grrrrrrrrrrr mannen ze zouden allemaal minstens 1x zwanger moeten worden met een flink zware bevalling en dan kijken of ze nog durven te oordelen!
@ Chanty en Hinkie: Das wel lekker meiden, 2 weken daarna extra! Helaas hou ik het niet vol tot 36 weken. Hangt er denk ik ook en beetje vanaf wat voor werk je doet en hoeveel last je hebt. Nu mag ik absoluut niet klagen en ben t nog lang niet zat, maar zwaarder word het wel. Ik werk in de kinderopvang en dan ontkom je er niet aan dat je moet tillen, ook al vermeid je het zoveel mogelijk. Als ik een 'zittende' baan hed gehad had ik het misschien ook wel gered.
ik wilde bij sam ook door werken tot de 36 weken..! Maar ik mocht het niet..! ze zeiden, dat ik teveel hooi op mijn kleine vork nam! en dat ik nog even moest genieten van de vrije tijd zonder een beeb! ik ben zo blij dat ik het dus niet heb gedaan.. ikw as echt wel aan die 6 weken verlof toe hoor maar supper knap dat jullei dat wel kunnen! Ik ben het nog niet zat van een beebie in mijn buik.. ik ben het zat.. dat ik niet meer veel kan doen. Met mijn zoontje! naar het park ectra..! ik heb het gevoel dat ik hem tekort doe!
ja dat is het vooral.. je merkt dat je steeds minder kan en dat alles veel meer moeite gaat kosten. Gelukkig kan ik nog wel om mezelf lachen, vooral 's ochtends met sokken aantrekken hahaha is echt een hele uitdaging! ik ben het maagzuur zat en de rugpijn die ik de laatste twee weken nogal snel heb! De beeb in mijn buik vind ik nog steeds geweldig, al probeert hij nog steeds koppeltje te duikelen terwijl hij daar veel minder ruimte voor heeft Ach eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen hoor, maar soms ben ik het gewoon even zat!
over 3 weken heb ik ook verlof nu momenteel werk ik niet omdat ik van @home naar hetnet ben gegaan en nu kan wel zelf bellen maar ik kan niet gebeld worden vanaf vorige week maandag is het al en ze hebben gezegt dat het 2 weken kan duren, dus waarschijnlijk kan ik deze hele week ook niet werken. mooi 2 weken geld mis gelopen (doe thuiswerk) bel ik me werk op en vraag ik voor een voorschot zeggen ze nee doen we niet, dus zit flink te stressen hier thuis met dat stomme gedoe ben benieuwd hoeveel ik van het uwv ga krijgen, weet iemand hoe ze dat berekenen?
ik weet niet precies hoe dat werkt bij het uwv.. maar je werkgever kan je toch niet zomaar zonder geld laten zitten? je bent notabene zwanger! ik zou er toch nog maar eens op aandringen!
ik werk via tns-nipo mischien wel van gehoord ik had vanmorgen eerst me uitzendburo gebeld en die zij dat ze er niet aaan deden dus ik tns nipo zelf gebeld kreeg ik de vrouw aan de lijn die er over gaat zij ze nee daar doen wij niet aan ik ben degene die toestemming geeft en als ik je nu geld ga geven, wilt niet zeggen dat jij dan al die uren gaat maken, ik zei tegn haar ik heb nog 3 weken om te werken, en ik ben ook vanplan om te gaan werken maar ik kan er niks aan doen vanwege de huis tel zegt ja sorry maar daar kunnen we niks aan doen ik voel me nu echt een beetje belazerd, weet ook niet wat ik verder moet doen
Jeetje wat lastig Parel....maar zijn er dan geen regels voor het thuiswerken en dit soort situaties? En als je je nou ziekmeld? Krijg je dan wel gewoon betaald?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+5) Yorick - 1,8 kg - Peetje08 - 1e kindje ( 5 december 2008) Totaal 0 meisjes, 1 jongen UITGEREKEND 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 december2008 Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Een mooie dag in december 2008 Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 51 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Okt 13: Chanty controle vk 13: Dani controle vk 13: Pinguin controle vk 14: Sylvia controle gyn 14: Dimmel controle vk 14: Hinkie controle vk 14: Vis1978 controle vk 15: Leonie1986 controle vk 17: Ranjeewha controle vk 20: Mama05 controle vk 20: Oem controle vk 23: Monique liggings echo + meten 24: Lola pretecho en controle gyn 27: Dimmel controle vk 28: Pinguin afspr gyn groei echo 28: Johanna controle vk 29: Marije controle vk 29: Chanty24 controle vk 30: Wolly controle gyn Nov 05: Dani84 controle vk 07: Lola controle gyn 10: Dimmel controle vk en echo indaling 11: Johanna controle vk 21: Lola controle gyn @leonie alles staat erbij/ is gewijzigd @chanty je afspraak staat erbij!
Ik mag ook niet echt klagen hoor. Ik werk in de ouderen zorg en houd het tot nu toe prima vol. Ik kijk nu wel uit met zware dingen tillen en vraag nu wat eerder om hulp. En gelukkig krijg ik alle begrip. Dus dat is ook wel prettig. Parel: Jeetje wat een gedoe zeg ik hoop dat je verbinding het snel weer doet. Sterkte ermee.
