Gossie Ran, dikke knuffel van mij. Vervelend hè die hormonen...ik heb er ook dikwijls last van. Moet je vriend voor zijn werk naar Wenen? Ik hoop dat je dit weekend niet zoveel last zult hebben van je mogelijke blaasontsteking. Wel goed dat je er even naar laat kijken, want het kan behoorlijk vervelend zijn. En jemig zeg...je autoruit zou maar spontaan uit elkaar barsten. Ik zou me ook helemaal lam schrikken. Gelukkig is er verder niets gebeurd. Ik heb net alles terug zitten lezen en ben nu de helft alweer vergeten . Gisteravond met mijn zusje naar het theater geweest, was een voorstelling van The Movement, dat is een Hip Hop groep uit New York. Was echt ontzettend gaaf om te zien hoe die mensen kunnen dansen en beatboxen. Vraag me wel af of Ukkie het ook leuk vond, want die was toch een partijtje druk aan het doen, dus of hij deed mee of hij wilde dat het stopte . Lag wel pas heel laat in bed (kwart over 12) en daar heb ik nu best wel last van. Ga nu nog maar eventjes op de bank liggen, want ik moet straks nog naar een kinderverjaardag. Wel grappig dat ik daar nu ook eens heen kan, meestal ben ik aan het werk en het wordt vaak alleen 's middags gevierd. Nu kan ik dus ook eens een keertje heen. Nou...fijne dag allemaal en alvast een prettig weekend! Hanneke
Hoi allemaal, hier nog één met gebroken nachten, maar hier komt het door zoonlief. Hij was wakker van 12.00 tot 03.00 :x . Hij ligt nu lekker een middagdut te doen en kan ik even lekker op de bank hangen. heb vanochtend een opruim aanval gehad. Nu is dus eindelijk de toekomstige kamer van mijn zoontje leeg, zodat hij binnenkort kan verhuizen en wij zijn oude kamer kunnen gaan inrichten voor de baby. Hier geen voetbal mama en mijn vriend houdt er ook helemal niet van. ik zou niet eens de kleuren van een club kunnen noemen. Maar het lijkt me wel leuk als je zo gepassioneerd met je club bezig bent. Joss @ schrikken van je auto. Ran @ succes dit weekend, ik vind het ook nooit leuk als mijn vriend veel weg is in het weekend. Verder ben ik het allemaal vergeten, wat ik gelezen heb Ik ga nu ook maar eens mijn definitieve keuze maken voor het geboortekaartje, leuke bezigheid voor de middag.
help ik heb weer een poetsaanval.. Alles moet er aangeloven heb al 1 volle vuilnis zak.. zwanger zijn toch goed voor je huis Nou ga gauw verder Liefs
als ik eenmaal begin met poestsen dan wil ik alles in 1 keer doen heb namelijk snel last van harde buiken als ik bezig ben met opruimen of iets, en dan wil ik stoppen maar dan denk ik nee ik moet nog even dit en dit, en voordat ik het weet blijf ik maar doorgaan tot ik het klaar heb anders heb ik geen rust in me zelf.
ik probeer af en toe even te gaan zitten want heb t idee dat ik ook af en toe een harde buik krijg dan begint het te rommelen en krijg ik steken.. maar stop er zo mee.. ga ik ff lekker op de bank koffie drinken en dan boodschappen doen. Vanavond visite en dan morgen uit eten... pff.. haha lekker druk weer Liefs
gelukkig is mijn moeder langs geweest.. Andders voelde ik me al helemaal zoalleen! (ja ikw eet het ik heb Sam.. maar die praat nog niet lekker ) Nee Hij moest niet weg voor zijn werk.. hij is met zijn papa lekker een weekendje weg..1 Ik had gedacht, dat het wel meezal vallen.. maar ik voel me toch wel iets ongelukkiger dan ik had verwacht Maar.. het is bijna zaterdag, dan ga ik met mijn ouders lekker boodschappen halen, en in de avond. met de vriendin van mijn schooncader..(die dus ook soort van Alleen is) naar Ciske de rat! Dankje wel dames..! fijn dat je hier je even kan zeuren,huilen ectra..! Poestdrang.. hier niet..! komt zondag wel weer whahah dan word waarschijnlijk het hele huis onderhanden genomen
poetsdrang.. tja wel de drang maar er komt weinig van terecht vandaag. heb zowat alleen maar in bed gelegen. wel lekker geslapen nog, maar voel me behoorlijk nutteloos na zo'n dag niksen.. misschien dat ik mezelf zometeen nog zo ver krijg om wat te gaan doen hier want een opruimbeurt is wel nodig en er moeten ook nog boodschappen gedaan worden want er is niks meer in huis! Verder voel ik me gewoon blegh vandaag, hebbie dat nooit? gewoon een blegh dag!
