parel volgens mij 1 of 2 bladziujde terug lees je het verhaal van Peetje's man! volgens mij beviel zij van Yorick toen zij 31 wkeen was.. print mer er niet op vast hoor11 en meis, hup met de beentje omhoog.. en lekekr op de bank hangen!je hebt genoeg gedaan !denk ik zo
haha bedankt meid ' ja heb ook genoeg gedaan vandaag alleen nog even afwassen dadelijk en dan is het genoeg voor vandaag vanavond een lekkere massage en lekker slapen wat betekend het eigenlijk als je van dat doorzichtige spul uit je tepels komt,, niet dat het veel was maar een heel klein beetje,, en me borsten lekken nog steeds niet,,
Ik heb het snikheet. de kachel staat hier nog niet eens aan! bij jullie al wel? vanmorgen op school zat iedereen te ijsberen en hadden ze een lange mouw aan en ik met korte mouw had t heerlijk warm tit heet aan toe Vandaag alweer 33 weken......
heejj meiden pinguin.. sorry was niet de bedoeling om jou ook van de lijst te halen. ik zal je er zometeen gelijk weer tussen zetten. amber.. ik heb het ook heel erg koud de laatste tijd. ben sowieso al een koudkleum haha. parel.. peetje was 31 weken en 5 dagen toen ze is bevallen van haar zoontje. en dat doorzichtige spul dat uit je tepel komt is vocht ter voorbereiding van de borstvoeding. mocht je borstvoeding gaan geven is dit ook het eerste dat de baby het meeste binnen krijgt want de melk moet nog echt helemaal aangemaakt worden. kan zijn dat er soms wel al wat wittig creme spul bij zit. ik heb hier al last van vanaf 22 weken. hier vandaag een lekker rustig dagje gehad! ben begonnen met de kleertjes te wassen en omdat ik zo veel kleurtjes heb was dus heel veel handwas, pff wat een werk zeg. nu hangt alles te drogen. de kleertjes, mutsjes en sokjes zijn klaar. moet alleen nog de hydrofiele luiers, beddegoed en andere kleine dingetjes. ook ben ik begonnen met me ziekenhuistas in te pakken voor mij en de kleine. en wat jullie al zeggen is indd zo dat je steeds meer besseft dat de bevalling dichter bij komt omdat peetje al is bevallen realiseer je dat steeds meer. ben heel benieuwt wie de volgende zal zijn. ik hoop wat wij geen kopje in de lijst hoeven te maken met vlindertjes ( kindjes die zijn overleden) Liefs xx
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+5) Yorick - 1,8 kg - Peetje08 - 1e kindje ( 5 december 2008) Totaal 0 meisjes, 1 jongen UITGEREKEND 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 12 nov 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 december2008 Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Een mooie dag in december 2008 Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 51 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Okt 13: Chanty controle vk 13: Dani controle vk 13: Pinguin controle vk 14: Sylvia controle gyn 14: Dimmel controle vk 14: Hinkie controle vk 14: Vis1978 controle vk 17: Ranjeewha controle vk 20: Mama05 controle vk 20: Oem controle vk 23: Monique liggings echo + meten 24: Lola pretecho en controle gyn 27: Dimmel controle vk 28: Pinguin afspr gyn groei echo 28: Johanna controle vk 29: Marije controle vk 30: Wolly controle gyn Nov 07: Lola controle gyn 10: Dimmel controle vk en echo indaling 11: Johanna controle vk 21: Lola controle gyn @ Pinguin.. ik heb je er weer tussen gezet.
ik zal het ff veranderen.. was ook de bedoeling om je bij de 20ste te zetten,, zullen wel de hormonen zijn haha
Hoi, Ik dacht straks een berichtje gepost te hebben. Maar kan het nu niet meer terugvinden. Zal wel niet op Ok gedrukt hebben Ik heb het heel de zwangerschap juist heel warm. Normaal heb ik ijskoude voeten en trek ik al snel dikke truien aan. Mijn man heeft het niet snel koud. Maar nu zijn de rollen omgedraaid. Ik slaap met een zomerdekbed en loop in 3/4 shirt rond en mijn man slaapt onder zijn winterdekbed en heeft een dik vest aan. Met Bas zijn zwangerschap had ik het ook al zo warm. Dat was schrikken van Peetje. Een vriendin van mij was met het 1e kindje met 34 weken bevallen. Ze krijgt nu bij de 2e zwangerschap spuiten en ze is morgen 36 weken. Mijn man moet misschien nog even naar Canada. Na Peetje haar verhaal, mag mijn man er zelfs nog niet aan denken om te vragen of hij mag gaan. Pas met die harde buiken was ik ook bang dat de baby ging komen en hij zat in Canada. Het kan ineens snel gaan en het is gewoon nog steeds zo vroeg. Gelukkig ademt het kindje zelf al en dat is al een heel goed teken. Hopenlijk dat de rest van de baby's minimaal tot 37 weken blijft zitten. Mijn man is nog steeds aan het werk. Had hem al thuis verwacht. Ik heb de babyfoon van de buren hier die hebben 3 kinderen. Alle 4 (ook onze zoon erbij) slapen perfect door. Zo wil ik er wel 4... Nee, overdag zal ik mijn handjes al vol hebben met 2 knullen.