AdrianaM Wat een luxe zeg een maand vrij! Wel gezellig ! Mijn man is tussen kerst en oud en nieuw 2 weken vrij ook lekkr hoor.
Hij is zelfstandig ondernemer, dus hij kan zijn eigen vrije dagen regelen. Misschien dat hij thuis nog wel wat doet maar ik ben er wel heel blij mee. 2 weken is ook lekker natuurlijk O,ja wij hebben afgelopen zaterdag voor het huis getekend, dus we hebben een huis! Alleen krijgen we pas eind februari de sleutel, maar ja het is niet anders. We zitten nu in een huurflatje, dus maakt niet zoveel uit. Ik heb er zoveel zin in
mijn menneke ook vond het zooo heerlijk en hij had genoeg vrije dagen over dus het kon gewoon... ik denk dat ik hem dan ook echt wel erg nodig zal hebben na de bevalling... zijn vakantie gaat in zodra ik bevallen ben dus we zitten niet vast aan een bepaalde datum ofzo dat is wel fijn....
Hallo, Mijn man heeft ook al tussen kerst en oud op nieuw 2 weken vrij. En hij heeft nog 3 weken staan. Dus met geluk is hij heel december vrij t/m begin januari. Maar ja, ik het het niet plannen. Ik geniet nog steeds van deze zwangerschap. Ben alleen moe en dat is inderdaad soms ook zielig voor Bas (net als bij Sam). En het is hier nu herfstvakantie dus Bas is heel de week thuis en de poetser heeft vakantie. Maar omdat mijn man zaterdag tot heel laat heeft moeten werken mag hij die uren deze week opnemen. Dus morgenvroeg heeft hij vrij en als het goed is vrijdag heel de dag. Kunnen we geboortekaartjes gaan bestellen. Dat is dan weer mazzel. Ik maak me geen zorgen als de baby nu komt of er iets af is. Heb alles in huis sommige dingen moeten alleen nog een plaatsje krijgen. De geboortekaartjes hebben we uitgezocht moeten alleen nog besteld worden. Ik zou me meer zorgen maken dat zo'n kleintje nog zo lang in de couveuse moet en zo kwetsbaar is. Dus hopen dat de rest blijft zitten tot de 37 weken. Je kunt een bevalling niet tegen houden. Maar neem wel rust als ze het zeggen. desnoods eerder stoppen met werken of wat huishoudelijke taken dirigeren aan een ander. De laatste dagen krijg ik te horen dat ik een kleine buik heb. Hoef je nog maar 2 maanden? Eh ja.. Gelukkig beweegt de baby goed en ik ben trots op mijn buik. Het is geen flinke voetbal maar gewoon een mooie ronde buik. Toch twijfel je als mensen het zeggen... De verloskundige was de vorige keer tevreden en volgende week mag ik alweer. Over de groei van de baby maak ik me geen zorgen.
Ik had een geel/bruine giraffe meetlat op de babykamer hangen, die vond ik qua kleur niet bij de kamer passen. Nu had ik degene die het geboortebord had gemaakt gevraagd of zij dat ook wilde maken. Dus nu komt er een giraffe die precies bij de kamer past (goffy de giraffe). Ben zo benieuwd dan is de kamer helemaal naar mijn zin (eindelijk zou mijn man zeggen )
Ik vind het zwanger zijn nog superleuk en ben het nog niet zat. Ik ben mn werk wel heel erg zat! Dat merkte ik vanmiddag toen ik daar ineens zat te huilen...... Ik heb een wattenhoofd en krijg niets meer mee... normaal ben ik echt een aanpakker en nu komt er niets meer uit mn handen. Ik ben mezelf helemaal kwijt door de hormonen. Ik wilde het niet toegeven omdat ik nog maar 2 weekjes hoef, maar de koek was ineens op... balen hoor! Nu ben ik door mn lieve collega's naar huis gestuurd en blijf ik morgen ook nog thuis. Donderdag ga ik weer fris van start hoop ik! Wat is dat vervelend zeg als je zo tegen jezelf aanloopt! @aussie en marijee, mooie buikkies! @dani, oh wat klinkt dat pijnlijk een nierstuwing! Geen ervaring dus kan je niet helpen... @vis, nou ja zie mijn bovenstaande verhaal....heel herkenbaar dus dat je geen zin meer hebt in werken haha.. @parel, sjee wat vervelend! Heb je geen CAO waar meer instaat over zulke situaties? Zal het toch even verder uitzoeken als ik jou was! Meiden ik ga weer op mn bankie!
hey joss ik zie inderdaad dat we dezelfde meubels hebben hebben jullie dat plankje boven de commode ook bij de ikea gehaald? wij wel ik vond het aso toen ze zei dat als we die van de kamer erbij wilde hebben dat er 50euro bij zou komen, voor zo'n plankje! die van de ikea was 8.95 en past er precies bij!