Ik heb een enorme blegh dag hahahhahah....op het werk komt er ook weinig uit...na het weekend zal het best wel weer beter worden.
hihi ja het weekend en dan nog 3 dagen werken en dan ben ik met verlof! leuk vooruitzicht! normaal zou ik zeggen een nachtje slapen doet wonderen maar aangezien niemand hier nog normaal slaapt 's nachts zal ik die opmerking maar voor me houden hier ook veel aan t dromen enzo, wel leuke dingen tot nu toe gelukkig, het nachtmerrie tijdperk is geloof ik een beetje voorbij. Verder veel wakker door maagzuur en een schoppend kind! En natuurlijk de gewoonlijke plas-routine 's nachts hahahahaha ach ja, je moet er wat voor over hebben!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh als ik nog 1 iemand hoor over verlof ik moet nog twee weken....ik ga echt een week vakantie opnemen denk ik.....ik wil ook slapen
Sorry Hinkie maar hier komt hie. IK HEB DAN EINDELIJK VERLOF! jeah. Wat heb ik hier naar uit gekeken en wat was het raar en moeilijk om afscheid te nemen van iedereen nou ja iedereen die aan het werk was. Nu lekker slapen wanneer ik dat wil en kan aangezien ik het `s nachts niet meer doe. Vannacht wakker geweest van 2.00 tot 5.30. Nog overgegeven om 4.45 kwam ineens op. Nog wel wat misselijk geweest `s morgens maar nu niet meer, denk van de spanning voor mijn laatste dag. @Joss81 Jeetje je raam eruit ineens. Wat stoer dat je dat gewoon eruit heb gehaald wat er nog inzat. Ik geloof dat ik mijn man of vader zou bellen en zitten janken als een klein kind van de schrik. Ben ineens niet meer zo een held sinds ik zwanger ben. Neem mijn petje voor je af. @ alle dames met nesteldrang, hoe voelt dat? Ik geloof dat ik nog nooit zo geslonst heb als de afgelopen 2 weken. Wil graag wat drang van jullie over nemen. Heb nergens energie voor helaas. Wil wel stofzuigen maar als ik hem pak ben ik al klaar zo moe ben ik dan. Nou ga lekker eten. Gr
@ acissej; dat gepoets is niet altijd fijn hoor hahaha ben de hele middag druk geweest, reslutaat mag er dan ook zijn.. maar heb nu zo`n last van m`n kont! auwie.. die spieren en me stuitje.. Krijg vanavond visite dus kan ook nog es heel de avond lopen.. pff *zucht* Dames zijn jullie er al over uit welke naam het nu word? Wij nog niet helemaal, gek, maar hebben het er de laatste tijd ook weinig meer over.. De dagen vliegen voorbij gewoon! nog maar 49 dagen dan ben ik uitgerekend! pff.. heb er nu ook stiekem wel een beetje zin in hoor! haha Fijne avond! Liefssss
awww een speciale zet m op knuf voor hinkie! Ja de naam weten we al heel lang, we hebben alleen een tijd lopen kibbelen over hoe je het schrijft.. de naam in mn banner is dan ook de versie zoals ik het wilde, maar het wordt hubbie zn versie omdat hij zo ontzettend lief is en alles voor me doet dacht ik dat ik wel wat terug kon doen hahaha bovendien hij moet aangifte doen dus hij kan er toch van maken wat hij wil
