december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Thanks johanna1

Na de 5 dagen leenauto kunnen we gelukkig de auto van mijn moeder lenen. En we gaan snel opzoek naar een nieuwe...goed speuren idd..

2. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Oh, gelukkig dat jullie de auto van je moeder kunnen lenen. Ik hoop maar dat jullie snel een nieuwe (betaalbare) auto vinden.

3. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    pffff jeetje hinke wat erg zeg, heeft je man/vriend er niks aan over gehouden zelf. idd wat johanna zegt ff gaan speuren op internet wij hebben onze auto voor €1600 gekocht, na een soordgelijk ongeluk ook onze auto was hellaas niet meer te redden. de pech is dat hij de laatste in de lijn was daardoor krijg je ook niks meer terug van de verzekerring dat had mijn man precies zo. als er nog iemand anders opgegaan was dan had hij wel nog geld van de verzekering gehad. succes met het vinden van een andere auto

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hinkie: wat vervelend zeker zo net voor de bevalling. Hormonen helpen hier ook niet echt bij. Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden. Misschien een auto die uit de lease komt?
    We duimen dat je snel een auto vindt.

Hier 14 kg aangekomen. Bas bas was het aan het einde 20. Dus hoop dat ik daar deze keer onderblijf. Maar ach na 10 maanden was het er ook weer af. En als ik nu geen pijn heb na de bevalling en wel kan lopen etc zal het waarschijnlijk sneller gaan. En bij borstvoeding trekt je baarmoeder samen zodat de buik redelijk snel inkrimpt. Dan nog wat buikspieroefeningen en je hebt je oude figuurtje weer terug :)

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh hinkie wat een pech, maar gelukkig niks ernstigs met jullie aan de hand! Dat staat natuurlijk voorop. Voor 1500 euro kun je echt wel een auto vinden hoor!

Hier nu 10 kg aangekomen, het gaat gestaag dus ik zit er niet mee. Ik hoop van de zomer mn figuur (eigenlijk nog iets beter dan het was hahaha) terug te krijgen!

vanochtend opruimwoede, kast in de slaapkamer helemaal uitgeplozen, whow wat verzamel je dan een zooi. Vanmiddag ff geshopt. Nog ff een fatsoenlijke pyama gescoord voor in het kraambed. Ook een heerlijke appelbol en warme chocomel bij de v&d gehad. Met als gevolg dat ik nu geen warm eten hoef en manlief iets uit de diepvries aan het opwarmen is :oops:

Meiden ik ga lekker op de bank, ik heb geen rug meer na zon drukke dag pfffff.

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey ladies!

Wat hebben jullie een hoop gekletst!
    Ben inmiddels alweer de helft vergeten wat ik heb gelezen :oops:

@ Hinkie, jeetje wat vervelend meid!
    Goed op internet zoeken of anders miss een auto leasen, per maand niet zo'n groot bedrag...

Heb nog een stukje over namen gelezen, wij hebben de naam ook al een tijdje vast staan, zoeken ook niet verder anders gaan we steeds weer twijfelen, er zijn ook zoveel namen!

Met de kilo's hier mag ik niet klagen, 4 kilo erbij maar dan ook al wel bijna 34 weken ziek...
    Maar gelukkig met die kleine alles goed!

Ik las ook nog iets over verhuizing van het forum...?!

Groetjes van een zeer vermoeide Bianc, dacht dat doe ik wel ff 5 dagen shoppen in parijs maar pfff.. ben echt een oud vrouwtje nu hihi!

7. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @hinkie: jeetje wat een timing zeg! gelukkig is iedereen verder ongedeerd gebleven! je zou eventueel rond je uitgerekende datum een auto kunnen huren, dat is niet zo duur en dan kun je in ieder geval met de auto nog naar het zhuis mocht dat nodig zijn!

Ik heb nu officieel zwangerschapsverlof! heeeeeeeeeerlijk! nu zullen alleen de kilo's er helemaal wel aanvliegen :p

heb de allerlaatste dingen in huis gehaald, dus onze baby uitzet is nu compleet hoera!

8. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    hihih bianc dat geloof ik best zeg ik zou dat echt ni meer kunnen en ni mogen lol. rust maar lekker ff uit. neem een snelle winterslaap van een dag of 5 dan komt het weer goed lol.

een van mijn fretten is erg ziek, hij is in een week tijd sterk vermagerd en mijn jongste fret heeft hem waarschijnlijk flink in de oren gebeten. een oor mist een stukje. dus nu moet ik het steeds schoonhouden met afgekookt water en om de 3 uur pap voeren ook snachts. dus ik kan alvast gaan wennen voor als de baby er straks is. maar ik maak me wel goed zorgen om hem.

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Hinkie, dat soort dingen moet je nu niet hebben he! Balen zeg, gelukkig dat je man ongedeerd is maar ja, geld kosten dit soort grapjes altijd. Wij hebben het ook gehad anderhalf jaar geleden.
    Reed een vrouw bij ons achterop, maar ook dan krijg je alleen de dagwaarde van de auto. Gelukkig hadden wij nog wat geld op de spaar staan.
    Zou ons nu overigens ook niet meer lukken, na alle grote uitgaven voor uk ;)

@ Pebbles, Jeetje meid, jullie hebben ook steeds wat! Nu je fretje ziek. Hoop voor je dat je m snel weer op zn pootjes krijgt!

10. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Meiden

Wij hebben ook weer wat hoor.
    We hebben in Februari onze scooter verkocht aan een fietsenwinkel en zouden in Juli onze fiets krijgen die we besteld hadden.
    Nou in Juli geen fiets en Augustus geen fiets. We werden steeds bozer en bozer maar hij zou er een regelen voor ons. September geen fiets. In begin Oktober zo boos geworden en we eisden ons geld terug maar ja daar kan je naar fluiten dus een nieuwe fiets besteld want die fiets die we wilden was niet meer leverbaar.
    Hij zou er vorige week zijn. Steeds was de zaak dicht vorige week. Dus wij pissig hij is zomaar op vakantie gegaan zonder het te zeggen.
    Tot gisteren ineens was de etalage leeg. Toen we voor de deur stonden hoorden we dat hij Failliet is.
    We kunnen nu fluiten en naar onze scooter en naar onze fiets.
    Ik was gisteren zo pissig en overstuur ervan.

De eigenaar zou vanavond bij de fietsenzaak zijn met zijn advocaat om uitleg te geven. Dus ik heb er gestaan met mijn vader want mijn man moest werken en we stonden echt met zo`n 20 man maar geen eigenaar.
    Hoorden we dat hij een schuld bij de belasting heeft voor 400.000 euro en in Augustus al failliet verklaard was. Dus al die tijd heeft hij ons en vele andere voorgelogen. Wat een hartloze en koude man ben je dan.(dat zeg ik nu nog netjes) er stonden zoveel mensen met allemaal zielige verhalen.

Gelukkig hebben we nog een oude fiets dus we redden ons wel maar mijn vertrouwen is wel weg.
    Wat zijn er een hoop harde mensen in de wereld. Gadver.

Nou ja nu maar verder en hopen dat we er ooit wat van zien. Gelukkig heb ik een rechtsbijstand verzekering maar of ik ooit geld zie of zo dat denk ik niet.

Gelukkig zijn we gezond denk ik dan maar en het kan altijd erger maar k.u,t is het wel.
    Nou dat was even mijn klaagminuutje.

11. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    nou daar ben je lekker mee zeg! wat een zak!

wat een vervelende verhalen allemaal, kom op meiden! het gaat allemaal goedkomen met jullie!

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    O Jessica, dat is ook K*T zeg! Waarschijnlijk kun je idd fluiten naar je geld, scooter en fietsen.
    Ik snap ook niet dat er zulke mensen bestaan hoor!

Heeft er ook nog iemand positief nieuws?
    Ik begin: Morgen vrij en dan nog 1 dag werken!

13. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hinkie en jessica @ wat een ellende allemaal. Daar zit je nu echt niet op te wachten.

