goedemorgen dames, ik heb mijn eerste cadeau al gehad. (voormijn verjaardag! ) Me vriendin komt vandaag met haar eerste cadeau.., en Mijn vriendje vond het niet leuk dat Zij dan de eerste was met een cadeau whahah! Dus nu heb ik LELIJKE, Maar (niet de echte) heerlijk lopende schoenen! Soort van UGGS! Pebbles, dat is vervelend.. hoe gat het nu?
gelukkig is het na de middag over gegaan heb me rustig gehouden en dat heeft goed geholpen. Heb er verder geen last meer van gehad! Morgen intake gesprek met de kraamhulp dus ben eens benieuwd!
vanacht naar het ziekenhuis geweest (ik loop bij de gyn dus als je belt moet je meteen mnaar het ziekenhuis komen) omdat het toch wel erg pijnlijk werd en ik maakte me er best ongerust op, vooral na dat van peetje enz. dus in het ziekenhuis hebben ze gekeken, met de baby is alles in orde, het zijn waarschijnlijk toch oefenweeen geweest alleen dan best wel krachtige. ik hoop niet dat dit een voorbode word aan de bevalling pffff dan staat me nog heel wat te wachten lol. vanmorgen was alles gelukkig goed afgezakt en was het weer rustig in de babykamer. door de oefen weeen was onze kleine ook erg onrustig dus ik heb verder vanacht ook niet geslapen. duik er zo denk ik maar weer ff in. ik moet het wel wat rustiger aan gaan doen, ik wil nog te veel doen lol.
zo dames wat lees ik toch allemaal oefen weeen pijn enz. Allemaal rustig aan doen he! Bij ons gaat het gelukkig allemaal goed alleen zo moe de laatste tijd maar ja hoort er bij! fijn weekend allemaal in het weekend schrijven er niet zoveel dames hihihi. Al die andere forums die zijn zoooo actief bezig!
Pebbles, wat een schrik. Gelukkig dat het oefenweeen waren. slaap lekker nog even bij vandaag. bij mij niets bijzonders. een heel beweeglijk beebje, maar geen oefenweeen.
@ smallgirl77, have fun bij de IKEA, altijd leuk shoppen daar, je gaat nooit met lege handen naar huis! @ acissej, vervelend dat je zo moe bent joh! Leuk de kinderwagen opgehaad, komt wel erg dichtbij zo he! Ben wel blij dat mijn energie eindelijk terug is, heb het gevoel dat ik alles kan hihi! @ Pebbles, kruip lekker nog ff je bedje aan en echt rustig aan doen! Klinkt niet prettig die oefenweeen..
Pebbles: doe rustig aan. Hopenlijk zijn de oefenweeen wat gezakt. Het is niet prettig. Je denkt dat de bevalling al gaat starten. Ik ben nu bijna 2 weken gelukkig weer oefenwee-vrij. Doe het rustig aan en nu gaat het prima. Niet voor iedereen een garantie maar luisteren naar je lichaam is erg belangrijk. Rust lekker uit.
ja ik ga nu zeker een stuk rustiger aan doen, het probleem is bij ook wel dat de nesteldrang is begonnen dus de laatste dagen was ik mijn huis van voor tot achter aan het doen. en ik denk dat ik daarmee ook te veel hooi op mijn vork heb genomen. maar het gaat nu weer een stuk beter en ik ben van plan om hem nog ff in de babykamer te houden, dus ik ga zeker weten rustig aan doen. @sawi ja het is een heel naar gevoel idd, ik heb al wel een paar dagen oefenweeen maar nog niet zo krachtig als deze dacht echt dat de bevalling al begonnen was. en op het moment komen er best wel wat te vroeg geboren kindjes op de wereld om me heen, dus ben daar best wel een beetje bang voor. hoorde vandeweek van mijn moeder dat de dochter van haar collega ook bevallen is die was 27 weken toen haar vliezen braken, ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen met weeenremmers. en omdat ze weer vruchtwater aan maakte wilde ze het kindje zo lang mogelijk laten zitten, maar een week later is ze uiteindelijk toch bevallen dus met 28 weken. dat zijn dingen die best wel in je hoofd gaan spoken
pebbles, die nesteldrang heb ik ook.. De volgende dag heb ik dan ook echt pijn, en in de avond last van oefenweeen..! Ik doe elke dag 1 klusje zoals ( keukenkastjes of bad kamer) naast het gewonen stofzuigen en eten koken! Ik moet gewoon schoonmaken! ik kan het niet laten! maar zorg wel dat het niet meer dan 2 dingen zijn! en als je geen zin hebt! NIET DOEN! Het hoeft niet! desnoods, vraagje of je mannetje je vast keten! groetjes
hey lady's hier ook zelfde verhaal onwijsssss veel last van nesteldrang me keuken lijkt wel gisteren aangekomen uit de winkel! Ik blijf maar boenen en op de 1 of andere manier gaat het niet vervelen... Ik vind alles best hoor hahahah zolang ik geen pijn krijg ervan...
