedrijft. en een heel mooi kamertje heb je! ik zie alleen geen buikfoto aussie.. een hele mooie echo foto zeg! Lola.. balen dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen, maar wel fijn dat ze je zo goed in de gate hebben gehouden! en hoop dat je verkoudheid snel over is! en je buik is mooi gegroeit! Marleen.. bah dat zal indd niet fijn zijn geweest! maar ook indd vast niet de laatste keer straks met je eigen uk je kan de kleine beter te veel dan te weinig voelen maar ik snap precies wat je bedoelt! sinds ik mijn kleine de eerste keer heb gevoelt met 17 weken is hij nog geen dag rustig geweest! hopelijk heeft hij straks alle energie opgemaakt in de buik en is die buiten de buik wel rustig hoop dat ik niemand ben vergeten Liefs xx
Hoi Ja was ff heftig aant infuus e.d. lag ook nog op de verloskundige afdeling dus heb meerdere vrouwen zien bevallen.. of nou ja dat de weeen en ontsluiting zodanig werden dat ze naar de verloskamer moesten.. Nou zie ik er toch wel een klein beetje tegen op. Ik heb nog wel pijn in me rug.. kan ook nog vrij weinig. zitten en liggen afwisselen. Ja gelukkig is met ons ukkie alles goed. Doordat ik veel rust is het lekker druk in m`n buik Dank jullie voor jullie medeleven! Liefs Danielle
Hebben jullie het ook dat je wel eens droomt dat het niet goed komt met je kindje. Ik had gisteren een nachtmerrie dat mijn baby ter wereld kwam en toen bleek dat zijn niertjes niet werkten en dat hij al een kathertertje moest hebben en later ging het zo fout dat hij aan de dialyse moest enz. Ik schrok er wel van maar later in mijn droom werd het gelukkig te onwerkelijk om waar te zijn maar vond het niet leuk. @ alle meiden het was weer even veel om bij te lezen en weet niet alles meer, maar wat vervelend voor de meiden die in het ziekenhuis hebben gelegen. En voor de rest fijn weekend toe gewenst.
@Oem: leuk kamertje zeg! @Marleen: bah wat smerig! Als het je eigen kindje is, is het toch anders dan een ander kindje. Maar ja, zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Heb amper geslapen vannacht, ik kon mijn draai niet vinden. Dan weer op de rechterzij, dan weer naar links. Niks lag er fijn. Ben nu een beetje brak... blegh...
Hallo Dames, Hier de man van "Peetje08". Helaas zal het nog een paar dagjes duren voordat ze zelf wat kan posten. Ze is namelijk woensdag bevallen van onze zoon Yorick. Ze had in de ochtend wat buikpijn en heeft toen het ziekenhuis gebeld. Die dachten aan een blaasonsteking. Ze mocht of naar het ziekenhuis of naar de huisarts. Mijn vrouw is hier nog nooit naar de huisarts geweest, dus is ze naar het ziekenhuis gegaan. Daar bleek het geen blaasontsteking te zijn... maar ontsluiting... Ze zijn gelijk gestart met weeën remmers en steroiden voor de longetjes. Maar dat wilde niet echt helpen. Het AMC (en alle andere academische ziekenhuizen) lag vol. Toen is ze naar het Diakonesse gebracht (dat was in de middag en de A2 begon al vol te lopen). Daar kunnen ze kinderen vanaf 30 weken en 1 kilo aan. Om acht uur s'avonds werd besloten te stoppen met de niet werkende remmers. Ze was al zover dat er geen keizersnee meer mogelijk was, ze moest het dus zelf doen. Om vijf over half 10 is Yorick geboren. Het gaat heel goed met moeder en kind. Yorick ligt in de couveuse, maar ademt zelf (hij heeft wel een buisje met lucht toevoer) en hij doet het heel goed. Hij woog 1.8 kilo bij de geboorte. Met moeders gaat het ook goed, ze heeft wat last van de hechtingen bij het inknippen. Ik zal de verdere details aan "Peetje08" over laten als ze weer thuis is.
@aussie ik zou het ook heel graag door willen laten,ik vind het ook heel erg jammer als het ni doorgaat. alleen amsterdam word voor mij moeilijk. voor utrecht stopt de bus hier voor de deur, dan ben ik nog wel een uur onderweg maar dan hoef ik verder niet over te stappen. dus als het door gaat liever utrecht. Parel alsnog welkom, beetje late reactie van mij maar beter laat dan nooit he ik heb sóchtends erge last van mijn vinger kootjes, ik hou ook veel vocht vast in mijn handen dus het zou goed daarvan kunnen komen. maar het word erg vervelend. ik kan mijn vingers amper buigen van de pijn en dan na een uurtje of zo begint het aftezakken. hebben meer mensen hier last van. gister had ik ook voor het eerst last van oefen weeen, het was geen pijnlijk gevoel maar wel een naar gevoel. mijn baarmoeder trok samen en dat voelde ik goed. de kleine werd er ook wakker van want ff later begon ie goed te schoppen. ik hoop alleen dat ik dit ni 8 weken lang ga krijgen pfff lol @jessica meestal staan dromen voor het tegenover gestelde van waar je over droomt bijv. dood staat voor leven, zwart staat voor wit, en ik herinnder mij van oems droom (sorry als ik de naam verkeerd heb) over dat ze van een jongetje droomde dat kan juist staan voor een meisje. in jou geval jessica zou het dus goed kunnen dat je over een ziek kindje droomt terwijl je juist een kerngezond kindje gaat krijgen. wat ik hiermee wil zeggen is dat je dromen niet te letterlijk moet opnemen. ik wil niet zweverig over komen maar ik vind het altijd wel leuk om een droom te analyseren.
