december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Antagel smaakt eerst een beetje naar mentol maar ik vindt het zodra je het door hebt geslikt een rare nasmaak hebben. Dus ik zorg dat ik daarna meteen een dropje heb klaarliggen. :)

Hoop niet dat de griep weer op komst is. Ikzelf heb er nog geen last van. Maar op de peuterspeelzaal pikt Bas het snel op. Dus maar duimen dat het hier niet komt. De nachten zijn toch al korter. Iedereen die zich ziek voelt veel stekte en ik hoop dat jullie je snel beter voelen.

Joepie: nog maar 40 dagen! (of misschien iets langer)

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marleen das neit zo fijn gelukkig is het bij mij nog niet zo erg!

ik merk ook wel dat ik niet zonder me mannetje kan maar niet zo erg als jullie omschrijven...

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden!

Amber.. hoe laat was je ventje nou uiteindelijk thuis?
    nu hoef je hem niet meer te missen ;)

Oem.. ik heb het karton bij een hobby winkel gekocht. daar hebben ze echt heel veel verschillende soorten en hele mooie!
    per A4 betaal je zo'n 50 cent. soms iets meer soms iets minder. let er wel op hoe jullie de kaartjes willen printen want als je van 1 A4 1 kaartje wil vouwen dan moet je wat dunner papier nemen dan als je 2 kaartjes uit 1 fel wil halen.

@ Dani.. ik heb ook steeds hele erge steken en ik denk dat het indd met het indalen te maken heeft. ik moet woensdag weer naar de vsk dus ik zal het dan even vragen.

ik heb trouwens voedings BH's besteld via otto.nl. had er eerst 1 gekocht bij de hema voor de maat. bij de otto hebben ze hele mooie met bloemetjes erop je ziet bijna niet dat het voedings BH's zijn en bij de H&M op de site hebben ze ook hele mooie.
    en de prijs is hetzelfde. bij de otto 2 voor 21 euro.

Liefs xx

4. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    jep hier ook steken gehad! weet ook niet zeker wat het is maar vermoed ook indalingspijn!

Vrijdag weet ik of het kindje ook inderdaad is ingedaald, dan moet ik naar de VK.

Ik ga woensdag op BH jacht, dus ik laat het jullie wel even weten!

Zometeen weer werken pfff valt niet mee na een week vakantie, maar nog maar 3 dagen dan kan ik 16 weken genieten!

Kus!

5. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

@Dani: ik denk idd dat dat indalingspijn is. Ik kan soms ook niet rechtop lopen als ik een tijdje gezeten heb. Echt steken kan ik het niet noemen, maar prettig is het niet.

Weet niet meer wie het was, maar als je een kaartje op geboortepost.nl hebt gemaakt, kun je deze na de proefdruk gewoon nog zo vaak wijzigen als je wilt. Dat doe ik ook hoor.

@Pebbles en Jessica: ik ken het ook. Heb afgelopen zaterdag echt een rotdag gehad daardoor, omdat mijn vriend al de hele week weg was 's avonds en dat nog wel door zou gaan tot en met aanstaande dinsdag (werk & voetbal enzo..). Ik voelde me echt een beetje in de steek gelaten en was daar echt ontzettend verdrietig over. Dus dat heb ik er zaterdag, toen hij uit bed kwam meteen uitgegooid en daardoor was het uiteindelijk pas tegen een uur of half 4 weer een beetje gezellig. Voor een deel zal dit dus ook wel door de hormonen komen en daar ben ik me ook wel bewust van. Gelukkig ben ik niet de enige en ik heb wat dat betreft ook best met hem te doen, al is het natuurlijk niet helemaal onterecht, maar dat weet hij natuurlijk ook wel :).

Mijn moeder is nu lekker de keuken aan het uitsoppen en we gaan lekker een hoop ongebruikte zooi weggooien om plaats te maken voor de babyspulletjes. Heerlijk!

'K ga nu nog even zoeken naar een leuk vakantieadres voor volgend jaar. Mijn ouders nemen elk jaar één van hun kinderen mee op vakantie en aankomend jaar is het onze buurt, dus dan gaat de kleine uk ook gezellig mee. Even zoeken naar een leuk huisje of appartementje. We willen wel naar Portugal....iemand nog tips?

Alle grieperigen onder ons....veel beterschap en veel vitamientjes eten hè!

Grtjs,
    Hanneke

6. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Pebbles

Ben blij dat ik niet de enige ben die dit ineens heeft.
    Het werd zelfs mij gisteren te gek toen hij aan de andere kant van de kamer ging zitten op een verjaardag en ik hem eigenlijk naast me wilde hebben en ik me echt even verdrietig voelde erover.
    Belachelijk gewoon maar ik kan het niet stoppen of tegen houden.
    Ik hoop dat het snel overgaat of in ieder geval minder wordt.

Gr

7. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    portugal? ja dan heb ik wel een tip: Canico, Madeira!

als je op sunweb kijkt en dan het eerste hotel aanklikt, is helemaal super! veel gezinnen enzo ook daar en geen mega uitgaanscentrum naast de deur met dronken engelsen :p

Mijn ouders komen vandaag terug van hun 2e huwelijksreis en zij hebben het er helemaal fantastisch gehad!

8. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Dag meiden,

Zo ik heb niet veel tijd...ook niet om alles te lezen, maar dat haal ik nog wel even in.
    Gisteren een erg drukke dag gehad wel leuk, want we hebben wel twee kleintjes op bezoek gehad.

Ohja enkele nieuwe foto's in album geplaatst.
    Spreek jullie snel. Moet zo weg van mijn werk om naar de verloskundige te gaan.

