Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008) Totaal 0 meisjes, 1 jongen UITGEREKEND 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee 04 december2008 Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 24 december2008 Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec Een mooie dag in december 2008 Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 52 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 10 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Okt 22: Aussie73 gyn 23: Monique liggings echo + meten 24: Lola pretecho en controle gyn 27: Dimmel controle vk 27: Hinkie controle vk 27: Adriana controle vk 28: Pinguin afspr gyn groei echo 28: Johanna controle vk 28: Vis controle vk 29: Marije controle vk 29: Chanty24 controle vk 30: Wolly controle gyn 31: Ranjeewha controle vk & liggings echo 31: Smallgirl77 controle gyn Nov 03: Mama05 controle vk 03: Joss81 controle vk & groeiecho 04: Oem controle vk 05: Dani84 controle vk 05: Sawi controle echo 05: Marleen 34 weken gesprek 07: Lola controle gyn 10: Dimmel controle vk en liggingsecho 11: Johanna controle vk 12: Oem liggingsecho 17: Dimmel controle vk 21: Lola controle gyn 26: Dimmel controle vk Dec 3: Dimmel hopelijk laatste controle vk @sspielhagen alles staat erbij!
volgens mij moet ik me schamen ben hier al heeeel lang niet geweest Hoop dat het goed gaat met iedereen. Met mij in iedergeval wel. nu lekker een weekje vakantie. dan nog 5 weken werken en verlof. hoop dat het gaat lukkken die 5 weken want vind het wel wat zwaarder worden hoor.. de babykamer begint hier nu ook op te schieten. alle spulletjes zijn binnen en het inrichten kan beginnen. voor wie het leuk vind er staan foto's in mijn album, ook een buikfoto van gister trouwens... liefs
ik zie dat ik zelf de eerste decemberbaby al gemist heb! peetje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! fijn dat het allemaal goed gaat!
@Peetje wat fijn van je te horen en dat alles goed gaat met jou en yorick! wat super dat hij al in een bedje slaapt en al in bad gaat! hebben jullie al enig idee wanneer hij mee naar huis mag? bij een bepaald gewicht ofzo? ik kijk uit na een foto van jullie mannetje en je bevallingsverhaal! @juffie..een heel mooi kamertje en wat een mooie buik! nog helemaal niet groot en zover ik kan zien ook nog geen triea! Liefs xx
@marijee: heb inderdaad nog een best bescheiden buikje en gelukkig nog geen striea (hoe schrijf je dat ).. hoop dat dat zo blijft! ben al wel behoorlijk veel aangekomen trouwens, maar waar al die kilo's zitten geen idee
@ peetje dat is een opluchting om te horen dat alles zo goed gaat met jullie Yorick, en met jou natuurlijk ook. ik hoop voor je dat hij snel naar huis toe mag.
@Peetje: wat fijn om te lezen dat alles zoveel beter gaat. Hoop dat jullie snel met zijn 3-tjes thuis mogen genieten. @Oem: wat een spannende nacht weer! Nou, rustig aan doen. Ik duim voor je dat de kleine nog lekker een paar weekjes bij je binnen mag zitten. Ik heb het apparaatje bij mijn schoonzusje opgehaald en daar kun je dus de bewegingen van je kindje mee horen, je zou er ook het hartje mee moeten kunnen horen, maar het is nogal een gevoelig apparaat dus ook de lichtste tikjes aan de buitenkant van het apparaat hoor je. Ik ga dus nu even relaxed op de bank liggen en testen. Grtjs, Hanneke
@peetje, mooi dat alles zo goed gaat! Maar wij willen FOTO'S haha @oem, hoe is het nu? Je moet wel regelmatig wat van je laten horen hoor! Anders denken we dat er wat gaande is..... Hopelijk zijn je weeen weg. @juffie, lief kamertje hoor! @hanneke, leuk he zon apparaatje. Wilde hem van de week ook weer eens pakken, had ik m de vorige keer aan laten staan > batterij dus leeg, zucht... Mijn kleine mannetje is zo rustig de laatste dagen....ik voel m wel regelmatig hoor, maar toch niet meer zo uitbundig. Hij zal wel ruimtegebrek krijgen zo langzamerhand.