Ik schrok ook wel van het berichtje van Peetje. Mijn kamer is nog niet af. Het bovenblad van de commode was beschadigd bij levering dus er moet nog een nieuwe komen. Verder heb ik de wagen nog niet opgehaald en hebben dus geen maxi cosi nog. Ga zo maar door. Mijn man zei steeds we moeten opschieten en ik dacht nou dat doe ik wel in mijn verlof. Dat zal Peetje ook wel gedacht hebben en kijk nu. Ik ga toch wat meer vaart er achter zetten denk ik. Verder denk ik niet dat ik eerder ga bevallen maar je ziet zo het kan altijd gebeuren.
Best raar ja, het kan iedereen ineens zomaar gebeuren dat je begint met de bevalling.... Wij moeten ook nog wat dingen doen hoor. Zo hebben we nog geen lamp op het kamertje en er moeten nog overgordijntjes komen te hangen. Begin nu toch wel zoiets te krijgen van....doorpakken. Ik heb het de laatste tijd ook erg warm juist.... Ga vanmiddag naar een bbq! Het is redelijk weer dus dat komt vast goed. Fijne dag!
Hey meiden Jeetje ik lad het verhaal van peetje gelukkig gaat alles goed.Peetje en haar man gefeliciteerd met jullie zoontje. Ik post niet vaak hier maar ik lees wel regelmatig met jullie mee. Ik heb een aantal mooie buiken en kamertjes voorbij zien komen. IK ben vanaf 6 okt met verlof 4 weken eerder dan gepland. maar ik had veel last van mijn bekken en tijdens het werken en 's avond veel harde buiken. dus mijn verloskundundige adviseerde me te stoppen. liefs maria
Hoi dames, hier ook iemand die voorheen het altijd koud had en nu pffff zo warmmmm! Wij krijgen binnen 3 weken een nieuwe vloer owww moet er niet aan denken dat de baby zooo vroeg zal komen! De babykamer is gelukkig al wel af maar ga er vanuit dat de vloer voor de geboorte van de baby er al ligt! Ga vanaf morgen lekker genieten van mijn verlof. Wij hebben nog geen geboorte kaartjes en geen geboorte bedankjes besteld? Heeft er nog iemand leuke tips/ sites waar ik kan zoeken. Ik wil eigenlijk iets origineels maar dat kost zoooo duur! denk aan een spijkerbroekje/t shirt die je al geboorte kaartje kan opsturen zit je al gauw op een prijs van 2,75. Waarschijnlijk wordt het een leuke kaart. Alle tips zijn welkom!
Peetje en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yorick. Ik hoop dat hij snel mee naar huis mag. Over onhandig gesproken: ik ben gisteren wel tegen 4 mensen aangebotst. Echt erg! En toen reed ik nog bijna met mijn winkelwagentje in het schap met wijnflessen... Foutje!
Hallo allemaal, ben ik ook weer even. Ik heb het globaal een beetje terug gelezen en ik lees dat het met jullie allemaal goed gaat. Gefeliciteerd Peetje en man met de geboorte van jullie zoon. Dani, vervelend zeg dat je naar het ziekenhuis moest, gelukkig gaat het beter. Met mij gaat het voor de rest prima. Beetje last van mijn rug alleen, op bh bandjes hoogte. Kan niet te lang achter de pc, want dan gaat het pijn doen. Maar dat is alles waar ik last van heb. Ga nu weer verder met genieten van het mooie weer. doeiii
heejj meiden hier is alles gelukkig zo goed als klaar. zelfs ziekenhuis tas is bijna helemaal ingepakt. moet alleen nog beddegoed wassen en de hydrofiele luiers. maar van mij mag die wel nog blijven zitten tot 37 weken en dan zo snel mogelijk eruit komen haha Aussie,, mooie buik! ik zet zo ook even een nieuwe foto in me album van vandaag. Liefs xx
@peetje Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Yorick, ik hoop dat jullie zoon snel mee na huis mag en dat je lekker kunt genieten met zijn drieen! Heb wat mooie foto van buiken voor mij zien komen! super man ik zal binnenkort ook eens een foto maken alleen kun je die niet zo goed vergelijken met de meesten want het lijkt net of ik een kleine buik heb! Hier gaat alles goed en vertel net ook tegen mijn vriend van wij mogen ook wel even alles klaarzetten bedoel ziekenhuis tas voor de zekerheid! Maar het kan nog niet komen hiet want we zijn met de badkamer bezig en die is nu helemaal leeg duurt nog 2 weken voordat die klaar is! Ga nu lekker tv kijken! Ben best geschrokken van het bericht van ernst-paul hasselbach zo jong!
Jeetje inderdaad we hebben ook nog geen geboortekaartjes. Nu nog iets waarover ik beslissingen moet gaan maken. aaaaaaaaahhhhhhh ik wil nog niet beslissen maar ja wil je iets goeds hebben dan moet ik wel haast maken zegt de drukker. Ik dacht via het internet veel goedkoper uit te zijn maar dat valt tegen. Ze zetten de prijs erop zonder drukkosten en verzendkosten enz. Dan kom je op hetzelfde uit als de drukker ongeveer. Maar geboortebedankjes? Geef je die mee als ze op visite zijn geweest of zo? Mijn rechterborst had er geen zin in vanavond die gaf zo veel steken dat ik even lekker lang onder een warme douche heb gestaan en dat hielp gelukkig. Gr