Gr Hinkie

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Sta ik onder de douche.. te genieten van de pijntje in mijn onder buik..! Sjow die dede toch pijn..!
    Word er gebeld,,.. Spreek ik met mevrouw Amber Velthuis..?
    Hier spreekt u met de politie..!

* Amber denkt.. politie..., wat heb ik gedaan dit weekend.., *amber denkt na* Helemaal niks.. ik ben zwanger..! *

Is mijn fiets 499 EURO die 3 jaar gestolen is.., en die ik maar 3 maanden heb gehad.. terug gevonden..!
    er was een meisje die MIJN fiets wilde kopen voor 15 euro!
    -----------------------------------------------------

|Marije.. mijn vbentje was rond half een weer thuis..!
    Nog even op de bank gezeten.. en toen bij Sam gekeken.. Die werd wakker en sprong op..! dus die hebben, zijn cadeau's maar gegeven..! een muziek-doosje en een SNEEUWBAL... dat laatste vind die toch leuk..!
    en toen ik hem vanochtend ophaalde.. riep hij meteen papa... en sprong op het bed :) Zo lief..!

de rest ben ik vergeten sorry

10. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    ik zit hier heel erg te balen, voel me echt een beetje klote sorry dat ik het zo zeg.
    ik kom net van de gyn, mijn bloeddruk was opeens veel te hoog onderdruk 106 namelijk. morgen moet ik terug komen en dan word mijn bloeddruk opnieuw gemeten als ie dan nog te hoog is dan moet ik in het ziekenhuis blijven. dus het word nu nog rustiger aan doen (als da al mogelijk is) en hopen dat ie morgen gedaalt is.

11. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ooch meis, jij mag je KLOTE voelen hoor..!
    is ook niet niks..!
    Duik je bed in /bank op.. theepot/koffie pot er naast.. de afstandbedeining/boek naastje.. deken over je heen..!
    en vraag of je ventje een maaltijd wil maken..! zo dan hoef jij niet meer van de bank af..!

12. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Pebbles heel veel sterkte meis. Laat een leuke film brengen, benen omhoog en je niet meer verplaatsen! Sterkte.

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

he jasses pebbels zal voor je duimen rustig aan doen

@ Ran jeetje das ook wat en dan nog voor maar 15 euro haha

Voedingsbh`s met of zonder beugel? Had altijd met beugel en heb nu zwschapsbh`s zonder maar vind m`n borsten toch beetje hangen.. dus denk dat met beugel ook wel fijn maar wer even wennen is..

Of is met beugel niet aan te raden?

Liefs Danielle

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij heeft deze weer geen zin om in te dalen. Zit ook nog steeds hard te wringen tegen mijn ribben.
    Hoop dat hij ook binnenkort gaat indalen.

Ran: Voor Sam ook weer fijn dat papa er weer is. En cadeautjes doen het dan altijd goed. En voor jou ook weer fijn. Nu maar hopen dat alle mannen in de buurt blijven t/m de bevalling. :D

15. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Oh Pebbles! wat vervelend. Ik duim voor je dat morgen je bloeddruk weer gedaald is.

Ben toch goed bezig in de keuken (nouja...mijn moeder meer dan ik). We hebben ineens zeeen van ruimte.

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pebbles: rustig aan doen ga maar wat computeren/lezen of hobby-en.
    Misschien schommelt de bloeddruk heel erg. Dat was bij mij zo. Dan met spoed naar het ziekenhuis leek weer alles goed hup weer naar huis en paar dagen later weer terug. Dit bleef doorgaan tot de 39,5 week. Dus met rustig aan doen kan het zijn dat hij nog daalt. Vaak zie je het bij een eerste kindje. Je lichaam moet zo wennen. Bij mij nu bij de 2e is de bloeddruk stukken lager. Succes Pebbles en echt rustig aan doen.

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @pebbles doe maar goed rustig vandaag!

over 4 uurtjes naar de verloskundige :D

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @pebbels.. wat klote!
    ik hoop voor je dat je bloeddruk weer is gezakt morgen en je nog lekker thuis kan blijven!
    wat de rest van de meide al zegge. lekker in bed gaan liggen of op de bank, film/boekje erbij en je lekker laten verwennen door je mannetje!

@amber,, zow dat is ook wat zeg! maar wel goed dat ze je fiets hebben terug gevonden. dat gebeurt ook niet vaak.

en wat fijn dat sam zo blij was dat ze vader er weer is :D

Liefs xx

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Pebbles, dat is weer balen zeg! Doe maar lekker rustig aan vandaag en morgen, dan is de kans dat je in 't ziekenhuis moet blijven kleiner!

@ Amber, dat is wel fijn dat ze je fiets na 3 jaar weer terug hebben gevonden!
    Wanneer mag je m ophalen?

Hier vandaag de eerste helft van het strijkwerk gedaan. Ben nu wel een beetje kapot....

Oja, t is deze week mn laatste werkweek! Zo als het nu staat hoed ik alleen nog morgenochtend te werken en dan nog woensdag en vrijdag de hele dag.

20. Vervelend Pebbles. Heb je thuis niet zo een meter. Ik controleer thuis ook af en toe. Bij mij is hij altijd 60 of minder, dus juist aan de lage kant.
    Hoop dat het morgen beter gaat.

Dani, volgens mij kun je beter geen beugels nemen hoor. Knelt meer geloof ik, tenminste, dat is wat ik heb gehoord.
    Ik draag normaal altijd beugelbh's, heb nu zonder.
    Maar die ik heb gekocht bij de prenatal zitten ook al weer krap. Ik heb normaal omtrek 75 en deze zijn 85, maar zitten dus ook alweer krap, dat is ook wat.
    Ik heb ze van het merk Anita en die zitten wel lekker vind ik.

Deel Deze Pagina