marleen :sick: dat is vies zeg, Ik moet eerlijk bekennen,als mijn vreind er is laat ikhet hem ook opruimen.. ik kan dara niet goed tegen..,. Netzoals die vieze snotterbellen van kinderen, die dikke groene snot *nu ik dit typ, draait mijn maaginhoud* OEm dat is een mooie kamer,.. Lola.. mooie buik! PEETJE08 en man ....! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON YORICK... Wat fijn dat alles nu goed gaat met jou vrouw en kidn! de rest sorry vergeten
wow man van peetje gefeliciteerd, dat moet ff goed schrikken zijn geweest. maar wat onzettend fijn dat alles goed gaat het dat jullie zoon goed zelfstandig ademt. geniet lekker van jullie zoon en feliciteer peetje ook, geef er een dikke zoen van ons en zodra het kan jullie zoon ook. wat een mooi naam trouwens. nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon
De 1ste Dec baby is geboren, Peetje en man van harte GEFELICITEERD met jullie zoontje. Fijn dat alles goed gaat. Ik hoop dat alles goed gaat met Yorick en dat hij goed mag aansterken en snel met jullie mee naar huis mag.
Man van Peetje! Jeetje schrikken zeg maar gelukkig maken moeder en kind het goed! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Aussie
Peetje en man GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE YORICK !! de eerste dec baby is geboren! ik ben heel blij te horen dat met moeder en zoon alles goed gaat. ik hoop dat hij snel goed aansterkt en snel met jullie mee naar huis mag! nogmaals gefeliciteerd !! Dikke knuffel xx
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+5) Yorick - 1,8 kg - Peetje08 - 1e kindje ( 5 december 2008) Totaal 0 meisjes, 1 jongen UITGEREKENT 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Wossie: 2e kindje - bevalling: ? - verlof Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid Mamamanuela: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Yonfi: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kaakiejaa: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee Juut: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Summer4life: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Starry: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Popje: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Tweety123: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Ranjeewha Busster: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Mir5555: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Marrie: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov Marlieke10: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 12 nov 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Cindy80: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov HertogJan: 3de kindje - bevalling: zh - verlof: ? Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 14 december2008 Mootjen: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Dora2003: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 16 december2008 Wardi: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh? - verlof: ? Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Willemien: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Sarodo: 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Sarai: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Pinguin: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Winmar: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 22 december2008 1ekindje: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Maris24: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 23 december2008 24 december2008 Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Susanbenjamins: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel Marijke84: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Manny82: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 26 december2008 Bengeltje86: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 27 december2008 Lizzy50: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 28 december2008 Lorelei77: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 29 december2008 Victoria: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 dec Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Queenie: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 30 december2008 Froukje86: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 31 december2008 Marylous: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Een mooie dag in december 2008 Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 86 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Okt 13: Chanty controle vk 13: Dani controle vk 13: Pinguin controle vk 14: Sylvia controle gyn 14: Dimmel controle vk 14: Hinkie controle vk 14: Vis1978 controle vk 17: Ranjeewha controle vk 20: Mama05 controle vk 20: Oem controle vk 23: Monique liggings echo + meten 24: Lola pretecho en controle gyn 27: Dimmel controle vk 28: Pinguin afspr gyn groei echo 28: Johanna controle vk 29: Marije controle vk 30: Wolly controle gyn Nov 10: Dimmel controle vk en echo indaling 11: Johanna controle vk ik heb peetje onder het nieuwe kopje "bevallen"gezet. en heb wat meiden opgezocht die zich echt alleen in het begin hebben gemeld en daarn het hele topic niet meer die heb ik uit de lijst gehaalt en de meiden waar helemaal niets ingevult stond dus ook niet hoeveelste kindje. die heb ik er tussenuit gehaalt. en er stonden nog een paar meiden tussen die een miskraam hebben gehad dus ook die heb ik eruit gehaalt.
@ Peetje & man: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Yorick! Wat fijn dat alles goed gaat met beide en ik hoop dat jullie snel met zn 3tjes naar huis mogen. Knuffel vanaf hier!
@ Marije, doe je goed die lijst even na checken! Mogen mijn 2 nieuwe afspraken nog op de lijst? 7 en 21 november controle gynaecoloog!
Jeetje de 1ste Baby is al geboren Man van Peetje en Peetje zelf van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een zegen dat alles goed gaat met moeder en kind. En wat een mooie naam Yorick. Ik hoop dat beide snel naar huis mogen om bij te komen van alles. Jeetje weet niet meer wat ik verder wil schrijven wat een leuk nieuws.