Om 19.15 moet ik naar de verloskundige voor controle en de echo. Maar dit is dus dan de laatste echo, vind het best wel een raar idee dat we nu de laatste keer kunnen 'kijken' voordat we haar in t echt zien hihi
haahah die hebben we van mijn schoonvader gekregen niet dat het erg is we zijn allebei voor psv dus haha
waaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh PSV goed ze hebben gisteren prima gespeeld en ik ga niet te hard schreeuwen (aangezien mijn club vanavond moet en het is nog niet eens zeker dat ze gaan winnen)........maar PSV...kom op hihihihihi Nee hoor (effe iets uitlokken) zolang het geen F&%&*%^Noord is...is het oke
dimmel erg leuk gemaakt! en die beer is helemaal geweldig haha ik heb alleen maar een speentje van psv voor vanaf 6 maanden, die heeft me ex ( de vader) gekocht toen ik net zwanger was en hij nog niet zo'n botte lul was! ben zelf ook voor psv, maar heb het id dat als ik te veel koop van psv spulle voor de kleine dat me ex dan te veel terug zie komen overal in en daar heb ik geen zin in, moet ook zegge dat ik nu ook wel met andere dinge bezig ben dan psv hou het echt maar heel oppevlakkig in de gate! hoop wel later met me zoontje na wedstrijden van psv te kunnen, zal me best doen dat hij het ook een mooie club gaat vinden maar uiteindelijk kiest hij zelf natuurlijk Liefs xx
Marije....nou kom je uit flevoland...en dan ben je voor PSV? hihihihihih dat kan toch niet...in de Flevopolder wonen toch alleen maar A'dammers....
tja, sorry maar nu moet ik ook even wat zeggen hahah Sam heeft een pyama van Ajax.. whaha (mama en papa ook trouwens) ik heb een beetje buikpijn..!bah
YEaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh Ran....kijk het zijn dezelfde kleuren als PSV, maar wel degelijk een ander cluppie hihihih GO SAM! (en papa en mama natuurlijk ook) Ohja ik heb ook pijn, maar dan in mijn hoofd en druk op mijn longen.....bah
Nou, daar moet ik toch ook maar even op reageren. Hier is alles AZ......(niet lachen nu). We zijn weer op de weg terug (hoop ik). Ook rood-wit, maar toch weer net iets anders. Enne....wat zou PSV toch zijn zonder ex-AZ-er Koevermans....GRAAG GEDAAN HOOR! hahahahaha Grtjs, Hanneke
Hey ladies, Ff een kleine update..! Vandaag naar de gyn geweest in de hoop nieuwe medicijnen te krijgen ivm de misselijkheid... helaas die zijn er niet, moet volgende week naar de internist.. nee dat werkt een slang in je keel en maagonderzoek maar ok... ff doorbijten dan maar! was wel ff schrikken, eerste keer bloeddruk meten 140/ 102, wilde me gelijk houden, na 20 minuutjes was ie weer normaal, 120/70...! Daarna een groeiecho gekregen ivm het weinig aankomen van mij... met de kleine gaat alles perfect, nu een gewicht van 2.25 kilo en het geschatte geboorte gewicht zal rond de 3200 gram liggen, nou ik klaag niet! Elke 2 weken krijg ik nu een echo, das wel leuk! Verder ff de internist afwachten, ben benieuwd! Fijn weekend alvast iedereen, ik ga nu op tijd mijn bedje in, morgen voor 5 dagen naar Parijs! xxx
heejj meiden haha ja kom uit flevoland en toch voor psv komt grotendeels door me ex, ik vond voetbal altijd leuk maar was niet echt voor een club en hij was psv gek en ik ging vaak mee naar wedstrijden en vond/vind het echt een geweldige club. me ex woonde overegens in gelderland ( vlak bij doetinchem) dus dat was ma een ruim uurtje met de auto na eindhoven maar mij maakt het niet uit voor wat voor club iemand is, het zegt niets over die persoon en iedereen ze eigen keuzes toch Bianc, wat vervelend dat je na de internist moet! hoop dat hij wel wat voor je kan doen! en het is indd een mooi geboortegewicht als ze het goed geschat hebben was wel even schrikken van je bloeddruk ja, maar ben blij dat hij later wel goed was! wel lekker zeg elke 2 weken een echo! ik wil ook me ventje nog een keertje zien ! is alweer ruim 13 weken geleden! hoop eigelijk nog een keer een groeiecho te krijgen of liggingsecho ( ook al ligt hij al duidelijk zo'n 8 weken met ze koppie na benede haha) Liefs xx
btrr.. ik denk dat ik een blaasontsteking heb! Soms, wil ik plassen maar dan komt er niks en ik heb soms ook wel pijnlijke steken onderin mijn buik! wie herkend dit?
Ran: lijkt inderdaad op een blaasontsteking. Morgenvroeg wat urine opvangen dan kunnen ze het meteen controleren bij de huisarts. Niet te lang mee wachtten je gaat er anders het weekend mee in. sterkte Bianc: wat vervelend dat de bloedruk zo ontzettend hoog blijft. Inderdaad wel goed onder controle blijven. Hier nog een PSV-fan. Nou ja, onze zoon Bas. Heeft er heel veel van. Zijn peettante heeft ook een seizoenskaart en hij is lid van de Phoxy club. Elke avond moet zijn PSV pyjama aan en als we weggaan zijn pet. als hij voetbal ziet op tv dan moet hij daarop. Ik was al blij dat mijn man geen voetbal fan was maar ben bang dat Bas dat wel gaat worden. De peettante van onze tweede zoon voetbalt zelf en is ook PSV fan. En hij wordt op zijn geboortedag ook meteen Phoxy lid gemaakt door een oom van ons (man van de peettante van Bas). Bas wil ook graag op voetbal maar dat is pas rond de 5 - 6 jaar. Dus nog even geduld..
hmm ga nu maar even onder de douche staan..! last van mijn buik namelijk.. morgen ga ik naar de huisarts.. even in een potje plassen Goh, dat ik nog eens een keer op het potje moet * bye bye
amber doe je wel rustig aan? je kleintje moet toch echt nog even een aantal weekjes blijven zitten. ik hoop dat het gewoon voorween zijn of harde buiken en dat het door het douche wegtrekt! mocht er echt wat zijn wel gelijk smsen of bellen he! me telefoon staat dag en nacht aan haha Liefs xx
whahah PB je nummer nog een keer door..! Mijn telefoon is stuk.. en ik kan hem niet meer vinden ! dus als je op te hoogte willen gebracht worden dan graag even een pbtje! en marije.. jij ook rustig aan he..! dikke kus
Hey dames, Controle was goed! Beebje woog nu ong 2300 gram, en het geboortegewicht schatte ze tussen de3000 en 3500 gram. Een hele normale baby dus hihi. Heb nu sinds vannacht veel last van pijn in mn rug en 'rare' buikpijn... Wordt ook steeds erger, maar niet regelmatig, volgens de vk waren dit indalingsweeen. En ze zouden waarschijnlijk nog erger worden, aangezien ons beebje erg actief is. , vind het niet echt prettig aanvoelen. Moet het in de gaten houden dat ze niet regelmatiger worden. Had het ook over de 'klodder' slijmerige afscheiding wat ik ineens verloor n paar dagen terug, was ws iets van de slijmprop, maar wilde nix zeggen over tijdstip bevalling, maar dat wist ik al Moet 5 nov weer als iemand dat in de lijst wil zetten?, daarna mag ik al elke week!