hoi dames! even een vraagje: wie van jullie is het ook al zo zat?! ik had het nooit gedacht, ik moet nog 8 weken maar ik heb het echt al helemaal gehad! ik wil zo graag mijn ventje in mijn armen! sorry maar ik moest het even kwijt!
Ben het nog niet zat! Maar ik kan me wel voorstellen dat als je last hebt ergens van, het zwaar hebt of een giga buik dat je het dan wel zat kunt zijn Wil wel graag mijn uk in mn armen hebben, maar kan nog best een paar weekjes wachten, de tijd gaat me snel genoeg nu
ik heb dat ook wel dat ik erg graag mijn ventje in mijn armen wil houden, maar tegelijkertijd ben ik net als hinke er best wel bang voor dat het te v roeg geboren wordik wil liever dat ie nog wel ff een paar weken blijft zitten. peetje was een dag voor mij uitgerekent, je houd er nu meer rekening mee dat het best wel eens zou kunnen beginnen. daarbij heb ik de laatste dagen veel oefen weeen en dat maakt me dan toch best wel weer angstig. ik moet er maar ni te veel aan denken.
IKKKUHHHHH! het is allemaal veeeeelste zwaar aan het worden en ik lijk wel zo waggelende eend ik wil me eigen kleren weer aan en van de BI en de maagzuur wordt ik ook niet vrolijk... al met al ben ik het dus ook echt BEU! nooit verwacht... maja moet het eerlijk toegeven.... tis niet anders nog even uitzitten tot 40 en misschien wel 42 weken ik denk zelf dat de kleine pas met 42weken komt juist misschien omdat ik het nu al beu ben maar goed heb weer even zitten klagen ken ik er weer even tegenaan
ik ook heel veel maagzuur, rugpijn en waggel waggel hahahaha ik wil ook zo graag mijn eigen kleren weer aan! stom eigenlijk, want je hebt zo uitgekeken naar je zwangerschap, althans ik wel en ik was zelfs vrij snel zwanger!
jaaa dat had ik dus ook! maar ik dacht dat ik het pas beu zou worden met 35/36 weken... jammer genoeg ben ik het dus nu al beu en ik wil het in me omgeving niet zeggen want die denken naja zeg! Zeur niet zo wees blij dat je een kindje krijgt! en dat ben ik ook wel alleen ik wil me eigen lichaam gewoon weer terug... En van die kwaaltjes af... (zullen wel weer de hormonen zijn)
ik ben het nog lang niet beu. tuurlijk wil ik heel graag me ventje in me armen hebben en ben ik heel nieuwsgierig naar hoe hij er uit ziet. maar ik ben pas net gewent aan het idee dat ik zwanger ben en bessef nog helemaal niet dat ik over 8 a 10 weekjes mama ben. omdat ik pas echt een aantal weken geleden me verleden los heb kunnen laten en al dat gedoe met de vader van me kindje wil ik nu echt nog even lekker genieten van me ventje in me buik. nu is het nog helemaal van mij. heb me hele zwangerschap wel genoten hoor maar het heeft ook echt zijn mindere kanten gehad doordat de vader zo gevoelloos en gewetenloos is. maar kan me indd ook wel inleven in de mensen die het wel al beu zijn door de klachten. ook ik heb trouwens wel dat ik me eige kleren weer aan wil! het meeste kan ik ook nog steeds aan hoor, alleen shirtjes worden nu wat te kort haha, en ik pas ook nog aardig wat broeken van mezelf maar ik draag ze niet omdat het onder in me buik drukt en dat is niet fijn. Lefs xx
wat naar om te horen dat je zoveel moeilijkheden hebt gehad met de vader! dat is natuurlijk niet iets waar je op rekent als je zwanger bent! Het verbaasd me wel dat je nog je eigen broeken aan kan! dan ben je vast niet heel veel aangekomen of wel? ik kan echt niet wachten tot ik mijn mooie spijkerbroeken weer pas! heel veel sterkte nog en geniet er nog even van zou ik zeggen!
