oem 8 pakken! Als je kindje meer dan 8 pond is dan passen ze die newborn luiers helemaal niet en gaan ze direct naar mini luiers.. Vandaag de nijntje schilderijtjes gemaakt, nu nog 3 leuke fel oranje vakken op de muur en daar de lijstjes in! Wij hebben een grote kast, maar met die paar kleertjes lijkt die erg leeg en ja lijkt het of wij ook weinig kleertjes hebben. Maar zodra het geboren is en we weten wat het is.. En ik kan de stad in ... Haha berg je dan maar! Vanavond lekker roti eten... Eigenlijk nog maar 1x gehad.. maar die knorr wereld gerechten waren in de aanbieding bij de ah en ik had wel eens zin in iets anders.. Dus vandaar! Liefsss
@Oem: Ik weet precies wat je bedoeld, ik heb dat ook... terwijl ik ook weet dat mijn mannetje ook heel zorgzaam is maar toch... Volgens mij zit ik dan steeds te zeiken van kijk uit he, en doe dit wel he en dat soort dingen Ik heb volgens mij maar 2 pakken van die allerkleinste luiers, want ik heb me laten vertellen dat ze er erg snel uit zijn.
o oeps toch wat teveel gekocht dus... humm vk zegt dat die van ons tussen de 3 en 3.5kg gaat wegen dus ben benieuwd... Anyway IK WORDT ZOOOO CHAGERIJNIG van die site van geboortepost.nl ik wil me tekst aanpassen MAAR HET LUKT NIET! weet iemand misschien HOE?
Even een snelle reactie van mij, want moet zo naar zw- gym. peetje 2fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Wat een indrukwekkend verhaal. ik vind het knap hoe je je staande houdt, wat sterk van je. pebbles @we hebben nog niets gehoord of heb ik er overheen gelezen? ik duim voor je. Mijn zoontje was boven de 8 pond bij geboorte, maar heeft toch de eerste tijd wel newborn gedragen. ik weet niet hoelang meer, maar er zijn zeker zes pakken doorgegaan.
JOEPIE DE POEPIE IK MAG THUIS BLIJVENNNNNNNN! ik ben weer helemaal happy ik hoefde ni in het ziekenhuis te blijven. en mocht weer lekker met mijn mannetje mee naar huis er viel een huis aan bakstenen van mijn schouders af ik had een onderdruk van 90, nog ietsjes te hoog maar als ik het rustig aan deed mocht ik naar huis gaan. jullie duimen heeft heel erggeholpen bedankt voor alle digi knuffels
Hee Pebbles, dat is fijn zeg! Kan me voorstellen dat je enorm opgelucht bent! @ oem, 8 pakken das wel veel ja Wij hebben 3 pakken luiers gehaald. Niet de newborn, maar die daarop volgen. Er staat op t pak wat voor gewicht je kindje ongeveer heeft als het daarin past en dat scheelde eigenlijk niks met de newborn. Dus ik dacht, waarom zou ik die dan nemen! Nou ja, tenzij t een klein kindje is natuurlijk, maar dan is er vast iemand die ze wil gaan halen Ik vanmiddag de stad in, vooral omdat ik een paar acceptgiro's had die naar de bank moesten (hoezo ouderwets ). Dus ik rij naar de stad, ben ik er bijna, en ja hoor! Acceptgiro's vergeten! K*TK*TK*T (sorry voor mn taalgebruik ) Nou ja, t was toch de grootste reden waarom ik de stad in ging dus maar weer ff terug om ze te halen. Baalde wel behoorlijk van mezelf
8 pakken whahah..! wij hebben geen mini's gekocht.. die kopen wij pas als het kind geboren is.. of niet Wij hebben met sam al heel snel andere moeten nemen, fdus tja..! Oem... geef niks die angst..! Mijn vriendje is van de week.. VOOR HET EERST ALLEEN MET sam gaan zwemmen..! Daarvoor mocht hij dat niet want STEL JE VOOR ....? Dus helemaal niet erg!
hihihh gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt... ik krijg het echt spaans benauwd van.. terwijl dat natuurlijk nergens voor nodig is... weet toevallig iemand al hoe ik die kaartjes kan wijzigen op geboortepost?
by the way check dit even: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=117477 leek me wel intressant om te weten ze gaan verhuizen.. Hoop alleen niet dat het in december nog is dan kunnen we elkaar namelijk niet echt op de hoogte houden van de bevallingen!
Pebbles: wel echt rustig aan blijven doen he, laat je lekker verwennen. En als je je niet lekker voelt meteen laten checken. Oem: hopen dat we elkaar op het laatst niet uit het oog gaan verliezen met de verhuizing. Hopen dat de site weer snel volledig online is. We leven nu zo toe naar de bevalling dat ik het ook zo spannend vindt wat iedereen krijgt, hoe de bevallingen gaan, de namen etc etc. Ik zal het echt gaan missen hoop dat ze het snel weer in orde hebben. Oem: geboortepost daar kan ik ook niet mee overweg moest vaak opnieuw beginnen. Ik baalde daar zo van. Dus nu toch maar een kaartje bij de drukkerij besteld. Dus kan je geen handige tips geven, helaas.