ik was de S vergeten haha, maar geloof dat je het indd zo schrijft zoals jij dat doet ik ben pas 2,5 kilo aangekomen en als je mijn buik nu ziet zou je denken dat het veel meer moet zijn haha, misschien dat je veel vruchtwater hebt en dat je daarom al wat kilo's bent aangekomen. dan zulle ze na de bevalling ook snel weg zijn hoop ook voor je dat de striea weg blijft! Liefs xx
Het is striae Ik ben ook best veel aangekomen, maar volgens de vk hield ik veel vocht vast... dat scheelt ook heel veel in kg. Trouwens een heel mooi kamertje juffie!
Hee Ladies! @ Peetje, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! Weten jullie al wanneer Yorick met jullie mee mag naar huis? @ Oem, je houd het wel spannend hoor! Maar laat je meissie nog maar ff zitten Wij wachten nog wel een paar weekjes Hier alles ok, ben vandaag wel super moe, nu maar hopen dat dat morgen weer over is want ik moet de hele dag werken. Volgende week vrijdag is mn laatste werkdag. Gek hoor, voel me nog niet zo dat ik er heel erg aan toe ben Verder geloof ik niet zoveel te melden Dus welterusten voor straks en tot later! Liefs Marleen
Peetje @ wat fijn om van je te horen. En natuurlijk helemaal fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Geniet ervan! Gwendo @ Met het draaien heb ik ervaring. Mijn zoontje is gedraaid in week 37. Ik vond het niet pijnlijk, zoals je vaak hoort en het is bij ons dus ook gelukt om hem te draaien. Ik heb daarvoor nog acupuntuur geprobeerd, maar dit heeft niet geholpen. De beeb ligt bij mij nu weer in stuit, maar ben nog niet zo ver en hoop toch echt dat dit keer beebje wel uit zichzelf gaat draaien. Oem en Dimmel @ rustig aan en blijf wel regelmatig een berichtje plaatsen om steeds te vertellen dat beebje er nog in zit. Sspielhagen @ welkom!
Hoi Jos, Ik vind het nogal onduidelijk om iets goed te horen, heb jij daar ook "last" van? Ik hoor namelijk ook een constante toon en daardoorheen zou je dus het hartje en de bewegingen moeten kunnen horen. Nu hoor ik wel wat, maar echt duidelijk te zeggen wat het is durf ik toch niet. Grtjs, Hanneke
bedankt voor de complimentjes over ons kamertje. ben er zelf ook erg blij mee natuurlijk. vanavond heeft mijn man de klamboe opgehangen en nog 2 plankjes. verder al even het bedje opgemaakt. staat weer een stuk echter marije: heb inderdaad je foto even bekeken en je buik is inderdaad wel groter dan die van mij. en dan maar zo weinig kilo's. zet er bij mij maar een 1 voor denk ik was gelukkig erg slank dus er kon op zich wel iets bij. we zien wel wat er straks nog overblijft.. ga me er nu niet druk om maken. hanneke: heb zelf ook zo'n apparaatje maar gebruik het bijna nooit meer omdat ik de kleine toch elke dag voel nu. kan zelf altijd wel goed het hartje horen. wel duidelijk te herkennen tussen het geruis zeg maar.. gebruik je wel iets van gel erbij? het verschilt misschien ook wel per apparaat.. marleen: lekker op tijd naar bed dan maar. trusten alvast
@juffie.. gemiddeld komt een zwangere vrouw ook 12 a 13 kilo aan dus zo erg is het nog niet bij jou. zijn er ook genoeg die totaal 20 aankomen of meer! waarschijnlijkt neemt de kleine bij mij meer voedingsstoffen weg dan wat ik eet op een dag ( ik eet gewoon 3 maaltijden per dag en heel veel fruit) en je moet je nu ook niet druk maken om de kilo's hoe vaak ben je nou zwanger in je leven? daar moet je gewoon op en top van genieten @hanneke.. wat juffie ook al indd zegt, goed veel bodylotion gebruiken of olie anders geleid het niet. en ik weet niet hoe jullie kleintje ligt maar als die met ze koppie na beneden ligt dan aan de linkerkant en rechterkant luisteren voor het hartje beetje onderin. ik heb zelf ook zo'n apparaatje maar gebruik hem nu ook niet meer omdat ik de klein voel elke dag. Meiden slaap lekker allemaal alvast! Liefs xx