Goedemorgen, Zo daar ben ik weer even. Druk weekend achter de rug. Begon zaterdag met een verjaardag, toen naar het radiostation met mijn man (hij werkt daar) en daarna om 22:00 nog even door naar een andere verjaardag. Je begrijpt het zondag helemaal moe, maar toen kwamen mijn ouders om te klussen en moest ik weer naar een verjaardag in de middag... Puntje bij paaltje, ik zit als een zombie op mijn werk. Vanaf nu niet meer dat 1 ding in het weekend! Doodmoe word je er van en ik moet nog 4 weken werken!. Mijn ouders hebben wel heel fijn geklust. Vandaag komt mijn pa weer, hij gaat de laatste kleine dingetjes doen, zodat we de studeerkamer kunnen afmaken en eindelijk de babykamer kunnen inrichten! Ik begin het idd ook erg op mijn heupen te krijgen als je het verhaal van Peetje hoort enzo. Gisteren toen we het bed aan het verschonen waren zei ik nog heel stoer, nee joh dat zeiltje is nog lang niet nodig, we hebben nog tijd zat...maar dat is natuurlijk ook niet zo. Ik denk dat die van ons zich op tijd aanbied. De uk mag nog wel even lekker wachten. Liever pas bij 38 weken! Bovendien geboortekaartjes en zelfs de wieg zijn nog niet klaar! Ik ben er dus nog niet klaar voor!
Goeiemorgen! PEETJE & MAN, PROFICIAT MET JULLIE ZOONTJE!!! Jeetje, schrok wel eff. Ik zei nog tegen mn moeder, eventjes kijken wat er nog gepost is, voor hetzelfde geld is er iemand bevallen. Nou... had nooit gedacht dat het echt zo zou zijn... @leonie: Ik ben het echt spuugzat. Het wordt echt steeds zwaarder. De BI en het constante maagzuur zijn nog het vervelendst. Vanaf 37 weken mag ze van mij komen eerlijk gezegd. Morgen alweer 33 weken!
Hoi Dames Nou ik begin het nu ook wel zat te worden. Alles hier bijna klaar! En nu met de rug pijn en 2x in t ziekenhuis te hebben gelegen.. heb ik zoiets van lama komen.. pff.. maar goed nog ff volhouden. Zometeen ff langs de vk! en bloedprikken voor suiker e.d. We horen het wel weer! Sterkte dames! Groetjes Danielle
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+5) Yorick - 1,8 kg - Peetje08 - 1e kindje ( 5 december 2008) Totaal 0 meisjes, 1 jongen UITGEREKEND 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 12 nov 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 december2008 Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Een mooie dag in december 2008 Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 51 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Okt 13: Chanty controle vk 13: Dani controle vk 13: Pinguin controle vk 14: Sylvia controle gyn 14: Dimmel controle vk 14: Hinkie controle vk 14: Vis1978 controle vk 17: Ranjeewha controle vk 20: Mama05 controle vk 20: Oem controle vk 23: Monique liggings echo + meten 24: Lola pretecho en controle gyn 27: Dimmel controle vk 28: Pinguin afspr gyn groei echo 28: Johanna controle vk 29: Marije controle vk 30: Wolly controle gyn Nov 07: Lola controle gyn 10: Dimmel controle vk en echo indaling 11: Johanna controle vk 21: Lola controle gyn @meiden voor controle vandaag succes!