De nachten worden nu al stukker korter. Ben doodmoe. Eerst begint de kleine volop te bewegen en daar kreeg ik maagzuur van. Dat was nog niet zo erg. Slaap je net 1 sec rijdt de buurman weg met een piepende auto (veesnaar denk ik stuk) dan huilt Bas wakker. En dan van 5 tot 7 wakker te hebben gelegen slaap je eindelijk beginnen ze om half 8 met de kabel in te graven voor ons net. Zonder vooraankondiging. Vrijdag zijn ze aan de overkant begonnen en toen was mijn man thuis. Dus ik hopen dat ze toen ook deze kant van de straat zouden doen maar toen gingen ze de hoek om. En nu zijn ze hier. Praten geen Nederlands. Ik ben beroerd in mijn buitenlands maar hun kunnen al bar slecht engels. Hopen dat ze niet door de gasleiding kappen net als vrijdag bij de overburen. Nou na even klagen ook goed nieuws; de groeimeter (meetlat) mag ik straks gaan ophalen. Ik kan nog steeds typen en schrijven dus nog steeds houdt ik geen vocht vast. Bij Bas was dit allang wel het geval. Hoop dat de bloeddruk mogen nog steeds goed is. Maar het voelt goed. Morgen gaan ze m'n littekens controleren moet ik weer even over mijn preutsheid heen. Met bevallen en opereren staan ze met zoveel man rond je bed en dan interesseerd je het niet. En nu moet het weer even wennen. En op 5 november nog een echo ivm de amnionstreng. En als beide uitslagen goed zijn dan mag ik thuis bevallen (tenminste vanaf 37 weken dan). Ik heb daarin goede hoop.
Goedemorgen dames, Eindelijk, op de wieg na is de babykamer klaar! Ik ben zo blij!. Gisteren lekker naar de Hortus geweest met mijn man en thuis lekkere dingen gegeten, want we waren 33 weken zwanger en 1 jaar getrouwd! Daarna wel een kut nacht gehad. Veel zuur en pijn in de banden! Verschrikkelijk, zo moe en last van zuur dat ik vanmorgen er van alles uit moest gooien van mijzelf...ranzig! Ben dus moe, maarja we moeten weer een dag overleven. Pebbles RUSTIG AAN! (zegt de vrouw die ook rustadvies heeft gekregen hihihih) Alle meiden met oefenweeen...gelukkig is het nog een oefening, laten we met z'n alleen die uk nou nog even vasthouden! Gr Hinkie
Even goed nieuws van onze kant; we hebben het wiegje af, klaar met schilderen! Nu de rest nog, haha... wat een nesteldrang heeft iedereen. ik ben lijstje aan het maken wat ik allemaal nog wil doen voor de bevalling. ik doen net als ranj, één klusje extra per dag en dat doe ik dan als mijn zoontje op bed ligt.
nou nou ik weer met me grote mond (zie hierboven) ik was vanochtend naar de huisarts geweest daarna wat boodschapjes gehaald kwam ik terug moest ik plassen bij het afvegen hele klodder slijm mee :ieuw: ik de verloskundige gebeld en wat denk je... Slijmprop is eruit... omdat ik vannacht ook al harde buiken had moet ikhet even goed in de gaten houden ik heb zoiezo een afspraak staan voor morgenochtend dus ik vond het niet nodig om nu al te gaan.. Voel me verder supper goed alleen de vk heeft me wel gewaarschuwd dat zodra ik iets voel gelijk moet bellen want het KAN een voorbode zijn, van het begin van de bevalling... (heb ik weer) Anyway zoals ik al zei ik voel me verder kiplekker en mocht de bevalling beginnen ben ik in elk geval blij dat er nog zoiets als weeenremmers bestaat... nou dikke knuffels weer en tot schrijfs
Oei Oem....rustig aan doen dan he! Jeetje jij zou wel eens de tweede kunnen zijn! Mara ik hoop dat je alles nog even binnen houd.....
ja het gekke is dat ik ook niks bijzonders voel ofzo... ik voel die kleine ook lekker bewegen wel een druk gevoel van onder maar niet echt om te zeggen ooooww dat zijn weeen... Dus ik doe ook zekkker rustig aan..
Hey Oem, wel rustig aan doen he! Hier ook iemand die veel nesteldrang heeft maar probeer ook niet zo veel te doen. Ga vandaag ook maar een lijst maken wat er allemaal nog moet gebeuren. Volgende week krijgen we een nieuwe vloer! En dan kan ik lekker mijn beneden verdieping eens grondig schoonmaken!
Oem, maar niet meer poetsen! Lekker op de bank, dekentje over en boekjes lezen... Hetzelfde geldt volgens mij voor pebbles en hinkie! Ik heb nog niet zon nesteldrang...eerst mn werk maar eens uitzingen, nog 4 dagen werken en dan heb ik verlof! Ga vandaag wel de hemel van de wieg afmaken.
Oem: rustig aan doen. Gelukkig heb je morgen controle. Lijkt me niet zo'n prettig idee om nu al de slijmprop te verliezen. Sterkte. Hier geen nesteldrang. Komt misschien ook omdat morgen de poetser weer komt. Wil wel nog wat dingen af hebben maar ben gewoon nu te moe, dus dat komt wel een andere keer.