Meiden die verlof hebben gekregen. Geniet ervan!

misschien valt het wel mee met de verandering van de site. Ik ging er van uit dat het hooguit een dag zou duren. We zullen het wel zien.

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    pebbles, ach dat arme beestje, sterkte ermee!

jessica, NOU JA ZEG! Dat is toch belachelijk!

Hmm goed nieuws? Morgen shoppen in Amersfoort hahaha

15. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    @jessica wat een eikel zeg, je zou ze toch eens een goeie trap in de ballen willen geven he grrr wat een mensen heb je in de wereld zeg pffff

@marleen ja op het moment word het ook ff te veel, ik ben gek op mijn fretten dus hoop dat ik hem er weer boven op kan krijgen.

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He Meiden,

Weer even een teken van leven :D .
    Hier gaat alles goed, nog een dikke 2 weken werken en dan VERLOF!

Hoop dat alles ook goed gaat met jullie!

Veel liefs, Kweenie

17. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pebbles: leuk fretten. Heb ik ook twee gehad. Jammer dat hij ziek is hopen dat hij er weer bovenop komt. Lijkt me erg vermoeiend nu aan het einde van de zwangerschap. Het is geloof ik wel het drinkritme van een baby. Maar ja niet echt fijn om met een zwangere buik de hele tijd op te moeten staan. Sterkte..hoop dat hij snel beter is.

Jessica: wat vervelend van de scooter en de fietsen. Denk je bij een winkel goede zaken te doen en dan flikken ze dit.

18. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Jeetje Jessica wat een verhaal.....het is geloof ik niet echt onze week of wel?!

Wij rijden inmiddels in een leenauto van de garage. Maandag moet hij alleen terug, dan zijn de 5 dagen voorbij. Het is al erg aardig dat we hem 5 dagen gratis mogen lenen, normaal gesproken krijg je alleen een leenauto als je eigen auto in reparatie is...en dat is die van ons niet en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. We krijgen waarschijnlijk nog maar 1000 euro terug.
    Het enige leuke er aan is: wij rijden nu in een gloed nieuwe VW Passat...jeetje wat een luxe bak zeg. Ik weet niet of ik er wel in durf te rijden, dus dat laat ik mijn man maar doen.

Zaterdag halen we tijdelijk de auto van mijn moeder op en we gaan goed speuren naar een tweedehands auto....ik hou jullie op de hoogte.

Iets anders over kilo's hier tot nu toe 8,2 kilo. Ik zat op 8,5 maar ben wat afgevallen. Verder alles goed, alleen moet ik wel op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen, vanwege mijn bloedverdunners.

Zo dat was het weer even. Nog 5 dagen werken en dan heb ik ook verlof!

19. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @ Hinke: mijn god zeg...wat een ongeluk zeg. Gelukkig heeft je man er niets aan overgehouden. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een nieuwe auto vinden.

@Pebbles: arm fretje, zielig hoor als huisdieren zo ziek zijn. Ik duim voor je dat hij er snel weer bovenop is.

@Jessica: wat een hufter zeg! Het is toch onvoorstelbaar hoe sommige mensen met andere om denken te kunnen gaan. Ik hoop dat ie zichzelf niet meer in de spiegel aan kan kijken.

Wat een vervelende nieuwtjes allemaal zeg! Gelukkig gaat het met alle kleintjes goed.

Vandaag ga ik de zolder opruimen...Dennis heeft alle troep achter de schotten vandaag gehaald en dan mag ik beslissen wat we bewaren en wat er weggegooid kan worden. Zaterdag gaan Dennis en mijn vader aan de reorganisatie van de zolder beginnen. Het zou fijn zijn als dat ook voor de bevalling klaar is, dan is nl. alles op orde, behalve de badkamer, maar die komt ook nog wel aan bod.

@Kweenie: fijn om weer eens van je te lezen en goed om te zien dat het goed gaat. Succes nog even die laatste 2 weekjes werken.

Grtjs,
    Hanneke

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    35 weken alweer en ik schrok toch wel even toen ik de foto zag tegenover vorige week

Deel Deze Pagina