Hey Dat van dat slijm herken ik ook wel een beetje. had het gister met afvegen een beste sliert maar was wel wit / doorzichtig.. Heb dit met ong 20 weken ook een keer gehad. Verder gaat t prima. We hingen gister het wandrek van de baby kamer op zat er een grote kras op een een deuk in.. Ik gisteravond direct mail gedaan nar babypark en vanmorgen belde een man op die zei ik kom em volgende week donderdag omruilen Zo snel! Wow.. wat een service haha nou ja hopen dat die dan deukvrij is.. Groetjess
wwhhah OEM..! toen ik van die slierten had,,, ben ik dus standaart aan het kijken, wat ik achterlaat whahah voel me dan net een hond whahah
@ran dat heb ik al vanaf dat ik een bloeding heb gehad met 13 weken, elke ochtend kijk ik na het plassen of er niks vreemds te zien is. is erg vervelend maar gaat automatische, idd geeft je erg het gevoel alsof je een hond bent.
Hey dames, Oem wat spannend wel rustig aan doen he Ran nog van harte gefeliciteerd! Hey ik lees dus al een paar keer dat ze een liggings echo maken. Krijgt iedreen een liggings echo? Pff deze keer ga ik er wat van zeggen hoor om de 4 weken vind ik toch wel te lang om op controle te gaan! Volgende week woensdag ga ik er wat van zeggen! Ben benieuwd of mijn wondertje ook goed ligt! groetjes mamatje
@iuno ik weet niet hoelang ze nog moet blijven...mijn ander nichtje die houd me op de hoogte en die heb ik niet meer gesproken vandaag als ik het weet zal ik het melden...
Hey mamatje, Bij onze praktijk is het heel gewoon dat je pas vanaf week 37 om de week gaat...daarvoor bij 33 weken mag je om de twee weken...dus het is wel gek dat jij om de 4 weken gaat...zeker nu je 34 weken zwanger bent. Ik heb trouwens zelf ook niks gehoord van een liggingsecho. Dat is alleen als ze twijfelen over de ligging. Bij mij is het duidelijk dat deuk met het hoofdje naar beneden ligt, dus ze doen geen echo bij mij....maar misschien is het bij elke verloskundige praktijk wel anders...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008) Totaal 0 meisjes, 1 jongen UITGEREKEND 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 december2008 Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec Een mooie dag in december 2008 Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 51 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Okt 21: Oem controle vk 21: Marleen controle vk 22: Aussie73 gyn 23: Monique liggings echo + meten 24: Lola pretecho en controle gyn 27: Dimmel controle vk 27: Hinkie controle vk 27: Adriana controle vk 28: Pinguin afspr gyn groei echo 28: Johanna controle vk 28: Vis controle vk 29: Marije controle vk 29: Chanty24 controle vk 30: Wolly controle gyn 31: Ranjeewha controle vk & liggings echo 31: Smallgirl77 controle gyn Nov 03: Mama05 controle vk 03: Joss81 controle vk & groeiecho 04: Oem controle vk 05: Dani84 controle vk 05: Sawi controle echo 05: Marleen 34 weken gesprek 07: Lola controle gyn 10: Dimmel controle vk en liggingsecho 11: Johanna controle vk 12: Oem liggingsecho 17: Dimmel controle vk 21: Lola controle gyn 26: Dimmel controle vk Dec 3: Dimmel hopelijk laatste controle vk @joss81 je afspraken staan erbij!
Hoi Bij ons ook 2 echo`s. Termijn en 20 weken echo. Geen liggingsecho alleen als ze denken dat je kindje in stuit ligt. Ik ga nu om de 3 weken en vanaf 35 is het geloof ik om de 2 weken.. ben lekker appelflappen aant bakken hmmm Liefss
Ohhhhhhhhhh lekker krijg er helemaal zin in Dani...ik neem nog maar wat pepernoten...zo fijn dat we die hebben hier op het werk!
hoi hoi weer veel gebeurt zie ik, hopelijk blijven alle kindjes mooi zitten tot 37 a 38 weken of nog iets langer. verder heb ik niet zo veel nieuws zo als altijd heb er weer een dag werken opzitten, verder is de baby kamer al klaar gelukkig nu alleen alle spulletjes nog kopen,
@Oem: Doe echt maar lekker rustig aan! Gelukkig was dr nix ernstigs. Ik heb donderdag de laatste echo! Ben benieuwd hoe ons dametje er nu weer bij ligt haha, ze heeft altijd haar armpje naast over over haar hoofdje heen liggen hihi
Oem; sliertjes slijm is inderdaad normaal, maar een slijmprop is echt opletten en rustig aan doen. Meer kun je niet doen als de kleine het tijd vindt om te komen komt ie. Maar hopen dat je inderdaad nog een paar weekjes extra volmaakt. Laat je lekker verwennen en rust uit, en trek op tijd aan de bel. Vandaag bij de verloskundige geweest. Alles was perfect. Zelfs de bloeddruk was nog maar 75 (bij Bas was deze nu al veel te hoog en ben ik overgedragen aan het ziekenhuis). De baby ligt goed en de littekens geven ook geen belemmering voor de bevalling. Dus nog steeds zeer goede hoop op een thuisbevalling. Nog even over 2 weken de echo afwachtten. Bij de echo kijken ze nu ook naar de groei, het zal weer geen mega-baby worden. Maar dat had ik ook niet verwacht. Zelf denk ik tussen de 2700 en 3000 gram. (Bas was 2765 wel met al ruim een maand hoge bloeddruk) Al met al weer helemaal geweldig.