Hoop idd dat ze wel snel verhuizen... zul je net zien dat wij allemaal elkaar niet op de hoogte kunnen houden
zou idd erg jammer zijn als we elkaar daardoor kwijt raken @sawi ja zeker weten ga ik ook zekers doen, heb geen izn om alsnog in het ziekenhuis te belanden. ik moet het ook wel zelf thuis in de gaten houden en als het weer stijgt moet ik meteen contact opnemen met het ziekenhuis.
hoi meiden! Ik baal want ik word ineens niet meer continue op de hoogte gehouden van nieuwe berichten bij de December mama's, dus nu heb ik heel wat in moeten halen! hopen dat het nu weer beter gaat! Misschien kunnen we vast even een ander forum uitzoeken voor het geval dat, dan kunnen we elkaar in ieder geval wel op de hoogte houden! Nu ben je zo gewent om alles te delen, zou het wel leuk vinden om van iedereen te weten hoe de bevalling enzo is gegaan. Morgen mijn laatste werkdag! hoera hoera hoera! daarna meteen shoppen voor de allerlaatste spulletjes en dan is het genieten geblazen! echt heerlijk! @meiden die al met verlof zijn: geniet ervan! @meiden die nog moeten werken: zet m op, het is nog maar even! kus Leonie ow trouwens kennissen van ons hebben een zoontje gekregen en die hebben ze dezelfde naam gegeven als wij voor die van ons willen! je schrijft t anders maar toch ik baal er goed van!
Oh dat is jammer Leonie....maar zo echt toevallig dat zij dezelfde hadden als dat jullie hebben. Ga je nou een andere zoeken? Vanavond heerlijk op de bank gehangen. Lekker onderuit. Af en toe in slaap gevallen en wat gestudeerd. Nou toch echt wel tijd voor mijn eigen mandje. Morgen weer op tijd mijn bed uit voor mijn paard en daarna bijiemand op ziekenbezoek, tenminste als ik me goed voel. Nog steeds heost ik de longen uit mijn lijf, mijn buik doet er gewoon zeer van. OOk ontzettend last van mijn rug en mijn bekken. Kan ook niet meer normaal lopen. LIjk wel een trage slak.... En vooral mijn stuitje, die doet echt auw. Maar goed, van de week weer naar de ortho manuele arts. Ik heb trouwens geen mini's gekocht voor mijn baby. Als deze net zo groot is als mijn dochter past de baby de mnini's inderdaad niet als het geboren is. En anders stuur ik manlief toch naar de winkel toe om een pak te halen. Lekker pebbles dat je thuis mag blijven. Hoop voor je dat je dat mag tot aan het einde van je zwangerschap. slaap lekker allemaal. -x- smallgirl
goeiemorgen meiden, boh gisteravond 20 min om de 2min weeen gehad dacht toch ff dat het ging gebeuren maar ben toen lekker in bed gaan liggen en toen was het over...manneke is nu goed wakker haha me hele buik is aan t dansen zou toch wel eens willen weten wat ie daar binnen allemaal uitspookt. Morgen alweer 35 weken Ik heb gisteren un brief gekregen van me werk dat ik verlofsbrief moet invullen met mijn leidinggevende maar die zouden we voor mijn zwangerschapsverlof ook al invullen en toen zei ze ik bel je volgende week nu 4 weken later belde ik net zegt ze ik bel je zo terug ja hallo ik ben geen hondje! @oem 8 pakken ik heb 2 pakken en de kraamhulp zei dat dat genoeg zou zijn! Liefsss
Tja ik zie het er al van komen dat we net de belangrijkste tijd niet met elkaar kunnen delen door de verhuizing...Hmm hopelijk loopt het zon vaart niet. Misschien is het ook wel in een paar dagen opgelost... @oem, ik weet niets van geboortepost sorry... Hahaha moest wel lachen om je luieractie, sorry @pebbles, wat fijn! gefeliciteerd en nu wel echt rustig aan doen he! Ik ga vanmiddag shoppen en vanochtend de babykamer afstoffen. Oh ja ook nog ff strijken. Jaaaa belangrijke info dames.... 8) Fijne dag!
Hoi ladies, @Pebbles: geweldig dat je lekker weer naar huis mocht. Nu wel echt rustig aan doen hè? @Oem: als je bij geboortepost.nl rechts op "geboortekaarten" klikt, krijg je je gemaakte kaartonderdelen te zien. Onder elk onderdeel staat "onderdeel wijzigen", als je hierop klikt kun je wijzigingen aanbrengen. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb! @Smallgirl: wat ga jij laat naar bed zeg! Hoop dat je hoesten al wat minder is geworden. Wij hebben 3 pakken mini-luiers (allemaal gekregen) en ik denk dat dat voorlopig wel genoeg is. Gistermiddag ook nog naar de verloskundige geweest. Zij vertelde wanneer we moeten bellen als de bevalling gaat beginnen en over de hielprik enzo. Natuurlijk ook nog even naar het hartje geluisterd en de buik gevoeld. Ukkie doet het hartstikke goed! Ook is hij/zij al helemaal ingedaald en dat vindt ik een heel prettig idee, nu hoef ik niet meer bang te zijn dat ie nog in een stuit gaat liggen. Hij heeft nog een klein beetje ruimte in mijn buik en zodra hij dat met zijn dikker wordende lijfje heeft ingenomen, zal ik nog wel flink uit gaan dijen. Ik zeg....kom maar op! Zometeen ga ik lekker naar de Ikea om nog wat kleine dingetjes te kopen en aangezien ik dan toch in Amsterdam ben, ga ik ook even langs de grote Prenatal bij de Arena. Daarna denk ik nog even een bakkie doen bij mijn collega's. Fijne dag allemaal! Hanneke
heejj meiden ik wou even heel snel reageren op het verhuizen van het forum, ik praat af en toe ook nog met andere meiden op een ander forum, misschien dat we die als back up kunnen houden mocht echt de verhuizing eind november/ begin december zijn. dat is medischforum.nl dan onder kopje zwangerschap staat een topic "december mama's 2008" ook daar zitten nederlandse en belgische meiden, het is niet zo mooi forum als dit maar je kan daar dan wel laten weten dat je bent bevallen enzo. ik reageer vandaag later op de rest van de meiden ik moet zo na de verloskundige. Liefs xx