Wij zijn er ook uit. We hebben een meisjes- en jongensnaam, maar alle credits voor het verzinnen hiervan gaan naar mijn vriend. Ik bedacht steeds namen, waarvan we toch niet helemaal zeker waren en als hij met een naam kwam, was die eigenlijk meteen goed. En aangezien Nikki al bezet raakte door zijn zusje, moesten we natuurlijk een nieuwe meisjesnaam verzinnen. Ineens kwam Dennis weer met een naam...en dachten we allebei...DAT IS HET! Wel een heel fijn idee dat we er nu uit zijn. Zo...kruip nu weer lekker op de bank. Heb vandaag geen tukkie gedaan overdag en ben best moe. Dennis is de kroeg in en ik ben popstars aan het kijken. Eigenlijk nog nooit gezien, maar wie weet wel leuk. Daarna maar lekker naar bed, want ik zal wel weer vroeg wakker zijn morgenochtend en wordt uiteraard ook nog weer wakker als vriendlief thuiskomt. Fijne avond!
Ik moet nog vijf weken leonie1986 @ leuke naam. Ik had nog helemaal niet gezien dat de naam in je banner stond. Wij zijn er nog niet uit hoe beebje gaat eten. Ik blijf maar twijfelen. We hebben wel vandaag de knoop doorgehakt, welke geboortekaartje het worden.
De naam hebben wij al een tijdje. Een jongensnaam was erg moeilijk. Ik had al een top 30 lijst met jongensnamen maar mijn man wou of het anders schrijven of vond de namen niet mooi. Mijn nummer 1 naam blijft Tom (naast Bas dan). Maar helaas... We hebben nu een andere naam waar we allebei vrede mee hebben. Nu we weten dat het een jongen wordt past de naam er ook meteen bij. Wij zijn ook een van de weinige landen waar de helft niet wil weten wat het wordt en bijna niemand de naam zegt. In andere landen is het heel normaal om het geslacht en de naam al bekend te maken. De beide ouders hopen telkens dat Bas de naam van zijn broertje noemt maar ik heb het hem niet verteld want hij kletst voortaan zoveel. Hoe heet jouw broertje? BABY zegt hij dan. Ik zou ook gek worden als we nog geen naam hadden. Het liefst zet ik de box al midden in de kamer. Mijn man houdt me nog tegen. Staat dat ding misschien ook nog 1,5 tot 2 maanden in de weg. Dat klopt natuurlijk ook maar ik wil alles gewoon klaar hebben staan. Morgen moet het zeil alweer op mijn bedje. Twijfel of ik ook een matras van het logeerbed erop leg. Dat is wat harder misschien makkelijker met bevallen en al zou dat nat worden dan is dat geen ramp. Misschien toch een paar nachtjes uit proberen. Mijn buikje is nu goed rond lekker wezen uit eten en dadelijk op tijd naar bedje.
Ben wel heel benieuwd naar al jullie namen en geboortekaartjes! maar ik neem aan dat we die in December allemaal wel gaan zien? Zo ik ga zo lekker mn bedje in, gelukkig nog een lekker rustig weekend voor de deur! en dan maandag, dinsdag en woensdag nog even mijn vervangster op het werk aan het werk zetten en dan kan het genieten eindelijk beginnen! En om mijn verlof de vieren, ga ik na mijn laatste werkdag meteen met mijn ouders lekker de laatste spullen shoppen voor de beeb! hoera! Weltrusten allemaal, ik hoop dat jullie een nachtje lekker door mogen slapen!
ow ja nog ff een vraagje: ik zie bij de lijst hier en daar buddy staan.. ik zal het wel gemist hebben maar hoe kom je aan een buddy?