Wauw wat is er weer veel gebeurd. Alle baby`s moeten nog wel even blijven zitten hoor. Hier weinig gebeurd. Gisteren bij de gym uitleg gehad over de kraamperiode. Nou daar wordt je ook niet vrolijk van. Dacht dat de bevalling het ergste was. Op mijn werk maakte ze het nog even erger door me incontinentie materiaal mee te geven van bewoners en erbij te zeggen dat ik dit echt nodig zou hebben de eerste dagen. Dus er staat een pak tena`s nu naast het kraampakket. Vandaag de telefonische intake gehad van de kramzorg. Was een leuk gesprek en heb veel er van opgestoken. We hoeven ons bed niet te verhogen als die 63 cent hoog is. Dus dat gaan we opmeten en als mijn man of moeder het bed opmaken hoeft het helemaal niet zegt ze. Nou dat is fijn in ieder geval. Nou dat was het wel weer even. Nog 2 daagjes werken. Ben jaloers op de dames die al verlof hebben wat moet dat fijn zeg. Ga op mijn laatste dag nog even een sollicitatie gesprek met misschien een collega die ik dus pas over 5 maanden ga zien erna. Vind ik wel een grappig idee.
Hoi allemaal, @Dimmel: gefeliciteerd met je nichtje! Gelukkig gaat alles wel goed. Gelukkig hebben we weer internet. Apart toch hoe je het toch mist als je het even niet hebt. Hier gaat alles goed, mijn eerste echte verlofdag gehad en erg rustig aan gedaan. Ik merk ook echt dat ik rust nodig heb, want ben best moe. Hoop dat dat wel iets beter wordt, nu ik niet meer hoef te werken, want ik wil wel nog wat leuke dingen doen zonder meteen bekaf te raken. Fijne avond allemaal! Grtjs, Hanneke
dat is idd fijn jessica volgende week kom mijn kraamhulp dus ik hoop dat ze dat ook zegt, wij hebben namelijk een auping en we hebben al vanalles geprobeerd om het bed te verhogen maar het lukt ni echt. dus anders moesten we een verhoogd bed van de thuiszorg gaan lenen en daar heb ik eigenlijk geen zin in. wil lekker bij mijn man kunnen blijven liggen hoor. vandaag heb ik op mijn gemak de keuken gedaan, maar voel het wel goed en ben er goed moe van ga vanavond maar weer rustig aan doen. ben een paar weken geleden begonnen met een cursus ECDL (European Computer Driving Licence) dus ik kan me nu lekker daarop gaan storten als ik toch al rustig aan moet doen. mijn man is ict'er dus ik heb van hem veel geleerd over de computer, met deze cursus kan ik dus aantonen dat ik iets van computers weet. de eerste 4 modules duurt precies 4 maanden dus mooi voor tijdens mijn verlof. in totaal zijn het 7 modules dus ook 7 examens dus ben benieuwd lol
Hey Pebbles jij bent net zo'n optimist als ik...denken dat je nog veel kan werken in je verlof hihihihi Ik ben bezig met mijn promotie....moet eigenlijk een artikel schrijven tijdens verlof, nou volgens mij komt daar niks van.
hihih ja he hinke ik heb toch zoiets van zeker tot aan mijn bevalling kan ik wat leren en na mijnbevalling als de baby slaapt. zit anders toch 18 weken thuis dus waarom niet. al ben ik bang dat er straks ni veel tijd over is maar ja ik mag er maximaal 8 maanden over doen dus komt wel goed lol.
@ Pebbles en hinkie Ik ken het ook alleen heb ik geen thuiswerk wat ik kan doen maar ik wil wel bezig zijn dus ga ik mijn man zijn oom helpen met zijn administratie(heeft een eigen bedrijf). Al zal ik het maar 2x in de week doen dan doe ik in ieder geval wat. Gr
He Dames, Ik zie dat er al een aantal meiden met verlof zijn! Heerlijk hoor! Lekker genieten! Gaat het hard allemaal he?! Liefs
Ik ben de 30 weken voorbij. Het grote aftellen is begonnen. Weet iemand eigenlijk hoe het met Peetje en Yorick gaat?