Hey dames, Juffie: leuke kamer joh! wauwwww echt mooi! Oem: pff spannend hoor rustig aan doen! Marije: ben inmiddels als iets meer als 20 kilo aangekomen de meeste zeggen dat je het niet ziet maar ik zie het wel! Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook heel veel vocht vast houd. Peetje: fijn dat het goed gaat met Yorick! Spiegelhagen: Welkom en klets ze! O ja ik ben een spencer aan het breien voor onze kleine uk! Ik moet wel zeggen onlangs dat ik voor het eerst aan het breien ben , het er erg leuk en schattig uitziet! Ben er trots op! Slaap lekker alvast! Doegggggggggggggggggg
Hallo Dames Hier een wat rare dag gehad. Ineens heb ik sinds 2 nachten last van ernstige duizelingen. Echt zo erg dat ik mijn hoofd moet vastpakken zo duizelig ben ik na het draaien. Vandaag de huisarts maar even gebeld want overdag had ik er ineens ook last van. Ik had een afspraak na de fysio en merkte nadat ze mijn nek had gemasseerd dat het al iets beter was. Kwam bij de huisarts en stond binnen 5 min weer buiten want hij wilde dat ik bloed liet prikken en ze zouden zo weg gaan. Weet dus nog niet waarvan het is maar hij zei wel kan van je nek afkomen. Ook heeft hij mijn bloeddruk gemeten en die vond hij te hoor. Kon er niet duizelig van zijn maar moest wel oppassen en het aan de gynaecoloog dinsdag zeggen. Al met al een raar gesprek want ik weet nog niks. Heeft iemand van jullie ook een onderdruk van 91? Hij was nu 137/91 en dat vond hij te hoog. Volgens mijn vriendin haar verloskundige mocht die van haar ook niet boven de 90 komen want dan zou er wat aangedaan moeten worden. Maar wat? Zoutloos eten, bedrust? Nou wacht het maar af tot dinsdag denk ik dan maar. @ Peetje leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie. @sspeilhagen(of zo iets) welkom bij de december dames. @ Oem en Dimmel. Jeetje passem jullie wel op. Laat je ook niet wegsturen als je het niet vertrouwd. Je voelt het zelf het beste. Nou slaap lekker straks allemaal.
klinkt misschien gek maar ik heb ontzettend veel zin in de bevalling! ik droom er elke nacht over en bijna de hele dag moet ik eraan denken! ben ik de enige die dit heeft? @peetje: fijn dat het goed gaat met de kleine man!
Wat goed te horen Peetje dat het met je ventje de goede kant op gaat! We blijven duimen. Hier alles goed. De eerste week verlof zit er bijna op. Heb het idee dat ik lekker een week vakantie heb. Manlief is ziek, is geveld door de griep. Nou maar hopen dat het mij overslaat. AFgelopen nacht lag hij enorm te snurken waardoor ik vanaf half 5 wakker heb gelegen. Had wel verwacht dat ik vandaag in zou storten maar het tegendeel gebeurde. Ik ben nu nog steeds klaar wakker. Maar ga toch maar mijn mandje opzoeken. Nog even wat fruit eten en dan maar in mijn bed liggen. Kijkeno f ik mijn draai kan vinden. Afgelopen nacht kon ik ook mijn draai niet vinden. En als er iets irritant is, is dat het wel. Maar goed, ik hoef morgen nergens heen dus....heerlijk de tijd. Voor idereen slaap lekker en tot snel weer. liefs Smallgirl Op naar de 35 weken.....wat gaat het snel zeg.... Nog ruim 2 weken en dan mag de baby in principe al komen....