Hoi Allemaal, Heb al heel lang niet meer geschreven , maar lees bijna dagelijks met jullie mee Vind het fijn om te lezen over jullie kwaaltjes en mooie kamertjes, zit natuurlijk met dezelfde dingen. @ peetje: Van Harte! Ik moet nog 3 dagen werken, dan is het herfstvakantie en daarna begint mijn verlof, EINDELIJK! (Kan het bij de lijst? verlof: 27 oktober) Deze zwangerschap is echt zoooo anders dan de vorige! Ben nu heel misselijk geweest en blijf maar moe! Wat wel heel leuk is is dat ik de vorige keer de eerste van de vrienden en collega's was = minder mensen om het mee te delen. Nu ben ik de laatste die een tweede krijgt (veel hebben al een derde!) en komt er vanaf het begin iedere week wel iemand met een cadeautje, wat kleertjes of handige spulletjes! Zo leuk! \/ Mijn buik is wel zwaar, ben het nog niet zat maar wordt nu wel moeilijker. Tip voor anderen: Floaten! Dat heb ik vorige week met een collega gedaan die een week voor mij is uitgerekend; echt geweldig! Het komt erop neer dat je 40 minuten heerlijk kunt drijven in warm water. Totale ontspanning en voor mij ff de tijd om heel bewust aan mijn kindje te denken, want dat schiet er veel te veel bij in! :thumbdown: Nou dat was hem weer even, toedels! Liefs Gwendo
Grappig dat iedreeen het toch wel een beetje zat begint te worden. Ik ook hoor. Inderdaad BI, maagzuur, niet kunnen slapen, moe zijn.... echt alles ben ik wel een beetje zat. Maar ja probeer er nog maar van te genieten want straks is die buik weg en ga ik het waarschijnlijk nog missen ook. Het getrap van de baby, de jeukende buik.... al dat vocht wat ik vasthou. Ach straks is alles weg dus. Deze week mijn laatste week werken. nou ja ik moet donderdag de laptop inleveren dus dat betekent dat ik donderdag voor het laatst werk. Dus nog 4 dagen. Maar het nare maar oh zo fijne nieuws is dat de server van mijn werk er nu uitligt en ik dus niet kan werken. Ach als het weer 4 uur duurt weer een dag minder werken. Zo kom ik de week wel door. Nu nog even ontbijten en mijn paard doen, dan weer lekker een tukkie doen. Doen jullie ook tussen de middag een middagdutje? De meiden die nog werken....sterkte
peetje een dikke proficiat het maakt me nu wel echt bewust van dat alles moet gaan klaar staan en in orde zijn want zoals je ziet kan alles onverwachts nu al in gang schieten en hier staat nog niet alles klaar hoor
hoi hoi hier heb ik ook nog niet alles klaar ik heb het wel al in de kamer staan maar moet nog worden opgebouwd verder ben ik nog steeds grieperig wordt er niet goed van :x
Hoi Nou de controles bij de vk waren weer super. Kindje ligt al met het hoofdje in m`n bekken een stukje. Heb wel af en toe last van steken in m`n lies en vagina maar dat is dus indalingspijn Verder is het goed gegroeit en beweegt weer lekker. Alleen heb ik dus last van nierstuwing. De nier + urine leider word dicht gedrukt door t kindje en de baarmoeder. Soms gaat het weg en soms ook niet. Moet maar paracetamol slikken en aan de bel trekken als ik het echt niet meer hou! kent iemand dit? Hebben meer mensen hier last van? @ Dimmel nieuwe afspraak vk woensdag 5 november zou je deze er bij willen zetten? (zal ook ff pb doen.) Groetjes Danielle
Hoi dames, Ik ben het nog helemaal niet zat, maar ik heb ook geen hele erge klachten, alleen wat lastige ongemakjes af en toe. Wat ik wel zat ben is het werken, maar gelukkig werk ik alleen deze week nog en kom ik volgende week nog 2 daagjes, maar dan een paar uur. Zouden jullie dan ook de datum van mijn verlof aan willen passen in de lijst....wordt nu dus 20 oktober. Ik heb gewoon veel zin om de laatste paar weken nog volledig te kunnen genieten van mijn zwangerschap ipv ook nog eens met werk bezig te zijn. Het kamertje is af, er moet alleen nog een plank voor boven de commode binnenkomen en de overgordijnen moet ik nog bestellen, maar dat wil ik vanavond doen. @dames die het wel al zat zijn: sterkte nog effies, kan me goed voorstellen dat met zoveel klachten het zwanger zijn op een gegeven moment minder leuk wordt. Vandaag alweer 33 weken! Fijne dag allemaal! Hanneke